Volgens mij kun je dat met 1 rechtszaak winnen.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:00 schreef Hallulama het volgende:
zich niet meer kunnen verzekeren
Stel zo'n ex-gedetineerde botst met zijn niet verzekerde bmw frontaal tegen je nieuwe auto aan?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:05 schreef Dementor het volgende:
Met andere woorden, jullie zijn niet meer welkom in Nederland.
Dan betaald de staat en gaat meneer de gevangenis in om zijn schuld af te lossen.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Stel zo'n ex-gedetineerde botst met zijn niet verzekerde bmw frontaal tegen je nieuwe auto aan?
Jouw auto totallll lossss en je hebt nadien lichamelijke ongemakken?
En wat levert dat *de Nederlanders* op ?quote:
En wat kost dát *de staat?*quote:en gaat meneer de gevangenis in om zijn schuld af te lossen
Volgens mij niet, want zo'n VNresolutie overuled ws de normale wetgeving.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat met 1 rechtszaak winnen.
Je bent immers VERPLICHT je o.a. WA te verzekeren in NL.
Ik denk dat je in zo'n Rialto-achtige verzekering komt.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardige maatregel. Pest ze gewoon het land uit. Wegwezen met dat tuig.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:05 schreef Dementor het volgende:
Met andere woorden, jullie zijn niet meer welkom in Nederland.
Ja, laat ze vooral ondergronds gaan. Uitstekend plan!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardige maatregel. Pest ze gewoon het land uit. Wegwezen met dat tuig.![]()
En hoe gaan ze ondergronds door dit plan ? Het leven wordt ze alleen een stuk moeilijker gemaakt.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, laat ze vooral ondergronds gaan. Uitstekend plan!
Nee joh ze hebben het er niet zelf naar gemaakt.. ze haten onze rechtstaat en vrjiheden niet.. Gewoon doorknuffelenquote:Op donderdag 20 april 2006 10:07 schreef Zemi77 het volgende:
2e rangs burgertjes creeren zijn we tegenwoordig goed in. Zie Verdonks illegalen. En wie mag de troep volgend jaar gaan opruimen.... Juist!
Jaja ik knuffel jij roept hysterisch regels zijn regels en vol is vol. Klaar?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:26 schreef niet_links het volgende:
[..]
Nee joh ze hebben het er niet zelf naar gemaakt.. ze haten onze rechtstaat en vrjiheden niet.. Gewoon doorknuffelen
Terroristen zijn niet zomaar misdadigers. Zij haten onze vrije wereld en willen die ondermijnen. Daarom moeten ze flink tegengewerkt worden, ook na hun strafquote:Op donderdag 20 april 2006 10:38 schreef Zemi77 het volgende:
Als je iemand opppakt en veroordeeld voor wat voor een misdaad dan ook, dan is ie nadat hij zijn straf heeft uitgezeten een vrij man.
Ja hoor deze mensen hebben echt wel bewezen dat ze hier niet horen en de kans op rehabilitatie is vrij klein (is het overigens altijd). Ze willen toch niet zich aanpassen aan dit land, je kan ze zo aanmoedigen tot vertrek. Dit zijn terroristen... zijn niet zomaar misdadigers is wel een verschil.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:38 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Jaja ik knuffel jij roept hysterisch regels zijn regels en vol is vol. Klaar?
Als je iemand opppakt en veroordeeld voor wat voor een misdaad dan ook, dan is ie nadat hij zijn straf heeft uitgezeten een vrij man. Het lijkt me dan ook handig dat je hem dan wat kansen in de maatschappij geeft anders krijg je een tikkende tijdbom. Als je hem niet vertrouwd in de maatschappij moet je hem ook niet vrijlaten. Zo si
mpel is het.
Dan moet je ze niet vrijlaten, als je ze niet vertrouwd. Klaar. Maar aan burgers met minder rechten hebben we niets. Werkt alleen maar averrechts. En zoek het woord rehabilitatie eens op.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:04 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ja hoor deze mensen hebben echt wel bewezen dat ze hier niet horen en de kans op rehabilitatie is vrij klein (is het overigens altijd). Ze willen toch niet zich aanpassen aan dit land, je kan ze zo aanmoedigen tot vertrek. Dit zijn terroristen... zijn niet zomaar misdadigers is wel een verschil.
Typfout in combi met schrijffout.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:09 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet vrijlaten, als je ze niet vertrouwd. Klaar. Maar aan burgers met minder rechten hebben we niets. Werkt alleen maar averrechts. En zoek het woord rehabilitatie eens op.![]()
Dat ben je niet. Tenzij je met een motorvoertuig de weg op wilt.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:04 schreef Loedertje het volgende:
Dat zijn het al, en wandelende tijdbommen zijn het ook al. Het is nu zaak om ze te beletten om weer acties met machinegeweren en granaten op touw te zetten. het enige nadeel van deze maatregel lijkt me dat hun financiële handel en wandel moeilijker na te gaan is wanneer je ze dwingt alles contant te doen. Maar goed, daar zal wel over nagedacht zijn.quote:Parasieten kweken, leuk idee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |