Het was inderdaad gezellig. Vooral ook toen Thomas begon te draaien en zoquote:Op maandag 3 april 2006 09:28 schreef HeatWave het volgende:
.com ja, geen idee waarom.
Anyway, was gezellig gisteren moet ik zeggen.
OP aangepastquote:Op maandag 3 april 2006 09:27 schreef Zhenar het volgende:
OMG Dizer, je hebt het wel zwaar te pakken, niet?![]()
![]()
![]()
Ja, dat was iig een hele verbeteringquote:Op maandag 3 april 2006 09:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was inderdaad gezellig. Vooral ook toen Thomas begon te draaien en zo
Ik dacht, ik laat de hoeken wel nog zitten, anders werd het zo eentonigquote:Op maandag 3 april 2006 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat was iig een hele verbetering.
Die OP.
Dankje!quote:Op maandag 3 april 2006 09:32 schreef sbientje het volgende:
nog gefeli zhenar, ik ben een beetje te laat![]()
leuke verjaardag gehad?
ik heb buikpijnvolgens mij wat verkeerds gegeten
Ik tot half 8, weet je nog?quote:Op maandag 3 april 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Die had ik wel in de playlist gezet, maar we gingen weg voor die gedraaid was.
Ik ZOU maar tot 20:00 blijven remember?.
Uiteiendelijk is het tegen 23:00 geworden, en dat was nog vroeg opzich, maar ik viel een beetje om.quote:Op maandag 3 april 2006 09:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik tot half 8, weet je nog?
Welk nummer van AB zou je draaien? Metalingus?
Van de hoeveelheid bier die je hebt gedronken zekerquote:Op maandag 3 april 2006 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteiendelijk is het tegen 23:00 geworden, en dat was nog vroeg opzich, maar ik viel een beetje om.
Musequote:Op maandag 3 april 2006 09:37 schreef HeatWave het volgende:
yeps. Het was al een wonder dat er uberhaupt iemand mocht draaien, dus ik greep mijn kans om te beginnen met Muse
.
Maar ik heb nu internet in Meppel, dus het komt goedquote:
Is jouw router ook zo eigenwijs als die van MissBliss?quote:Op maandag 3 april 2006 09:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik heb nu internet in Meppel, dus het komt goed! Tenminste, al het naar behoren werkt
!
Nee, mijn utp-kabel wel.quote:Op maandag 3 april 2006 09:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is jouw router ook zo eigenwijs als die van MissBliss?
quote:Op zondag 2 april 2006 20:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Via @home, zoals daarboven ook staat. Maar die sukkels geven een utp-kabel van bijna 5 meter, en een mega-klein uis-kabeltje
. En vooralsnog werkt het alleen via het usb-kabeltje
. En mijn laptop staat op een andere kamer dan de ontvanger, dus dit is gewoon kut
Nee, niet eensquote:Op maandag 3 april 2006 09:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van de hoeveelheid bier die je hebt gedronken zeker![]()
[..]
MuseWelke? Toch wel Time is Running Out? Nog een van de weinige nummers die ik kan hebben
Dan heb je mij gezien bij London Calling denk ikquote:Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat shirt zag ik van het weekend bij London Calling ook al! Ik wil 'm hebben! Bob Ross is m'n held! Waar heb je 'm gehaald, HW?
Hahaha, ja, dan heb ik je denk ik gezien.quote:Op maandag 3 april 2006 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Dan heb je mij gezien bij London Calling denk ik.
Van mijn werk gekregen, we hadden een workshop geregeld op een borrel hier.
Die kans zit er wel in jaquote:Op maandag 3 april 2006 10:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dan heb ik je denk ik gezien..
Shirt is niet te koop dus?.
En Sven, watte?
Ik word steeds benieuwder naar hetgeen deze kleffe kwijleboel van jullie precies heeft veroorzaakt!quote:
Ik ben neutraalquote:Op maandag 3 april 2006 11:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik word steeds benieuwder naar hetgeen deze kleffe kwijleboel van jullie precies heeft veroorzaakt!![]()
En waarom doet HW niet mee met dat hartjes kusjes knipoogjes festijn van jullie?![]()
Had je gister kunnen zien met eigen ogen en kwijlquote:Op maandag 3 april 2006 11:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik word steeds benieuwder naar hetgeen deze kleffe kwijleboel van jullie precies heeft veroorzaakt!![]()
En waarom doet HW niet mee met dat hartjes kusjes knipoogjes festijn van jullie?![]()
JA NU HEB IK HET WEL GEHAD MET DIE "HAD JE ER MAAR BIJ MOETEN ZIJN"-OPMERKINGEN!quote:Op maandag 3 april 2006 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had je gister kunnen zien met eigen ogen en kwijl
Je zit dan ook in SHO hequote:
I knowquote:
De WIDM-pronoquote:
Ik ben hier ook alleen maar op doorreisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |