Wat een enorme bullshit. Cardio kan je zovaak doen als je wil.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:44 schreef _Boo_ het volgende:
Bij ons wordt het afgeraden om meer dan 3x per week te sporten. Ik heb hier een beetje mijn twijfels bij, maar ja die mensen weten wel waar ze het over hebben. Hoe denken ze daar bij jouw sportschool over dan?
Hm, als je je lichaam overbelast merk je het vanzelf denk ik. Ik voel de dag na BP ook m'n spieren wel, het zou niet in me opkomen om gelijk weer BP te gaan doen. Je voelt toch zelf het beste of je iets aankan en of je je er goed bij voelt, denk ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:23 schreef _Boo_ het volgende:
Volgens mij was dat niet de reden. Ze zei vooral dat het geen "nut" had om vaker te trainen en dat je lichaam die rustdag nodig had, ook bij cardio. Op die rustdag moest je dan wel actief zijn (wandelen, fietsen, etc) maar niet sporten.
*beterschap!*quote:Op maandag 31 juli 2006 12:35 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben geopereerd en mn blinde darm is verwijderd.
Op advies van de dokter 6 weken niet sporten
Heb gelukkig mijn abonement kunnen "bevriezen" bij Fitness First.
Bedoel je dan ook dat je bij een speciaal door Les Mills opgerichte club zit, of gewoon bij een sportschool waar ze die lessen geven? Want als je dat laatste bedoelt: die zitten inderdaad overal.quote:
Mijn huisarts wilde in eerste instantie ook geen briefje schrijven, idd omdat ze dat niet meer doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:11 schreef Sally het volgende:
[..]
*beterschap!*
Fitness First?! BOE!![]()
![]()
Zat ook eerst bij Fitness First, maar heb met heeeel veel moeite mijn abo voor het eind van abo-jaar kunnen stopzetten: ik kreeg last van vanalles en nog wat EN ik ging verhuizen ...
Ze bleven maar zeuren om een 'doktersverklaring' maar volgens mijn toenmalige huisarts moet je zelf ook gewoon kunnen zeggen dat je niet meer kunt sporten. Hij had me zelfs een stukje papier meegegeven van de Nederlandse Vereniging van Huisartsen die dus protesteerden tegen die verklaringen waar patienten om bleven vragen.
Dat heb ik meegestuurd met een derde (boze) brief en een rode 'intrekkingskaart' voor de machtiging. Toen was het snel afgelopen met de afschrijvingen!
Het mag niet eens, je huisarts heeft beroepsgeheim!
Bij ons is er geen BodyStep en geen BodyAttack, maar naar die laatste ben ik eigenlijk wel benieuwd. Als extra lessen hebben we wel circuittraining en absattack (15 minuten buikspieren).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:12 schreef Sally het volgende:
Verder worden op de sportschool alle Les Mills programma's gegeven, op 1 na, dacht ik. Maar volgens mij is ook Combat pas gestart, dat zou ik even na moeten kijken op het rooster.
Nee, gewoon een sportschool.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:17 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Bedoel je dan ook dat je bij een speciaal door Les Mills opgerichte club zit, of gewoon bij een sportschool waar ze die lessen geven? Want als je dat laatste bedoelt: die zitten inderdaad overal.
Ik vind het jammer dat ze bij ons Balance alleen 's ochtends aanbieden. Eerst al, maar zeker als ik jouw enthousiasme lees.
Ik heb zonet gepumped, was zwaar maar geeft een supergevoel! Hoe vond je het?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:14 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ga denk ik vanavond voor het eerst Pump doen, ben benieuwd!
Ben jij ook voor het eerst geweest? Ik vond het inderdaad heel zwaar, terwijl ik nog de lichte gewichten heb genomen... Vooral het stuk waarbij je door je benen moet (heel diep) vond ik zwaar. Maar over de hele les genomen vond ik het lekker en achteraf ook een goed gevoel! Ik ben benieuwd wat dit aan spierpijn oplevert.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:14 schreef Ilske het volgende:
[..]
Ik heb zonet gepumped, was zwaar maar geeft een supergevoel! Hoe vond je het?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:11 schreef Sylvana het volgende:
Vanavond weer eens gebodystepped en was echt lekker. Was al ruim een maand niet meer naar de sportschool geweest, maar kon het allemaal goed bijhoudenAlleen dat ene vierkantje steppen ( weten jullie wat ik bedoel?) dat vind ik wel erg lastig, raak ik steeds bij in de war.
De ''box-step''.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:11 schreef Sylvana het volgende:
Vanavond weer eens gebodystepped en was echt lekker. Was al ruim een maand niet meer naar de sportschool geweest, maar kon het allemaal goed bijhoudenAlleen dat ene vierkantje steppen ( weten jullie wat ik bedoel?) dat vind ik wel erg lastig, raak ik steeds bij in de war.
Ben jaloers! Ik wil ook al steppen op Bodystep 65!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef Maeghan het volgende:
Wij hebben de nieuwe al. Die jij beschrijft met die boxstep, die heb ik maar een paar keer gedaan. Van die release vond ik alleen de partystep leuk.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:44 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb vanochtend voor het eerst de nieuwe Combat gedaan en hij is heel leuk! Lekker energiek en zo, maar op zich wel goed vol te houden vond ik.
Ja, ik realiseerde me vandaag dat m'n conditie misschien wel gewoon verbeterd is. Ik was van Step ook al niet buiten adem. Maar ik vind deze Combat echt heel leuk hoor. =)quote:Op maandag 11 september 2006 20:02 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Neeee man! Combat is zwaaaaar! Alleen jammer dat er in deze release zoveel travels en shuffels zitten...
Nou in de zaal zijn altijd veel jonge mensen te vinden opzich, maar groepslessen ligt toch een lat te hoog voor de meeste denk ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:18 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk dat het niet aan jou ligt, maar aan je sportschool.
Dat is bij mijn sportschool ook zo, dat jongeren vooral gewoon fitness/cardio doen en "echte" volwassenen groepslessen. Terwijl ik die groepslessen zoals Bodypump echt helemaal te gek vind en veel leuker dan gewoon fitness. Ik ben dan dus ook 1 van de jongsten altijd met groepslessenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:37 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Nou in de zaal zijn altijd veel jonge mensen te vinden opzich, maar groepslessen ligt toch een lat te hoog voor de meeste denk ikstelletje mietjes
snackbar jugend
* Una_Piedra heeft ook voor het eerst met BodyBalance meegedaan.quote:Op maandag 18 september 2006 23:36 schreef Sally het volgende:
Vandaag nieuwe release van BodyBalance gehad: veel bewegingen achter elkaar door... En daarmee weer lekker als vanouds 'nieuw'! Ik vroeg me af hoe de instructrice 't allemaal kon onthouden!![]()
Ook zijn er weer een aantal liedjes die ik niet ken, maar ook een paar die ik wel ken. Ik heb altijd het idee dat je moet 'groeien' in het programma/de nummers/de oefeningen.
En net als je het kent, krijg je weer een nieuwe release!![]()
Fijn hè, achteneenhalve minuut je beentjes voelen?....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:01 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra heeft ook voor het eerst met BodyBalance meegedaan.
Mijn hemel, wat is die zwaar voor de benen!!
Helemaal na de RPM.
Ik weet wel waar je kunt zien welke tracks ze gebruiken:quote:Op maandag 30 april 2007 11:28 schreef benno85 het volgende:
Beste mensen,
Heeft iemand muziek van RPM?
Ik heb zelf het een en ander en hoop hier iets te kunnen uitwisselen met anderen.
Zodra iemand iets heeft, meldt het even of mail me even.
rsnacht@hotmail.com.
Gegroet
Nou, we zijn inmiddels heel wat nieuwe releases verder, maar in de Balance sta je veel in spreidstand (of in squad), zet dan je je ene voet tenen recht naar voren, andere voet tenen naar zijkant. Dan ga je met bovenlijf (armen wijd) naar voren, over je voorste been heen en steun of op de been of ga naar de grond, waarna je je achterste arm over je heen naar voren steekt. Kijk omhoog.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:11 schreef computergirl het volgende:
*Kickje*
Ik heb dinsdag voor het eerst aan Body Attack meegedaan, was erg leuk. Ik kon goed meekomen qua conditie, maar was na afloop wel flink bezweet. Ik ben pas sinds vorige week lid van de sportschool, ik wil ook Body Balance uitproberen. In welk opzicht is het zwaar voor de benen dan?
Inmiddels heb ik de les een keer uitgeprobeerd, ik zweette me kapot! Het ging mij ook vaak te snel, maar het was wel prettigquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:45 schreef Sally het volgende:
Ik zou zeggen: je moet het gewoon een keer doen, dan weet je meer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |