quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
Je kunt bij Stairway ook een hapje eten Troel. Het restaurant is al gereserveerd.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:12 schreef Troel het volgende:
Tijd klopt niet in OP.
Stairway vind ik prima
Eerder eten komt mij beter uit, half 9 is voor mij helaas niet meer te bolwerken.
Dus als de Stairway ook nog plek heeft, dan mag dat van mij ook wel daar
Ja, maar is het niet een beetje raar dat ik dan daar een hapje bestel terwijl jullie later gaan eten?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je kunt bij Stairway ook een hapje eten Troel. Het restaurant is al gereserveerd.
Goede TTquote:Op woensdag 5 april 2006 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Stairway is wel een leukere tent vind ik.
TT even aangepast voor de aandacht.
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar is het niet een beetje raar dat ik dan daar een hapje bestel terwijl jullie later gaan eten?
'k Voel me niet snel opgelaten, maar ik kan me voorstellen dat sommige magen dan al beginnen te rommelen en dat iedereen wel met me mee wil eten.
Ow okquote:Op woensdag 5 april 2006 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
. Als we al om 4 uur aan het borrelen zijn, denk ik dat er wel meer mensen iets in hun
maag willen hebben. Ik in ieder geval.
Wij hebben de vorige keer bij de Beurs gewoon een aantal mandjes stokbrood met kruidenboter besteld.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
. Als we al om 4 uur aan het borrelen zijn, denk ik dat er wel meer mensen iets in hun
maag willen hebben. Ik in ieder geval.
Nou en? het zijn toch allemaal zelfdenkende mensen? Dan eten ze zelf ook maar een snackje ofzo. Als ik een tosti oid wil daar, knappe jongen die me tegen kan houden.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar is het niet een beetje raar dat ik dan daar een hapje bestel terwijl jullie later gaan eten?
'k Voel me niet snel opgelaten, maar ik kan me voorstellen dat sommige magen dan al beginnen te rommelen en dat iedereen wel met me mee wil eten.
Ja, maar dat mag je dan vast niet meenemen naar de Stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 12:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij hebben de vorige keer bij de Beurs gewoon een aantal mandjes stokbrood met kruidenboter besteld.
Hey, je kent me, ik ben gewoon idiootquote:Op woensdag 5 april 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? het zijn toch allemaal zelfdenkende mensen? Dan eten ze zelf ook maar een snackje ofzo. Als ik een tosti oid wil daar, knappe jongen die me tegen kan houden.
Als je altijd maar met de hele wereld rekening moet gaan houden...
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je dan vast niet meenemen naar de Stairway![]()
Maar we zijn nou lekker in stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 12:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij hebben de vorige keer bij de Beurs gewoon een aantal mandjes stokbrood met kruidenboter besteld.
Nog niet iedereen heeft gestemd Paulquote:Op woensdag 5 april 2006 12:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maar we zijn nou lekker in stairway![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ikkuuhhhh de baas van de baggeraarsquote:Op woensdag 5 april 2006 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Eten blijft toch nog wel waar het was?
En wie eten er eigenlijk allemaal mee? Even nieuwsgierig...
Er moet over gestemd wordenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Zullen wij gewoon de beslissing nemen dan?
Stairway it is
![]()
Kan dat in de OP veranderd worden?
En misschien kan de Poll weg...
We gaan lekker naar staaiirwaaayquote:Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef moemoe het volgende:
Ik heb op de Beurs gestemd, vermaak me altijd wel prima daar.![]()
Ik zorg gewoon dat HW tussen mij en jou zit... als buffer tegen het gebagger.quote:
Om precies half 1 sluit de poll.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef moemoe het volgende:
Ik heb op de Beurs gestemd, vermaak me altijd wel prima daar.![]()
Right back at ya OUD-spamsletje van mequote:Op woensdag 5 april 2006 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat HW tussen mij en jou zit... als buffer tegen het gebagger.
Althans... HW's gebagger ken ik nu intussen wel...
NEIN, ze hebben tot morgen 12.30 uur.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Om precies half 1 sluit de poll.
Meeste stemmen gelden.
Ja fijn... zo'n kroeg waar je jezelf niet kan verstaan boven alle klereherrie...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we er nog een hele dag over lullen.
Zo veel maakt het nou ook weer niet uit met zo'n groep, en Stairway is gewoon een leuke kroeg. In tegenstelling tot het muziekloze Beurs.
Muziekloosquote:Op woensdag 5 april 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we er nog een hele dag over lullen.
Zo veel maakt het nou ook weer niet uit met zo'n groep, en Stairway is gewoon een leuke kroeg. In tegenstelling tot het muziekloze Beurs.
De muziek staat nooit hard in stairway hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja fijn... zo'n kroeg waar je jezelf niet kan verstaan boven alle klereherrie...
Want waarom gingen we ook al weer meeten?
Zo hard staat het daar niet, zeker overdag niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja fijn... zo'n kroeg waar je jezelf niet kan verstaan boven alle klereherrie...
Want waarom gingen we ook al weer meeten?
Voorquote:Op woensdag 5 april 2006 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes komt toch pas voor het eten.
Ooooh, dan is het goed... but then again... er zullen maar weinig kroegen zijn die zo klote zijn als de B&W.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Zo hard staat het daar niet, zeker overdag niet.
Het is de B&W niet (helaas).
Alles beter dan GEEN kroegen of nachtleven, zoals in schubbe.... Goudaquote:Op woensdag 5 april 2006 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ooooh, dan is het goed... but then again... er zullen maar weinig kroegen zijn die zo klote zijn als de B&W.
Wen er maar aan, want in de praktijk hebben de modjes IRL de grootste bekquote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een modjes praat
okquote:Op woensdag 5 april 2006 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wen er maar aan, want in de praktijk hebben de modjes IRL de grootste bek.
Maar we zijn niet allemaal studenten moemoe...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef moemoe het volgende:
Nou... De Beurs vind ik altijd gezelligheid uitstralen, gewoon een studentenkroeg..
Dan verander ik de OP wel..
Oh dus je komt toch eten Paul? Tof!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ikkuuhhhh de baas van de baggeraars![]()
Stairway is gewoon voor iedereen leuk, de beurs alleen voor kakkersquote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar we zijn niet allemaal studenten moemoe...
Ik voel me meer een rockbitch, dus Stairway past beter bij mij.
Ja ik hoef niet meer te werkenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dus je komt toch eten Paul? Tof!![]()
heb trouwens op stairway gestemd
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vertrouw altijd in de mods
Zonder Paul hebben ze nauwelijks werkquote:Op woensdag 5 april 2006 12:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vertrouw altijd in de mods
Check.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]!
moemoe! je sig! en deel 10 moet in de OP!
Hahaquote:Op woensdag 5 april 2006 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Komen die Kelly en Pomme ook?
Zijn we daar ook weer vanaf.
nee zeg, dan weet ik het wel weerquote:Op woensdag 5 april 2006 12:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Haha... Nodig ze uit zou ik zeggen
.
Donequote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef moemoe het volgende:
Psssst HeatWave, we missen nog zo'n centraal tekentje..
Een rondje lapdances?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Die Kelly en Pomme hebben het aan Fok! te danken dat ze nummer 1 zijn geworden toch?
Ik vind dat ze een rondje moeten geven.
Dat kan toch? Gewoon vliegticket laten veranderenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Spijtig dat k er niet bij kan zijn
Had toch ene dag later weg meoten gaan
EN daar kom je nu mee? Beetje laatquote:Op woensdag 5 april 2006 12:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat kan toch? Gewoon vliegticket laten veranderen.
Ik heb net naar de lunchkaart gegeken van Stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 12:45 schreef Troel het volgende:
Stairway is een prima tent waar iedereen zich kan vermaken, jong en oud.
Lunch was heerlijk overigens
Jaaaaaaaaaaa pomme en kellyquote:Op woensdag 5 april 2006 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Komen die Kelly en Pomme ook?
Zijn we daar ook weer vanaf.
Het eten is bij dezelfde stek, alleen begint het een half uurtje later. Om 20.30quote:Op woensdag 5 april 2006 13:28 schreef Boe. het volgende:
Ehh, het eten is nog wel op de oude stek of wat?.
Waarom.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het eten is bij dezelfde stek, alleen begint het een half uurtje later. Om 20.30.
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Het restaurant werkt in 2 shifts, om 18.00 uur en 20.30.
Er zijn geen tafels vrij voor 20.30.
Stairway bedoel je?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:36 schreef ARKON het volgende:
ik heb geen flauw idee hoe ik de moet vinden![]()
15.45 uur verzamelen treinreizigers zich bij meetingpoint op Utrecht CS.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:36 schreef ARKON het volgende:
Das vrij simpel eigenlijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:36 schreef ARKON het volgende:
Ja keimakkelijk te vinden ik ga trouwens ook gelijk naar stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stairway bedoel je?
Klik op de link in de OP, op de site staat een routebeschrijving.
Of je komt om kwart voor 4 naar Meetingpoint op Centraal Station.
Om 16.00 uur al?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja keimakkelijk te vinden ik ga trouwens ook gelijk naar stairway![]()
Dat is wel erg lang. Wie kan ARKON vermakenquote:
ps ik ben niet 13 zoals jullie denkenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je komt nu echt zeker? Ik verplaats je ff kleintje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |