SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait![]()
hi
Daar hebben we onze vriend Abruzzi voorquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:08 schreef Miguel het volgende:
(behalve T-Bag dan, maar die wil iedereen toch al kapot zien gaan)
Inderdaad, vreemd eigenlijk dat ze hier zolang mee gewacht hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:08 schreef Miguel het volgende:
Geweldige aflevering![]()
Deze ep geeft de serie zoveel meer diepgang, en met name het menselijker maken van de gevangenen is iets wat de serie zeker kon gebruiken.
Het is al zo'n 5 (of misschien zelf 6?) maanden geleden dat de keel van Abruzzi werd doorgesneden, dus ik weet het niet meer precies, maar dat was toen zeker wel ernstig. De mogelijkheid dat Abruzzi terugkeert (of iig nog een rol in het verhaal krijgt) bestaat zeker, maar daar zou ik niet al m'n geld op zetten. Ik weet echter wel zeker dat Michael niet alles op hem had gegokt, hij heeft zeker een andere mogelijkheid (wat was dat nu precies met die mexicaan in dat café over die bolshoi booze en daarna op die begraafplaats graven?)quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Erg goede aflevering, jammer dat er niets over Abruzzi wordt gemeld.
5/6 maandenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Miguel het volgende:
[..]
Het is al zo'n 5 (of misschien zelf 6?) maanden geleden dat de keel van Abruzzi werd doorgesneden
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Miguel het volgende:
[..]
(wat was dat nu precies met die mexicaan in dat café over die bolshoi booze en daarna op die begraafplaats graven?)
Succesquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:41 schreef mazaru het volgende:
Nou blijf ik echt wachten op de echte aflevering, geen leak meer voor mij, dan moet je veel te lang wachten.
De episode waar T-Bag dat flikte heb ik ong 6 maanden geleden gezien...quote:
ach soquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:46 schreef Miguel het volgende:
[..]
De episode waar T-Bag dat flikte heb ik ong 6 maanden geleden gezien...
Het vervolg van die zin was toch ook , dus ik weet het niet meer precies,
True truequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:15 schreef miss_bleu het volgende:ik ga zo ook lekker in bed kijken. heb al gehoord van vele dat het een gave aflevering was
Ja, vond ik ook zo onduidelijk! Maar daar komt vast nog meer uitleg over. Hoop ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Miguel het volgende:
(wat was dat nu precies met die mexicaan in dat café over die bolshoi booze en daarna op die begraafplaats graven?)
Heel slim iddquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, ga hier lekker over warez lopen lullen! Idioten..
Jullie hebben het over torrents en downloaden. Dat mag niet op dit forum. Is een hele duidelijke regel. Hoe je er aan komt moet je zelf weten, bespreken van een aflevering mag hier wel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:36 schreef Nilasha het volgende:
?? Misschien kun je ook gewoon uitleggen wat ik en Lief-visje hier schijnbaar fout doen, ipv ons alleen maar idioten te noemen?![]()
Mag niet over warez gepraat worden. Maar let niet op CDP, beetje gefrustreerd ventje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:36 schreef Nilasha het volgende:
?? Misschien kun je ook gewoon uitleggen wat ik en Lief-visje hier schijnbaar fout doen, ipv ons alleen maar idioten te noemen?![]()
Na die scene zag je Micheal naar de krante stukken van Abruzzie kijken dus ik denk dat het iets te maken heeft met zijn zoektocht naar Fibonatie. Maar we zullen het denk ik in de volgende aflevering wel zien want volgens mij was het iets wat hij ook weer in zijn tatoo heeft zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook zo onduidelijk! Maar daar komt vast nog meer uitleg over. Hoop ik.
Ik ben gewoon gebrand om niet het PB topique te zien verdwijnenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mag niet over warez gepraat worden. Maar let niet op CDP, beetje gefrustreerd ventje.
Tik gewoon op google torrents in, moet je ver genoeg kunnen komen om het een beetje te begrijpen...
60 LS H0Lquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Miguel het volgende:
[..]
Alsof jij zo goed kan acterenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:53 schreef TC03 het volgende:
Beetje matige aflevering hoor. 'Toevallig' zijn het allemaal geen echte crminelen. Vond het allemaal een beetje cliché en vooral slecht geacteerd, vooral van Michael.Die gast moet gewoon het intelligente broertje spelen en serieus kijken, meer kan ie niet.
Alsof jij zo goed kunt acterenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:53 schreef TC03 het volgende:
Beetje matige aflevering hoor. 'Toevallig' zijn het allemaal geen echte crminelen. Vond het allemaal een beetje cliché en vooral slecht geacteerd, vooral van Michael.Die gast moet gewoon het intelligente broertje spelen en serieus kijken, meer kan ie niet.
Speelde jij niet de hoofdrol in Life Goes On dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik speel toch ook niet in een serie in de VS.
Geef dan ook geen commentaar op het acteer-talent van anderequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik speel toch ook niet in een serie in de VS.
Ohw ja, die was ik ff vergeten. Maar voor de rest niks.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Speelde jij niet de hoofdrol in Life Goes On dan?
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Geef dan ook geen commentaar op het acteer-talent van andere![]()
Never mindquote:
Je hoeft niet goed in iets te zijn om er commentaar op te kunnen geven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Geef dan ook geen commentaar op het acteer-talent van andere![]()
Jij hebt t nog over e15 neem ik aan??quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens wie die gast is, die dat envelopje onder de deur schoof op het eind?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |