Hm, Body Balance te snel?? Da's niet gauw... Maar als je eenmaal de oefningen kent, gaat het wel makkelijker denk ik!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik de les een keer uitgeprobeerd, ik zweette me kapot! Het ging mij ook vaak te snel, maar het was wel prettig
Die is bij ons vanaf 1 juli! Oftewel op maandag 2 juli ga ik 'm ook ervaren!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:14 schreef computergirl het volgende:
vrijdag heb ik de nieuwe release van Body Balance gedaan, weer heel anders. Deze is langzamer dan de vorige en vrij zwaar voor de bovenbenen
Ik had precies hetzelfde idee... Zelfs dat vele calorieën verbranden vroeg ik me sterk af! Verder vond ik de muziek erg hard, maar ik ben dan ook niks gewendquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:34 schreef computergirl het volgende:
ik het RPM een keer of 3 gedaan, je zweet enorm maar ik vind het niet leuk. Ik had het idee dat ik alleen maar gespierde benen aan het kweken was ipv conditie.
Welke programma's volg je? En wat vind je van de huidige releases?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef SharquellaMoM het volgende:
Hoihoi,
Ik ben nieuw op dit forum en ontzettend les mills verslaafd.![]()
Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen.
groetjes leonie
2x pw Stepsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:54 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Welke programma's volg je? En wat vind je van de huidige releases?
wat veel...zit jij elke dag/avond in de sportschool?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:19 schreef SharquellaMoM het volgende:
[..]
2x pw Steps
2x pw Pump
1x pw Balance
Aankomende week ga ik Jam proberen en binnenkort ook een keer RPM, zien of dat bevalt.
Ik sport nog niet zo heel erg lang, een maand of 2.
Tot nu toe vind ik het allemaal leuk.
Nou, als ik niet oppas wel jaquote:Op zondag 8 juli 2007 09:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat veel...zit jij elke dag/avond in de sportschool?
De vorige was minder lief voor de spieren die bij mij zeer doen en ik heb dan ook regelmatig de opties gepakt toen! Deze gaat een stuk beter!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:50 schreef computergirl het volgende:
ik vind deze release ban BB iets minder dan de vorige, vooral omdat de vorige meer aandacht had voor spieren die mij problemen geven![]()
En ik kon op een gegeven moment echt alleen op twee handen balanceren, da's leuk (doe ik nog regelmatig eventjes in de kamer) Zo'n truc zit er nu niet in
Die 'muziek' bij de relaxation is heel interessant, het zijn gongs geloof ik
Body Pump 2/3 maal per week'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:54 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Welke programma's volg je? En wat vind je van de huidige releases?
Zal ik de sportmodjes eens gaan waarschuwen? Momentje geduld!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef MikelenniuM het volgende:
Om de Les Mills topic-collectie completer te maken:
Het grote BodyCombat topic
(misschien handig om in de OP te zetten?)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Zal ik de sportmodjes eens gaan waarschuwen? Momentje geduld!
Niks hoor, alleen ik en jij kunnen het niet in de OP zetten, dat moeten forummoderatoren doen (afgekort dus 'mod'). En ik wilde in de FB (Feedback) van het Sportforum (SPT) de moderatoren waarschuwen. Zie het: [FB] Sla de mod K.O.-topic, bovenaan SPT, als sticky.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef MikelenniuM het volgende:
Ah, ok! Nou snap k m! (k dacht "we zullen dat mannetje eens ff leren met zn gespam")
De Les Mills topic's lopen toch niet zo hard, dus zou denk k wel moeten kunnen om het in de OP te zetten![]()
edit: heb al een verzoekje geplaatst voor een LM tag bij het BodyCombat topic.
En je hebt meteen het sport-FB-topic dichtgegooid!quote:
Snel ergens anders naartoe gaan dus >:-) . Body Attack is ook gaaf om te doen trouwens, helaas geven ze dat weer op niet zoveel plaatsen waar ik sport. ( Fitnessfirst). Het leuke van Body Attacks vind ik wel de groepsinteractie die er bij een aantal nummers inzit (tegenover elkaar staan, als groep door de zaal lopen). BC heeft dat wel vaak bij nummer 5quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:43 schreef computergirl het volgende:
ik doe ook alleen maar BA en heel soms BB, ze geven bij ons volgens mij niet eens Bodycombat
Heb je dat ook al laten blijken aan de instructeurs? Feedback van mensen die in de les staan is net zo belangrijk als meedoen in de les!quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:03 schreef computergirl het volgende:
bah, bij onze sportschool mogen de instructeurs de laatste maand van een release zelf beslissen welke/wat ze doen. We krijgen u steeds dezelde oude release, (43?), daar baal ik ontzettend van. In elke release zit wel een nummer die niet zo leuk is, maar in die oude zitten er 4 die echt afschuwelijk zijn! Qua muziek en te veel stomme huppelpasjes (ik wil alleen maar flink zweten)
Ben totaal niet meer gemotiveerd
Ik vind mixen juist leuk en krijg de instructeurs meestal wel zo ver er nummers in te zetten die ik ook leuk vind. Rammstein bij de cooling down bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:03 schreef computergirl het volgende:
bah, bij onze sportschool mogen de instructeurs de laatste maand van een release zelf beslissen welke/wat ze doen. We krijgen u steeds dezelde oude release, (43?), daar baal ik ontzettend van. In elke release zit wel een nummer die niet zo leuk is, maar in die oude zitten er 4 die echt afschuwelijk zijn! Qua muziek en te veel stomme huppelpasjes (ik wil alleen maar flink zweten)
Ben totaal niet meer gemotiveerd
hmm, ik ben geloof ik de enige die hem niet leuk vind. En als ik down ben omdat ik iets niet vreselijk niet leuk vind ben ik ook niet zo diplomatiek...quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Heb je dat ook al laten blijken aan de instructeurs? Feedback van mensen die in de les staan is net zo belangrijk als meedoen in de les!
LOL of je gaat naar een vestiging met een andere (meer naar je smaak mix). Voor 1 hatelijk nummer naar buiten lopen (WC, kaartje volgende les, whatever) is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
hmm, ik ben geloof ik de enige die hem niet leuk vind. En als ik down ben omdat ik iets niet vreselijk niet leuk vind ben ik ook niet zo diplomatiek...
Ga maar weer eens RPM proberen ipv 2x per week BA. Tot de nwe release dan he, want normaliter vind ik BA helemaal top en kom ik stuiterend van energie de les uit.
De oude release die zij in het geheel tig keer per week doet heeft 4 k*tnummers. Vier! Als het maar eentje was zou ik het helemaal niet erg vinden, meestal zit er wel een nummer in dat minder is. In dit geval is het vreselijkste nummer ook nog eens het laatste nummer. Nou ja, 30 sep. komt toch al weer aardig dichtbijquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:39 schreef marcston het volgende:
[..]
LOL of je gaat naar een vestiging met een andere (meer naar je smaak mix). Voor 1 hatelijk nummer naar buiten lopen (WC, kaartje volgende les, whatever) is ook weer zoiets.
Je bent trouwens niet de enige die wel eens nummers ontwijkt, ik vind nummer 2 van Body combat 32 niets. Het nogal puberale school's out van Alice cooper. (Andere Alice Cooper's vind ik beter). Nummer 4 is ook een beetje een whinernummer (you only call me when you're sober, Must be exhausting? (hoezo motiverende teksten)). Maar meestal worden mensen juist aggressief van whiners => dus meer energie en meppen geblazen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
De oude release die zij in het geheel tig keer per week doet heeft 4 k*tnummers. Vier! Als het maar eentje was zou ik het helemaal niet erg vinden, meestal zit er wel een nummer in dat minder is. In dit geval is het vreselijkste nummer ook nog eens het laatste nummer. Nou ja, 30 sep. komt toch al weer aardig dichtbij
BodyBalance wordt in mijn sportschool heel rustig gegeven, met ook opties die de oefeningen minder zwaar maken. Ik zou zeggen: zeker die Balancelessen volgen (als het kan twee keer per week, maar je kiest ook al voor fitness), want je zult merken dat niet alleen je lenigheid/soepelheid verbeterd, maar ook je conditie gaat omhoog. Wel een lange adem hebben, want je bent natuurlijk niet in 2, 3 weken weer op je oude niveau!quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:39 schreef MaLo het volgende:
Ik heb iets van 6 jaar niet gesport.
Van de zomer heb ik een paar weekjes gesport en dat beviel me erg goed. Alleen was die sportschool veel te duur.
Eergisteren ben ik naar een andere sportschool geweest en daar wil ik nu twee keer in de week gaan sporten. Ik wil één keer vrij fitnessen en éénmaal een groepsles doen. Voor de groepsles denk ik aan Body Balance.
- Zou iemand mij kunnen vertellen hoe zo'n les wordt opgebouwd? Ik las hier al wat voorbeelden van oefeningen, maar ik ben erg benieuwd naar de globale opbouw van zo'n les.
- Moet je er erg lenig voor zijn? Ik ben namelijk helemaal niet lenig, echt de stijfste hark die je je kunt bedenken, maar ik wil wel graag iets soepeler worden.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:39 schreef MaLo het volgende:
Ik heb iets van 6 jaar niet gesport.
Van de zomer heb ik een paar weekjes gesport en dat beviel me erg goed. Alleen was die sportschool veel te duur.
Eergisteren ben ik naar een andere sportschool geweest en daar wil ik nu twee keer in de week gaan sporten. Ik wil één keer vrij fitnessen en éénmaal een groepsles doen. Voor de groepsles denk ik aan Body Balance.
- Zou iemand mij kunnen vertellen hoe zo'n les wordt opgebouwd? Ik las hier al wat voorbeelden van oefeningen, maar ik ben erg benieuwd naar de globale opbouw van zo'n les.
- Moet je er erg lenig voor zijn? Ik ben namelijk helemaal niet lenig, echt de stijfste hark die je je kunt bedenken, maar ik wil wel graag iets soepeler worden.
quote:Op zondag 30 september 2007 20:28 schreef computergirl het volgende:
Vnadaag de nieuwe releases gedaan van Body Balance en body Attack
Body Balance is leuker dan de vorige, ik ga hem vaker doen denk ik.
Body Attack was ook ok, er zitten wat ingewikkelder pasjes in deze keer. Ik ben alleen giga door mijn enkel gegaan, dat is iets minder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |