Ik weet vanavond of ik morgenavond naar Amsterdam kan komenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb nog een kaartje over.
Ik weet dat altijd alquote:Op woensdag 5 april 2006 15:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik weet vanavond of ik morgenavond naar Amsterdam kan komen.
Ik schijn hier te wonenquote:
Jij hebt overal zin in, volgens mijquote:Op woensdag 5 april 2006 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik schijn hier te wonen.
Ik heb er zin in!!!!!
Alleen in de leuke dingen natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 16:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij hebt overal zin in, volgens mij.
Nee ik heb nog geen kaartje, maar ik weet vanavond pas of ik kan morgenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen in de leuke dingen natuurlijk.
EN daar reken ik Therapy? live zien duidelijk onder.
Heb je al een kaartje?.
Volgens mij is het nog niet uitverkocht hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 16:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee ik heb nog geen kaartje, maar ik weet vanavond pas of ik kan morgen.
Zo ja, dan wil ik die van jou wel overnemen.
Eigenlijk heb ik er 2 nodig.
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:20 schreef moemoe het volgende:
Vrijdag koop ik gelijk kaartjes voor Robbie Williams over!![]()
Van een andere Fokker! 80 euro per kaartje, concert in Brussel.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Van wie? Hoeveel moet je er voor betalen?
Jack Daniels Rocknight moet je op zoekenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie Therapy? niet op de site staan.
Je zei Melkweg HW, het is in Paradisoquote:Op woensdag 5 april 2006 16:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie Therapy? niet op de site staan.
My bad, ik hou het allemaal niet meer bij.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je zei Melkweg HW, het is in Paradiso.
En er zijn nog kaartjes beschikbaar.
Gaat helaas niet lukken morgenavond, dus ik moet het vrijdag met een verslagquote:Op woensdag 5 april 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
My bad, ik hou het allemaal niet meer bij.
Zie je morgen.
Wat zijn babyribs? Toch geen ribbetjes van jonge dieren he?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:14 schreef moemoe het volgende:
Het menu voor vrijdag is dus Populair 1 van 21 euro geworden, het is al door gebeld..
![]()
Voorgerecht
Corn on the cob
Frisse zoete maïskolf
Cowboy Soup
Gebonden rode groentesoep
Toast Louis Armstrong
Plakjes vlees op toast met een champignonpepersaus
Hoofdgerecht
Baby ribs
Zoet gemarineerde sparerib’s +/- 650 gr.
Grilled Salmon
Gegrilde zalmmoot met een frisse salade
Steak New York
Butterfly cut Entrecote +/- 300 gram
Gemarineerd Lamsvlees aan spies
![]()
En wat voor muziek hoorde je?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:36 schreef TrenTs het volgende:
Ik mag hopen dat de muziek deze keer wel leuk is. Ben d'r gisteren uit voorzorg maar voorbij gelopen.
Gisteren niks, ik liep er gewoon voorbij. Laatste keer dat ik er was ben ik naar buiten gekropen terwijl ik mezelf langzaam weg voelde zakken in een coma.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En wat voor muziek hoorde je?![]()
Junk.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:41 schreef purplerose het volgende:
wOeh ik heb er zin an!!![]()
(lees, te stoned om iets origineels te bedenken
)
Jamanquote:
Dan kom je toch ookquote:Op woensdag 5 april 2006 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
leuk hoor zo'n meeting, veel plezier iig
Ja.quote:
Doe normaal joh.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:51 schreef ARKON het volgende:
Doe mij maar, ben toch te jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |