Kijk anders hier even voor de ROUTE!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoe moeilijk het nu ook lijkt. En hoe lastig de routeplanning lijkt voor de orientatielozen onder ons.
Het is ECHT heel erg makkelijk te vinden en iedereen in Utrecht kent die tent, dus 1 keer vragen en je bent er...
ZO makkelijk is het nou., Hoek om en je bent er al bijnaquote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef moemoe het volgende:
[afbeelding]
Tadaa en nu niet meer miepen..
Ik leg wel een spoor van broodkruimels vanaf CS naar Stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef ARKON het volgende:
Ik zal even kijken of ik een klasgenoot kan overhalen om te komen en of hij de weg weet, to be continued dus..
Drankdruppels bedoel je?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik leg wel een spoor van broodkruimels vanaf CS naar Stairway.
Thanksquote:Op woensdag 5 april 2006 14:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kijk anders hier even voor de ROUTE!
Oeh dan wil ik wel ff de moeite doen om langs te vliegenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik leg wel een spoor van broodkruimels vanaf CS naar Stairway.
nee, hogeschool utrechtquote:Op woensdag 5 april 2006 14:55 schreef HeatWave het volgende:
OMFG je WOONT in Utrecht??
Dan nog zeg, als je ergens studeert moet je de kroegen uit je hoofd kennen.quote:
ja toevallig wou ik er net aan eentje beginnen jaquote:Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog zeg, als je ergens studeert moet je de kroegen uit je hoofd kennen.
nep-student.. jij LEERT zeker ook voor tentamens enzo?.
Ja, dat dacht ik welquote:Op woensdag 5 april 2006 14:59 schreef ARKON het volgende:
[..]
ja toevallig wou ik er net aan eentje beginnen ja![]()
![]()
Hey een neef van mij woont daar echt pal achter in dat redelijk nieuwe appartementencomplexquote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef moemoe het volgende:
[afbeelding]
Tadaa en nu niet meer miepen..
Heb jij ze ook volgende week?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:59 schreef ARKON het volgende:
[..]
ja toevallig wou ik er net aan eentje beginnen ja![]()
![]()
Ik denk dat ARKON een van de weinige mensen in NL is die de Stairway NIET kentquote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoe moeilijk het nu ook lijkt. En hoe lastig de routeplanning lijkt voor de orientatielozen onder ons.
Het is ECHT heel erg makkelijk te vinden en iedereen in Utrecht kent die tent, dus 1 keer vragen en je bent er...
Hoeveel kost zoietsquote:Op woensdag 5 april 2006 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik wel.
get a life man!
Dat ligt eraan hoe slecht het nu met je gesteld is.quote:
nee deze week , volgende week project week en daarna presenterenquote:
iemand moet de eerste zijn!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat ARKON een van de weinige mensen in NL is die de Stairway NIET kent
Als je ook maar als eerste bier haalt is het allemaal bestquote:
Hoe herkenbaar.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:05 schreef ARKON het volgende:
[..]
nee deze week , volgende week project week en daarna presenteren
ik heb de tentamen voor morgen nog niet geleerd dus dat ga ik de komende uren doen en waarschijnlijk wel weer tot diep in de nacht.. was gister ook tot 2/3 uur bezigheb ook niet veel geslapen de afgelopen week
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je mag niet bij mij op schoot zitten.
oud genoeg voor een pedopasquote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar..
Zondag heb ik tot 5.30 uur opdrachten gemaakt, in slaap gedommeld en weer verder gegaan om 10.30 uur. Half zes heeft een klasgenootje de 45 pagina's voor mij ingeleverd.
Ik heb volgende week tentamens, gisteren heb ik 4 uurtjes in de bibliotheek geleerd..
Maar hoe oud ben je dan? 17![]()
Ah, nee ik zit in nijenoord.. faculteit natuur en techniekquote:Op woensdag 5 april 2006 15:21 schreef moemoe het volgende:
Hogeschool Utrecht ARKON, Journalistiek. Misschien zitten we in hetzelfde gebouw..
4 jaar verschil uiteraardquote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Sinds wanneer moet je een pedopas hebben om te masturberen op jonge meisjes?
[disclaimer]Ik vraag het me alleen AF natuurlijk[/disclaimer]
Kan best hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef ARKON het volgende:
[..]
Ah, nee ik zit in nijenoord.. faculteit natuur en techniekmisschien heb ik je welles gezien maar dan ergens buiten
Ratelquote:Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als we zo doorgaan hebben we vanavond al deel 12!![]()
Overmorgen zien we elkaar!![]()
De avonden zal ik er niet bij zijn hier iigquote:Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als we zo doorgaan hebben we vanavond al deel 12!![]()
Overmorgen zien we elkaar!![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De avonden zal ik er niet bij zijn hier iig.
vanavond uit, morgen Therapy? in de Melkweg.
Geen idee, maar ik heb nog een kaartje overquote:Op woensdag 5 april 2006 15:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Therapy?!!!![]()
Ik wist niet dat ze een concert geven. Is het al uitverkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |