pfffffffff nu moet je niet gaan overdrijven over Stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat ARKON een van de weinige mensen in NL is die de Stairway NIET kent
Ik vind jou stoerquote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zondag heb ik tot 5.30 uur opdrachten gemaakt, in slaap gedommeld en weer verder gegaan om 10.30 uur. Half zes heeft een klasgenootje de 45 pagina's voor mij ingeleverd.
Ik heb volgende week tentamens, gisteren heb ik 4 uurtjes in de bibliotheek geleerd..
Ietsje verderopquote:Op donderdag 6 april 2006 01:06 schreef Boe. het volgende:
Is er een gracht, vlakbij die Starwaiy dingus?
Zorg je er wel voor dat je geen mobiel in je zak hebt, want daar hebben we geen medelijden mee eh.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ietsje verderop![]()
Oh wacht bij stairway heb je wel vlakbij een soort van viaductje![]()
ok boedieboequote:Op donderdag 6 april 2006 01:08 schreef Boe. het volgende:
[..]
Zorg je er wel voor dat je geen mobiel in je zak hebt, want daar hebben we geen medelijden mee eh..
Oh ja, en droge kleren..
haaaaaaaaaaaaaaaaloooooooooooquote:Op donderdag 6 april 2006 01:16 schreef ARKON het volgende:
hallo nachtbrakers!
Wat voor 'n nacht HeatWavequote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
1 nachtje nog, maar wat voor nacht.
Gaan we nog meeten PDL+aanhang?.
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat voor 'n nacht HeatWave?
Ik sla vanavond toch maar over. Net als Remlof wil ik mijn krachten sparen voor morgen ().
You will be the last man standingquote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Muts.
Therapy? natuurlijk, en het er aanvast zittende stappen erna uiteraard.
What else is new?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
You will be the last man standing.
Ik denk dat ik morgen al voor het eten afgevoerd kan worden.
Ik heb niet zo veel geoefend als jij de laatste weken.
Morgen hang ik aan je lippen voor een uitvoerig verslag van vanavond.
Wat een interessant aanbodquote:Op donderdag 6 april 2006 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed hoor. Je mag mijn blauwe plekken etc wel tellen
.
Ik ook want ik heb geen idee wat ik er verder nog aan over ga houdenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat een interessant aanbod. Ik ben vooral benieuwd naar de etc
.
Al is het ernstig, ik verwacht je wel morgenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook want ik heb geen idee wat ik er verder nog aan over ga houden.
IK kom altijd wel opdagen hoor, in tegenstelling tot andere mensenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Al is het ernstig, ik verwacht je wel morgen.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 6 april 2006 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK kom altijd wel opdagen hoor, in tegenstelling tot andere mensen.
Going nowhere zeker?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Ik vind het aantal afzeggers vies tegenvallen... Of ze moeten en masse vandaag (of erger nog: morgen) hier met hun kutsmoesjes aankomenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er al mensen "doodnerveus" omdat ze onbekenden gaan ontmoeten?
Zijn er al afzeggers met kutsmoesjes?
Wie vult mijn meeting-clichee gebeurtenislijstje aan?.
Vandaag en morgen zijn de toppers vaak voor meetings.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het aantal afzeggers vies tegenvallen... Of ze moeten en masse vandaag (of erger nog: morgen) hier met hun kutsmoesjes aankomen![]()
Ach, mijn eerste meet was ook eng met HeatWave erbij, maar hij heeft me prima opgevallen en in het echt issie echt wel lief hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 12:40 schreef guitarist.nl het volgende:
ik ben wel beetje zenuwachtig
mun eerste meet
Volgens mij is het best lang geleden dat je hem irl gezien hebt...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:44 schreef Troel het volgende:
Ach, mijn eerste meet was ook eng met HeatWave erbij, maar hij heeft me prima opgevallen en in het echt issie echt wel lief hoor![]()
We hebben het niet over dat matje in zijn nekquote:Op donderdag 6 april 2006 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij is het best lang geleden dat je hem irl gezien hebt...
Het kan best tegenvallen namelijk.
Ik doe mijn uiterste best jaquote:Op donderdag 6 april 2006 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij is het best lang geleden dat je hem irl gezien hebt...
Het kan best tegenvallen namelijk.
OMGOMGROFLCOPTRE!!einz! newbiequote:Op donderdag 6 april 2006 12:40 schreef guitarist.nl het volgende:
ik ben wel beetje zenuwachtig
mun eerste meet
Kamstreken!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:51 schreef Troel het volgende:
We hebben het niet over dat matje in zijn nekOf issie dat eindelijk al kwijt en heeft hij een fatsoenlijk kapsel
![]()
Het is inderdaad best al een tijdje geleden
Nog drukkerquote:Op donderdag 6 april 2006 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kamstreken!![]()
Hij is nog steeds wel lief, maar volgens mij krijgt hij een steeds grotere bek en wordt hij steeds drukker.
Ik ken al drie mensen die niet komen, maar het niet durven te meldenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Mijn salaris is niet gestort. Echt waar he.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |