abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:58:56 #151
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_37159775
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:57 schreef scubaboy het volgende:

Lands wijs lands eer
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:59:37 #152
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37159804
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:55 schreef scubaboy het volgende:

[..]

Zal best ik vind het alleen niet hygienisch en nog altijd mijn keuze om ergens anders mijn booschappies te doen. Nog niet zo gek lang geleden mocht je tijden openingstijden als vakkenvuller niet eens piercings in. Pech gehad, verzorgd uiterlijk is gewenst
wat heeft het hebben van een hanenkam en het dragen van een hoofddoekje met hygiëne te maken ?

Ik denk zelfs dat het door ene mierenneuker bestempeld zou kunnen worden als hygiënischer.
Een hanenkam verliest geen haar omdat het vaak stijf staan van de toevoegingen.
Een hoofddoekje voorkomt ook dat haren naar beneden dwarrelen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:05:10 #153
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37159977
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:55 schreef Toeps het volgende:

[..]

1) Niemand zegt dat dat mag, die mannen zijn gewoon fout bezig. De moslim-man draagt trouwens bij voorkeur een baard.
Relatief gezien is het aantal moslim-mannen dat een baard draagt, om zodoende hun godsdienst ultiem te beleven wel erg laag. Hun voorkeur ligt liever in het rijden van een BMW 325 en de player uithangen.
quote:
2) En waarom maak jij je zo druk om geloofskwesties tússen moslims? Wat heb jij daar nou mee te maken. Die vrouwen kleden zich volgens hun maatstaven netjes, en als die mannen zich misdragen, laat de community daar zelf wat aan doen of zo. Wat jij nu zegt is: De mannen gedragen zich niet, dan moeten de vrouwen dat dus ook maar niet doen.
Ik maak mij er druk om dat dit in Nederland gebeurt. Zodoende heb ik er elke dag ongewild mee te maken.

En de moslim-community doet weinig tot niets om vrouwen meer rechten te geven. Bijvoorbeeld; Als ik verliefd zou worden op een moslim-meisje is dat nog steeds niet ge-accepteerd in het gros van de moslim-kringen. Andersom mag een moslim-man dat wél. Wat ik wil zeggen is dat moslim-mannen en moslima's op gelijke voet horen te moeten leven.
pi_37160287
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:05 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Relatief gezien is het aantal moslim-mannen dat een baard draagt, om zodoende hun godsdienst ultiem te beleven wel erg laag. Hun voorkeur ligt liever in het rijden van een BMW 325 en de player uithangen.
Ik begin het idee te krijgen dat je stiekem gewoon jaloers bent.
quote:
Ik maak mij er druk om dat dit in Nederland gebeurt. Zodoende heb ik er elke dag ongewild mee te maken.

En de moslim-community doet weinig tot niets om vrouwen meer rechten te geven. Bijvoorbeeld; Als ik verliefd zou worden op een moslim-meisje is dat nog steeds niet ge-accepteerd in het gros van de moslim-kringen. Andersom mag een moslim-man dat wél. Wat ik wil zeggen is dat moslim-mannen en moslima's op gelijke voet horen te moeten leven.
Je druk maken is een keuze. Maar kennelijk frustreert het jou dat je geen moslimmeisje kan versieren.
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:23:08 #155
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_37160511
Ik stoor me er niet erg aan, maar aan de andere kant zou ik het ook niet erg vinden wanneer publieke en overheidsfuncties gevrijwaard zouden blijven van politieke en/ofreligieuze uitingen.
Dat dit niet hoeft te gelden voor de privé-omgeving, mag duidelijk zijn.
Ik blijf het overigens de combinatie make-up en hoofddoek (wat ik toch vrij regelmatig, vooral bij de wat jongere moslima's zie) vreemd vinden.
Een soort dubbele standaard of zoiets; in ieder geval erg merkwaardig.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:33:25 #156
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37160812
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:15 schreef Toeps het volgende:

Ik begin het idee te krijgen dat je stiekem gewoon jaloers bent.
Waarom zou ik jaloers zijn op iemand die zich diep in de schulden steekt voor een BMW en die zijn eigen geloof dan niet serieus neemt, maar dat wel verwacht van moslima's.
quote:
Je druk maken is een keuze. Maar kennelijk frustreert het jou dat je geen moslimmeisje kan versieren.
Als je in de Randstad loopt, kan je er niet om heen, om je er niet druk om te maken.

Frustratie is een veels te groot woord, maar er zijn enkele moslim-meisje waar ik het meer dan gezellig mee heb. En van één weet ik zeker dat als ze geen moslima was, ze het wel met mij had willen proberen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:17:59 #157
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37166903
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:43 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ach jochie toch, doe geen moeite...het was maar een voorbeeld voor iemand die stelde dat men zich nooit hoeft aan te passen aan wat mensen wel en niet willen zien...
[..]

Die paniek meteen...
Ja, dat was ik. En had je nog steekhoudende argumenten?
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:41 schreef nikk het volgende:

[..]

Okee, dus mensen mogen van jou met swastika's rondlopen dus. Mooi, weten we dat ook weer.
Ja, van mij wel. En als ik dan een befaamde rotterdamse politicus met dat soort jongeren Hollandia bier ziet drinken, weet ik gelijk weer wat ik eraan heb. Handig toch?
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Niet in werkfuncties. Daar moet je neutraal zijn.
Ja, in China. In Nederland en andere westerse landen mag men gewoon met een hanenkam werken als het toegelaten wordt door de baas. De baas, of afdeling P&O bepaalt dat, niet de stelling van de dag in het krantje de Telegraaf.
Kom nou.

[ Bericht 25% gewijzigd door Yildiz op 21-04-2006 18:24:06 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:47:15 #158
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_37167587
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:17 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, dat was ik. En had je nog steekhoudende argumenten?
[..]

Ja, van mij wel. En als ik dan een befaamde rotterdamse politicus met dat soort jongeren Hollandia bier ziet drinken, weet ik gelijk weer wat ik eraan heb. Handig toch?
[..]

Ja, in China. In Nederland en andere westerse landen mag men gewoon met een hanenkam werken als het toegelaten wordt door de baas. De baas, of afdeling P&O bepaalt dat, niet de stelling van de dag in het krantje de Telegraaf.
Kom nou.
UIteindelijk kunnen wij dat wel gaan bepalen als er maar genoeg mensen tegen zijn. Zoiets heet een democratie. Je ziet dat veel mensen het toch niet leuk vinden zon hoofddoek. Jij ziet het anders.

Ik was vandaag nog in een moslim deel van Bangkok, heel veel hoofddoeken maar ik stoorde me er niet aan. Verschil is dat de moslim-mannen de vrouwen die het niet aan hebben of er sexy uitzien niet lastig vallen.Totaal ontspannen leuke sfeer daar, werd niet gek naar je gekeken als je geen moslim was.

In Amsterdam was dat dus totaal anders, mijn moslim collega kreeg opmerken naar haar hoofd dat ze geen hoofddoek droeg. Als ik er met een meid liep langs wat van die moslim patsertjes werd ze nagejoeld (wat niet gebeurde bij meiden met hoofddoek). Ik heb niet zo zeer wat tegen de hoofddoek maar het gedrag van de moslims in Nederland t.ov. mensen zonder hoofddoek. Dan kan je ze beter allemaal verbieden want het moet niet zo zijn dat andere mensen hun rechten (recht op normaal in een stad kunnen lopen) verliezen omdat moslimas een hoofddoek op willen hebbenn
mai pen rai
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:54:41 #159
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37167767
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:47 schreef niet_links het volgende:

[..]

UIteindelijk kunnen wij dat wel gaan bepalen als er maar genoeg mensen tegen zijn. Zoiets heet een democratie.
Absoluut niet. Dit is dus echt pertinent niet waar.
Als 95% windows gebruikt, heeft alsnog 5% de vrijheid wat anders te gebruiken, óók als dat windows gebruikers 'irriteert'. Als het namelijk wél zo is, dan haalt dat de vrijheid weg, welke weer de grondslag is voor de samenleving en de democratie. Maargoed, dat ziet wilders soms ook niet.
quote:
Je ziet dat veel mensen het toch niet leuk vinden zon hoofddoek. Jij ziet het anders.
Veel? Ken jij er 2 miljoen? Of haal je dit van de 'stelling van de dag' van telegraaf.nl ?
quote:
Ik was vandaag nog in een moslim deel van Bangkok, heel veel hoofddoeken maar ik stoorde me er niet aan. Verschil is dat de moslim-mannen de vrouwen die het niet aan hebben of er sexy uitzien niet lastig vallen.Totaal ontspannen leuke sfeer daar, werd niet gek naar je gekeken als je geen moslim was.
Oh, in NL ook hoor.
quote:
In Amsterdam was dat dus totaal anders, mijn moslim collega kreeg opmerken naar haar hoofd dat ze geen hoofddoek droeg. Als ik er met een meid liep langs wat van die moslim patsertjes werd ze nagejoeld (wat niet gebeurde bij meiden met hoofddoek). Ik heb niet zo zeer wat tegen de hoofddoek maar het gedrag van de moslims in Nederland t.ov. mensen zonder hoofddoek. Dan kan je ze beter allemaal verbieden want het moet niet zo zijn dat andere mensen hun rechten (recht op normaal in een stad kunnen lopen) verliezen omdat moslimas een hoofddoek op willen hebbenn
Ja, en? Daarom gaan we maar de hoofddoek verbieden? Je ziet dat het allemaal een persoonlijke kwestie is. Jij ergert je aan hoofddoeken in Nederland, ik niet. Ik erger me aan de miljoenen-fraudes her en der. Maar dat is een ander verhaal.
pi_37167880
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:33 schreef Martijn_fijn het volgende:

Als je in de Randstad loopt, kan je er niet om heen, om je er niet druk om te maken.
Hmm, ik woon in het centrum van Den Haag, ik maak me niet druk. Adem in, adem uit.
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 22:13:30 #161
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_37172560
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 05:25 schreef StefanP het volgende:

[..]

Hee, iemand die nog gelooft dat moslims hetzelfde referentiekader, normen en waarden hebben als ons hebben! In welk gehucht woon je? Ooit gehoord van homo's die van flatgebouwen gegooid moeten worden, westerse vrouwen die per definitie hoeren zijn om op te oefenen en dat westerlingen varkens zijn? Niks onzin dus.
Doe mij eens een lol en kom met een artikel uid de Nederlandse media waaruit blijkt dat vrouwen en meisjes met hoofddoekjes hier in Nederland homo's van flatgebouwen gooiden...
quote:
[..]

Misschien kun je dit herschrijven zodat het na 4x lezen te snappen is?
[..]
Er zijn speciale trajecten alwaar je de Nederlandse taal kunt leren
WIJ hebben vrijheden verworden, het recht om te dragen wat wij willen.
quote:
So? Wat so? Ach, ik zal het even uitleggen. Nederlanders zien liever geen moslims met hoofddoeken
Er zijn ook Nederlanders die liever geen punkes zien en een hekel aan nonnetjes hebben en willen spugen op keppeldragende Joden.
quote:
en helemaal niet in openbare functies.
Iedereen heet recht op zijn mening..
quote:
Van ambtenaren wordt verwacht dat ze onpartijdig zijn, aangezien lang geleden besloten is dat kerk en staat gescheiden moeten zijn. Gelukkig maar. Maar nu komen er figuren Nederland in die zich daar niets van aantrekken.
Goooogle--> ambtenaar weigert homohuwelijk leeuwarden J
quote:
e vindt de situatie in Iran blijkbaar een voorbeeld voor hoe het in Nederland moet? De mullahs en ayatollahs zijn immers zo onpartijdig...
Lees de links hierboven...
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 22:17:14 #162
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_37172645
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:32 schreef Ippon het volgende:

[..]

Nee want Hindu's zijn vredelievende mensen. In Nederland hebben wij van hen geen last.
Klopt, als een huwlijk mislukt dan moet de vrouw zelfmoord plegen van haar lieve familieleden en daar merken wij totaal niets van.
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 22:26:34 #163
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_37172866
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:28 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Hehe die is idd wel stoer ja. Maar misschien net iets te provocerend. Ik zal het eens met mijn roda sjaal proberen. Misschien dat ik daarna overstap op hoofdoekjes voor gevorderden (= plo sjaal)

Zie nog liever meisjes met hoofddoekjes
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:00:29 #164
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37173784
Geen tolerantie voor intolerantie, dus ook geen tolerantie voor hoofddoekjes.
pi_37173819
Van welke klif kunnen we jou kieperen farizeer ?
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:07:37 #166
93744 Finder_elf_towns
pi_37173934
quote:
Bijna unaniem (92%) vindt men het terecht dat de Amsterdamse wethouder Aboutaleb vrouwen geen uitkering meer wil geven als ze vanwege hun boerka geen werk kunnen vinden.
Het is dus wel duidelijk dat deze discussie aardig zinloos is. Dat elke bekende extreem-linkse internet troll die alleen moslims kent vanuit WRR rapporten komt schuimbekken over achterhaalde ideeen over de islam, is natuurlijk makkelijk te voorspellen en haast vermakelijk. Voor bij de pringles en cola zeg maar.
pi_37173957
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Geen tolerantie voor intolerantie, dus ook geen tolerantie voor hoofddoekjes.
Zegt Mr Intolerant himself
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_37173972
quote:
Op donderdag 20 april 2006 07:43 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Blahblahblah... als iemand een hoofddoek wil dragen moet dat kunnen. Dit geldt ook voor 95% van de ambtenaren, aangezien hooguit 5% van hen een functie bekleedt waarin het ook maar in de verste verte relevant is.

Jouw persoonlijke mening is net zo min relevant, tot het moment dat je er op enige wijze hinder van ondervindt die niet het gevolg is van bekrompenheid of (extreem) rechtse sympathieen.

Live with it
Wat nou blablabla?! JIJ bent de blater, niet Stefan P. Bovendien doet jouw mening er duidelijk niet toe, aangezien het onderzoek, geplaatst door de topicstarter, jou tot een minderheid doet behoren.
pi_37173976
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Het is dus wel duidelijk dat deze discussie aardig zinloos is. Dat elke bekende extreem-linkse internet troll die alleen moslims kent vanuit WRR rapporten komt schuimbekken over achterhaalde ideeen over de islam, is natuurlijk makkelijk te voorspellen en haast vermakelijk. Voor bij de pringles en cola zeg maar.
En hoeveel moslims ken jij persoonlijk of van dichtbij Wolfje?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:12:29 #170
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37174032
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Corrigeer me als ik fout zit, maar in de TT staat bij mij toch echt hoofddoek. Dat is wat anders dan burka.
pi_37174162
Het is toch fijn om te weten dat 'de meerderheid' alles in het werk stelt om mijn vooroordelen over 'de meerderheid' steeds maar weer te bevestigen, je zou bijna medelijden met ze krijgen. Bijna.
pi_37174208
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:30 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Eens. Ik ben van jongs af aan naar een bibliotheek geweest waar een van de dames achter de balie een hoofddoekje droeg en het stond haar gewoon goed. Ik vond het totaal niet storend en kan me haar niet zonder dat hoofddoekje voorstellen.

Voor bepaalde functies (zoals politie en justitie inderdaad) is het een vereiste om neutraal over te komen en daar mag het dan weer niet, vind ik. School vind ik een grensgeval.
Je zei het zelf: "...van jongs af aan...". Hieruit maak ik op dat jij bent opgegroeid met moslims in ons land. Ik ben nog opgegroeid op een kleuterschool en een basisschool zonder allochtonen, en een MAVO met 1 Hindoestaan en een 2e-generatie-Surinamer. That's all. In de jaren '50 en '60 droegen in de volkswijken in de steden vrouwen inderdaad ook hoofddoeken, maar dat had niks te maken met uitingen van godsdienst, dat was gewoon om het haar te beschermen tegen weer en wind. Integratie is tot nu toe niet gelukt, en zál nooit lukken. Berber-jongeren zijn óf losgeslagen en/of criminelen. Maar deze waarheid-als-een-koe (geen gezeur over een "bron", om je heen kijken is voldoende) wordt helaas door de (gelukkig kleiner wordende) geitenwollensokkenbrigade nog steeds tegengesproken. Ontkennen kunnen ze 't niet meer, tenzij ze slechte ogen hebben of met oogkleppen rondlopen.
pi_37174287
Gek toch dat de mensen die bang zijn voor de scheiding van kerk en staat alles in het werk stellen om de staat een geloof te laten dwarsbomen. En op het xenofobe geneuzel van bovenstaande idioot is eigenlijk geen zinnige repliek te bedenken.
pi_37174398
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:19 schreef progrock het volgende:

[..]

Je zei het zelf: "...van jongs af aan...". Hieruit maak ik op dat jij bent opgegroeid met moslims in ons land. Ik ben nog opgegroeid op een kleuterschool en een basisschool zonder allochtonen, en een MAVO met 1 Hindoestaan en een 2e-generatie-Surinamer. That's all. In de jaren '50 en '60 droegen in de volkswijken in de steden vrouwen inderdaad ook hoofddoeken, maar dat had niks te maken met uitingen van godsdienst, dat was gewoon om het haar te beschermen tegen weer en wind. Integratie is tot nu toe niet gelukt, en zál nooit lukken. Berber-jongeren zijn óf losgeslagen en/of criminelen. Maar deze waarheid-als-een-koe (geen gezeur over een "bron", om je heen kijken is voldoende) wordt helaas door de (gelukkig kleiner wordende) geitenwollensokkenbrigade nog steeds tegengesproken. Ontkennen kunnen ze 't niet meer, tenzij ze slechte ogen hebben of met oogkleppen rondlopen.
Jezus, je klinkt als een ouwe lul maar je gebruikt termen die doen vermoeden dat je na mij geboren bent. En ik zat ook al op een lagere school waar een derde van buitenlandse afkomst was. En ja, sommige met hoofddoekje, zelfs op de Christelijke middelbare school liepen die rond, toen had echt niemand er een probleem mee.
pi_37174736
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Jezus, je klinkt als een ouwe lul maar je gebruikt termen die doen vermoeden dat je na mij geboren bent. En ik zat ook al op een lagere school waar een derde van buitenlandse afkomst was. En ja, sommige met hoofddoekje, zelfs op de Christelijke middelbare school liepen die rond, toen had echt niemand er een probleem mee.
He mod kijk eens boven je.

Wat zou je doen als ik dit over jou zou zeggen.

"geneuzel van bovenstaande idioot"

Zouden dit soort beledigingen een halt toe geroepen kunnen worden?
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_37174804
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:43 schreef typtypo het volgende:

[..]

Kerel, kijk eerst eens naar wat voor haatzaaiende en beledigende vuilbekkerij jezelf en betreffende user hier op het forum kwakken voordat je uberhaupt je bek open trekt over mij of een ander.
pi_37174934
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:43 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ik zou waarschijnlijk hartelijk lachen en nog een slok nemen en vervloeken dat ik gestopt ben met roken, zoals ik elke avond na werk doe.
pi_37175009
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Kerel, kijk eerst eens naar wat voor haatzaaiende en beledigende vuilbekkerij jezelf en betreffende user hier op het forum kwakken voordat je uberhaupt je bek open trekt over mij of een ander.
Ik word niet persoonlijk.
Jij hebt schijnbaar voordurend die behoefte.
Haatzaaiend is iemand die zomaar wat roept zonder onderbouwing en kennis van zaken.

Als allerlei mensen roepen dat de islam vreedzaam is dan waag ik dat te betwijfelen.
Dat onderbouw ik en vervolgens noem jij dat haat zaaien.

Dat voordurende persoonlijk gerichte niet onderbouwde aanvallen op iemand noem ik haat zaaien.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_37175055
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:54 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ik word niet persoonlijk.
Dat je het inlevingsvermorgen van een grindtegel hebt was me al langer duidelijk.
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:58:05 #180
93744 Finder_elf_towns
pi_37175101
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

En hoeveel moslims ken jij persoonlijk of van dichtbij Wolfje?
Genoeg om te weten dat mijn overtuiging een heel eind in de goede richting gaat. Ik heb in elk geval uit worden van belijdende moslims kunnen opmaken dat de "liberale moslim", het knuffeldiertje van de media en van Marcel van Dam-adepten een uitzondering is, die helaas de regel bevestigd. Natuurlijk zijn ze geen Osama's wannabe's, dat ook weer niet, dan zouden de burqa's je om de oren vliegen, maar een gevorderde vorm van compassie of begrip is iets wat nog geleerd moet worden, alsmede dat het "logisch" is dat iedereen respect voor je overtuigingen heeft, dat is dus niet zo en dat hoeft ook niet. Dat gaat er op 1 of andere manier niet in.
pi_37175123
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat je het inlevingsvermorgen van een grindtegel hebt was me al langer duidelijk.
Kun jij wel op een normale manier posten zonder ergens een persoonlijke aanval in te verwerken?
www.jihadwatch.org
pi_37175155
Kerel, je woont in Apeldoorn, het centrum van geloofsfanatici. Je bent er zelf 1
pi_37175187
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:59 schreef typtypo het volgende:

[..]

Kun jij wel op een normale manier posten zonder ergens een persoonlijke aanval in te verwerken?
Ben je nou gewoon zwakzinnig of snap je niet dat de manier waarop je spreekt over moslims cq allochtonen ook een persoonlijke aanval is ?
pi_37175425
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Ben je nou gewoon zwakzinnig of snap je niet dat de manier waarop je spreekt over moslims cq allochtonen ook een persoonlijke aanval is ?
Jij heb nooit commentaar op, ik noem iets, de VVD of het CDA?
Of misschien wel het kapitalisme?
Zo heb ik ook commentaar op de islam.
Dat is een politieke beweging met godsdienstige elementen.
Daar zou ik geen commentaar op mogen hebben?

Jij was zeker ook beledigd over de deense cartoons.
Mensen die daar al om beledigd zijn, hebben toch een zwaar psylogisch probleem.
Misschien dat ze ook beledigd zijn omdat europa nog niet islamitisch is?
Als we daar allemaal ontzag voor moeten hebben.
Ik heb helemaal geen probleem met allochtonen zolang ze maar geen fascistische ideeen hebben.

Wederom verwerk jij een persoonlijke aanval ik je post.
Misschien moet jij daar wel voor behandeld worden.
www.jihadwatch.org
  zaterdag 22 april 2006 @ 03:22:05 #185
46960 StefanP
polemicist
pi_37178228
* subtiel maar toch over het randje *

[ Bericht 95% gewijzigd door Drugshond op 22-04-2006 11:37:36 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 22 april 2006 @ 03:30:41 #186
46960 StefanP
polemicist
pi_37178255
- flame -

[ Bericht 66% gewijzigd door Drugshond op 22-04-2006 11:31:05 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 22 april 2006 @ 04:53:15 #187
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_37178576
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:54 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Absoluut niet. Dit is dus echt pertinent niet waar.
Als 95% windows gebruikt, heeft alsnog 5% de vrijheid wat anders te gebruiken, óók als dat windows gebruikers 'irriteert'. Als het namelijk wél zo is, dan haalt dat de vrijheid weg, welke weer de grondslag is voor de samenleving en de democratie. Maargoed, dat ziet wilders soms ook niet.
[..]
Als die 95% de regering vormen en een wet aanneemen om het strafbaar te stellen is die 5% strafbaar zo werkt het in een democratie. Als de pvda in de regering komt en opeens de grenzen 100% openggooit dan is het toch ook democratisch of is iets alleen democratisch als het jouw uitkomt

Veel? Ken jij er 2 miljoen? Of haal je dit van de 'stelling van de dag' van telegraaf.nl ?
[..]

Oh, in NL ook hoor.
In Nl zjin mijn ervaringen heel anders. Zal wel aan het type moslims liggen.

[..]

Ja, en? Daarom gaan we maar de hoofddoek verbieden? Je ziet dat het allemaal een persoonlijke kwestie is. Jij ergert je aan hoofddoeken in Nederland, ik niet. Ik erger me aan de miljoenen-fraudes her en der. Maar dat is een ander verhaal.

Ja tuurlijk verbieden we die als mensen uit de religie ze gebruiken om andere mensen die ze niet gebruiken als inferieur te bestempelen en tot vuil te degraderen. Zouden ze gewoon vriendelijk en tollerant geweest zijn en net zoals de moslims die ik in Thailand zie zijn was het probleem er niet (even de moslims in het zuiden waar ze constant aanslagen plegen erbuiten laten) het ligt gewoon aan de instelling van de moslims in Nederland (arabische moslims)

P.s. Ik erger me ook aan fraudes en vind het goed als het aangepakt wordt. Ik erger me ook aan de softe opstelling qua criminaliteit in Nederland. Dat zijn gewoon dingen waar ik altjid op reageer.
p.s lees dit boek maar eens The Trouble With Islam by Irshad Manji geeft het verschil weer tussen arabische moslims en andere.
mai pen rai
  zaterdag 22 april 2006 @ 05:11:10 #188
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:08:05 #189
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_37179726
De Marokkaanse vrouwen komen en gaan steeds met het doekje op naar het werk zodat ze veilig zijn voor de sexueel gefrustreerde Marokkaanse neefjes en broertjes, zo simpel is het.
Eén meisje wordt door broerlief ostentatief opgewacht om begeleid huiswaarts te gaan.
Dat meisje was verwonderd dat ze ontslagen werd.
Dat broertje hé, trainingspakje, cabrio, goud MAROC plaatje, ingebakken aversie tegen onze waarden en werkethiek, enz...
Gelukkig is een minderheid wat redelijker.
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:01:03 #190
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_37180403
Dit onderzoek kan toch niet echt verbazen hey?

Dit onderzoek verbaast enkel voor de linkse dwazen die denken dat als hun het hoofddoekje 'goedpraten' dat de rest van NL wel volgt in dit soort politiek-correcte gedrag.

Ik durf te stellen dat deze opninie tov. het hoofddoekje al jaren zo is,

Geeft alleen maar weer haarfijn aan hoe ver politici van de realiteit staan.

En het belooft wat voor de toekomst.
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:44:16 #191
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')