Een vaste choreografie op erg leuke muziek dus! Dit zijn de programma's:quote:Les Mills is een uniek fitnessconcept dat bestaat uit 7 enerverende groepsfitnessprogramma's. Deze zijn stuk voor stuk ontwikkeld door topchoreografen en zorgen overal ter wereld voor een doorslaand succes, door hun aanstekelijke mix van beweging en muziek.
In Nederland en Vlaanderen hebben vele fitnesscentra één of meerdere Les Mills programma's op het lesrooster staan. De instructeurs van deze clubs hebben een intensieve opleiding gevolgd en krijgen continu bijscholing. Zo ben je altijd verzekerd van een geweldige workout met ongekend resultaat!
Bodycombatquote:Wat is BODYPUMP?
BODYPUMP is een revolutionaire 60 minuten durende fitnessworkout waarbij met behulp van een stang en gewichten alle spiergroepen aangepakt worden. Iedereen kan op zijn of haar eigen niveau trainen. Er worden veel herhalingen gemaakt met relatief weinig gewicht. BODYPUMP is een vernieuwend programma op het gebied van fitness. Wereldwijd wordt BODYPUMP nu al bij meer dan 7000 clubs gegeven. In Nederland en Vlaanderen kun je voor BODYPUMP terecht bij meer dan 500 clubs.
Bodyattackquote:Wat is BODYCOMBAT?
BODYCOMBAT is een groepsfitnessprogramma op basis van bewegingen uit verschillende vechtsporten, waaronder karate, boksen en tai-chi. Dit betekent dat er bij BODYCOMBAT niet alleen intensieve en explosieve, maar ook rustige en ontspannende bewegingen worden uitgevoerd, gericht op evenwicht, concentratie en coördinatie. De combinatie van vechtbewegingen en fantastische muziek zorgt voor zowel een lichamelijke als een mentale uitdaging.
Bodystepquote:Wat is BODYATTACK?
Bij BODYATTACK worden geen materialen gebruikt. Het enige dat je nodig hebt, is een paar goede sportschoenen en een beetje lef!
BODYATTACK is gericht op uithoudingsvermogen en calorieverbruik. BODYATTACK verbetert je hart- en longfunctie zodat je de inspanningen, tijdens andere vormen van sport, makkelijker aankunt.
RPMquote:Wat is BODYSTEP?
BODYSTEP is waar iedereen op heeft gewacht: Een (r)evolutie op het gebied van steps! Het ultieme stepprogramma op basis van toegankelijke en afwisselende combinaties met als doel een optimaal trainingsresultaat. BODYSTEP staat voor kwaliteit, veiligheid en resultaat.
Een BODYSTEP workout is low impact en high fun! Vanwege het hoge calorieverbruik, de verschillende bewegingen en vele herhalingen op meeslepende en enerverende muziek, is het dé manier om in shape te komen.
Bodybalancequote:Wat is RPM?
RPM is een effectief fietsprogramma voor iedereen die wil afslanken, conditie wil verbeteren of een betere fietsprestatie wil neerzetten. Er is maar één manier om echt af te slanken en dat is door veel calorieën te verbruiken. Uit een vergelijkend onderzoek tussen RPM, steps, aerobics en trainen met gewichten bleek RPM het hoogste calorieverbruik per tijdseenheid te hebben. Deze zeer hoge verbranding maakt een einde aan vet op buik, billen en benen. Het ultieme BBB programma dus! RPM kent een vaste opbouw waarbij elke drie maanden de muziek en de choreografie wisselen.
Bodyjamquote:Wat is BODYBALANCE?
BODYBALANCE is een body & mind groepsfitnessles. Deze les maakt gebruik van het traditionele Yoga en Tai Chi. Onderdelen van BODYBALANCE zijn gecontroleerd ademhalen, flexibiliteit, statische kracht, concentratie en meditatie.
quote:Wat is BODYJAM?
BODYJAM is een sensationele high-impact dance workout met een mix van de leukste bewegingen uit hip-hop, latin, disco en funk.
Op de sounds van de laatste hits word je bij BODYJAM
in een mum van tijd in hogere sferen gebracht,
zodat je snel vergeet dat je bezig bent met een workout.
De nadruk ligt op plezier, terwijl de intensiteit van de workout toch zeker niet onderschat mag worden.
In Deventer zit een zaak, zal thuis ff website zoeken van die club.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:43 schreef brwmartijn het volgende:
weet iemand waar je producten met name van body combat kan verkrijgen?
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:43 schreef brwmartijn het volgende:
weet iemand waar je producten met name van body combat kan verkrijgen?
Dit stond wel op het BT forum over Pump:quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:35 schreef sita-tiger het volgende:
heeft iemand al de nieuwe tracklijst van de combat, pump of rpm?
BP 58 tracklist:quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:35 schreef sita-tiger het volgende:
heeft iemand al de nieuwe tracklijst van de combat, pump of rpm?
In tegenstelling tot de andere mensen hier, vond ik dit vreselijk. Het ligt denk ik aan mij want ik kan gewoon niet met de step omgaan. Ik snapte niets van de pasjes en het ding schoof de hele tijd heen en weer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:00 schreef karoltje het volgende:
Kan iemand mij wat meer over Bodystep vertellen? Zitten daar erg ingewikkelde passen en draaien bij?
Moah, ik overdrijf schromelijk. Ik heb zeven jaar kyokushinkai gedaan, dan is combat niet zo ingewikkeld hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:08 schreef LedZep het volgende:
Ach ik ben ook behoorlijk slecht in BC hoor. Maar ja, ik vind het best leuk om als conditietraining te doen. En ik word er wel steeds beter in.
Och ja dat gebeurt hier ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:10 schreef Serpent het volgende:
Ah een les mills topicIk doe zelf pump, jam, combat en attack. Ik vind Jam het leukste om te doen, Attack het vermoeiendst..
Dat langzame nummer bij combat is even wennen vind ik.. Onze instructor doet tussen de kicks door steeds squads om het zwaarder te maken trouwens. Misschien kan LedZep dat proberen
Ik heb het eigenlijk best wel andersom. Ik vind Step veel te snel en ik kan er echt geen touw aan vast knopen hoe het moet met die pasjes.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:45 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind de pasjes van Step makkelijker dan van Attack eigenlijk. Van BA word ik helemaal gestoord, het gaat veel te snel en zodra je door hebt wat je moet doen is het weer over. Bij BS heb je meer 'blokken' van pasjes en die komen dan iedere keer terug, dat vind ik makkelijker. Sowieso is BA te intens voor mij en BS kan ik precies nog volhouden.
Offtopic.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:24 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb het eigenlijk best wel andersom. Ik vind Step veel te snel en ik kan er echt geen touw aan vast knopen hoe het moet met die pasjes.![]()
Qua intensiviteit vind ik ze best wel gelijkwaardig.
Step houd ik een uur vol, Attack maar twintig minuten. Met Attack verbrand je ook de meeste kcal van alle programma's, ruim honderd meer dan bij Attack.quote:
Ohja intensiteit natuurlijk. Ik zat naar het woord te kijken en te kijken, ik wist het even niet meer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Step houd ik een uur vol, Attack maar twintig minuten. Met Attack verbrand je ook de meeste kcal van alle programma's, ruim honderd meer dan bij Attack.
Het wordt er niet ineens superzwaar van nee, maar je hebt wel iets meer het idee dat je wat doet vind ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:01 schreef LedZep het volgende:
[..]
Och ja dat gebeurt hier ook. Maar ja, ongeveer 1/5 van de diepte die ik normaal doe
Wat een enorme bullshit. Cardio kan je zovaak doen als je wil.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:44 schreef _Boo_ het volgende:
Bij ons wordt het afgeraden om meer dan 3x per week te sporten. Ik heb hier een beetje mijn twijfels bij, maar ja die mensen weten wel waar ze het over hebben. Hoe denken ze daar bij jouw sportschool over dan?
Hm, als je je lichaam overbelast merk je het vanzelf denk ik. Ik voel de dag na BP ook m'n spieren wel, het zou niet in me opkomen om gelijk weer BP te gaan doen. Je voelt toch zelf het beste of je iets aankan en of je je er goed bij voelt, denk ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:23 schreef _Boo_ het volgende:
Volgens mij was dat niet de reden. Ze zei vooral dat het geen "nut" had om vaker te trainen en dat je lichaam die rustdag nodig had, ook bij cardio. Op die rustdag moest je dan wel actief zijn (wandelen, fietsen, etc) maar niet sporten.
*beterschap!*quote:Op maandag 31 juli 2006 12:35 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben geopereerd en mn blinde darm is verwijderd.
Op advies van de dokter 6 weken niet sporten
Heb gelukkig mijn abonement kunnen "bevriezen" bij Fitness First.
Bedoel je dan ook dat je bij een speciaal door Les Mills opgerichte club zit, of gewoon bij een sportschool waar ze die lessen geven? Want als je dat laatste bedoelt: die zitten inderdaad overal.quote:
Mijn huisarts wilde in eerste instantie ook geen briefje schrijven, idd omdat ze dat niet meer doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:11 schreef Sally het volgende:
[..]
*beterschap!*
Fitness First?! BOE!![]()
![]()
Zat ook eerst bij Fitness First, maar heb met heeeel veel moeite mijn abo voor het eind van abo-jaar kunnen stopzetten: ik kreeg last van vanalles en nog wat EN ik ging verhuizen ...
Ze bleven maar zeuren om een 'doktersverklaring' maar volgens mijn toenmalige huisarts moet je zelf ook gewoon kunnen zeggen dat je niet meer kunt sporten. Hij had me zelfs een stukje papier meegegeven van de Nederlandse Vereniging van Huisartsen die dus protesteerden tegen die verklaringen waar patienten om bleven vragen.
Dat heb ik meegestuurd met een derde (boze) brief en een rode 'intrekkingskaart' voor de machtiging. Toen was het snel afgelopen met de afschrijvingen!
Het mag niet eens, je huisarts heeft beroepsgeheim!
Bij ons is er geen BodyStep en geen BodyAttack, maar naar die laatste ben ik eigenlijk wel benieuwd. Als extra lessen hebben we wel circuittraining en absattack (15 minuten buikspieren).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:12 schreef Sally het volgende:
Verder worden op de sportschool alle Les Mills programma's gegeven, op 1 na, dacht ik. Maar volgens mij is ook Combat pas gestart, dat zou ik even na moeten kijken op het rooster.
Nee, gewoon een sportschool.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:17 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Bedoel je dan ook dat je bij een speciaal door Les Mills opgerichte club zit, of gewoon bij een sportschool waar ze die lessen geven? Want als je dat laatste bedoelt: die zitten inderdaad overal.
Ik vind het jammer dat ze bij ons Balance alleen 's ochtends aanbieden. Eerst al, maar zeker als ik jouw enthousiasme lees.
Ik heb zonet gepumped, was zwaar maar geeft een supergevoel! Hoe vond je het?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:14 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga denk ik vanavond voor het eerst Pump doen, ben benieuwd!
Ben jij ook voor het eerst geweest? Ik vond het inderdaad heel zwaar, terwijl ik nog de lichte gewichten heb genomen... Vooral het stuk waarbij je door je benen moet (heel diep) vond ik zwaar. Maar over de hele les genomen vond ik het lekker en achteraf ook een goed gevoel! Ik ben benieuwd wat dit aan spierpijn oplevert.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:14 schreef Ilske het volgende:
[..]
Ik heb zonet gepumped, was zwaar maar geeft een supergevoel! Hoe vond je het?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:11 schreef Sylvana het volgende:
Vanavond weer eens gebodystepped en was echt lekker. Was al ruim een maand niet meer naar de sportschool geweest, maar kon het allemaal goed bijhoudenAlleen dat ene vierkantje steppen ( weten jullie wat ik bedoel?) dat vind ik wel erg lastig, raak ik steeds bij in de war.
De ''box-step''.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:11 schreef Sylvana het volgende:
Vanavond weer eens gebodystepped en was echt lekker. Was al ruim een maand niet meer naar de sportschool geweest, maar kon het allemaal goed bijhoudenAlleen dat ene vierkantje steppen ( weten jullie wat ik bedoel?) dat vind ik wel erg lastig, raak ik steeds bij in de war.
Ben jaloers! Ik wil ook al steppen op Bodystep 65!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef Maeghan het volgende:
Wij hebben de nieuwe al. Die jij beschrijft met die boxstep, die heb ik maar een paar keer gedaan. Van die release vond ik alleen de partystep leuk.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:44 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb vanochtend voor het eerst de nieuwe Combat gedaan en hij is heel leuk! Lekker energiek en zo, maar op zich wel goed vol te houden vond ik.
Ja, ik realiseerde me vandaag dat m'n conditie misschien wel gewoon verbeterd is. Ik was van Step ook al niet buiten adem. Maar ik vind deze Combat echt heel leuk hoor. =)quote:Op maandag 11 september 2006 20:02 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Neeee man! Combat is zwaaaaar! Alleen jammer dat er in deze release zoveel travels en shuffels zitten...
Nou in de zaal zijn altijd veel jonge mensen te vinden opzich, maar groepslessen ligt toch een lat te hoog voor de meeste denk ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:18 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk dat het niet aan jou ligt, maar aan je sportschool.
Dat is bij mijn sportschool ook zo, dat jongeren vooral gewoon fitness/cardio doen en "echte" volwassenen groepslessen. Terwijl ik die groepslessen zoals Bodypump echt helemaal te gek vind en veel leuker dan gewoon fitness. Ik ben dan dus ook 1 van de jongsten altijd met groepslessenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:37 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Nou in de zaal zijn altijd veel jonge mensen te vinden opzich, maar groepslessen ligt toch een lat te hoog voor de meeste denk ikstelletje mietjes
snackbar jugend
* Una_Piedra heeft ook voor het eerst met BodyBalance meegedaan.quote:Op maandag 18 september 2006 23:36 schreef Sally het volgende:
Vandaag nieuwe release van BodyBalance gehad: veel bewegingen achter elkaar door... En daarmee weer lekker als vanouds 'nieuw'! Ik vroeg me af hoe de instructrice 't allemaal kon onthouden!![]()
Ook zijn er weer een aantal liedjes die ik niet ken, maar ook een paar die ik wel ken. Ik heb altijd het idee dat je moet 'groeien' in het programma/de nummers/de oefeningen.
En net als je het kent, krijg je weer een nieuwe release!![]()
Fijn hè, achteneenhalve minuut je beentjes voelen?....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:01 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra heeft ook voor het eerst met BodyBalance meegedaan.
Mijn hemel, wat is die zwaar voor de benen!!
Helemaal na de RPM.
Ik weet wel waar je kunt zien welke tracks ze gebruiken:quote:Op maandag 30 april 2007 11:28 schreef benno85 het volgende:
Beste mensen,
Heeft iemand muziek van RPM?
Ik heb zelf het een en ander en hoop hier iets te kunnen uitwisselen met anderen.
Zodra iemand iets heeft, meldt het even of mail me even.
rsnacht@hotmail.com.
Gegroet
Nou, we zijn inmiddels heel wat nieuwe releases verder, maar in de Balance sta je veel in spreidstand (of in squad), zet dan je je ene voet tenen recht naar voren, andere voet tenen naar zijkant. Dan ga je met bovenlijf (armen wijd) naar voren, over je voorste been heen en steun of op de been of ga naar de grond, waarna je je achterste arm over je heen naar voren steekt. Kijk omhoog.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:11 schreef computergirl het volgende:
*Kickje*
Ik heb dinsdag voor het eerst aan Body Attack meegedaan, was erg leuk. Ik kon goed meekomen qua conditie, maar was na afloop wel flink bezweet. Ik ben pas sinds vorige week lid van de sportschool, ik wil ook Body Balance uitproberen. In welk opzicht is het zwaar voor de benen dan?
Inmiddels heb ik de les een keer uitgeprobeerd, ik zweette me kapot! Het ging mij ook vaak te snel, maar het was wel prettigquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:45 schreef Sally het volgende:
Ik zou zeggen: je moet het gewoon een keer doen, dan weet je meer!
Hm, Body Balance te snel?? Da's niet gauw... Maar als je eenmaal de oefningen kent, gaat het wel makkelijker denk ik!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik de les een keer uitgeprobeerd, ik zweette me kapot! Het ging mij ook vaak te snel, maar het was wel prettig
Die is bij ons vanaf 1 juli! Oftewel op maandag 2 juli ga ik 'm ook ervaren!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:14 schreef computergirl het volgende:
vrijdag heb ik de nieuwe release van Body Balance gedaan, weer heel anders. Deze is langzamer dan de vorige en vrij zwaar voor de bovenbenen
Ik had precies hetzelfde idee... Zelfs dat vele calorieën verbranden vroeg ik me sterk af! Verder vond ik de muziek erg hard, maar ik ben dan ook niks gewendquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:34 schreef computergirl het volgende:
ik het RPM een keer of 3 gedaan, je zweet enorm maar ik vind het niet leuk. Ik had het idee dat ik alleen maar gespierde benen aan het kweken was ipv conditie.
Welke programma's volg je? En wat vind je van de huidige releases?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef SharquellaMoM het volgende:
Hoihoi,
Ik ben nieuw op dit forum en ontzettend les mills verslaafd.![]()
Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen.
groetjes leonie
2x pw Stepsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:54 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Welke programma's volg je? En wat vind je van de huidige releases?
wat veel...zit jij elke dag/avond in de sportschool?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:19 schreef SharquellaMoM het volgende:
[..]
2x pw Steps
2x pw Pump
1x pw Balance
Aankomende week ga ik Jam proberen en binnenkort ook een keer RPM, zien of dat bevalt.
Ik sport nog niet zo heel erg lang, een maand of 2.
Tot nu toe vind ik het allemaal leuk.
Nou, als ik niet oppas wel jaquote:Op zondag 8 juli 2007 09:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat veel...zit jij elke dag/avond in de sportschool?
De vorige was minder lief voor de spieren die bij mij zeer doen en ik heb dan ook regelmatig de opties gepakt toen! Deze gaat een stuk beter!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:50 schreef computergirl het volgende:
ik vind deze release ban BB iets minder dan de vorige, vooral omdat de vorige meer aandacht had voor spieren die mij problemen geven![]()
En ik kon op een gegeven moment echt alleen op twee handen balanceren, da's leuk (doe ik nog regelmatig eventjes in de kamer) Zo'n truc zit er nu niet in
Die 'muziek' bij de relaxation is heel interessant, het zijn gongs geloof ik
Body Pump 2/3 maal per week'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:54 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Welke programma's volg je? En wat vind je van de huidige releases?
Zal ik de sportmodjes eens gaan waarschuwen? Momentje geduld!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef MikelenniuM het volgende:
Om de Les Mills topic-collectie completer te maken:
Het grote BodyCombat topic
(misschien handig om in de OP te zetten?)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Zal ik de sportmodjes eens gaan waarschuwen? Momentje geduld!
Niks hoor, alleen ik en jij kunnen het niet in de OP zetten, dat moeten forummoderatoren doen (afgekort dus 'mod'). En ik wilde in de FB (Feedback) van het Sportforum (SPT) de moderatoren waarschuwen. Zie het: [FB] Sla de mod K.O.-topic, bovenaan SPT, als sticky.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef MikelenniuM het volgende:
Ah, ok! Nou snap k m! (k dacht "we zullen dat mannetje eens ff leren met zn gespam")
De Les Mills topic's lopen toch niet zo hard, dus zou denk k wel moeten kunnen om het in de OP te zetten![]()
edit: heb al een verzoekje geplaatst voor een LM tag bij het BodyCombat topic.
En je hebt meteen het sport-FB-topic dichtgegooid!quote:
Snel ergens anders naartoe gaan dus >:-) . Body Attack is ook gaaf om te doen trouwens, helaas geven ze dat weer op niet zoveel plaatsen waar ik sport. ( Fitnessfirst). Het leuke van Body Attacks vind ik wel de groepsinteractie die er bij een aantal nummers inzit (tegenover elkaar staan, als groep door de zaal lopen). BC heeft dat wel vaak bij nummer 5quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:43 schreef computergirl het volgende:
ik doe ook alleen maar BA en heel soms BB, ze geven bij ons volgens mij niet eens Bodycombat
Heb je dat ook al laten blijken aan de instructeurs? Feedback van mensen die in de les staan is net zo belangrijk als meedoen in de les!quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:03 schreef computergirl het volgende:
bah, bij onze sportschool mogen de instructeurs de laatste maand van een release zelf beslissen welke/wat ze doen. We krijgen u steeds dezelde oude release, (43?), daar baal ik ontzettend van. In elke release zit wel een nummer die niet zo leuk is, maar in die oude zitten er 4 die echt afschuwelijk zijn! Qua muziek en te veel stomme huppelpasjes (ik wil alleen maar flink zweten)
Ben totaal niet meer gemotiveerd
Ik vind mixen juist leuk en krijg de instructeurs meestal wel zo ver er nummers in te zetten die ik ook leuk vind. Rammstein bij de cooling down bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:03 schreef computergirl het volgende:
bah, bij onze sportschool mogen de instructeurs de laatste maand van een release zelf beslissen welke/wat ze doen. We krijgen u steeds dezelde oude release, (43?), daar baal ik ontzettend van. In elke release zit wel een nummer die niet zo leuk is, maar in die oude zitten er 4 die echt afschuwelijk zijn! Qua muziek en te veel stomme huppelpasjes (ik wil alleen maar flink zweten)
Ben totaal niet meer gemotiveerd
hmm, ik ben geloof ik de enige die hem niet leuk vind. En als ik down ben omdat ik iets niet vreselijk niet leuk vind ben ik ook niet zo diplomatiek...quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Heb je dat ook al laten blijken aan de instructeurs? Feedback van mensen die in de les staan is net zo belangrijk als meedoen in de les!
