Ga dan gewoon mensen toevoegen op MSN als je zo graag wilt neuken met een gespierde gastquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:35 schreef snowqueen911 het volgende:
Zien jullie resultaat? (fotos voor en na...:P)
ben er zelf net mee begonnen, vandaag 2e les
Ga dan gewoon naar ONZ, als je niet verder komt dan puberale reacties als deze.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ga dan gewoon mensen toevoegen op MSN als je zo graag wilt neuken met een gespierde gast
Nee vragen om foto's met een kwijlsmiley getuigd van opperste volwassenheid.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar ONZ, als je niet verder komt dan puberale reacties als deze.![]()
.....quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ga dan gewoon mensen toevoegen op MSN als je zo graag wilt neuken met een gespierde gast
Iemand vraagt gewoon om voor en na foto's om voorbeelden van het effect van Bodypump te kunnen zien, dat jouw kortzichtige, oversexte mindje daar allerlei dingen achterzoekt geeft geen vrijbrief om zo kinderachtig te reageren. Overigens is er altijd nog een verschil tussenquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee vragen om foto's met een kwijlsmiley getuigd van opperste volwassenheid.
ik richtte dit topic trouwens voornamelijk op vrouwen, dusssquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
ik zal binnekort wel even een foto maken, en dan over een aantal maanden weer. Als er verschil te zien is, post ik ze op FOK!quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:25 schreef whoops het volgende:
Nee, maar ben erg benieuwd naar jouw foto's...
Heeey! Maar waar ga je dat doen dan???quote:Op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef MaRySe het volgende:
Oja dat ging ik ook doen
Maak maar even snel een foto van jezelf in een zwarte bikini of zo
Dan kan je het beste beoordelen.
uhm...bikini ...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef MaRySe het volgende:
Oja dat ging ik ook doen
Maak maar even snel een foto van jezelf in een zwarte bikini of zo
Dan kan je het beste beoordelen.
ja bij jou tochquote:Op woensdag 16 november 2005 21:34 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
Heeey! Maar waar ga je dat doen dan???![]()
het is op muziek en in een groep, dus stukken leuker dan aan apparaten hangen, jaquote:Op donderdag 17 november 2005 19:34 schreef Genjuro het volgende:
dus bodypump is gewoon low-intensity fitness als ik het goed versta...
Als je gaat om te babbelen moet je op cafe ipv te fitnessenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:53 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
het is op muziek en in een groep, dus stukken leuker dan aan apparaten hangen, ja![]()
Lees; Stukken minder inspannend.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:53 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
het is op muziek en in een groep, dus stukken leuker dan aan apparaten hangen, ja![]()
ze is een meisje wist je nogquote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Als je gaat om te babbelen moet je op cafe ipv te fitnessen
Muziek is heb je in mp3 speler ook, en een "echte" pump ga je van wat met 2 kilo te zwaaien niet krijgen
Doen er veel mannen aan mee of gaan die voor het echte werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |