Ik roep gewoon om Moemoe!!!quote:
Dus het werktquote:Op donderdag 6 april 2006 14:25 schreef Boe. het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer durven af te zeggen.
Willen jullie mij dan PDL noemen en niet Pussyquote:Op donderdag 6 april 2006 13:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Meestal noem ik ze gewoon bij de nickname, behalve als ik ze op een voornaam-basis ken of ze een onuitspreekbare nick hebben.
kip?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Willen jullie mij dan PDL noemen en niet Pussy.
ik zal het proberenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Willen jullie mij dan PDL noemen en niet Pussy.
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik roep gewoon om Moemoe!!!
dan gaat het nooit fout
ik reageer trouwens op me eigen naam en "dingie"
op utrecht centraal:quote:Op donderdag 6 april 2006 16:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kip kan ook ja. En mijn echte naam uiteraard
.
Ik vind jouw nick wel stoer.
Moet je vrijdagnacht en zaterdag eens in het topic kijken, de napret is vaak nog veel leukerquote:Op donderdag 6 april 2006 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
LOL
misschien kom ik wel op de volgende meeting...
zo te horen is het best gezellig
Nikky heeft al toegezegd.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef laffer het volgende:
zijn jullie er al uit wie met wie gaat neucken??![]()
Ohh doe ik het nu vastquote:Op donderdag 6 april 2006 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het aantal afzeggers vies tegenvallen... Of ze moeten en masse vandaag (of erger nog: morgen) hier met hun kutsmoesjes aankomen![]()
Jaquote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef laffer het volgende:
Uiteraardquote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef laffer het volgende:
Ja maar dan krijg ik heel erg veel spijt dat ik niet beter me best heb gedaan om toch te komen... maar ik kan gewoon nietquote:Op donderdag 6 april 2006 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Moet je vrijdagnacht en zaterdag eens in het topic kijken, de napret is vaak nog veel leuker.
ik weet het, ik kan helaas nietquote:Op donderdag 6 april 2006 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar die zal er niet bij zijn.
"Q"quote:Op donderdag 6 april 2006 16:44 schreef HeatWave het volgende:
IK zie wel weer hoe ik iedereen noem. meestal gewoon nicks als ik de namen niet weet.
Daar komt het wel op neer bij jou jaquote:
Sorryquote:Op donderdag 6 april 2006 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar die zal er niet bij zijn.
Veel plezier HeatWavequote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer bij jou ja.
* HeatWave is naar de Paradiso.
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer bij jou ja.
wrijf het er maar inquote:
quote:
Utrecht heeft toch een rooie buurtquote:
Kom dan morgenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als dat zo is dan wil ik ook komen *kuch*needsex*kuch*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |