Alles beter dan GEEN kroegen of nachtleven, zoals in schubbe.... Goudaquote:Op woensdag 5 april 2006 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ooooh, dan is het goed... but then again... er zullen maar weinig kroegen zijn die zo klote zijn als de B&W.
Wen er maar aan, want in de praktijk hebben de modjes IRL de grootste bekquote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een modjes praat
okquote:Op woensdag 5 april 2006 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wen er maar aan, want in de praktijk hebben de modjes IRL de grootste bek.
Maar we zijn niet allemaal studenten moemoe...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef moemoe het volgende:
Nou... De Beurs vind ik altijd gezelligheid uitstralen, gewoon een studentenkroeg..
Dan verander ik de OP wel..
Oh dus je komt toch eten Paul? Tof!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ikkuuhhhh de baas van de baggeraars![]()
Stairway is gewoon voor iedereen leuk, de beurs alleen voor kakkersquote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar we zijn niet allemaal studenten moemoe...
Ik voel me meer een rockbitch, dus Stairway past beter bij mij.
Ja ik hoef niet meer te werkenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dus je komt toch eten Paul? Tof!![]()
heb trouwens op stairway gestemd
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vertrouw altijd in de mods
Zonder Paul hebben ze nauwelijks werkquote:Op woensdag 5 april 2006 12:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vertrouw altijd in de mods
Check.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]!
moemoe! je sig! en deel 10 moet in de OP!
Hahaquote:Op woensdag 5 april 2006 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Komen die Kelly en Pomme ook?
Zijn we daar ook weer vanaf.
nee zeg, dan weet ik het wel weerquote:Op woensdag 5 april 2006 12:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Haha... Nodig ze uit zou ik zeggen
.
Donequote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef moemoe het volgende:
Psssst HeatWave, we missen nog zo'n centraal tekentje..
Een rondje lapdances?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Die Kelly en Pomme hebben het aan Fok! te danken dat ze nummer 1 zijn geworden toch?
Ik vind dat ze een rondje moeten geven.
Dat kan toch? Gewoon vliegticket laten veranderenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Spijtig dat k er niet bij kan zijn
Had toch ene dag later weg meoten gaan
EN daar kom je nu mee? Beetje laatquote:Op woensdag 5 april 2006 12:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat kan toch? Gewoon vliegticket laten veranderen.
Ik heb net naar de lunchkaart gegeken van Stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 12:45 schreef Troel het volgende:
Stairway is een prima tent waar iedereen zich kan vermaken, jong en oud.
Lunch was heerlijk overigens
Jaaaaaaaaaaa pomme en kellyquote:Op woensdag 5 april 2006 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Komen die Kelly en Pomme ook?
Zijn we daar ook weer vanaf.
Het eten is bij dezelfde stek, alleen begint het een half uurtje later. Om 20.30quote:Op woensdag 5 april 2006 13:28 schreef Boe. het volgende:
Ehh, het eten is nog wel op de oude stek of wat?.
Waarom.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het eten is bij dezelfde stek, alleen begint het een half uurtje later. Om 20.30.
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Het restaurant werkt in 2 shifts, om 18.00 uur en 20.30.
Er zijn geen tafels vrij voor 20.30.
Stairway bedoel je?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:36 schreef ARKON het volgende:
ik heb geen flauw idee hoe ik de moet vinden![]()
15.45 uur verzamelen treinreizigers zich bij meetingpoint op Utrecht CS.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:36 schreef ARKON het volgende:
Das vrij simpel eigenlijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:36 schreef ARKON het volgende:
Ja keimakkelijk te vinden ik ga trouwens ook gelijk naar stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stairway bedoel je?
Klik op de link in de OP, op de site staat een routebeschrijving.
Of je komt om kwart voor 4 naar Meetingpoint op Centraal Station.
Om 16.00 uur al?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja keimakkelijk te vinden ik ga trouwens ook gelijk naar stairway![]()
Dat is wel erg lang. Wie kan ARKON vermakenquote:
ps ik ben niet 13 zoals jullie denkenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je komt nu echt zeker? Ik verplaats je ff kleintje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |