Meestal noem ik ze gewoon bij de nickname, behalve als ik ze op een voornaam-basis ken of ze een onuitspreekbare nick hebben.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ken al drie mensen die niet komen, maar het niet durven te melden.
Maakt niet uit, ik had ze niet meegerekend met het aantal eters.
Oh, hoe spreekt men elkaar aan op een meet?
Van een hoop mensen weet ik de voornaam niet.
Aanvullingen op je lijstje HW, zou kunnen zijn: Ik ben maandag naar de kaakchirurg geweest.
Ik heb een opgezette, paars uitgeslagen wang, ben een beetje koortsig, maar ik kom toch.
Tja, sommigen luisteren simpelweg niet naar hun nickname omdat ze dat niet gewend zijn, anderen worden wel vaker met hun nick geroepen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh, hoe spreekt men elkaar aan op een meet?
Van een hoop mensen weet ik de voornaam niet.
Exotisch?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef moemoe het volgende:
Jullie gaan allemaal mijn naam verkeerd uit spreken..
Jij hebt echt een obsessie ontwikkeld gozer. Who cares of er wat mensen meer of minder komen. Dat genuil altijd.quote:
ik luister wel naar gitarist, maar ook wel gewoon naar Brianquote:Op donderdag 6 april 2006 13:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, sommigen luisteren simpelweg niet naar hun nickname omdat ze dat niet gewend zijn, anderen worden wel vaker met hun nick geroepen.
Ik luister naar bijna alles
Ja hoor, het is goed met je weerquote:Op donderdag 6 april 2006 13:19 schreef Boe. het volgende:
[..]
Jij hebt echt een obsessie ontwikkeld gozer. Who cares of er wat mensen meer of minder komen. Dat genuil altijd..
Jij komt nog wel?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:19 schreef Boe. het volgende:
[..]
Jij hebt echt een obsessie ontwikkeld gozer. Who cares of er wat mensen meer of minder komen. Dat genuil altijd..
Ik roep gewoon om Moemoe!!!quote:
Dus het werktquote:Op donderdag 6 april 2006 14:25 schreef Boe. het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer durven af te zeggen.
Willen jullie mij dan PDL noemen en niet Pussyquote:Op donderdag 6 april 2006 13:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Meestal noem ik ze gewoon bij de nickname, behalve als ik ze op een voornaam-basis ken of ze een onuitspreekbare nick hebben.
kip?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Willen jullie mij dan PDL noemen en niet Pussy.
ik zal het proberenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Willen jullie mij dan PDL noemen en niet Pussy.
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik roep gewoon om Moemoe!!!
dan gaat het nooit fout
ik reageer trouwens op me eigen naam en "dingie"
op utrecht centraal:quote:Op donderdag 6 april 2006 16:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kip kan ook ja. En mijn echte naam uiteraard
.
Ik vind jouw nick wel stoer.
Moet je vrijdagnacht en zaterdag eens in het topic kijken, de napret is vaak nog veel leukerquote:Op donderdag 6 april 2006 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
LOL
misschien kom ik wel op de volgende meeting...
zo te horen is het best gezellig
Nikky heeft al toegezegd.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef laffer het volgende:
zijn jullie er al uit wie met wie gaat neucken??![]()
Ohh doe ik het nu vastquote:Op donderdag 6 april 2006 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het aantal afzeggers vies tegenvallen... Of ze moeten en masse vandaag (of erger nog: morgen) hier met hun kutsmoesjes aankomen![]()
Jaquote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef laffer het volgende:
Uiteraardquote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef laffer het volgende:
Ja maar dan krijg ik heel erg veel spijt dat ik niet beter me best heb gedaan om toch te komen... maar ik kan gewoon nietquote:Op donderdag 6 april 2006 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Moet je vrijdagnacht en zaterdag eens in het topic kijken, de napret is vaak nog veel leuker.
ik weet het, ik kan helaas nietquote:Op donderdag 6 april 2006 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar die zal er niet bij zijn.
"Q"quote:Op donderdag 6 april 2006 16:44 schreef HeatWave het volgende:
IK zie wel weer hoe ik iedereen noem. meestal gewoon nicks als ik de namen niet weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |