abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49555411
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:53 schreef computergirl het volgende:

[..]

Inmiddels heb ik de les een keer uitgeprobeerd, ik zweette me kapot! Het ging mij ook vaak te snel, maar het was wel prettig
Hm, Body Balance te snel?? Da's niet gauw... Maar als je eenmaal de oefningen kent, gaat het wel makkelijker denk ik!

Vond je het wel leuk?

En was het nou zo zwaar voor je benen? * Sally vindt deze release nog wel meevallen...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_49561625
Ik vond het wel leuk, maar niet zwaar voor mijn benen inderdaad.
Ik ben nogal stumperig, dus ik ben niet zo handig in het opvolgen van instructies als 'breng je linker arm...', dan doe ik het met rechts enzo Maar een paar keer de les volgen dan gaat het vast beter en kan ik meer letten op de details (moest ik mijn heup nu wel of niet naar voren draaien etc)
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:57:09 #103
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_50031734
ik heb hier nu rpm 25 cd aan staan, mis het wel zeg wat een vette cd
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_50036909
Body-Attack, Body-Step, RPM, Balance, dat zijn mijn dingen!!!
pi_50810852
vrijdag heb ik de nieuwe release van Body Balance gedaan, weer heel anders. Deze is langzamer dan de vorige en vrij zwaar voor de bovenbenen
pi_50812065
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:14 schreef computergirl het volgende:
vrijdag heb ik de nieuwe release van Body Balance gedaan, weer heel anders. Deze is langzamer dan de vorige en vrij zwaar voor de bovenbenen
Die is bij ons vanaf 1 juli! Oftewel op maandag 2 juli ga ik 'm ook ervaren!

We waren al gewaarschuwd wat die benen betreft
pi_50838958
Vanavond ook de nwe Body Attack gedaan, ook heel pittig voor de bovenbenen
pi_50968100
Ik doe aan RPM'en, ongeveer 2 - 3x per week. Bevalt erg goed.. conditie is een stuk vooruit gegaan. Binnenkort wil ik eens gaan kijken ik ook kan gaan pumpen ergens in mijn spaarzame vrije uurtjes.
Lijkt me zwaar, maar erg leuk om te doen.
Niets is veilig voor een idioot met voldoende talent
pi_50968575
ik het RPM een keer of 3 gedaan, je zweet enorm maar ik vind het niet leuk. Ik had het idee dat ik alleen maar gespierde benen aan het kweken was ipv conditie.
pi_50974868
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:34 schreef computergirl het volgende:
ik het RPM een keer of 3 gedaan, je zweet enorm maar ik vind het niet leuk. Ik had het idee dat ik alleen maar gespierde benen aan het kweken was ipv conditie.
Ik had precies hetzelfde idee... Zelfs dat vele calorieën verbranden vroeg ik me sterk af! Verder vond ik de muziek erg hard, maar ik ben dan ook niks gewend
pi_51230214
Hoihoi,

Ik ben nieuw op dit forum en ontzettend les mills verslaafd.
Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen.

groetjes leonie
pi_51230310
Nou, maandag dus voor het eerst release 35 van de BB, toen me helemaal de tyfus gezweet, maar gisteravond ging het erg lekker en had ik niet het idee dat ik zo moest zweten..

Hij is wel erg lekker, ook de relaxation is zalig. Lekkere muziek ook weer!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:54:42 #113
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_51237505
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef SharquellaMoM het volgende:
Hoihoi,

Ik ben nieuw op dit forum en ontzettend les mills verslaafd.
Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen.

groetjes leonie
Welke programma's volg je? En wat vind je van de huidige releases?
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_51238251
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:54 schreef PowerPoes het volgende:

[..]

2x pw Steps
2x pw Pump
1x pw Balance

Aankomende week ga ik Jam proberen en binnenkort ook een keer RPM, zien of dat bevalt.
Ik sport nog niet zo heel erg lang, een maand of 2.
Tot nu toe vind ik het allemaal leuk.
pi_51254128
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:19 schreef SharquellaMoM het volgende:

[..]

2x pw Steps
2x pw Pump
1x pw Balance

Aankomende week ga ik Jam proberen en binnenkort ook een keer RPM, zien of dat bevalt.
Ik sport nog niet zo heel erg lang, een maand of 2.
Tot nu toe vind ik het allemaal leuk.
wat veel...zit jij elke dag/avond in de sportschool?
pi_51254224
quote:
Op zondag 8 juli 2007 09:17 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat veel...zit jij elke dag/avond in de sportschool?
Nou, als ik niet oppas wel ja

Ik sport graag in de ochtend, dus de een naar school, de ander naar de opvang en mama gaat sporten
Tot nu toe ben ik twee dagen niet in de sportschool.
pi_51254842
oh, I see
Met een 40+ urige werkweek is zo'n Les Mills schema niet echt haalbaar
Zou ik ook niet willen trouwens
pi_51257514
Zoooo vanmorgen weer lekker gepumpt!
Barbelltje tegen mn snufferd gehad, dus heb er ook een dikke lip bij
pi_51583431
Nu ik wat vaker de Balanceles heb gedaan, vind ik het wel makkelijker worden. Zeker wat het zweten betreft

Hij is wel weer erg lekker... De muziek valt licht tegen (tov de vorige) in de zin van opzwepend, meeslepend en inspirerend, maar die relaxation is zalig
pi_51588035
ik vind deze release ban BB iets minder dan de vorige, vooral omdat de vorige meer aandacht had voor spieren die mij problemen geven
En ik kon op een gegeven moment echt alleen op twee handen balanceren, da's leuk (doe ik nog regelmatig eventjes in de kamer) Zo'n truc zit er nu niet in
Die 'muziek' bij de relaxation is heel interessant, het zijn gongs geloof ik
pi_51588186
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:50 schreef computergirl het volgende:
ik vind deze release ban BB iets minder dan de vorige, vooral omdat de vorige meer aandacht had voor spieren die mij problemen geven
En ik kon op een gegeven moment echt alleen op twee handen balanceren, da's leuk (doe ik nog regelmatig eventjes in de kamer) Zo'n truc zit er nu niet in
Die 'muziek' bij de relaxation is heel interessant, het zijn gongs geloof ik
De vorige was minder lief voor de spieren die bij mij zeer doen en ik heb dan ook regelmatig de opties gepakt toen! Deze gaat een stuk beter!

En de 'bird pose' lukte me slechts een tel of twee op het laatst... Ik ben vaak voorover gekukeld, met een zere neus als gevolg
pi_51621264
Ja die bird pose valt tegen hè, ik kom niet verder dan mn knie.
pi_52290054
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:54 schreef PowerPoes het volgende:

[..]

Body Pump 2/3 maal per week'
Body Combat min 3 maal per week. (meestal meer ik ben een junk!). Overigens combinereer Body Pump perfect met Body Combat.

Zo en dan Body Jam, Body Balance, RPM en Body Attack (de laatste vind ik nog de beste maar ik merk dat ik combat toch net iets leuker vindt.

Body Pump heeft in deze release heel goede muziek, de vorige waren teveel "love" nummers

Body Combat vond ik in 30 en 31 iets beter dan nu (32) maar meer en meer clubs zijn al aan het mixen, van deze release is nummer 7 het topnummer.

Die andere doe ik eigenlijk te weinig om er echt veel van te vinden, Les Mills is geweldig en heeft mijn conditie tot nieuwe hoogtes laten stijgen. Je moet de technieken wel iets anders toepassen dan bij vechtsport omdat je in de lucht slaat en niet een handig stootkussen of tegenstander hebt die de klap op wil vangen
pi_52617101
Om de Les Mills topic-collectie completer te maken:

Het grote BodyCombat topic
(misschien handig om in de OP te zetten?)
pi_52621666
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef MikelenniuM het volgende:
Om de Les Mills topic-collectie completer te maken:

Het grote BodyCombat topic
(misschien handig om in de OP te zetten?)
Zal ik de sportmodjes eens gaan waarschuwen? Momentje geduld!

Edit: zie mijn post hieronder voor mijn mening!

[ Bericht 13% gewijzigd door Sally op 23-08-2007 14:52:45 ]
pi_52621723
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef Sally het volgende:

[..]

Zal ik de sportmodjes eens gaan waarschuwen? Momentje geduld!
Wat doe ik verkeerd???
pi_52622424
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:32 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

Wat doe ik verkeerd???
Niks hoor, alleen ik en jij kunnen het niet in de OP zetten, dat moeten forummoderatoren doen (afgekort dus 'mod'). En ik wilde in de FB (Feedback) van het Sportforum (SPT) de moderatoren waarschuwen. Zie het: [FB] Sla de mod K.O.-topic, bovenaan SPT, als sticky.

Maar: ik heb net even in de OP heb gekeken van dit topic, en daar wordt eigenlijk alleen een uitleg gegeven over het totale Les Mills-programma. Dan zou je zo'n beetje alle topics die over 1 specifiek onderdeel gaan in de OP kunnen plakken. Bovendien zou de OP steeds aangepast moeten worden als een topic op een bepaald moment vol zou zijn, want dan klopt de link dus niet meer.
(IMHO)

Ik zou een voorstel willen doen tot een soort 'tag' (labeltje, zo je wil) voor Les Mills-topics.
Een voorbeeld zou kunnen zijn: "[Les Mills] BodyCombat...."

Zo ken ik al jaren in het FOK!sportforum (SPT dus), de tags voor [F1]-topics. Die zijn nu zo'n beetje allemaal gefilterd en in een subforum van SPT gekomen (na jaren debatteren over de overzichtelijjkheid ): AMS (Auto- en motorsport)
pi_52622626
Ah, ok! Nou snap k m! (k dacht "we zullen dat mannetje eens ff leren met zn gespam" )

De Les Mills topic's lopen toch niet zo hard, dus zou denk k wel moeten kunnen om het in de OP te zetten

edit: heb al een verzoekje geplaatst voor een LM tag bij het BodyCombat topic.

[ Bericht 13% gewijzigd door MikelenniuM op 23-08-2007 15:03:00 ]
pi_52623662
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef MikelenniuM het volgende:
Ah, ok! Nou snap k m! (k dacht "we zullen dat mannetje eens ff leren met zn gespam" )

De Les Mills topic's lopen toch niet zo hard, dus zou denk k wel moeten kunnen om het in de OP te zetten

edit: heb al een verzoekje geplaatst voor een LM tag bij het BodyCombat topic.
pi_52623789
en izze ook al gewijzigd
pi_52625694
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:35 schreef MikelenniuM het volgende:
en izze ook al gewijzigd
En je hebt meteen het sport-FB-topic dichtgegooid! Maar dat fixen de mods zelf maar

Spam de andere TT-wijzigingen ook even in de betreffende topics, weten mensen daar ook dat er een wijziging is geweest!
pi_52641307
Tis alleen nog wel rustig in mn BodyCombat topic
pi_52641548
ik doe ook alleen maar BA en heel soms BB, ze geven bij ons volgens mij niet eens Bodycombat
pi_52758154
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:43 schreef computergirl het volgende:
ik doe ook alleen maar BA en heel soms BB, ze geven bij ons volgens mij niet eens Bodycombat
Snel ergens anders naartoe gaan dus >:-) . Body Attack is ook gaaf om te doen trouwens, helaas geven ze dat weer op niet zoveel plaatsen waar ik sport. ( Fitnessfirst). Het leuke van Body Attacks vind ik wel de groepsinteractie die er bij een aantal nummers inzit (tegenover elkaar staan, als groep door de zaal lopen). BC heeft dat wel vaak bij nummer 5
pi_53024022
bah, bij onze sportschool mogen de instructeurs de laatste maand van een release zelf beslissen welke/wat ze doen. We krijgen u steeds dezelde oude release, (43?), daar baal ik ontzettend van. In elke release zit wel een nummer die niet zo leuk is, maar in die oude zitten er 4 die echt afschuwelijk zijn! Qua muziek en te veel stomme huppelpasjes (ik wil alleen maar flink zweten)
Ben totaal niet meer gemotiveerd
pi_53030588
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 09:03 schreef computergirl het volgende:
bah, bij onze sportschool mogen de instructeurs de laatste maand van een release zelf beslissen welke/wat ze doen. We krijgen u steeds dezelde oude release, (43?), daar baal ik ontzettend van. In elke release zit wel een nummer die niet zo leuk is, maar in die oude zitten er 4 die echt afschuwelijk zijn! Qua muziek en te veel stomme huppelpasjes (ik wil alleen maar flink zweten)
Heb je dat ook al laten blijken aan de instructeurs? Feedback van mensen die in de les staan is net zo belangrijk als meedoen in de les!
pi_53035451
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 09:03 schreef computergirl het volgende:
Ik vind mixen juist leuk en krijg de instructeurs meestal wel zo ver er nummers in te zetten die ik ook leuk vind. Rammstein bij de cooling down bijvoorbeeld.

Ik zou gewoon roepen dus als je een nummer niet zo leuk vindt, bij ons zijn de mixen meestal juist extra intens zweten. Makkelijke nummers worden vervangen door de memorable heavies.

BC33 ziet er weer goed uit maar ik kijk niet echt uit naar 6 weken elke keer hetzelfde te doen.
pi_53166808
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

Heb je dat ook al laten blijken aan de instructeurs? Feedback van mensen die in de les staan is net zo belangrijk als meedoen in de les!
hmm, ik ben geloof ik de enige die hem niet leuk vind. En als ik down ben omdat ik iets niet vreselijk niet leuk vind ben ik ook niet zo diplomatiek...
Ga maar weer eens RPM proberen ipv 2x per week BA. Tot de nwe release dan he, want normaliter vind ik BA helemaal top en kom ik stuiterend van energie de les uit.
pi_53190155
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef computergirl het volgende:

[..]

hmm, ik ben geloof ik de enige die hem niet leuk vind. En als ik down ben omdat ik iets niet vreselijk niet leuk vind ben ik ook niet zo diplomatiek...
Ga maar weer eens RPM proberen ipv 2x per week BA. Tot de nwe release dan he, want normaliter vind ik BA helemaal top en kom ik stuiterend van energie de les uit.
LOL of je gaat naar een vestiging met een andere (meer naar je smaak mix). Voor 1 hatelijk nummer naar buiten lopen (WC, kaartje volgende les, whatever) is ook weer zoiets.
pi_53191056
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 02:39 schreef marcston het volgende:

[..]

LOL of je gaat naar een vestiging met een andere (meer naar je smaak mix). Voor 1 hatelijk nummer naar buiten lopen (WC, kaartje volgende les, whatever) is ook weer zoiets.
De oude release die zij in het geheel tig keer per week doet heeft 4 k*tnummers. Vier! Als het maar eentje was zou ik het helemaal niet erg vinden, meestal zit er wel een nummer in dat minder is. In dit geval is het vreselijkste nummer ook nog eens het laatste nummer. Nou ja, 30 sep. komt toch al weer aardig dichtbij
pi_53191899
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 08:06 schreef computergirl het volgende:

[..]

De oude release die zij in het geheel tig keer per week doet heeft 4 k*tnummers. Vier! Als het maar eentje was zou ik het helemaal niet erg vinden, meestal zit er wel een nummer in dat minder is. In dit geval is het vreselijkste nummer ook nog eens het laatste nummer. Nou ja, 30 sep. komt toch al weer aardig dichtbij
Je bent trouwens niet de enige die wel eens nummers ontwijkt, ik vind nummer 2 van Body combat 32 niets. Het nogal puberale school's out van Alice cooper. (Andere Alice Cooper's vind ik beter). Nummer 4 is ook een beetje een whinernummer (you only call me when you're sober, Must be exhausting? (hoezo motiverende teksten)). Maar meestal worden mensen juist aggressief van whiners => dus meer energie en meppen geblazen.

We beginnen volgende week met de releases, yeah!!!!!!! BC 33 ziet er goed uit :-)

Bij bodypump heb ik trouwens een hekel aan mixen omdat ik bij de standaard precies weet hoeveel gewicht ik moet pakken, bij die oude nummers weet ik dat niet.

Met Body Attack ben ik nog vrij nieuw(ik doe meestal combat als ik moet kiezen), ik doe het wel op woensdag net na de Body Combat les, 2 uurtjes achterelkaar geeft tenminste een echt lekkere workout (vind ik). Volgens mij zijn we nu ook aan het mixen. Ik vind de nummers wel gaaf, maar meestal wat softer dan BC.

22 september komen de releases (cool!)

pi_53570102
Ik heb iets van 6 jaar niet gesport.
Van de zomer heb ik een paar weekjes gesport en dat beviel me erg goed. Alleen was die sportschool veel te duur .

Eergisteren ben ik naar een andere sportschool geweest en daar wil ik nu twee keer in de week gaan sporten. Ik wil één keer vrij fitnessen en éénmaal een groepsles doen. Voor de groepsles denk ik aan Body Balance.

- Zou iemand mij kunnen vertellen hoe zo'n les wordt opgebouwd? Ik las hier al wat voorbeelden van oefeningen, maar ik ben erg benieuwd naar de globale opbouw van zo'n les.

- Moet je er erg lenig voor zijn? Ik ben namelijk helemaal niet lenig, echt de stijfste hark die je je kunt bedenken , maar ik wil wel graag iets soepeler worden.
pi_53574173
Ja verdorie, nu lees ik allemaal enthousiaste verhalen in het [Les Mills] Bodypump deel 3 topic en nu begin ik weer te twijfelen over wat ik moet gaan doen .

Pump lijkt me eigenlijk ook wel leuk .
Volgens mij hoef je daar minder lenig voor te zijn en het idee van snel een nog gestroomlijnder lichaam spreekt me wel aan (ik ben heel slank van mezelf, als ik spiermassa opbouw zie je dat vrijwel direct).
Maar ik heb een bizar slechte conditie (in de conditietest die ik laatst deed in de zomer kwam ik ONDER de grafiek uit ) en ik weet niet of Pump dan te inspannend is om mee te beginnen?

De sportschool biedt in ieder geval zowel Pump als Balance aan dus wat dat betreft zijn er geen beperkingen.
Ik ga komende week gewoon fitnessen en die week erop wel een proefles van beide volgen en dan kies ik wel .
pi_53575969
Waarom doe je het niet allebei?
Ik heb nog nooit pump gedaan (ben al beetje te gespierd voor een vrouw), dus daar kan ik je niets over vertellen.
Voor Body balance hoef je niet lenig te zijn, je wordt er hopelijk wel leniger van. Ik ga morgen de nwe release doen, kijken of hij leuk is
pi_53576067
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:39 schreef MaLo het volgende:
Van de zomer heb ik een paar weekjes gesport en dat beviel me erg goed. Alleen was die sportschool veel te duur .

Eergisteren ben ik naar een andere sportschool geweest en daar wil ik nu twee keer in de week gaan sporten. Ik wil één keer vrij fitnessen en éénmaal een groepsles doen. Voor de groepsles denk ik aan Body Balance.

- Zou iemand mij kunnen vertellen hoe zo'n les wordt opgebouwd? Ik las hier al wat voorbeelden van oefeningen, maar ik ben erg benieuwd naar de globale opbouw van zo'n les.

- Moet je er erg lenig voor zijn? Ik ben namelijk helemaal niet lenig, echt de stijfste hark die je je kunt bedenken , maar ik wil wel graag iets soepeler worden.
BodyBalance wordt in mijn sportschool heel rustig gegeven, met ook opties die de oefeningen minder zwaar maken. Ik zou zeggen: zeker die Balancelessen volgen (als het kan twee keer per week, maar je kiest ook al voor fitness), want je zult merken dat niet alleen je lenigheid/soepelheid verbeterd, maar ook je conditie gaat omhoog. Wel een lange adem hebben, want je bent natuurlijk niet in 2, 3 weken weer op je oude niveau!

Doe gewoon je best, maar overdrijf het zeker niet in het begin: ik voorspel je een boel spierpijn in spieren die je misschien niet eens wist dat je ze had!! Kijk of je het 2 keer per week kunt doen, en werk van daaruit verder aan 'steeds iets verder rekken/strekken'.

Andere tip tegen spierpijn: drink vooral veel vocht voor, tijdens en na de lessen om de afvalstoffen kwijt te raken: scheelt allicht een boel in de verzuring van spieren! (niet alleen water drinken, kies liever voor refresh-drankjes ipv high-energy!)

Ik kan het je iig zeker aanraden als opstap naar andere Les Mills programma's.
De les wordt opgebouwd adhv een aantal nummers. Eerst een stukje Tai Chi, volgend nummer is (power-)yoga, dan krijg je een stuk voor de benen (meestal Pilates-oefeningen). Dan krijg je een stuk buikspieren, rugspieren, je doet een nummer 'Twist' (voor je ruggengraat erg goed) en je sluit het actieve deel af met een strecht voor de beenspieren. Daarna zijn er 2 rustige nummers voor de Cooling Down - in de stijl van een meditatie, terwijl je op de grond ligt (neem vooral iets warms mee om aan te trekkken.)

Ik doe nu twee jaar (in september op de kop af!) BodyBalance, en ik vind het voor mijn krakkemikkige lijf erg fijn. Als het te zwaar wordt, kies ik voor lichtere opties - dat klinkt zeer eigenwijs, maar ik doe het gewoon en het mag - zeker als je van te voren aangeeft dat je ergens blessures hebt of moeite mee hebt! Het levert me wel wat vreemde blikken op van de rest van de zaal, maar ja: ik doe het al twee jaar en weet onderhand wel welke oefeningen mij de volgende dag spierpijn opleveren, en welke oefening ik dan beter 'in de plaats van' kan doen!

En verder fitness ik af en toe, heb ik XCO-trainer ontdekt (waar is mijn topic gebleven daarover?! hier dus >>> XCO-trainer al ontdekt? Ervaringen graag! ) en heb ik gemerkt dat Steps niet voor mij en mijn knieën geschikt is! Laat staan Pump en Attack... Ook bij RPM vind ik het niet fijn dat de muziek er zo gruwelijk hard staat.

Maar ik zit dan ook uiterst krakkemikkig in elkaar... Migraine, whiplash-achtige klachten, nek- en schouderspieren, rsi... Noem maar op

[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 29-09-2007 21:14:58 (linkje toegevoeg, typo\'s gefixt) ]
pi_53576481
@ Computergirl: Ik doe niet allebei om de volgende redenen:
- Vanwege werk, kind, sociaal leven en hobbies van vriend kan en wil ik maximaal twee keer in de week sporten.
- Beide groepslessen alleen worden op maandag en donderdag gegeven. En donderdag kan ik niet sporten omdat mijn vriend dan sport, dus blijft de maandag over.
- Vrij fitnessen vind ik harstikke leuk om te doen, dat heb ik in het verleden ook gedaan en beviel me heel goed.

Veel plezier bij de nieuwe release morgen!

@ Sally: ik ben ook heel krakkemikkig . Hier ook migraine, een whiplash (waar ik gelukkig wel overheen gegroeid ben), scoliose, scheef bekken en rug- en nekklachten .
Steps kan ik niet met mijn bekken, dan branden mijn heupen in hun kom .

Bedankt voor je uitgebreide uitleg! Nu ben ik weer enthousiaster over Body Balance. Ik denk inderdaad dat het een goede opstap is om weer te gaan sporten. Voor een kantoorpikkie als ik lijkt het me een mooie trainingsvorm, ook vanwege het ontspannende effect dat het schijnt te hebben.
pi_53599019
Vnadaag de nieuwe releases gedaan van Body Balance en body Attack
Body Balance is leuker dan de vorige, ik ga hem vaker doen denk ik.
Body Attack was ook ok, er zitten wat ingewikkelder pasjes in deze keer. Ik ben alleen giga door mijn enkel gegaan, dat is iets minder.
pi_53776575
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:39 schreef MaLo het volgende:

Je bent ongetwijfeld een minder stijve hark dan ik :-). Ik ben ook totaal niet lenig. Maar het wordt wel ietsje beter door zo en dan eens body balance (hoewel body combat mijn favo blijft gevolgd door body attack en pump omdat ik de gezondheidseffecten ervan beter merk).

De les mills website heeft ook van elke les de opbouw. De opbouw is altijd hetzelfde maar de nummers en de accenten wisselen per release.
http://www.lesmills.com/g(...)a-typical-class.aspx

Van balance werd ik zeker soepeler, en natuurlijk kom ik ook wel mensen tegen die schijnbaar zichzelf 3 keer dubbel kunnen vouwen. Maar daar probeer ik mezelf niet aan af te meten, het heeft wel iets leuks om dingen te doen waar ik van nature uit niet goed in ben en daar toch langzaam beter in te worden.

Ik doe eigenlijk bijna alleen groepslessen vanwege met name ook het sociale aspect. (en ok ik ben lui van mezelf )

Veel succes,
pi_53776781
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:28 schreef computergirl het volgende:
Vnadaag de nieuwe releases gedaan van Body Balance en body Attack
Body Balance is leuker dan de vorige, ik ga hem vaker doen denk ik.
Body Attack was ook ok, er zitten wat ingewikkelder pasjes in deze keer. Ik ben alleen giga door mijn enkel gegaan, dat is iets minder.

Vervelend van je enkel...beterschap, de body attack vond ik geweldig maar inderdaad lastige pasjes (en in een moordtempo)

Geweldige muziek in de BA deze keer.
Op een of andere manier krijg ik bij het Body Attack "pub nummer" Chelsea dagger altijd wel zin in een Guiness , bij het Scooter nummer zit ik nog te veel met de body combat moves in mijn hoofd . Les Mills is erg goed in het recyclen van dezelfde nummers over verschillende lessen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')