Sorry, je hebt gelijk, verkeerde vb gepakt en van daaruit kromme redenatie opgezet, had het ff na moeten lezen.quote:Op maandag 3 april 2006 17:34 schreef Symer het volgende:
Moet dat niet andersom zijn? Dus 8/7c (8 uur in New York is 7 uur in Central).
Geen idee, in Toronto (CA) is de zomertijd afgelopen weekend ingegaan iig. Maar het tijdsverschil was afgelopen week 7 uur, geen 5. Klok ging namelijk vooruit hier, en daar niet.quote:Op maandag 3 april 2006 17:35 schreef Merkie het volgende:
Maar de zomertijd gaat in de USA toch 2 weken later in? Dus dan is het nu 5 uur verschil toch.
Mooie topic-titelquote:Op maandag 3 april 2006 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
In deze bloedstollende hitserie pleegt Michael een bankoverval om in dezelfde gevangenis als zijn broer terecht te komen.
Met een plattegrond van de gevangenis op zijn lijf getatoeerd wil hij zijn ter dood veroordeelde broer bevrijden.
[afbeelding]
bron
Robin Tunneyquote:Op maandag 3 april 2006 17:54 schreef NiNi het volgende:
http://www.tv.com/prison-break/show/31635/summary.html
http://www.fox.com/prisonbreak/
http://prisonbreak.fan-sites.org/
Wat sites bij wijze van tvp.
[afbeelding]
Cast
[afbeelding]
Wentworth MillerPrison Break
quote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik mis Abruzzi, hij is zo tof.
Ik hoop dat ie echt snel weer terugkomt en dikke wraak neemt op die creep..
Ik vond dat juist wel tof eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vond trouwens dat met die goddelijke hallucinaties van Abruzzi een beetje lame.
Dat was idd een beetje non-abruzzi-stylO....hij mOest T-Bag gewoonnnnnnquote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Vond trouwens dat met die goddelijke hallucinaties van Abruzzi een beetje lame.
Op maandag om 8 uur savonds aldaarquote:Op maandag 3 april 2006 17:54 schreef Steve-O het volgende:
Word prison break nou in de US op zondag of op maandag uitgezonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long version:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als toetje, description for episode 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hi![]()
vanavond na 8 uur staat i meestal op internet en anders morgenquote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef arucard het volgende:
Wanneer komt de nieuwe ep in goede kwaliteit?Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !![]()
Ik vond Abruzzie erg lijken op die fto van Fibernatie ( hoe je het dan ook mag schrijven)quote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik mis Abruzzi, hij is zo tof.
Ik hoop dat ie echt snel weer terugkomt en dikke wraak neemt op die creep..
misschien dubbelrol in serie 2 ?Sometimes people write the things that they can't say !
Ok bedankt was een beetje de weg kwijt met al die gelekte episodesquote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Op maandag om 8 uur savonds aldaar![]()
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
Euhh, nou neejquote:Op maandag 3 april 2006 18:22 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik vond Abruzzie erg lijken op die fto van Fibernatie ( hoe je het dan ook mag schrijven)
misschien dubbelrol in serie 2 ?![]()
hi![]()
Ach dat is toch niet leuk, al die beschrijvingen over nog komende afleveringen..'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Dan lees je ze toch niet, ik heb niet zomaar spoilers gebruiktquote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef crossover het volgende:
Ach dat is toch niet leuk, al die beschrijvingen over nog komende afleveringen..![]()
![]()
hi![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 18:21 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Als toetje, description for episode 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.![]()
Je weet maar nooit ik blijf in ieder geval gewoon afwachtenquote:Sometimes people write the things that they can't say !
Nou zegquote:Op maandag 3 april 2006 18:30 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dan lees je ze toch niet, ik heb niet zomaar spoilers gebruikt![]()
![]()
![]()
Ik ga ze ook echt niet lezen maar je hoeft niet zo te reageren
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Voor de mensen die benieuwd zijn naar het liedje dat gebruikt wordt in aflevering 5..
Genaamd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
My badquote:Op maandag 3 april 2006 18:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik ga ze ook echt niet lezen maar je hoeft niet zo te reageren
hi![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 18:21 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Als toetje, description for episode 18Hoezo al 18, slaan ze 17 over voor het gemak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Al dat gedoe met die spoilers ik wacht wel gewoonSometimes people write the things that they can't say !
Omdat een korte samenvatting van aflvering 17 al voorbij gekomen is, in de vorige topic #3..quote:Op maandag 3 april 2006 18:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hoezo al 18, slaan ze 17 over voor het gemak?
hi![]()
Ik hoop dat abruzzi die pedo hard aanpakt, die kerel is irritantRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Errgg vette serieHeb nu t/m 15 gezien, vanavond maar even naar 16 kijken... Is er al een goede versie?
edit: oh wacht hij komt vanavond/vannacht pas op tv in de USA![]()
![]()
Ok no problemquote:
Voor de goede versie moet je w8en tot morgen, hij wordt namelijk vandaag pas uitgezonden in Amerika...quote:Op maandag 3 april 2006 19:13 schreef Whizzkith het volgende:
Errgg vette serieHeb nu t/m 15 gezien, vanavond maar even naar 16 kijken... Is er al een goede versie?
hi![]()
idd, een goede film is dat, zeker een aanrader voor de PBfans hier!quote:quote:Op maandag 3 april 2006 17:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sowieso is de casting echt briljant! Allemaal!
Bellick, the Pope, de gevangenen. Echt super.helemaal mee eens, keigoede typecasting.
![]()
Het voelt goed hè?
A je to!![]()
klopt het dat het binnenkort weer vanaf 1 wordt herhaald op de nederlandse tv???ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]![]()
Prison Break (NL) #2: Ook een hit in Nederland?quote:Op maandag 3 april 2006 19:18 schreef MadMarine het volgende:
klopt het dat het binnenkort weer vanaf 1 wordt herhaald op de nederlandse tv???RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
hier robert Knepper ( t bag )in een hele andere rol
Sometimes people write the things that they can't say !
De strenge huis vader hahaSometimes people write the things that they can't say !
In de laatste afleveringen zie je hem maar weinig meer aan het gebouw van de pope bouwen. Is dat opeens voorbij nu hij met die werkploeg veel aan het graven is?"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Zelfs in pak vind ik T-bag er nog een wat sneaky look hebben
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
Behalve die geheim agent, die irriteert me, voor de restquote:Op maandag 3 april 2006 19:17 schreef melonovy het volgende:
[..]
helemaal mee eens, keigoede typecasting.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die geheime agent is echt engquote:Op maandag 3 april 2006 19:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Behalve die geheim agent, die irriteert me, voor de rest![]()
![]()
...soort Agent Smith van de Matrix
hi![]()
Die agent is juist briljant.
Z'n onverschillige en luchtige manier van reageren is echt freaky juist.-![]()
Wel grappig dat sinds deze serie in NL is uitgezonden de topics in een stroomversnelling terecht zijn gekomen. Eerste 12 afleveringen waren goed voor anderhalf topic, nu al anderhalf topic voor 2 afleveringen.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Tjah, prisOn break héquote:Op maandag 3 april 2006 20:33 schreef TC03 het volgende:
Wel grappig dat sinds deze serie in NL is uitgezonden de topics in een stroomversnelling terecht zijn gekomen. Eerste 12 afleveringen waren goed voor anderhalf topic, nu al anderhalf topic voor 2 afleveringen.
hi![]()
Bericht aan Dr.Daggla
Ik heb een OP gemaakt, misschien is het wel aardig om zo onze eigen topics voor PB ook wat meer structuur en duidelijkheid te geven (voor met name de nieuwellingen)Link naar OP
Code even kopieren en plakken.
Als er nog mensen geïnteresseerd zijn om stukjes te schrijven over de hoofdpersonen, be my guest, misschien dat ik er anders van het weekend nog aan begin.![]()
Done, heel vette OP trouwens.quote:Op maandag 3 april 2006 20:37 schreef Miguel het volgende:
Bericht aan Dr.Daggla
Ik heb een OP gemaakt, misschien is het wel aardig om zo onze eigen topics voor PB ook wat meer structuur en duidelijkheid te geven (voor met name de nieuwellingen)Link naar OP
Code even kopieren en plakken.
Als er nog mensen geïnteresseerd zijn om stukjes te schrijven over de hoofdpersonen, be my guest, misschien dat ik er anders van het weekend nog aan begin..
Wel dit deel weggehaald onder het kopje "vorige topics"-![]()
Zouden die medewerkers het niet doorhebben dat die episodes steeds leaken?Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Erg sterke episode 16
Wil idd nu wel is weten waar abruzzi is?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
ja, niks aan te doen tochquote:Op maandag 3 april 2006 22:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zouden die medewerkers het niet doorhebben dat die episodes steeds leaken?![]()
hi![]()
Nee, scorfield belde het ziekenhuis maar die gaven geen informatie vrij dacht ik.quote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef tonks het volgende:
Is abruzzi niet (gewoon) dood?![]()
Zolang er niks over gezegd wordt, mag je aannemen dat hij nog gewoon leeft...quote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef tonks het volgende:
Is abruzzi niet (gewoon) dood?A.M.A.B![]()
dat zou iets te makkelijk zijn voor zo'n belangrijke personage, Abruzzi zou namelijk toch zorgen voor een vliegtuid e.d.quote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef tonks het volgende:
Is abruzzi niet (gewoon) dood?
Abruzzi![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Linc_The_Sink op 03-04-2006 22:36:30 ]hi![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 22:10 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee, scorfield Sucre belde het ziekenhuis maar die gaven geen informatie vrij dacht ik.hi![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 22:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
dat zou iets te makkelijk zijn voor zo'n belangrijke personage, Abruzzi zou namelijk tochDat is geen spoiler toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abruzzi![]()
![]()
Tjah, sommige mensen kunnen de verleiding niet weerstaan om toch een kijkje te nemen in het USA topicquote:...maar ik zal het ff edit-en
hi![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 22:38 schreef Glacius het volgende:
Ongelooflijk, wat een serie. Ik ben verslaafd.![]()
Ik ook.![]()
meldt zichquote:Op maandag 3 april 2006 22:38 schreef Glacius het volgende:
Ongelooflijk, wat een serie. Ik ben verslaafd.
hi![]()
quote:quote:Op maandag 3 april 2006 21:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Vette OP![]()
!!!
netjes gedaan Miguel..
Dank u, dank u. Ik snap niet waarom we voor deze geweldige serie nog geen fatsoenlijke OP hadden. Volg de serie al sinds de eerste eps in augustus, jammergenoeg liep het topic hier toen voor geen meter, er waren nog niet zoveel mensen die keken waarschijnlijk, maar nu zag ik ineens dat jullie al aan een deel 3 waren gekomen dat bijna vol was, dus het is schijnbaar ook opgepakt door andere nederlandse kijkers hier (hoorde dat het hier pas geleden op tv wordt uitgezonden? * Miguel kijkt eigenlijk nooit Nlse tv...)quote:
Morgenvroeg ep16Had van 14 de scr kunnen weerstaan, maar van 15 toch zitten kijken, waar ik achteraf nogal spijt van had. Dus ik wacht nu netjes op de echt HDTV rips, toch meer genieten
![]()
![]()
Mooie OP
Idd raar dat het sneeuwde, nadat april de heetste april in tijden was (met die riot)
Maar goed dat heb je als je in de winter een deel van je episodes schiet."This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Als ze het niet hadden willen laten zien, hadden ze dat ook niet gedaan. Genoeg outside-beelden toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:33 schreef Gremen het volgende:
Mooie OP
Idd raar dat het sneeuwde, nadat april de heetste april in tijden was (met die riot)
Maar goed dat heb je als je in de winter een deel van je episodes schiet.![]()
Kan iemand mij vertellen waar jullie hem morgen vanaf halen (ep 16)
Mailen kan naar fokzooi@wanadoo.nl![]()
Heb afgelopen weekend alle afleveringen gezien. Ben ik nu een verslaafde?![]()
Jammer van Abruzzi, hij was oké. Die duistere look met dat accent en die dialogen. Ik hoop dat ie terugkomt en die pedo afmaakt.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.![]()
Ik zal hem ook maar eens gaan binnen halen..
Ben benieuwd inderdaad hoe het verder nu gaat met die nieuwe agent van de CIA.... die zal z'n gezicht ook nog wel laten zien..."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"![]()
ik ben nu bij episode 5 .... echt verslavend deze serie
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Abruzzi wordt trouwens gespeeld door de Zweedse acteur Peter Stormare.It's easier to get forgiveness than permission.![]()
in vind Abruzzi wel een stoere convict maar ik zie hem nog niet zoals maffiabaas :pDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Aflevering 16 is echt heel erg vet. Erg leuk om allemaal te weten hoe ze in de gevangenis terecht zijn gekomen.
![]()
zekerr...ook dat met Sarah isquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:12 schreef Hammet het volgende:
Aflevering 16 is echt heel erg vet. Erg leuk om allemaal te weten hoe ze in de gevangenis terecht zijn gekomen.
hi![]()
lol link the sink! vette nick!quote:
stay frosty![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:53 schreef Sven- het volgende:
hele gave serieHeb zondag de 1e aflevering gedownload, ga nu nummer 10 kijken
dan mis je heel veel
![]()
ik heb van het weekend met me dinnetje deel 1 gezien op tv.. zondag maar even epi 1 tm 16 gedownloadquote:![]()
owja check me nieuwe usericon![]()
![]()
stay frosty![]()
ja gister die epi gezien! was echt bruut!quote:
stay frosty![]()
Juistquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:59 schreef Hammet het volgende:
[..]
Hij is vast zondag begonnen met de serie, en is nu bij aflevering 10 denk ik zo![]()
![]()
t-bag is zo n held
"dont think i would not remember how your front steps look like", weer zo'n schitterende quote
en hoe bellick afgewezen werd door sarah.....heerlijkdikke nerd![]()
spoiler tagjes?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:36 schreef telamomtepoepn het volgende:
t-bag is zo n held
"dont think i would not remember how your front steps look like", weer zo'n schitterende quote
en hoe bellick afgewezen werd door sarah.....heerlijkDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Nog een quote van T-bag: Either I'm through that hole with you, or I'm gonna sing like Johnny Cash.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:36 schreef telamomtepoepn het volgende:
t-bag is zo n held
en hoe bellick afgewezen werd door sarah.....heerlijk
Micheal: You're a mercurial man, John.
Abruzzi: I prefer bold![]()
Micheal: (referring to PI pay) It's 19 cents an hour.
Tweener: 19 cents? That's slavery, yo!
Micheal: That's prison, "yo."![]()
hi![]()
16 was een beetje telleurstellend voor mij... Ik haat flashbacks in series... Net als de flashbacks in lost.. Ik vind het allemaal maar tijdopvulling..
Dit was ook nog eens een aflevering lange flashback... bah..![]()
Met aflevering 16 was niets mis mee hoorr, nu heb je de 8tergrond informatie van een paar personages![]()
..
prisonbreak
hi![]()
Ik vind die achtergrond afleveringen altijd gaaf bij lost had je die aflevering van de andere kant van het eiland en hier heb je deze dan![]()
![]()
Toppie ep.... Weer wat meer info idd hoe en wat
Ben benieuwd of Abruzzi nog terug komt.... Hij was wel kewl
O+ BlaBlub O+![]()
De achtergrond verhalen van C-note en Sucre vond ik dus echt boeiend. Kan bijna niet wachten op ep. 17.Henk Knaagt Aan Schenen
Korte samenvatting
Aflevering 17:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait![]()
hi![]()
Goede aflevering weer
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
Geweldige aflevering![]()
Deze ep geeft de serie zoveel meer diepgang, en met name het menselijker maken van de gevangenen is iets wat de serie zeker kon gebruiken. Je wilt ze nu alleen maar meer zien ontsnappen (behalve T-Bag dan, maar die wil iedereen toch al kapot zien gaan)
![]()
Daar hebben we onze vriend Abruzzi voorquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:08 schreef Miguel het volgende:
(behalve T-Bag dan, maar die wil iedereen toch al kapot zien gaan)
...
T-Bag...
hi![]()
Inderdaad, vreemd eigenlijk dat ze hier zolang mee gewacht hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:08 schreef Miguel het volgende:
Geweldige aflevering![]()
Deze ep geeft de serie zoveel meer diepgang, en met name het menselijker maken van de gevangenen is iets wat de serie zeker kon gebruiken.
Bovendien vond ik het leuk om te zien hoe ze op de actualiteit inspeelden (met die martelingen).![]()
Het is al zo'n 5 (of misschien zelf 6?) maanden geleden dat de keel van Abruzzi werd doorgesneden, dus ik weet het niet meer precies, maar dat was toen zeker wel ernstig. De mogelijkheid dat Abruzzi terugkeert (of iig nog een rol in het verhaal krijgt) bestaat zeker, maar daar zou ik niet al m'n geld op zetten. Ik weet echter wel zeker dat Michael niet alles op hem had gegokt, hij heeft zeker een andere mogelijkheid (wat was dat nu precies met die mexicaan in dat café over die bolshoi booze en daarna op die begraafplaats graven?)quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Erg goede aflevering, jammer dat er niets over Abruzzi wordt gemeld.![]()
5/6 maandenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Miguel het volgende:
[..]
Het is al zo'n 5 (of misschien zelf 6?) maanden geleden dat de keel van Abruzzi werd doorgesneden....
hi![]()
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Miguel het volgende:
[..]
(wat was dat nu precies met die mexicaan in dat café over die bolshoi booze en daarna op die begraafplaats graven?)![]()
Nou blijf ik echt wachten op de echte aflevering, geen leak meer voor mij, dan moet je veel te lang wachten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Succesquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:41 schreef mazaru het volgende:
Nou blijf ik echt wachten op de echte aflevering, geen leak meer voor mij, dan moet je veel te lang wachten.![]()
hi![]()
De episode waar T-Bag dat flikte heb ik ong 6 maanden geleden gezien...quote:
Het vervolg van die zin was toch ook , dus ik weet het niet meer precies,![]()
![]()
ach soquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:46 schreef Miguel het volgende:
[..]
De episode waar T-Bag dat flikte heb ik ong 6 maanden geleden gezien...
Het vervolg van die zin was toch ook , dus ik weet het niet meer precies,![]()
hi![]()
Ben nu E 16 aan het downloaden nog even wachten en ik heb hem binnen
Geen warezverzoeken.
[ Bericht 76% gewijzigd door SaintOfKillers op 04-04-2006 20:21:32 (Dus.) ]If gymnastics were easy, it would be called football!![]()
True truequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:15 schreef miss_bleu het volgende:ik ga zo ook lekker in bed kijken. heb al gehoord van vele dat het een gave aflevering was
![]()
hi![]()
Ja, vond ik ook zo onduidelijk! Maar daar komt vast nog meer uitleg over. Hoop ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Miguel het volgende:
(wat was dat nu precies met die mexicaan in dat café over die bolshoi booze en daarna op die begraafplaats graven?)
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.![]()
Geen warez a.u.b. dus ook geen sites vermelden.
[ Bericht 92% gewijzigd door SaintOfKillers op 04-04-2006 20:24:08 (Dus.) ]Sometimes people write the things that they can't say !
Ja, ga hier lekker over warez lopen lullen! Idioten..You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Heel slim iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, ga hier lekker over warez lopen lullen! Idioten..![]()
![]()
Aflevering 16 was![]()
Zoals eerder gezegd dat stukje met die Mexicaan snapte ik ook niet helemaal :s maarja daar komt misschien nog wel opheldering over ..![]()
?? Misschien kun je ook gewoon uitleggen wat ik en Lief-visje hier schijnbaar fout doen, ipv ons alleen maar idioten te noemen?
If gymnastics were easy, it would be called football!![]()
Jullie hebben het over torrents en downloaden. Dat mag niet op dit forum. Is een hele duidelijke regel. Hoe je er aan komt moet je zelf weten, bespreken van een aflevering mag hier wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:36 schreef Nilasha het volgende:
?? Misschien kun je ook gewoon uitleggen wat ik en Lief-visje hier schijnbaar fout doen, ipv ons alleen maar idioten te noemen?
You know when you close your eyes and wish for something?
Mag niet over warez gepraat worden. Maar let niet op CDP, beetje gefrustreerd ventje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:36 schreef Nilasha het volgende:
?? Misschien kun je ook gewoon uitleggen wat ik en Lief-visje hier schijnbaar fout doen, ipv ons alleen maar idioten te noemen?![]()
Tik gewoon op google torrents in, moet je ver genoeg kunnen komen om het een beetje te begrijpen...A.M.A.B![]()
Na die scene zag je Micheal naar de krante stukken van Abruzzie kijken dus ik denk dat het iets te maken heeft met zijn zoektocht naar Fibonatie. Maar we zullen het denk ik in de volgende aflevering wel zien want volgens mij was het iets wat hij ook weer in zijn tatoo heeft zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook zo onduidelijk! Maar daar komt vast nog meer uitleg over. Hoop ik.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Ik ben gewoon gebrand om niet het PB topique te zien verdwijnenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mag niet over warez gepraat worden. Maar let niet op CDP, beetje gefrustreerd ventje.
Tik gewoon op google torrents in, moet je ver genoeg kunnen komen om het een beetje te begrijpen...
Geen warez, dus ook geen zoeksites voor warez.
[ Bericht 69% gewijzigd door SaintOfKillers op 04-04-2006 20:28:01 (Dus.) ]-![]()
Oke.. had inmiddels ook even FAQ-topic doorgelezen en kwam het daar ook tegen.
Dus sorry, mijn posts mogen verwijderd worden.
If gymnastics were easy, it would be called football!![]()
60 LS H0Lquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Miguel het volgende:
[..]
(wat was dat nu precies met die mexicaan in dat café over die bolshoi booze en daarna op die begraafplaats graven?)
60 0 ZE
dat staat er op t papiertje. enige wat we weten is dat hij het papiertje van een of andere mexicaan heeft gekregen, dat het illegaal is(mooooooi:)) en dat het op zn lichaam staat getatoeeerd......
dus binnenkort horen we meer.....het zal een of andere code kunnen zijn......dikke nerd![]()
Beetje matige aflevering hoor. 'Toevallig' zijn het allemaal geen echte crminelen. Vond het allemaal een beetje cliché en vooral slecht geacteerd, vooral van Michael.Die gast moet gewoon het intelligente broertje spelen en serieus kijken, meer kan ie niet.
Alsof jij zo goed kan acterenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:53 schreef TC03 het volgende:
Beetje matige aflevering hoor. 'Toevallig' zijn het allemaal geen echte crminelen. Vond het allemaal een beetje cliché en vooral slecht geacteerd, vooral van Michael.Die gast moet gewoon het intelligente broertje spelen en serieus kijken, meer kan ie niet.
hi![]()
Alsof jij zo goed kunt acterenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:53 schreef TC03 het volgende:
![]()
hi![]()
Speelde jij niet de hoofdrol in Life Goes On dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik speel toch ook niet in een serie in de VS.![]()
Geef dan ook geen commentaar op het acteer-talent van anderequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik speel toch ook niet in een serie in de VS.
hi![]()
Ohw ja, die was ik ff vergeten. Maar voor de rest niks.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Speelde jij niet de hoofdrol in Life Goes On dan?Waar slaat dat nou weer op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Geef dan ook geen commentaar op het acteer-talent van andere![]()
Never mindquote:![]()
Weet iemand trouwens wie die gast is, die dat envelopje onder de deur schoof op het eind?
hi![]()
Geen warezgedoe a.u.b.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
![]()
Je hoeft niet goed in iets te zijn om er commentaar op te kunnen geven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Geef dan ook geen commentaar op het acteer-talent van andere![]()
![]()
Jij hebt t nog over e15 neem ik aan??quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens wie die gast is, die dat envelopje onder de deur schoof op het eind?![]()
Ik denk dat het de vader van Micheal en Lincoln is.![]()
Idd Sorry haal maar weg hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:41 schreef Nilasha het volgende:
Oke.. had inmiddels ook even FAQ-topic doorgelezen en kwam het daar ook tegen.
Dus sorry, mijn posts mogen verwijderd worden.
ik vond het vooral mooi om te zien dat zelf de vp van amerika in pb dus mensen boven haar heeft ze wordt ook geinstrueerd. en hou van terug blikken vond deze aflevering heel mooi lekker vele info en fijn om te kijken maar die kleine dingen die je maar even ziet vond ik vooral mooi,
de neef van fernando die ook gelijk naar mardie crus (sorry voor de spelling) keek en dus ook diegene was die zn eigen neef erbij naait door de politie te bellen
het briefje heel mooi een goede cliffhanger middenin een aflevering en gewoon wachten op antwoorden en een afleverving zitten we dan weer achter onze pctjes een week te wachtenThe sheep rule - www.superschaapje.nl![]()
idd, en ik snapte niet precies, waarom sucre eerst maar 1 briefje meenam...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef Superschaapje het volgende:
de neef van fernando die ook gelijk naar mardie crus (sorry voor de spelling) keek en dus ook diegene was die zn eigen neef erbij naait door de politie te bellen![]()
Ik had dat ook even gemist, maar het gaat over de scene in een of andere bar. De scene rond 37min15.quote:![]()
sorry biljet, en die scene met die bar, heb ik ook niet gezienquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:59 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik had dat ook even gemist, maar het gaat over de scene in een of andere bar. De scene rond 37min15.![]()
![]()
Zoals ik al zei, rond 37:15.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
sorry biljet, en die scene met die bar, heb ik ook niet gezien![]()
![]()
haha ik was m ook helemaal vergeten hoor. Terwijl ik toen juist wel iets had van, wtf is dat?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
nu wel![]()
ik denk dat ik een geheugen heb van een eend![]()
![]()
Hij wilde marie-cruz toch uit-eten nemen? dus had hij maar 1 (geld) briefje nodig?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
idd, en ik snapte niet precies, waarom sucre eerst maar 1 briefje meenam...
Of ben ik het spoor bijster![]()
hi![]()
Terence Steadman is Dr. Phlox uit Star Trek: Enterprise!
Vette aflevering nummertje 16!!Kom maar op met 17
Prison Break
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Jup, voor 100 dollar kon hij wel met dr uiteten..quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij wilde marie-cruz toch uit-eten nemen? dus had hij maar 1 (geld) briefje nodig?
Of ben ik het spoor bijster![]()
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.![]()
Zal wel iets te maken hebben met de zaak Abruzzi-Fabrenacciquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:15 schreef tonks het volgende:
Wat gaat michael eigenlijk opgraven?![]()
hi![]()
Als je dan toch bezig bent, neem dan gewoon die halve kassa meequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:13 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jup, voor 100 dollar kon hij wel met dr uiteten..![]()
![]()
En waarom?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben met de zaak Abruzzi-Fabrenacci![]()
![]()
![]()
Keine ahnung:P...je ziet de scené daarna wel gelijk die artikelen van Abruzzi aan de muur hangenquote:...dus kweet nie
hi![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, neem dan gewoon die halve hele kassa mee![]()
hi![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Rond 37:15 zie je Micheal aan beetje rond lezen/kijken naar zijn artikelen?
![]()
![]()
beetje saaie ep maargoed, jammer dan tis niet altijd feest
wel schokkend dat Lincoln dus gewoon die 90 mil geleent had voor z'n broertje![]()
Euh 90 mil?quote:Op woensdag 5 april 2006 08:51 schreef Mip1988 het volgende:
beetje saaie ep maargoed, jammer dan tis niet altijd feest
wel schokkend dat Lincoln dus gewoon die 90 mil geleent had voor z'n broertje90.000 Dollar is het .. (toch?)
90 mille zal hijzij dan ook wel bedoelenquote:Op woensdag 5 april 2006 09:20 schreef wolfrolf het volgende:
Euh 90 mil?90.000 Dollar is het .. (toch?)
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Miguel op 05-04-2006 10:02:17 (whoops) ]![]()
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 5 april 2006 10:01 schreef Miguel het volgende:
[..]
90 mille zal hijzij dan ook wel bedoelen![]()
hi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler over season finaleYou know when you close your eyes and wish for something?
volgende week maandag pas weer.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Sven- het volgende:
Bah, heb ze nu alle 16 gezien in 3 dagenWanneer komt aflevering 17?
![]()
Dat probleem heb ik ook. Meer! Meer!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Sven- het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:That's Interesting, very interesting...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler over season finale
hi![]()
Ik heb hieronder een grote hoeveelheid spoilers geplaats voor de komende afleveringen.
DEZE SPOILERS BEVATTEN ERG VEEL NIEUWE INFORMATIE, DUS BEKIJK ZE OP EIGEN RISICO!
IK HEB JULLIE GEWAARSCHUWD...![]()
![]()
Komt, komt, komt ie dan hé...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's some heavy shit![]()
hi![]()
Ik wil het lezen, maar doe het nietquote:Op woensdag 5 april 2006 18:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik heb hieronder een grote hoeveelheid spoilers geplaats voor de komende afleveringen.
DEZE SPOILERS BEVATTEN ERG VEEL NIEUWE INFORMATIE, DUS BEKIJK ZE OP EIGEN RISICO!
IK HEB JULLIE GEWAARSCHUWD...![]()
![]()
That's some heavy shit![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hihihi, ik moest met mijn ogen dicht tekst verwijderen, met quoten zag ik ineens lettertjesquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
kameraad van mij heeft ze afgelopen zaterdag in één sleur gekeken.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Sven- het volgende:
![]()
![]()
aahhh arrrrrrrgh moet ik weer wachten tot maandag.
Overigens wat deed bellick bij die praatgroep was i soms ook verslaafd ?Sometimes people write the things that they can't say !
Verslaafd aan etenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:30 schreef Lief-visje het volgende:
aahhh arrrrrrrgh moet ik weer wachten tot maandag.
Overigens wat deed bellick bij die praatgroep was i soms ook verslaafd ?..wat kan die vent misselijk eten
![]()
hi![]()
HAHAHHAHAquote:Op woensdag 5 april 2006 19:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Verslaafd aan eten..wat kan die vent misselijk eten
![]()
![]()
das echt op zijn amerikaans eten ( althans wat ik heb gezien tijdens mijn vakantie in de VS vooral dikke mensen eten zo )Sometimes people write the things that they can't say !
SPOILER, EP 18:quote:Op woensdag 5 april 2006 20:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
18...onder welke steen kom jij vandaan
..
http://i2.tinypic.com/t0kacx.jpg
deze steen..![]()
Holy shit menn dat is een screener, heb je die aflevering gedownloadquote:Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Timooon het volgende:
[..]
SPOILER, EP 18:
deze steen.
hi![]()
wtf man, het is dat ik niet mag vragen waar je hem vandaan hebt gehaald, want anders had ik gevraagt waar je hem vandaan hebt gehaald.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Timooon het volgende:
[..]
SPOILER, EP 18:
deze steen.![]()
de goeie, want er is inderdaad een dvdscreener van 18 gelekt. 17 nog niet helaas.I love it when a plan comes together !![]()
Holy melony, i'm on it...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
de goeie, want er is inderdaad een dvdscreener van 18 gelekt. 17 nog niet helaas.
Iemand hints...???
hi![]()
Er zit ècht iets fout bij FOX
ja idd, het is dat t niet mag, anders had ik ook ff gevraagd of je even kon mailen naar frankmorel[at]gmail.com waar je 'm eventueel vandaan had gehaaldquote:Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Timooon het volgende:
[..]
SPOILER, EP 18:
deze steen.![]()
![]()
nope ik ook niet, maar dan kan ik maandag of dinsdag 17 en 18 in een keer kijken.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef tonks het volgende:
Oh hell no.
Een screener kijken doe ik nog wel, maar ik ga niet eerst 18 kijken en dan pas 17.![]()
Je weet me te vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef Hammet het volgende:
[..]
ja idd, het is dat t niet mag, anders had ik ook ff gevraagd of je even kon mailen naar frankmorel[at]gmail.com waar je 'm eventueel vandaan had gehaald..
Wel raar idd, waar is aflevering 17...zonder 17 geen 18
![]()
hi![]()
zo is er toch niks leuks meer aan ? of ben ik echt de enige die wacht tot maandag en er naar uitkijkt om prison break te kijkenSometimes people write the things that they can't say !
Ik wil ze het liefst zo snel mogelijk zien, boeie aan de kwaliteit (Wel in de goeie volgorde)quote:Op woensdag 5 april 2006 20:25 schreef Lief-visje het volgende:
zo is er toch niks leuks meer aan ? of ben ik echt de enige die wacht tot maandag en er naar uitkijkt om prison break te kijken![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:32 schreef tonks het volgende:
Ik weet niet of ik nu uit dit topic moet blijven tot woensdag, ze spoileren hier soms zonder tagjesAls je het weet. Ik blijf in elk geval wél weg.
![]()
![]()
Geen geduld om te w8en tot maandagquote:Op woensdag 5 april 2006 20:25 schreef Lief-visje het volgende:
zo is er toch niks leuks meer aan ? of ben ik echt de enige die wacht tot maandag en er naar uitkijkt om prison break te kijken![]()
..
hi![]()
Ik heb het een keer gedaan (dvdscr gekeken), maar eigenlijk is het toch zonde, wacht er gewoon op, dat doe ik al sinds de serie in augustus is begonnenquote:
Ps. ViSi0n![]()
Shiiiiiiiiit, ik wil die spoilers niet lezen. IK WIL HET NIET!![]()
*trillende handjes*
En ik heb verdomme wel geklikt op op die ene link, maar toch wel
EP 18 wil ik ook niet zien zonder EP17..maar wederom jeuken de handen.People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.![]()
Die screeners kijk ik dus echt niet meer. Slechte kwaliteit, en dat verpest (voor mij dan) het kijkplezier..
Ik wacht wel op dinsdag![]()
![]()
Join the clubquote:Op woensdag 5 april 2006 22:02 schreef Timmai het volgende:
damn, vorige week ep 1+2 op NL tv gezien, ben nu helemaal bij tot ep. 16, ik ben hooked
hi![]()
Leuk, die achtergronden in EP16. Geeft nog meer waarde aan het verhaal.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ep18 spoiler over de eventuele vader van Michael/Lincoln:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ik klikte ook al,quote:Op woensdag 5 april 2006 21:58 schreef NiNi het volgende:
Shiiiiiiiiit, ik wil die spoilers niet lezen. IK WIL HET NIET!![]()
*trillende handjes*
En ik heb verdomme wel geklikt op op die ene link, maar toch wel
EP 18 wil ik ook niet zien zonder EP17..maar wederom jeuken de handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik nu maar niet geklikt.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik klikte ook al,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik nu maar niet geklikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
Klopt, geeft je een beeld van hoe ze in Fox River terecht zijn gekomen. Ik vermoed dat die ep nooit in de planning zat, maar dat ze de ep hebben gemaakt omdat ze het seizoen dan verder konden uitrekken.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:26 schreef Breuls het volgende:
Leuk, die achtergronden in EP16. Geeft nog meer waarde aan het verhaal.
En ook ik heb ep 18 binnen, ik wacht op de screener van 17 en dan kan ik ze lekker allebei kijken. Ik vind de kwaliteit van de screeners wel meevallen, op de ondertitel onderaan na dan. Maar na een tijdje is het niet storend meer..
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:32 schreef Timooon het volgende:
Ep18 spoiler over de eventuele vader van Michael/Lincoln:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..](nog steeds ep18)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef Timooon het volgende:
[..]
(nog steeds ep18)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
Juistquote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef tonks het volgende:
Oh hell no.
Een screener kijken doe ik nog wel, maar ik ga niet eerst 18 kijken en dan pas 17.![]()
![]()
Ik wacht ook nog wel ff op 17.... Heb em al wel ff neergehaald zodat ik em gelijk na 17 kan kijken
O+ BlaBlub O+![]()
Same hier.. Wacht met smart op episode 17quote:Op donderdag 6 april 2006 00:13 schreef Merkie het volgende:
Pff, heb ik aflevering 18, is 17 er nog niet![]()
.
![]()
![]()
Wat de neuk.. waarom verspreidt FOX van zoveel afleveringen een screener?!
Niet dat ik de screeners download, ik wacht lekker op de HR HDTV rips
Neemt niet weg dat dit een behoorlijk ongebruikelijke gang van zaken is volgens mij
Wentworth Miller staat deze week in TVguide met een intervieuw wel funny om te lezen.Sometimes people write the things that they can't say !
OMG Episode 19 is volgens mij gelekt. Ben het nu aan het d.......n![]()
Als het daadwerkelijk 19 is, dan kan ik volgende week 3 eps achter elkaar checken![]()
Hopen dat 17 ook vroegtijdig kennis maakt met het fenomeen internet
hi![]()
een van de weinigequote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik de enige die dit gewoon op de TV volgt?
hi![]()
Ik wacht gewoon op maandag/dinsdag, dan heb ik een goede versie. En ik ga niet eerst 18 kijken en daarna pas 17quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Als het daadwerkelijk 19 is, dan kan ik volgende week 3 eps achter elkaar checken![]()
Hopen dat 17 ook vroegtijdig kennis maakt met het fenomeen internet![]()
![]()
![]()
Waarom heb jij geen e-mail in je profiel staan.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
OMG Episode 19 is volgens mij gelekt. Ben het nu aan het d.......n
Dat doet denk ik bijna iedereen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
En ik ga niet eerst 18 kijken en daarna pas 17![]()
![]()
![]()
Episode 16 was erg goed zeg. Precies om een goed moment in de serie zo'n flashback. Grappig om te zien hoe ze er allemaal ingekomen zijn.
T-bag had wel weer een ziek verhaal zeg![]()
![]()
precies en zo lang duurt het niet meer voordat het maandag isquote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op maandag/dinsdag, dan heb ik een goede versie. En ik ga niet eerst 18 kijken en daarna pas 17![]()
Et kan niet snel genoeg gaanquote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
precies en zo lang duurt het niet meer voordat het maandag is
hi![]()
Vonden jullie trouwens ook niet dat in aflevering 16 t bag echt scary keek toen die Susan de deur voor hem open deed ?Sometimes people write the things that they can't say !
Die kerel kijkt altijd scary, ook in andere rollen van hem.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:55 schreef Lief-visje het volgende:
Vonden jullie trouwens ook niet dat in aflevering 16 t bag echt scary keek toen die Susan de deur voor hem open deed ?![]()
* Silentuz downloadt ook \o/quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Hopen dat 17 ook vroegtijdig kennis maakt met het fenomeen internet![]()
maandag of dinsdag 3 eps achter mekaar
edit: hmm, de download doet moeilijk, lijkt erop dat iemand op cheape reclame voor z'n site uit is.![]()
![]()
denk ik ook, op die site staat namelijk geen ep 19.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef Silentuz het volgende:
[..]
* Silentuz downloadt ook \o/
maandag of dinsdag 3 eps achter mekaar
edit: hmm, de download doet moeilijk, lijkt erop dat iemand op cheape reclame voor z'n site uit is.![]()
Ja, hij keek echt viesquote:Op donderdag 6 april 2006 20:55 schreef Lief-visje het volgende:
Vonden jullie trouwens ook niet dat in aflevering 16 t bag echt scary keek toen die Susan de deur voor hem open deed ?![]()
![]()
jup, hij heeft gewoon een fake tracker op de torrent sites gegooid methinks.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
denk ik ook, op die site staat namelijk geen ep 19.
beetje triest. de description is ook alleen een ascii-art van zijn site....![]()
Ja klopt, ik had al enig argwaan toen ik het aantrof op de site. Maar goed, het is niet anders.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:14 schreef Silentuz het volgende:
[..]
jup, hij heeft gewoon een fake tracker op de torrent sites gegooid methinks.
beetje triest. de description is ook alleen een ascii-art van zijn site....
Volgende keer beter !!!
hi![]()
jammer dat 18 al gelekt is, en 17 nietquote:Op donderdag 6 april 2006 22:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had al enig argwaan toen ik het aantrof op de site. Maar goed, het is niet anders.
Volgende keer beter !!!![]()
nu heb ik 18, maar kan (wil) ik em niet kijken![]()
![]()
Dinsdag gwn aflevering 17 + 18 kijkenquote:Op donderdag 6 april 2006 23:23 schreef Silentuz het volgende:
[..]
jammer dat 18 al gelekt is, en 17 niet
nu heb ik 18, maar kan (wil) ik em niet kijken![]()
..
hi![]()
Ik neem aan dat vanavond aflevering 3 & 4 op RTL7 komen? Aangezien ik vorige week op vrijdag 1 & 2 gezien heb![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:45 schreef i-Mo het volgende:
Ik neem aan dat vanavond aflevering 3 & 4 op RTL7 komen? Aangezien ik vorige week op vrijdag 1 & 2 gezien heb
hi![]()
Sinds ik vorige week vrijdag de eerste twee afleveringen heb gezien ben ik ook verslaafd, zoals velen
Heb er spijt van, dat ik aan het begin van het serie seizoen het eerste Prison Break topic niet heb aangeklikt, zag hem toentertijd wel staan, maar ging toen voor twee alien series: Threshold en Invasion. Stom stom stom, aangezien Threshold allang weer gecanceled is...
Kan niet wachten op 17!Great spirits have always found violent opposition from mediocrities![]()
Over episode 19, er stond wel een torrent op een bepaalde torrentsite, maar de seeder daarvan is weg. Dus alleen maar leechers en verder dan 10,7% is niemand. Daarnast staat bij de comments dat ie even groot is als de 18 screener en waarschijnlijk een neppert is, oftewel ep 18 onder de naam van 19.
Daarnaast zit ik op een private tracker, waar de eerste releases direct erop staan en daar staat ie ook nog niet op. En ook op NFOrce staat ie niet released. Dus ik vermoed dat het een faker is..
Overigens, nadat ik gisteren de ep met Haywire weer heb gezien, weet ik nu ZEKER dat ze haywire gaan vragen om de missing blueprint. Los van of Haywire de tekeningen nog heeft, hij stond buiten met zijn ogen omhoog te tekeken. Oftewel, hij heeft het niet overgetekend door direct naar Micheal zijn rug te kijken, maar door een mental image in zijn hoofd van de tattoo's heeft hij over getekend. Grote kans dat ie ze dus nog kan herinneren.
[ Bericht 22% gewijzigd door CySt op 07-04-2006 21:41:50 ]![]()
Ik heb 18 gewoon gezien, elke aflevering begint toch met wat er eerder gebeurt is
18 was vet, ik denk dat 17 ook wel vet goed was.. ik vind het wel kut dat die zakkenroller zo slecht te vertrouwen is...![]()
True, maar het blijft spannender om 17 te kijken zonder 18 gezien te hebben.
Maar hij wordt morgen vast wel gereleased..![]()
Ik kon het toch niet laten. En het is waarschijnlijk episode 19, want als je kijkt op imdb en tv.com zie je dat episode 19 the key is (het onderwerp en de naam van deze ep). Verwarring alom dus. Kwaliteit was wel bagger, maarja wat wil je als je een ruwe versie hebt, die zelfs in de studio nog niet af is (bepaalde shots die missen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gehoord dat er een dvd box uitkomtSometimes people write the things that they can't say !
Dat had ik ook wel kunnen raden ja.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:05 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb gehoord dat er een dvd box uitkomt![]()
Oja dan komt 17. Ben nu 18 aan het binnehalen
Wel kut dat 17 er nog niet is.. Tenminste hij was er wel maar hij was niet gereleased omdat het te gare kwaliteit was ofzo?![]()
En dan is het weer maandag !quote:![]()
John!quote:
jeetje nu al weer pagina 6 gaat snel met dit topic
Waar zie jij die dan? Ik zie niks.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie alleen ep 18 staan en geen 17![]()
Klopt, aflevering 17 komt maandag op de buis in USA, savviequote:Op zaterdag 8 april 2006 16:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie alleen ep 18 staan en geen 17
hi![]()
Verdomme, waarom gebruikt niet iedereen spoilers. Zo kunnen de mensen die het normaal op tv volgen niet eens deze topics lezen.![]()
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:15 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme, waarom gebruikt niet iedereen spoilers. Zo kunnen de mensen die het normaal op tv volgen niet eens deze topics lezen.![]()
Daarvoor heb je toch de NL-topicquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:15 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme, waarom gebruikt niet iedereen spoilers. Zo kunnen de mensen die het normaal op tv volgen niet eens deze topics lezen.?
hi![]()
Klopt meer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch de NL-topic?
![]()
Dusss als ik het goed begrepen heb, is aflevering 19 uitgelekt....Dus geen 18
![]()
Dat betekent dat we dinsdag alleen ep 17 kunnen kijken![]()
hi![]()
de gelekte aflevering heet The Key, en hij gaat daar ook over.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dusss als ik het goed begrepen heb, is aflevering 19 uitgelekt....Dus geen 18
![]()
Dat betekent dat we dinsdag alleen ep 17 kunnen kijken![]()
![]()
http://www.tv.com/prison-break/show/31635/episode_guide.html leert ons dat episode 19 "The Key" heet, en dat dit dus waarschijnlijk ook ep 19 is
17 J-Cat
18 Bluff
19 The Key
20 GO
alleen, http://www.epguides.com/PrisonBreak/ (nu down) geeft dit lijstje:
edit: imdb volgt ook dit lijstje http://www.imdb.com/title/tt0455275/episodes /edit
17 J-Cat 10 april
18 The Key 17 april
19 Tonight 24 april
20 Go 1 may
dus ik ben er nog niet echt uit :s![]()
Volgens deze site is er sprake van dit schema:quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:55 schreef Silentuz het volgende:
[..]
de gelekte aflevering heet The Key, en hij gaat daar ook over.
http://www.tv.com/prison-break/show/31635/episode_guide.html leert ons dat episode 19 "The Key" heet, en dat dit dus waarschijnlijk ook ep 19 is
17 J-Cat
18 Bluff
19 The Key
20 GO
alleen, http://www.epguides.com/PrisonBreak/ (nu down) geeft dit lijstje:
edit: imdb volgt ook dit lijstje http://www.imdb.com/title/tt0455275/episodes /edit
17 J-Cat 10 april
18 The Key 17 april
19 Tonight 24 april
20 Go 1 may
dus ik ben er nog niet echt uit :s
Next New Episode:
4.10.06 (8/7C) Episode 1.17: J-Cat
Upcoming...
4.10.06 (8/7C) - Episode 1.17: J-Cat
4.17.06 (8/7C) - Episode 1.18: Bluff
4.24.06 (8/7C) - Episode 1.19: The Key
Dus waarschijnlijk is ep 19 gelekt.
Episode 17 description: hier
Episode 17 promo pics: hier
Episode 18 description: hier
Episode 18 promo pics: hier
Episode 19 description: hier
Nog een laatste punt ( en pas op!!):
Voor mensen die willen weten wat er allemaal gebeurt in de gelekte episode (maar niet bezig met het binnenhalen van de ep, of gewoon tegen downloaden zijn) op deze site kan je lezen wat er allemaal gebeurt in die aflevering (het staat meteen op de frontpage, dus niet de site bezoeken als je geen interesse hebt in de spoilers).
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Linc_The_Sink op 08-04-2006 17:28:00 ]hi![]()
Ik vind dit lijstje
2006-04-10 1x17 J-Cat
2006-04-17 1x18 Bluff
2006-04-24 1x19 Tonight
2006-05-01 1x20 Go
en ik ga ervan uit dat 'gewoon' ep18 is geleaked.Henk Knaagt Aan Schenen
De gelekte aflevering is inderdaad ep19 'The Key'.
Het is nu trouwens ook officieel dat er een tweede seizoen komt. Productie begint halverwege Juni en de uitzendingen beginnen in de herfst weer.![]()
Ik heb hem niet gezien, maar dit is de beschrijving van 18:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt dat overeen met de gelekte aflevering?![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:47 schreef Symer het volgende:
Ik heb hem niet gezien, maar dit is de beschrijving van 18:Good questiOn, dude! Kheb em nog niet gezien...hopelijk kunnen mensen die het wél gezien hebben, jouw verhaal bevestigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt dat overeen met de gelekte aflevering?
hi![]()
Ik lees net op tv.com dat de productiecodes van de afleveringen achterlopen op de gewone nummering, ep19 heeft dus als productiecode 118.
Dat zal wel voor de verwarring zorgen.![]()
Het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:50 schreef Symer het volgende:
Ik lees net op tv.com dat de productiecodes van de afleveringen achterlopen op de gewone nummering, ep19 heeft dus als productiecode 118.
Dat zal wel voor de verwarring zorgen.
hi![]()
nieuwe advanter linc? mooi
[ Bericht 5% gewijzigd door Lief-visje op 08-04-2006 19:09:07 ]Sometimes people write the things that they can't say !
hier abbruzi ( peter stormare) in de film de gebroeders grimm
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:53 schreef Lief-visje het volgende:
nieuwe advanter link ? mooitenk joe
hihihi, dan heb ik hem liever toch als John Abruzziquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:56 schreef Lief-visje het volgende:
hier abbruzi ( peter stormare) in de film de gebroeders grimm![]()
hi![]()
Omdat een boomquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:59 schreef Here_Jezus het volgende:
Waarom is episode 18 wel uit en 17 niet ?![]()
![]()
jeeej heb net ook 16 gezien! kan niet wachten tot 17 en 18Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
omdat i nog niet op internet staat anders was dat wel bekend geweestquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:59 schreef Here_Jezus het volgende:
Waarom is episode 18 wel uit en 17 niet ?Sometimes people write the things that they can't say !
Adventerquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:53 schreef Lief-visje het volgende:
nieuwe advanter link ? mooi.
![]()
Dat noem je toch zo of moet ik het plaatje noemenquote:
icoontje of avatarquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:04 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Dat noem je toch zo of moet ik het plaatje noemen![]()
![]()
Linc begrijpt me daar gaat het om
Everyone has secrets !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: