abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:21:40 #201
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_37175712
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Anyhow, lieve mede mods, ik moet er morgen weer vroeg uit voor werk dus ik gaat me bed opzoeken.

Ik krijg trouwens een allerliefst nieuw poesebeest erbij, gitzwart enzo
Succes en maf ze.....
Kun je straks wakker worden met 2 leuke katers. We redden ons wel.... vrij makkelijk zelfs.
* schroeft weer een kanonnetje open *
  Moderator zaterdag 22 april 2006 @ 01:04:31 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37176734
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Hij werkt voor Defensie, dan kan je nog wel eens moeten werken op kningendag
defninately!
dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen feest is

maja
*gaat ook naar bed*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_37185454
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:35:15 #204
89730 Drugshond
pi_37198054
quote:
Moet ik nog doorwerken, staan een aantal flame en generaliserende reakties in die onder de maat vallen. Vraag me omgekeerd af of het topic nog wel serieus genoeg is. We hebben al zoveel hoofddoekje-topics gehad , en dit topic is daar zeker niet uniek in met betrekking tot het herkauwen van stokpaardjes. Na bijna 200 reakties heeft iedereen ook wel zijn zegje kunnen doen.
- Ik ga daar nog eens een nachtje over slapen. -
pi_37198148
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:35 schreef Drugshond het volgende:

[..]
knip
DH, ik had een topic geopend over Hofstadgroep en die is nu spoorloos verdwenen.. weet jij er iets meer over?
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:43:37 #206
89730 Drugshond
pi_37198347
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

DH, ik had een topic geopend over Hofstadgroep en die is nu spoorloos verdwenen.. weet jij er iets meer over?
Er was toen al een topic bezig. Die overigens nog steeds loopt.
Bankverbod voor leden Hofstadgroep In principe heeft het topic met de eerste aanmaakdatum en de meeste reakties de scope, het andere topic gaat dan dicht. Of gemerged worden bij teveel postings.
pi_37198415
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:43 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Er was toen al een topic bezig. Die overigens nog steeds loopt.
Bankverbod voor leden Hofstadgroep In principe heeft het topic met de eerste aanmaakdatum en de meeste reakties de scope, het andere topic gaat dan dicht. Of gemerged worden bij teveel postings.
No problem, maar ineens wasie verdwenen, was best spooky
  zondag 23 april 2006 @ 11:05:18 #208
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37206096
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_37206520
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Poliie:Arresteert 3 mannen

Dubbeltopic. .
is verholpen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  zondag 23 april 2006 @ 13:36:16 #210
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_37210479
Metro-columniste Ebru Umar mishandeld

TimmyASD zit te trollen of verheerlijkt geweld tegen mensen met een andere visie dan de zijne, kan dit weggehaald worden?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_37210553
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Pracissor het volgende:
Metro-columniste Ebru Umar mishandeld

TimmyASD zit te trollen of verheerlijkt geweld tegen mensen met een andere visie dan de zijne, kan dit weggehaald worden?
Ik zie geen verheerlijking. Slechts een realistische constatering.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 23 april 2006 @ 13:45:01 #212
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_37210864
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:43 schreef TimmyAsd het volgende:
n.a.v. het oorspronkelijke bericht...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  zondag 23 april 2006 @ 13:45:40 #213
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_37210880
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zie geen verheerlijking. Slechts een realistische constatering.
Jammer dat jij dat er alleen inziet, ook jij moet beter kunnen weten.
  zondag 23 april 2006 @ 13:52:29 #214
89730 Drugshond
  zondag 23 april 2006 @ 14:41:50 #215
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_37213157
Je doet er dus niets mee?
  zondag 23 april 2006 @ 14:58:20 #216
89730 Drugshond
pi_37213728
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:41 schreef Pracissor het volgende:
Je doet er dus niets mee?
Nee, niet echt.
Ik ben niet vies van een stevig debat. Vrije meningsuiting en dergelijke.
Ik ben het niet eens met zijn opmerkingen... maar dergelijk soort sarcastische opmerkingen zie ik ook aan het andere kant van het spectrum. Ik zit hier niet als scheidsrechter om elke mening op de virtuele weegschaal te leggen. Tenzij die mening net iets te generaliserend is. Wat dat laatste betreft poste ik al een aantal reakties om te kijken waar de schoen nu echt wringt.
Tja, vergeef mij dat ik veel dingen toelaat (been there done that). Maar goed dit is een discussieforum en niet een "pro-ik-denk-dat het-zo-is" en ik moddereer maar raak forum.
Wat dat laatste betreft sta ik wel achter de gedachte dat Fok! ook best wel eens rebels mag zijn.
- Maar persoonlijk geflame e.d. is not done. (want daar komt geen enkele discussie verder mee) -
  zondag 23 april 2006 @ 15:00:48 #217
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_37213828
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:58 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nee, niet echt.
Ik ben niet vies van een stevig debat. Vrije meningsuiting en dergelijke.
Ik ben het niet eens met zijn opmerkingen... maar dergelijk soort sarcastische opmerkingen zie ik ook aan het andere kant van het spectrum. Ik zit hier niet als scheidsrechter om elke mening op de virtuele weegschaal te leggen. Tenzij die mening net iets te generaliserend is. Wat dat laatste betreft poste ik al een aantal reakties om te kijken waar de schoen nu echt wringt.
Tja, vergeef mij dat ik veel dingen toelaat (been there done that). Maar goed dit is een discussieforum en niet een "pro-ik-denk-dat het-zo-is" en ik moddereer maar raak forum.
Wat dat laatste betreft sta ik wel achter de gedachte dat Fok! ook best wel eens rebels mag zijn.
- Maar persoonlijk geflame e.d. is not done. (want daar komt geen enkele discussie verder mee) -
Ik begrijp het, ik was eigenlijk ook gewoon benieuwd naar wat toelaatbaar is, jij licht het goed toe.
Mijn complimenten.
  zondag 23 april 2006 @ 17:05:57 #218
89730 Drugshond
pi_37217878
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:00 schreef Pracissor het volgende:
Ik begrijp het, ik was eigenlijk ook gewoon benieuwd naar wat toelaatbaar is, jij licht het goed toe.
Mijn complimenten.
Thx,
Dit is slechts en enkel vanuit mijn visie
Ik lees het vanzelf wel (achter de schermen) als mijn beeldvorming niet klopt.
pi_37219782
Drugshond, wat mij betreft mag je snoeien in mijn schrijfsels als je denkt dat het de discussie ten goede komt. Maar dat felle eerste bericht (''pro-Palestijnse putsmoel'') had ik met opzet in die toon gesteld omdat ik de indruk kreeg dat een wat abstracter verhaal niet zou werken. Vandaar het taalgebruik dat vermoedelijk wat meer in overeenstemming is met dat van de daders.
Maar verder ben ik het niet oneens met je opmerkingen, hoor.
  zondag 23 april 2006 @ 18:11:40 #220
89730 Drugshond
pi_37219904
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Drugshond, wat mij betreft mag je snoeien in mijn schrijfsels als je denkt dat het de discussie ten goede komt. Maar dat felle eerste bericht (''pro-Palestijnse putsmoel'') had ik met opzet in die toon gesteld omdat ik de indruk kreeg dat een wat abstracter verhaal niet zou werken. Vandaar het taalgebruik dat vermoedelijk wat meer in overeenstemming is met dat van de daders.
Maar verder ben ik het niet oneens met je opmerkingen, hoor.
Nietzsche zeggend wezen, was wel een persoonlijke sneer.
  zondag 23 april 2006 @ 20:54:57 #221
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37225569
Hongersnood in Amsterdam

Waarom is deze grandioos overdreven TT niet aangepast? Het is geen winter 45'.
pi_37230686
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hongersnood in Amsterdam

Waarom is deze grandioos overdreven TT niet aangepast? Het is geen winter 45'.
de titel is alvast naar de toekomst
we gaan die kant heen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 24 april 2006 @ 00:01:29 #223
89730 Drugshond
pi_37231166
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:46 schreef Meki het volgende:
de titel is alvast naar de toekomst
we gaan die kant heen

Opm DH :
Ergens hebben jullie beide gelijk.
  • De TT is een persiflage op de hongerwinter van '45. En het solidariteitsgevoel erachter.
  • En Meki heeft ook wel een beetje gelijk, met een knipoog na de peak-oil discussies. En dat de rijken uit Amsterdam trekken.
    - Persoonlijk heeft/raakt die TT wel wat. -
  •   maandag 24 april 2006 @ 15:18:06 #224
    147398 Floridinges
    Libertarische Floripas
    pi_37245815
    China's geheim achter hun economy boost.

Ik vind deze TT wat storend.

China's geheim achter hun economische groei lijkt mij een uitstekend alternatief.
    Nu! Naast de vertrouwde étatistische Floripas is er nu ook de smaak libertarier. Romig, gegarandeerd overheidsvrij, met slagroom en een kers erop.
    Te verkrijgen op de betere subfora!
    pi_37252656
    Waarom is mijn keurige reply weggehaald?
    pi_37252886
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 19:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
    Waarom is mijn keurige reply weggehaald?
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 18:49 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Werkelijk? En de gemiddelde beta is natuurlijk van geboorte af gezegend met zulke diepe inzichten?
    Deze? Wat heeft het met Mugabe en/of blanke boeren in zimbabwe te maken, of over hoe om te gaan met de hulp aan afrikaanse landen?
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
    pi_37253362
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 19:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

[..]

Deze? Wat heeft het met Mugabe en/of blanke boeren in zimbabwe te maken, of over hoe om te gaan met de hulp aan afrikaanse landen?
    Die ja. En het had niet direct met Mugabe te maken, maar het was wel een relevante subdiscussie omdat het ging over het relevante gereedschap om bepaalde zaken te kunnen duiden.
    pi_37253481
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 19:27 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Die ja. En het had niet direct met Mugabe te maken, maar het was wel een relevante subdiscussie omdat het ging over het relevante gereedschap om bepaalde zaken te kunnen duiden.
    Die subdiscussie was al een paar reacties eerder de nek omgedraaid. Sorry.
    pi_37253596
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 19:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Die subdiscussie was al een paar reacties eerder de nek omgedraaid. Sorry.
    Daar zal ik overheen gelezen hebben.
      dinsdag 25 april 2006 @ 00:03:04 #230
    89730 Drugshond
    pi_37266485
    Hij staat niet in Med .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_37275049
    Drugshond, ik heb een paar keer milagro gequote waarin ze zegt dat het logisch is dat de beschuldiging richting Marokkanen gaat.

Ik zou het prettig vinden als je een user als robh niet zo zijn gang laat gaan met flamen en als je milagro eens toe zou spraken. Zoñ iemand moet zich toch de ogen uit haar kop schamen voor haar stigmatiserend gepost.

Ik laat het topic niet van de rails lopen. Jij was degene die zei dat het logisch was dat mensen nu wel even mochten lachen richting al diegenen die zo hard riepen dat het om Marokkanen moest en zou gaan.
      dinsdag 25 april 2006 @ 12:08:33 #233
    89730 Drugshond
    pi_37275124
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
    Drugshond, ik heb een paar keer milagro gequote waarin ze zegt dat het logisch is dat de beschuldiging richting Marokkanen gaat.

Ik zou het prettig vinden als je een user als robh niet zo zijn gang laat gaan met flamen en als je milagro eens toe zou spraken. Zoñ iemand moet zich toch de ogen uit haar kop schamen voor haar stigmatiserend gepost.

Ik laat het topic niet van de rails lopen. Jij was degene die zei dat het logisch was dat mensen nu wel even mochten lachen richting al diegenen die zo hard riepen dat het om Marokkanen moest en zou gaan.
    Ik ben nog een diplomatieke mening aan het vormen. ff alles inwerken.
    Mijn reaktie komt terug in hetzelfde topic.
      dinsdag 25 april 2006 @ 12:14:46 #234
    16625 robh
    Lucas & Gea Review Crew ©
    pi_37275321
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
    Huil, jank
    Ik geloof niet dat ik heb lopen flamen, SCH. Maar als dat wel zo is dan post jij dat hier en bied ik netjes mijn excuses aan hoor
    Martin Drent, onze profeet.
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
      Admin dinsdag 25 april 2006 @ 12:17:30 #235
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_37275401
    Tijd voor peuken!
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_37275498
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 12:17 schreef yvonne het volgende:
    Tijd voor peuken!
      dinsdag 25 april 2006 @ 13:00:00 #237
    89730 Drugshond
    pi_37276669
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 12:51 schreef SCH het volgende:
    Je doet goed je best, hulde daarvoor.

Maar je neemt het dus op voor milagro. Zij mag hier blijkbaar alles en ja dan houdt het wel een beetje op. Ik heb daar geen zin meer in, dat racistische en bevooroordeelde users als zij altijd maar de hand boven het hoofd wordt gehouden.
    Ik neem het ook voor jou op .. voor iedereen zelfs.
    Iedereen heeft recht op een stukje eigen meningsvorming zo zit de mens ook in elkaar.
    Dat jullie tegenpolen van elkaar zijn hoef ik denk ik niet toe te lichten. Maar goed ik ben het ook wel eens niet eens met iemand en ga dan wat anders doen of juist de discussie in de diepte uitwerken.
    Dat laatste kan je zonder meer erg goed. Maar soms ga je voor de rel-optie. En dat laatste is jammer.

Wat de werkelijke mening van milargo is. Kan ik slechts naar gissen net zoals bij iedere user. Ik bekijk het gewoon zakelijk. Zolang het enigzinds binnen de FAQ past heb ik daar geen probleem mee. We hebben gewoon te accepteren dat de maatschappij veelkleurig qua opvattingen is.

Wellicht is deze rel ook wel eens gezond. Om nu eindelijk eens toe te lichten waar wij als moderators voor staan. En dan emperisch getoetst met een praktijk voorbeeld.
    pi_37276767
    Je hebt gelijk Drugshond - en niks te danken voor de geheel verzorgde rel
      dinsdag 25 april 2006 @ 13:06:12 #239
    89730 Drugshond
    pi_37276843
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
    Dan hoop ik dat dit je laatste rel was in [NWS].
    Mijn vingers zien blauw.
      dinsdag 25 april 2006 @ 13:12:33 #240
    16625 robh
    Lucas & Gea Review Crew ©
    pi_37276996
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
    Je hebt het weer mooi voor elkaar SCH, zonder kleerscheuren weer een compleet topic naar de knoppen geholpen. Zo zie je maar weer dat successen behaald in het verleden ook best garantie bieden voor de toekomst.

Nou, hop, hop, er is vast nog wel ergens een topicje open waarin je mensen waarvan je de mening niet deelt mag misquoten en straffeloos voor van alles en nogwat uit kan maken.

Misschien nog een paar keer 'racist' er tussendoor gooien, doet het altijd goed hè. En wanneer iemand je vraagt om de quotes waarnaar je refereert te posten dan doe je net of je Down-syndroom weer opspeelt en smijt je er gewoon nog een paar ' lees zelf het topic maar door ' posts tegenaan. Komt dik in orde.
    Martin Drent, onze profeet.
    Vol gas met Burdy!
    .
    Pimpen met je FOK!-tag
      Admin dinsdag 25 april 2006 @ 14:12:22 #241
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_37278846
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 14:09 schreef Drugshond het volgende:
    Goed plan mensen, om hier verder te gaan rellen terwijl er al een streep staat.
    Zullen de FA/A's leuk vinden.
    Ja hoi!
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      dinsdag 25 april 2006 @ 14:14:57 #242
    89730 Drugshond
      † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 20:28:33 #243
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_37291156
    Ik had dit
    quote:
    Irak topics moeten ook altijd in het centrale dus,

nieuwe missie in Afghanistan
    Afghanistan na de oorlog
    Nederlandse leger moet naar Afghanistan

Plus dat sp3c er dan mooi zo'n voor kan zetten zodat het onderaan de lijst komt (alwaar een van de langstlopende discussietopics in NWS momenteel een langzame dood sterft).
    in Mogelijk nog meer troepen (infanterie) naar Afganistan geplaatst maar dat is nogal flauw om het in iemand anders topic te doen.

Waar het me wel om gaat zijn die topics. Moet dat nu echt in NWS? Waren die 3 à 4 topics zo'n plaag dat ze naar beneden verbannen moesten worden om niet in chaos te vervallen?

Maw, kunnen jullie het nog eens heroverwegen?

Het Irak topic is nu al zo goed als dood terwijl het al drie jaar altijd goed was om de ontwikkelingen wat bij te houden en eens een mening uit te wisselen.
      dinsdag 25 april 2006 @ 20:47:33 #244
    89730 Drugshond
    pi_37291817
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 20:28 schreef NorthernStar het volgende:
    Ik had dit
    [..]

in Mogelijk nog meer troepen (infanterie) naar Afganistan geplaatst maar dat is nogal flauw om het in iemand anders topic te doen.

Waar het me wel om gaat zijn die [afbeelding] topics. Moet dat nu echt in NWS? Waren die 3 à 4 topics zo'n plaag dat ze naar beneden verbannen moesten worden om niet in chaos te vervallen?

Maw, kunnen jullie het nog eens heroverwegen?

Het Irak topic is nu al zo goed als dood terwijl het al drie jaar altijd goed was om de ontwikkelingen wat bij te houden en eens een mening uit te wisselen.
    Dat gevoel bekroop me ook al langer. Achter de schermen hebben we het daar ook over. Ik heb deze posting + mijn aanvulling meegenomen achter de schermen.

Enerzijds als je teveel centrale topics hebt, dan verliezen de actuele topics de focus.. en andersom gaan de Centrale Topics doodbloeden. Blijft een moeilijk verhaal.
    Als je goed hebt opgelet zie je dat ik juist de Roadmap to war with Iran niet Centraal heb gemaakt. (en de reden laat zich raden).

Ik kan wel het CT-tagje eruit slopen van de Irak reeks zodat het weer een gewoon topic wordt.

Maar zoals de vlag er nu bij hangt ga ik elk topic behandelen als een normaal topic. Even afgezien van de sticky topics.
      † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 20:59:48 #245
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_37292208
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 20:47 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat gevoel bekroop me ook al langer. Achter de schermen hebben we het daar ook over. Ik heb deze posting + mijn aanvulling meegenomen achter de schermen.

Enerzijds als je teveel centrale topics hebt, dan verliezen de actuele topics de focus.. en andersom gaan de Centrale Topics doodbloeden. Blijft een moeilijk verhaal.
    Als je goed hebt opgelet zie je dat ik juist de Roadmap to war with Iran niet Centraal heb gemaakt. (en de reden laat zich raden).

Ik kan wel het CT-tagje eruit slopen van de Irak reeks zodat het weer een gewoon topic wordt.

Maar zoals de vlag er nu bij hangt ga ik elk topic behandelen als een normaal topic. Even afgezien van de sticky topics.
    Tnx

Centrale topics zijn ook een crime. Een beetje kiezen uit twee kwaaien omdat je anders soms de index vol hebt met identieke topics. Voor Irak vind ik het [Centraal] persoonlijk ook niet erg, alleen dat CT-tagje is een beetje de genadeklap.
      woensdag 26 april 2006 @ 00:09:38 #246
    89730 Drugshond
    pi_37299503
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 20:59 schreef NorthernStar het volgende:
    Tnx

Centrale topics zijn ook een crime. Een beetje kiezen uit twee kwaaien omdat je anders soms de index vol hebt met identieke topics. Voor Irak vind ik het [Centraal] persoonlijk ook niet erg, alleen dat CT-tagje is een beetje de genadeklap.
    Ik lees net dat andere forums ook al Centraal topics hebben zonder CT-tag.
    Dus [CT-Irak] is nu een floating topic geworden.

[ Bericht 14% gewijzigd door Drugshond op 26-04-2006 00:26:29 ]
      Moderator woensdag 26 april 2006 @ 01:24:58 #247
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_37301032
    moeten we niet een centraal 'Nederlanders naar Uruzgan' topic bouwen want 'meer Nederlanders naar Uruzgan' had ik al 4x eerder kunnen plaatsen de grootte van die missie veranderd met e dag!
      woensdag 26 april 2006 @ 01:36:49 #248
    89730 Drugshond
    pi_37301170
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 01:24 schreef sp3c het volgende:
    moeten we niet een centraal 'Nederlanders naar Uruzgan' topic bouwen want 'meer Nederlanders naar Uruzgan' had ik al 4x eerder kunnen plaatsen de grootte van die missie veranderd met e dag!
    Of een Afganistan Centraal Topic ?
      Moderator woensdag 26 april 2006 @ 01:41:22 #249
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_37301212
    lijkt mij een goed idee, dat was er wel altijd iig maar dan raken berichten over de Nederlandse bijdrage zo snel ondergesneeuwd en patriotisch als ik ben vind ik dat natuurlijk niet ok
      woensdag 26 april 2006 @ 01:42:56 #250
    89730 Drugshond
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')