LOL of je gaat naar een vestiging met een andere (meer naar je smaak mix). Voor 1 hatelijk nummer naar buiten lopen (WC, kaartje volgende les, whatever) is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
hmm, ik ben geloof ik de enige die hem niet leuk vind. En als ik down ben omdat ik iets niet vreselijk niet leuk vind ben ik ook niet zo diplomatiek...
Ga maar weer eens RPM proberen ipv 2x per week BA. Tot de nwe release dan he, want normaliter vind ik BA helemaal top en kom ik stuiterend van energie de les uit.
De oude release die zij in het geheel tig keer per week doet heeft 4 k*tnummers. Vier! Als het maar eentje was zou ik het helemaal niet erg vinden, meestal zit er wel een nummer in dat minder is. In dit geval is het vreselijkste nummer ook nog eens het laatste nummer. Nou ja, 30 sep. komt toch al weer aardig dichtbijquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:39 schreef marcston het volgende:
[..]
LOL of je gaat naar een vestiging met een andere (meer naar je smaak mix). Voor 1 hatelijk nummer naar buiten lopen (WC, kaartje volgende les, whatever) is ook weer zoiets.
Je bent trouwens niet de enige die wel eens nummers ontwijkt, ik vind nummer 2 van Body combat 32 niets. Het nogal puberale school's out van Alice cooper. (Andere Alice Cooper's vind ik beter). Nummer 4 is ook een beetje een whinernummer (you only call me when you're sober, Must be exhausting? (hoezo motiverende teksten)). Maar meestal worden mensen juist aggressief van whiners => dus meer energie en meppen geblazen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
De oude release die zij in het geheel tig keer per week doet heeft 4 k*tnummers. Vier! Als het maar eentje was zou ik het helemaal niet erg vinden, meestal zit er wel een nummer in dat minder is. In dit geval is het vreselijkste nummer ook nog eens het laatste nummer. Nou ja, 30 sep. komt toch al weer aardig dichtbij
BodyBalance wordt in mijn sportschool heel rustig gegeven, met ook opties die de oefeningen minder zwaar maken. Ik zou zeggen: zeker die Balancelessen volgen (als het kan twee keer per week, maar je kiest ook al voor fitness), want je zult merken dat niet alleen je lenigheid/soepelheid verbeterd, maar ook je conditie gaat omhoog. Wel een lange adem hebben, want je bent natuurlijk niet in 2, 3 weken weer op je oude niveau!quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:39 schreef MaLo het volgende:
Ik heb iets van 6 jaar niet gesport.
Van de zomer heb ik een paar weekjes gesport en dat beviel me erg goed. Alleen was die sportschool veel te duur.
Eergisteren ben ik naar een andere sportschool geweest en daar wil ik nu twee keer in de week gaan sporten. Ik wil één keer vrij fitnessen en éénmaal een groepsles doen. Voor de groepsles denk ik aan Body Balance.
- Zou iemand mij kunnen vertellen hoe zo'n les wordt opgebouwd? Ik las hier al wat voorbeelden van oefeningen, maar ik ben erg benieuwd naar de globale opbouw van zo'n les.
- Moet je er erg lenig voor zijn? Ik ben namelijk helemaal niet lenig, echt de stijfste hark die je je kunt bedenken, maar ik wil wel graag iets soepeler worden.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:39 schreef MaLo het volgende:
Ik heb iets van 6 jaar niet gesport.
Van de zomer heb ik een paar weekjes gesport en dat beviel me erg goed. Alleen was die sportschool veel te duur.
Eergisteren ben ik naar een andere sportschool geweest en daar wil ik nu twee keer in de week gaan sporten. Ik wil één keer vrij fitnessen en éénmaal een groepsles doen. Voor de groepsles denk ik aan Body Balance.
- Zou iemand mij kunnen vertellen hoe zo'n les wordt opgebouwd? Ik las hier al wat voorbeelden van oefeningen, maar ik ben erg benieuwd naar de globale opbouw van zo'n les.
- Moet je er erg lenig voor zijn? Ik ben namelijk helemaal niet lenig, echt de stijfste hark die je je kunt bedenken, maar ik wil wel graag iets soepeler worden.
quote:Op zondag 30 september 2007 20:28 schreef computergirl het volgende:
Vnadaag de nieuwe releases gedaan van Body Balance en body Attack
Body Balance is leuker dan de vorige, ik ga hem vaker doen denk ik.
Body Attack was ook ok, er zitten wat ingewikkelder pasjes in deze keer. Ik ben alleen giga door mijn enkel gegaan, dat is iets minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |