een van de weinigequote:Op donderdag 6 april 2006 18:50 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik de enige die dit gewoon op de TV volgt?
Ik wacht gewoon op maandag/dinsdag, dan heb ik een goede versie. En ik ga niet eerst 18 kijken en daarna pas 17quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
OMG Episode 19 is volgens mij gelekt. Ben het nu aan het d.......n![]()
Als het daadwerkelijk 19 is, dan kan ik volgende week 3 eps achter elkaar checken![]()
Hopen dat 17 ook vroegtijdig kennis maakt met het fenomeen internet![]()
Waarom heb jij geen e-mail in je profiel staan.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dat doet denk ik bijna iedereen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
En ik ga niet eerst 18 kijken en daarna pas 17![]()
precies en zo lang duurt het niet meer voordat het maandag isquote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op maandag/dinsdag, dan heb ik een goede versie. En ik ga niet eerst 18 kijken en daarna pas 17![]()
Et kan niet snel genoeg gaanquote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
precies en zo lang duurt het niet meer voordat het maandag is
Die kerel kijkt altijd scary, ook in andere rollen van hem.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:55 schreef Lief-visje het volgende:
Vonden jullie trouwens ook niet dat in aflevering 16 t bag echt scary keek toen die Susan de deur voor hem open deed ?
* Silentuz downloadt ook \o/quote:Op donderdag 6 april 2006 18:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Als het daadwerkelijk 19 is, dan kan ik volgende week 3 eps achter elkaar checken![]()
Hopen dat 17 ook vroegtijdig kennis maakt met het fenomeen internet![]()
denk ik ook, op die site staat namelijk geen ep 19.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef Silentuz het volgende:
[..]
* Silentuz downloadt ook \o/
maandag of dinsdag 3 eps achter mekaar
edit: hmm, de download doet moeilijk, lijkt erop dat iemand op cheape reclame voor z'n site uit is.
Ja, hij keek echt viesquote:Op donderdag 6 april 2006 20:55 schreef Lief-visje het volgende:
Vonden jullie trouwens ook niet dat in aflevering 16 t bag echt scary keek toen die Susan de deur voor hem open deed ?
jup, hij heeft gewoon een fake tracker op de torrent sites gegooid methinks.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
denk ik ook, op die site staat namelijk geen ep 19.
Ja klopt, ik had al enig argwaan toen ik het aantrof op de site. Maar goed, het is niet anders.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:14 schreef Silentuz het volgende:
[..]
jup, hij heeft gewoon een fake tracker op de torrent sites gegooid methinks.
beetje triest. de description is ook alleen een ascii-art van zijn site....
jammer dat 18 al gelekt is, en 17 nietquote:Op donderdag 6 april 2006 22:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had al enig argwaan toen ik het aantrof op de site. Maar goed, het is niet anders.
Volgende keer beter !!!![]()
Dinsdag gwn aflevering 17 + 18 kijkenquote:Op donderdag 6 april 2006 23:23 schreef Silentuz het volgende:
[..]
jammer dat 18 al gelekt is, en 17 niet
nu heb ik 18, maar kan (wil) ik em niet kijken![]()
Kloptquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:45 schreef i-Mo het volgende:
Ik neem aan dat vanavond aflevering 3 & 4 op RTL7 komen? Aangezien ik vorige week op vrijdag 1 & 2 gezien heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |