Hm, Body Balance te snel?? Da's niet gauw... Maar als je eenmaal de oefningen kent, gaat het wel makkelijker denk ik!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik de les een keer uitgeprobeerd, ik zweette me kapot! Het ging mij ook vaak te snel, maar het was wel prettig
Die is bij ons vanaf 1 juli! Oftewel op maandag 2 juli ga ik 'm ook ervaren!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:14 schreef computergirl het volgende:
vrijdag heb ik de nieuwe release van Body Balance gedaan, weer heel anders. Deze is langzamer dan de vorige en vrij zwaar voor de bovenbenen
Ik had precies hetzelfde idee... Zelfs dat vele calorieën verbranden vroeg ik me sterk af! Verder vond ik de muziek erg hard, maar ik ben dan ook niks gewendquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:34 schreef computergirl het volgende:
ik het RPM een keer of 3 gedaan, je zweet enorm maar ik vind het niet leuk. Ik had het idee dat ik alleen maar gespierde benen aan het kweken was ipv conditie.
Welke programma's volg je? En wat vind je van de huidige releases?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef SharquellaMoM het volgende:
Hoihoi,
Ik ben nieuw op dit forum en ontzettend les mills verslaafd.![]()
Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen.
groetjes leonie
2x pw Stepsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:54 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Welke programma's volg je? En wat vind je van de huidige releases?
wat veel...zit jij elke dag/avond in de sportschool?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:19 schreef SharquellaMoM het volgende:
[..]
2x pw Steps
2x pw Pump
1x pw Balance
Aankomende week ga ik Jam proberen en binnenkort ook een keer RPM, zien of dat bevalt.
Ik sport nog niet zo heel erg lang, een maand of 2.
Tot nu toe vind ik het allemaal leuk.
Nou, als ik niet oppas wel jaquote:Op zondag 8 juli 2007 09:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat veel...zit jij elke dag/avond in de sportschool?
De vorige was minder lief voor de spieren die bij mij zeer doen en ik heb dan ook regelmatig de opties gepakt toen! Deze gaat een stuk beter!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:50 schreef computergirl het volgende:
ik vind deze release ban BB iets minder dan de vorige, vooral omdat de vorige meer aandacht had voor spieren die mij problemen geven![]()
En ik kon op een gegeven moment echt alleen op twee handen balanceren, da's leuk (doe ik nog regelmatig eventjes in de kamer) Zo'n truc zit er nu niet in
Die 'muziek' bij de relaxation is heel interessant, het zijn gongs geloof ik
Body Pump 2/3 maal per week'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:54 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Welke programma's volg je? En wat vind je van de huidige releases?
Zal ik de sportmodjes eens gaan waarschuwen? Momentje geduld!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef MikelenniuM het volgende:
Om de Les Mills topic-collectie completer te maken:
Het grote BodyCombat topic
(misschien handig om in de OP te zetten?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |