abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 april 2006 @ 11:29:16 #1
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_37206511
quote:
Metro-columniste Ebru Umar mishandeld

Metro-columniste en schrijfster Ebru Umar is vrijdagmiddag mishandeld in haar woonplaats Amsterdam. Ze kreeg een vuistslag in haar gezicht van twee jongens met een Noord-Afrikaans uiterlijk. Dit gebeurde nadat ze was herkend als columniste en deelneemster aan tv-debatten over de multiculturele samenleving. Dat schrijft De Telegraaf zondag.

"Ik liep vanaf het Westerpark mijn eigen buurt De Baarsjes in. Een Surinaamse mevrouw groette me met 'dag bekende mevrouw van de tv' en ik groette terug. Achter me hoorde ik twee Marokkaanse jongens tegen elkaar zeggen 'dat is d'r' en ik merkte dat ze achter me aan liepen", aldus Umar.

Nadat ze had geprobeerd de jongens af te schudden, ging het alsnog mis. "Ik dacht dat ze wegliepen, maar toen ik voor mijn eigen huisdeur stond, waren ze plotseling achter me. Ik kreeg een enorme klap in mijn gezicht, een vuistslag waardoor ik tegen de muur viel. Daardoor heb ik aan twee kanten van mijn hoofd nare verwondingen."

De columniste heeft aangifte van het incident gedaan bij de politie. Die kan echter nog geen uitspraken doen. "Volgens een richtlijn van burgemeester Cohen mogen wij niets over dergelijke zaken zeggen", aldus een woordvoerder.

Umar werd vooral bekend door haar columns op de website van Theo van Gogh. In november vorig jaar, een jaar na de moord op Van Gogh, nam ze zijn plaats als columnist in de Metro over.
Hmm, dit gaat toch te ver vind ik. Als je het niet eens bent met haar moet je het diplomatiek proberen op te lossen niet met geweld.
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_37206677
Dit mag niet gebeuren in onze samenleving

ik hoop dat de daders keihard gestraft worden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_37206686
Diplomatie zit niet in hun agressieve en opvliegerige aard.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  zondag 23 april 2006 @ 11:43:54 #4
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37206880
Noord Afrikaanse duos zijn wel goed bezig deze week. In brussel iemand vermoorden om zijn mp3 speler en dan nu dit.

Je wordt er moedeloos van
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37206940
zijn gewoon domme jongens die menen stoer te moeten doen. gaan tegen vrienden zeggen dat ze dat ene wijf wat iets 'over ons zei' gemept hebben..

Kansloos
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_37206955
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:47 schreef Slayage het volgende:
Noord Afrikaanse duos zijn wel goed bezig deze week. In brussel iemand vermoorden om zijn mp3 speler en dan nu dit.

Als mensen daar alleen op letten worden we elke dag moedeloos van.

Telegraaf liegt altijd over afkomsten - elke buitenlander is voor hun Noord Afrikkaan
pi_37206998
Spijbelende pubertjes en werkloze looserts zitten al zo lang een hetze tegen haar te voeren op http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=907480. Niemand daar die ingrijpt, ongelooflijk!
Dan ben ik wel even blij van Meki en mijn buurjonmgens en zo er ook een normale reactie op te zien.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_37207034
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Telegraaf liegt altijd over afkomsten - elke buitenlander is voor hun Noord Afrikkaan
Uiteraard, daar issie al.....
Stel je eens voor dat mensen met een ander uiterlijk dusdanig worden beschreven...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_37207049
quote:

[..]

Dat bericht kwam oorspronkelijk niet van de Telegraaf.
  † In Memoriam † zondag 23 april 2006 @ 11:54:32 #11
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_37207058
quote:

Als het slachtoffer mensne.daders gaat beschrijven als mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk dan zal men dat gewoon vermelden in het nieuwsbeircht.
Mocht de politie later bij aanhouding vragen naar WAT de afkomst is van de verdachten dan zijn ZIJ zelf helemaal vrij om aan te geven wat ze willen.
pi_37207078
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:53 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Dat bericht kwam oorspronkelijk niet van de Telegraaf.
Jawel
Ebru Umar heeft dus een intervieuw afgelegd bij Telegraaf
pi_37207129
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Jawel
Ebru Umar heeft dus een intervieuw afgelegd bij Telegraaf
Ah ok, dit bericht wel. Ik had het over het 'mp3 moord' bericht die je quotte in jouw reactie.

Voor de duidelijkheid:
quote:
pi_37207187
quote:

[..]

Dit soort mensen geven Moslims een slechte naam, zoals een Imam laatst op de Belgische tv zei in de Vrijdaggebeds preek. Ze moeten ook uitgekotst worden door de gehele Moslim gemeenschap.

Ik vermijd de Telegraaf als de pest, maar ik neem aan dat mevrouw Umar niet liegt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37207200
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:57 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Ah ok, dit bericht wel. Ik had het over het 'mp3 moord' bericht die je quotte in jouw reactie.

Voor de duidelijkheid:
[..]
dat ontken ik ook niet en elke geweld zonder enige aanleiding hoort gewoon niet
dat bestaat gewoon niet , MOET NIET
elke geweld kan nooit goedgekeurd worden
pi_37207213
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dit soort mensen geven Moslims een slechte naam, zoals een Imam laatst op de Belgische tv zei in de Vrijdaggebeds preek. Ze moeten ook uitgekotst worden door de gehele Moslim gemeenschap.

Ik vermijd de Telegraaf als de pest, maar ik neem aan dat mevrouw Umar niet liegt.
Ik kots die jongens ook uit
pi_37207424
Ik kijk nu voor het eerst ooit uit naar een column van deze dame. Deze week effe de Metro in de gaten houden.
-Rabia Al-Basri
pi_37207467
En? heeft Cohen al een moskee bezocht?
  zondag 23 april 2006 @ 12:11:44 #19
45511 TimmyAsd
pi_37207468
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:09 schreef Slayage het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst ooit uit naar een column van deze dame. Deze week effe de Metro in de gaten houden.
Waarom? Omdatz e toevallig klappen heeft gekregen?
pi_37207501
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:11 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Waarom? Omdatz e toevallig klappen heeft gekregen?
-Rabia Al-Basri
  zondag 23 april 2006 @ 12:15:19 #21
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37207554
Wat een kneuzen. Maar laten we eerlijk zijn, hoe verwerpelijk het ook is, ze kon het een een keer verwachten. Triest maar waar
Vampire Romance O+
  zondag 23 april 2006 @ 12:15:52 #22
45511 TimmyAsd
pi_37207575
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

Een jongen hier aan de overkant heeft ook klappen gekregen. Zou ik vragen of hij een stukje voor je wilt schrijven
  zondag 23 april 2006 @ 12:16:08 #23
45511 TimmyAsd
pi_37207584
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:15 schreef MouseOver het volgende:
Wat een kneuzen. Maar laten we eerlijk zijn, hoe verwerpelijk het ook is, ze kon het een een keer verwachten. Triest maar waar
hehe eindelijk
pi_37207613
quote:

Hoezo "word" je daar moedeloos van? Was je dan nog niet dan?
Ik ken Ebru niet persoonlijk, wel van tv en van haar columns, en eerlijk gezegd heeft ze nog mazzel dat ze niet, net als wijlen haar vriend Theo van Gogh, vermoord is. Die "fijne" Noord-Afrikaantjes zijn dus duidelijk een jihad begonnen tegen de zg. "ongelovigen" (zie ook de moord in België om een mp3-speler). Nu maar afwachten hoever ze hiermee kunnen gaan, en hoeveel gewonden en doden er moeten vallen voor er van regeringswege maatregelen genomen gaan worden. Zal wel weer even gaan duren, want justitie is niet zi snel .
  zondag 23 april 2006 @ 12:17:43 #25
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37207633
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:16 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

hehe eindelijk
Tevreden?
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties