quote:Op maandag 24 april 2006 19:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
Waarom is mijn keurige reply weggehaald?
Deze? Wat heeft het met Mugabe en/of blanke boeren in zimbabwe te maken, of over hoe om te gaan met de hulp aan afrikaanse landen?quote:Op maandag 24 april 2006 18:49 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Werkelijk? En de gemiddelde beta is natuurlijk van geboorte af gezegend met zulke diepe inzichten?
Die ja. En het had niet direct met Mugabe te maken, maar het was wel een relevante subdiscussie omdat het ging over het relevante gereedschap om bepaalde zaken te kunnen duiden.quote:Op maandag 24 april 2006 19:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
[..]
Deze? Wat heeft het met Mugabe en/of blanke boeren in zimbabwe te maken, of over hoe om te gaan met de hulp aan afrikaanse landen?
Die subdiscussie was al een paar reacties eerder de nek omgedraaid. Sorry.quote:Op maandag 24 april 2006 19:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Die ja. En het had niet direct met Mugabe te maken, maar het was wel een relevante subdiscussie omdat het ging over het relevante gereedschap om bepaalde zaken te kunnen duiden.
Daar zal ik overheen gelezen hebben.quote:Op maandag 24 april 2006 19:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Die subdiscussie was al een paar reacties eerder de nek omgedraaid. Sorry.
Ik ben nog een diplomatieke mening aan het vormen. ff alles inwerken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
Drugshond, ik heb een paar keer milagro gequote waarin ze zegt dat het logisch is dat de beschuldiging richting Marokkanen gaat.
Ik zou het prettig vinden als je een user als robh niet zo zijn gang laat gaan met flamen en als je milagro eens toe zou spraken. Zoñ iemand moet zich toch de ogen uit haar kop schamen voor haar stigmatiserend gepost.
Ik laat het topic niet van de rails lopen. Jij was degene die zei dat het logisch was dat mensen nu wel even mochten lachen richting al diegenen die zo hard riepen dat het om Marokkanen moest en zou gaan.
Ik geloof niet dat ik heb lopen flamen, SCH. Maar als dat wel zo is dan post jij dat hier en bied ik netjes mijn excuses aan hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
Huil, jank
Ik neem het ook voor jou op .. voor iedereen zelfs.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:51 schreef SCH het volgende:
Je doet goed je best, hulde daarvoor.
Maar je neemt het dus op voor milagro. Zij mag hier blijkbaar alles en ja dan houdt het wel een beetje op. Ik heb daar geen zin meer in, dat racistische en bevooroordeelde users als zij altijd maar de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Dan hoop ik dat dit je laatste rel was in [NWS].quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
Je hebt gelijk Drugshond - en niks te danken voor de geheel verzorgde rel
Je hebt het weer mooi voor elkaar SCH, zonder kleerscheuren weer een compleet topic naar de knoppen geholpen. Zo zie je maar weer dat successen behaald in het verleden ook best garantie bieden voor de toekomst.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
Je hebt gelijk Drugshond - en niks te danken voor de geheel verzorgde rel
Ja hoi!quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:09 schreef Drugshond het volgende:
Goed plan mensen, om hier verder te gaan rellen terwijl er al een streep staat.
Zullen de FA/A's leuk vinden.
in Mogelijk nog meer troepen (infanterie) naar Afganistan geplaatst maar dat is nogal flauw om het in iemand anders topic te doen.quote:Irak topics moeten ook altijd in het centrale dus,
nieuwe missie in Afghanistan
Afghanistan na de oorlog
Nederlandse leger moet naar Afghanistan
Plus dat sp3c er dan mooi zo'nvoor kan zetten zodat het onderaan de lijst komt (alwaar een van de langstlopende discussietopics in NWS momenteel een langzame dood sterft).
topics. Moet dat nu echt in NWS? Waren die 3 à 4 topics zo'n plaag dat ze naar beneden verbannen moesten worden om niet in chaos te vervallen?
Dat gevoel bekroop me ook al langer. Achter de schermen hebben we het daar ook over. Ik heb deze posting + mijn aanvulling meegenomen achter de schermen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:28 schreef NorthernStar het volgende:
Ik had dit
[..]
in Mogelijk nog meer troepen (infanterie) naar Afganistan geplaatst maar dat is nogal flauw om het in iemand anders topic te doen.
Waar het me wel om gaat zijn die [afbeelding] topics. Moet dat nu echt in NWS? Waren die 3 à 4 topics zo'n plaag dat ze naar beneden verbannen moesten worden om niet in chaos te vervallen?
Maw, kunnen jullie het nog eens heroverwegen?
Het Irak topic is nu al zo goed als dood terwijl het al drie jaar altijd goed was om de ontwikkelingen wat bij te houden en eens een mening uit te wisselen.
Tnxquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat gevoel bekroop me ook al langer. Achter de schermen hebben we het daar ook over. Ik heb deze posting + mijn aanvulling meegenomen achter de schermen.
Enerzijds als je teveel centrale topics hebt, dan verliezen de actuele topics de focus.. en andersom gaan de Centrale Topics doodbloeden. Blijft een moeilijk verhaal.
Als je goed hebt opgelet zie je dat ik juist de Roadmap to war with Iran niet Centraal heb gemaakt.(en de reden laat zich raden).
Ik kan wel het CT-tagje eruit slopen van de Irak reeks zodat het weer een gewoon topic wordt.
Maar zoals de vlag er nu bij hangt ga ik elk topic behandelen als een normaal topic. Even afgezien van de sticky topics.
Ik lees net dat andere forums ook al Centraal topics hebben zonder CT-tag.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:59 schreef NorthernStar het volgende:
Tnx![]()
Centrale topics zijn ook een crime. Een beetje kiezen uit twee kwaaien omdat je anders soms de index vol hebt met identieke topics. Voor Irak vind ik het [Centraal] persoonlijk ook niet erg, alleen dat CT-tagje is een beetje de genadeklap.
Of een Afganistan Centraal Topic ?quote:Op woensdag 26 april 2006 01:24 schreef sp3c het volgende:
moeten we niet een centraal 'Nederlanders naar Uruzgan' topic bouwen want 'meer Nederlanders naar Uruzgan' had ik al 4x eerder kunnen plaatsen de grootte van die missie veranderd met e dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |