SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait![]()
hi
Daar hebben we onze vriend Abruzzi voorquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:08 schreef Miguel het volgende:
(behalve T-Bag dan, maar die wil iedereen toch al kapot zien gaan)
Inderdaad, vreemd eigenlijk dat ze hier zolang mee gewacht hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:08 schreef Miguel het volgende:
Geweldige aflevering![]()
Deze ep geeft de serie zoveel meer diepgang, en met name het menselijker maken van de gevangenen is iets wat de serie zeker kon gebruiken.
Het is al zo'n 5 (of misschien zelf 6?) maanden geleden dat de keel van Abruzzi werd doorgesneden, dus ik weet het niet meer precies, maar dat was toen zeker wel ernstig. De mogelijkheid dat Abruzzi terugkeert (of iig nog een rol in het verhaal krijgt) bestaat zeker, maar daar zou ik niet al m'n geld op zetten. Ik weet echter wel zeker dat Michael niet alles op hem had gegokt, hij heeft zeker een andere mogelijkheid (wat was dat nu precies met die mexicaan in dat café over die bolshoi booze en daarna op die begraafplaats graven?)quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Erg goede aflevering, jammer dat er niets over Abruzzi wordt gemeld.
5/6 maandenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Miguel het volgende:
[..]
Het is al zo'n 5 (of misschien zelf 6?) maanden geleden dat de keel van Abruzzi werd doorgesneden
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Miguel het volgende:
[..]
(wat was dat nu precies met die mexicaan in dat café over die bolshoi booze en daarna op die begraafplaats graven?)
Succesquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:41 schreef mazaru het volgende:
Nou blijf ik echt wachten op de echte aflevering, geen leak meer voor mij, dan moet je veel te lang wachten.
De episode waar T-Bag dat flikte heb ik ong 6 maanden geleden gezien...quote:
ach soquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:46 schreef Miguel het volgende:
[..]
De episode waar T-Bag dat flikte heb ik ong 6 maanden geleden gezien...
Het vervolg van die zin was toch ook , dus ik weet het niet meer precies,
True truequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:15 schreef miss_bleu het volgende:ik ga zo ook lekker in bed kijken. heb al gehoord van vele dat het een gave aflevering was
Ja, vond ik ook zo onduidelijk! Maar daar komt vast nog meer uitleg over. Hoop ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Miguel het volgende:
(wat was dat nu precies met die mexicaan in dat café over die bolshoi booze en daarna op die begraafplaats graven?)
Heel slim iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, ga hier lekker over warez lopen lullen! Idioten..
Jullie hebben het over torrents en downloaden. Dat mag niet op dit forum. Is een hele duidelijke regel. Hoe je er aan komt moet je zelf weten, bespreken van een aflevering mag hier wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:36 schreef Nilasha het volgende:
?? Misschien kun je ook gewoon uitleggen wat ik en Lief-visje hier schijnbaar fout doen, ipv ons alleen maar idioten te noemen?![]()
Mag niet over warez gepraat worden. Maar let niet op CDP, beetje gefrustreerd ventje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:36 schreef Nilasha het volgende:
?? Misschien kun je ook gewoon uitleggen wat ik en Lief-visje hier schijnbaar fout doen, ipv ons alleen maar idioten te noemen?![]()
Na die scene zag je Micheal naar de krante stukken van Abruzzie kijken dus ik denk dat het iets te maken heeft met zijn zoektocht naar Fibonatie. Maar we zullen het denk ik in de volgende aflevering wel zien want volgens mij was het iets wat hij ook weer in zijn tatoo heeft zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook zo onduidelijk! Maar daar komt vast nog meer uitleg over. Hoop ik.
Ik ben gewoon gebrand om niet het PB topique te zien verdwijnenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mag niet over warez gepraat worden. Maar let niet op CDP, beetje gefrustreerd ventje.
Tik gewoon op google torrents in, moet je ver genoeg kunnen komen om het een beetje te begrijpen...
60 LS H0Lquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Miguel het volgende:
[..]
Alsof jij zo goed kan acterenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:53 schreef TC03 het volgende:
Beetje matige aflevering hoor. 'Toevallig' zijn het allemaal geen echte crminelen. Vond het allemaal een beetje cliché en vooral slecht geacteerd, vooral van Michael.Die gast moet gewoon het intelligente broertje spelen en serieus kijken, meer kan ie niet.
Alsof jij zo goed kunt acterenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:53 schreef TC03 het volgende:
Beetje matige aflevering hoor. 'Toevallig' zijn het allemaal geen echte crminelen. Vond het allemaal een beetje cliché en vooral slecht geacteerd, vooral van Michael.Die gast moet gewoon het intelligente broertje spelen en serieus kijken, meer kan ie niet.
Speelde jij niet de hoofdrol in Life Goes On dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik speel toch ook niet in een serie in de VS.
Geef dan ook geen commentaar op het acteer-talent van anderequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik speel toch ook niet in een serie in de VS.
Ohw ja, die was ik ff vergeten. Maar voor de rest niks.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Speelde jij niet de hoofdrol in Life Goes On dan?
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Geef dan ook geen commentaar op het acteer-talent van andere![]()
Never mindquote:
Je hoeft niet goed in iets te zijn om er commentaar op te kunnen geven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Geef dan ook geen commentaar op het acteer-talent van andere![]()
Jij hebt t nog over e15 neem ik aan??quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens wie die gast is, die dat envelopje onder de deur schoof op het eind?![]()
Idd Sorry haal maar weg hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:41 schreef Nilasha het volgende:
Oke.. had inmiddels ook even FAQ-topic doorgelezen en kwam het daar ook tegen.
Dus sorry, mijn posts mogen verwijderd worden.![]()
idd, en ik snapte niet precies, waarom sucre eerst maar 1 briefje meenam...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef Superschaapje het volgende:
de neef van fernando die ook gelijk naar mardie crus (sorry voor de spelling) keek en dus ook diegene was die zn eigen neef erbij naait door de politie te bellen
Ik had dat ook even gemist, maar het gaat over de scene in een of andere bar. De scene rond 37min15.quote:
sorry biljet, en die scene met die bar, heb ik ook niet gezienquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:59 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik had dat ook even gemist, maar het gaat over de scene in een of andere bar. De scene rond 37min15.
Zoals ik al zei, rond 37:15.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
sorry biljet, en die scene met die bar, heb ik ook niet gezien![]()
haha ik was m ook helemaal vergeten hoor. Terwijl ik toen juist wel iets had van, wtf is dat?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
nu wel![]()
ik denk dat ik een geheugen heb van een eend![]()
Hij wilde marie-cruz toch uit-eten nemen? dus had hij maar 1 (geld) briefje nodig?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
idd, en ik snapte niet precies, waarom sucre eerst maar 1 briefje meenam...
Jup, voor 100 dollar kon hij wel met dr uiteten..quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij wilde marie-cruz toch uit-eten nemen? dus had hij maar 1 (geld) briefje nodig?
Of ben ik het spoor bijster![]()
![]()
Zal wel iets te maken hebben met de zaak Abruzzi-Fabrenacciquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:15 schreef tonks het volgende:
Wat gaat michael eigenlijk opgraven?
Als je dan toch bezig bent, neem dan gewoon die halve kassa meequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:13 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jup, voor 100 dollar kon hij wel met dr uiteten..
En waarom?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben met de zaak Abruzzi-Fabrenacci![]()
![]()
Keine ahnung:P...je ziet de scené daarna wel gelijk die artikelen van Abruzzi aan de muur hangenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, neem dan gewoon die halve hele kassa mee![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Rond 37:15 zie je Micheal aan beetje rond lezen/kijken naar zijn artikelen?
Euh 90 mil?quote:Op woensdag 5 april 2006 08:51 schreef Mip1988 het volgende:
beetje saaie ep maargoed, jammer dan tis niet altijd feest
wel schokkend dat Lincoln dus gewoon die 90 mil geleent had voor z'n broertje
90 mille zal hijzij dan ook wel bedoelenquote:Op woensdag 5 april 2006 09:20 schreef wolfrolf het volgende:
Euh 90 mil?90.000 Dollar is het .. (toch?)
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 5 april 2006 10:01 schreef Miguel het volgende:
[..]
90 mille zal hijzij dan ook wel bedoelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler over season finaleYou know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
volgende week maandag pas weer.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Sven- het volgende:
Bah, heb ze nu alle 16 gezien in 3 dagenWanneer komt aflevering 17?
Dat probleem heb ik ook. Meer! Meer!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Sven- het volgende:
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:That's Interesting, very interesting...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler over season finale
hi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's some heavy shit![]()
hi
Ik wil het lezen, maar doe het nietquote:Op woensdag 5 april 2006 18:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik heb hieronder een grote hoeveelheid spoilers geplaats voor de komende afleveringen.
DEZE SPOILERS BEVATTEN ERG VEEL NIEUWE INFORMATIE, DUS BEKIJK ZE OP EIGEN RISICO!
IK HEB JULLIE GEWAARSCHUWD...![]()
![]()
That's some heavy shit![]()
![]()
Hihihi, ik moest met mijn ogen dicht tekst verwijderen, met quoten zag ik ineens lettertjesquote:
kameraad van mij heeft ze afgelopen zaterdag in één sleur gekeken.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Sven- het volgende:
Verslaafd aan etenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:30 schreef Lief-visje het volgende:
aahhh arrrrrrrgh moet ik weer wachten tot maandag.
Overigens wat deed bellick bij die praatgroep was i soms ook verslaafd ?
HAHAHHAHAquote:Op woensdag 5 april 2006 19:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Verslaafd aan eten..wat kan die vent misselijk eten
![]()
![]()
SPOILER, EP 18:quote:Op woensdag 5 april 2006 20:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
18...onder welke steen kom jij vandaan
..
Holy shit menn dat is een screener, heb je die aflevering gedownloadquote:Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Timooon het volgende:
[..]
SPOILER, EP 18:
http://i2.tinypic.com/t0kacx.jpg
deze steen.
wtf man, het is dat ik niet mag vragen waar je hem vandaan hebt gehaald, want anders had ik gevraagt waar je hem vandaan hebt gehaald.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Timooon het volgende:
[..]
SPOILER, EP 18:
deze steen.
Holy melony, i'm on it...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
de goeie, want er is inderdaad een dvdscreener van 18 gelekt. 17 nog niet helaas.
ja idd, het is dat t niet mag, anders had ik ook ff gevraagd of je even kon mailen naar frankmorel[at]gmail.com waar je 'm eventueel vandaan had gehaaldquote:Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Timooon het volgende:
[..]
SPOILER, EP 18:
deze steen.
nope ik ook niet, maar dan kan ik maandag of dinsdag 17 en 18 in een keer kijken.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef tonks het volgende:
Oh hell no.
Een screener kijken doe ik nog wel, maar ik ga niet eerst 18 kijken en dan pas 17.
Je weet me te vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef Hammet het volgende:
[..]
ja idd, het is dat t niet mag, anders had ik ook ff gevraagd of je even kon mailen naar frankmorel[at]gmail.com waar je 'm eventueel vandaan had gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |