abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37252886
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
Waarom is mijn keurige reply weggehaald?
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:49 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Werkelijk? En de gemiddelde beta is natuurlijk van geboorte af gezegend met zulke diepe inzichten?
Deze? Wat heeft het met Mugabe en/of blanke boeren in zimbabwe te maken, of over hoe om te gaan met de hulp aan afrikaanse landen?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_37253362
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

[..]

Deze? Wat heeft het met Mugabe en/of blanke boeren in zimbabwe te maken, of over hoe om te gaan met de hulp aan afrikaanse landen?
Die ja. En het had niet direct met Mugabe te maken, maar het was wel een relevante subdiscussie omdat het ging over het relevante gereedschap om bepaalde zaken te kunnen duiden.
pi_37253481
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:27 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Die ja. En het had niet direct met Mugabe te maken, maar het was wel een relevante subdiscussie omdat het ging over het relevante gereedschap om bepaalde zaken te kunnen duiden.
Die subdiscussie was al een paar reacties eerder de nek omgedraaid. Sorry.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_37253596
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Die subdiscussie was al een paar reacties eerder de nek omgedraaid. Sorry.
Daar zal ik overheen gelezen hebben.
  dinsdag 25 april 2006 @ 00:03:04 #230
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_37266485
Hij staat niet in Med .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37275049
Drugshond, ik heb een paar keer milagro gequote waarin ze zegt dat het logisch is dat de beschuldiging richting Marokkanen gaat.

Ik zou het prettig vinden als je een user als robh niet zo zijn gang laat gaan met flamen en als je milagro eens toe zou spraken. Zoñ iemand moet zich toch de ogen uit haar kop schamen voor haar stigmatiserend gepost.

Ik laat het topic niet van de rails lopen. Jij was degene die zei dat het logisch was dat mensen nu wel even mochten lachen richting al diegenen die zo hard riepen dat het om Marokkanen moest en zou gaan.
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:08:33 #233
89730 Drugshond
pi_37275124
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
Drugshond, ik heb een paar keer milagro gequote waarin ze zegt dat het logisch is dat de beschuldiging richting Marokkanen gaat.

Ik zou het prettig vinden als je een user als robh niet zo zijn gang laat gaan met flamen en als je milagro eens toe zou spraken. Zoñ iemand moet zich toch de ogen uit haar kop schamen voor haar stigmatiserend gepost.

Ik laat het topic niet van de rails lopen. Jij was degene die zei dat het logisch was dat mensen nu wel even mochten lachen richting al diegenen die zo hard riepen dat het om Marokkanen moest en zou gaan.
Ik ben nog een diplomatieke mening aan het vormen. ff alles inwerken.
Mijn reaktie komt terug in hetzelfde topic.
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:14:46 #234
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_37275321
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
Huil, jank
Ik geloof niet dat ik heb lopen flamen, SCH. Maar als dat wel zo is dan post jij dat hier en bied ik netjes mijn excuses aan hoor
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  Admin dinsdag 25 april 2006 @ 12:17:30 #235
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37275401
Tijd voor peuken!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_37275498
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:17 schreef yvonne het volgende:
Tijd voor peuken!
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:00:00 #237
89730 Drugshond
pi_37276669
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:51 schreef SCH het volgende:
Je doet goed je best, hulde daarvoor.

Maar je neemt het dus op voor milagro. Zij mag hier blijkbaar alles en ja dan houdt het wel een beetje op. Ik heb daar geen zin meer in, dat racistische en bevooroordeelde users als zij altijd maar de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Ik neem het ook voor jou op .. voor iedereen zelfs.
Iedereen heeft recht op een stukje eigen meningsvorming zo zit de mens ook in elkaar.
Dat jullie tegenpolen van elkaar zijn hoef ik denk ik niet toe te lichten. Maar goed ik ben het ook wel eens niet eens met iemand en ga dan wat anders doen of juist de discussie in de diepte uitwerken.
Dat laatste kan je zonder meer erg goed. Maar soms ga je voor de rel-optie. En dat laatste is jammer.

Wat de werkelijke mening van milargo is. Kan ik slechts naar gissen net zoals bij iedere user. Ik bekijk het gewoon zakelijk. Zolang het enigzinds binnen de FAQ past heb ik daar geen probleem mee. We hebben gewoon te accepteren dat de maatschappij veelkleurig qua opvattingen is.

Wellicht is deze rel ook wel eens gezond. Om nu eindelijk eens toe te lichten waar wij als moderators voor staan. En dan emperisch getoetst met een praktijk voorbeeld.
pi_37276767
Je hebt gelijk Drugshond - en niks te danken voor de geheel verzorgde rel
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:06:12 #239
89730 Drugshond
pi_37276843
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
Dan hoop ik dat dit je laatste rel was in [NWS].
Mijn vingers zien blauw.
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:12:33 #240
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_37276996
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
Je hebt het weer mooi voor elkaar SCH, zonder kleerscheuren weer een compleet topic naar de knoppen geholpen. Zo zie je maar weer dat successen behaald in het verleden ook best garantie bieden voor de toekomst.

Nou, hop, hop, er is vast nog wel ergens een topicje open waarin je mensen waarvan je de mening niet deelt mag misquoten en straffeloos voor van alles en nogwat uit kan maken.

Misschien nog een paar keer 'racist' er tussendoor gooien, doet het altijd goed hè. En wanneer iemand je vraagt om de quotes waarnaar je refereert te posten dan doe je net of je Down-syndroom weer opspeelt en smijt je er gewoon nog een paar ' lees zelf het topic maar door ' posts tegenaan. Komt dik in orde.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  Admin dinsdag 25 april 2006 @ 14:12:22 #241
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37278846
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:09 schreef Drugshond het volgende:
Goed plan mensen, om hier verder te gaan rellen terwijl er al een streep staat.
Zullen de FA/A's leuk vinden.
Ja hoi!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:14:57 #242
89730 Drugshond
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 20:28:33 #243
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37291156
Ik had dit
quote:
Irak topics moeten ook altijd in het centrale dus,

nieuwe missie in Afghanistan
Afghanistan na de oorlog
Nederlandse leger moet naar Afghanistan

Plus dat sp3c er dan mooi zo'n voor kan zetten zodat het onderaan de lijst komt (alwaar een van de langstlopende discussietopics in NWS momenteel een langzame dood sterft).
in Mogelijk nog meer troepen (infanterie) naar Afganistan geplaatst maar dat is nogal flauw om het in iemand anders topic te doen.

Waar het me wel om gaat zijn die topics. Moet dat nu echt in NWS? Waren die 3 à 4 topics zo'n plaag dat ze naar beneden verbannen moesten worden om niet in chaos te vervallen?

Maw, kunnen jullie het nog eens heroverwegen?

Het Irak topic is nu al zo goed als dood terwijl het al drie jaar altijd goed was om de ontwikkelingen wat bij te houden en eens een mening uit te wisselen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:47:33 #244
89730 Drugshond
pi_37291817
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:28 schreef NorthernStar het volgende:
Ik had dit
[..]

in Mogelijk nog meer troepen (infanterie) naar Afganistan geplaatst maar dat is nogal flauw om het in iemand anders topic te doen.

Waar het me wel om gaat zijn die [afbeelding] topics. Moet dat nu echt in NWS? Waren die 3 à 4 topics zo'n plaag dat ze naar beneden verbannen moesten worden om niet in chaos te vervallen?

Maw, kunnen jullie het nog eens heroverwegen?

Het Irak topic is nu al zo goed als dood terwijl het al drie jaar altijd goed was om de ontwikkelingen wat bij te houden en eens een mening uit te wisselen.
Dat gevoel bekroop me ook al langer. Achter de schermen hebben we het daar ook over. Ik heb deze posting + mijn aanvulling meegenomen achter de schermen.

Enerzijds als je teveel centrale topics hebt, dan verliezen de actuele topics de focus.. en andersom gaan de Centrale Topics doodbloeden. Blijft een moeilijk verhaal.
Als je goed hebt opgelet zie je dat ik juist de Roadmap to war with Iran niet Centraal heb gemaakt. (en de reden laat zich raden).

Ik kan wel het CT-tagje eruit slopen van de Irak reeks zodat het weer een gewoon topic wordt.

Maar zoals de vlag er nu bij hangt ga ik elk topic behandelen als een normaal topic. Even afgezien van de sticky topics.
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 20:59:48 #245
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37292208
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:47 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat gevoel bekroop me ook al langer. Achter de schermen hebben we het daar ook over. Ik heb deze posting + mijn aanvulling meegenomen achter de schermen.

Enerzijds als je teveel centrale topics hebt, dan verliezen de actuele topics de focus.. en andersom gaan de Centrale Topics doodbloeden. Blijft een moeilijk verhaal.
Als je goed hebt opgelet zie je dat ik juist de Roadmap to war with Iran niet Centraal heb gemaakt. (en de reden laat zich raden).

Ik kan wel het CT-tagje eruit slopen van de Irak reeks zodat het weer een gewoon topic wordt.

Maar zoals de vlag er nu bij hangt ga ik elk topic behandelen als een normaal topic. Even afgezien van de sticky topics.
Tnx

Centrale topics zijn ook een crime. Een beetje kiezen uit twee kwaaien omdat je anders soms de index vol hebt met identieke topics. Voor Irak vind ik het [Centraal] persoonlijk ook niet erg, alleen dat CT-tagje is een beetje de genadeklap.
  woensdag 26 april 2006 @ 00:09:38 #246
89730 Drugshond
pi_37299503
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:59 schreef NorthernStar het volgende:
Tnx

Centrale topics zijn ook een crime. Een beetje kiezen uit twee kwaaien omdat je anders soms de index vol hebt met identieke topics. Voor Irak vind ik het [Centraal] persoonlijk ook niet erg, alleen dat CT-tagje is een beetje de genadeklap.
Ik lees net dat andere forums ook al Centraal topics hebben zonder CT-tag.
Dus [CT-Irak] is nu een floating topic geworden.

[ Bericht 14% gewijzigd door Drugshond op 26-04-2006 00:26:29 ]
  Moderator woensdag 26 april 2006 @ 01:24:58 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37301032
moeten we niet een centraal 'Nederlanders naar Uruzgan' topic bouwen want 'meer Nederlanders naar Uruzgan' had ik al 4x eerder kunnen plaatsen de grootte van die missie veranderd met e dag!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 26 april 2006 @ 01:36:49 #248
89730 Drugshond
pi_37301170
quote:
Op woensdag 26 april 2006 01:24 schreef sp3c het volgende:
moeten we niet een centraal 'Nederlanders naar Uruzgan' topic bouwen want 'meer Nederlanders naar Uruzgan' had ik al 4x eerder kunnen plaatsen de grootte van die missie veranderd met e dag!
Of een Afganistan Centraal Topic ?
  Moderator woensdag 26 april 2006 @ 01:41:22 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37301212
lijkt mij een goed idee, dat was er wel altijd iig maar dan raken berichten over de Nederlandse bijdrage zo snel ondergesneeuwd en patriotisch als ik ben vind ik dat natuurlijk niet ok
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 26 april 2006 @ 01:42:56 #250
89730 Drugshond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')