Beter vroeg dan laat....quote:
Ach je bent toch weer bezig geweest en je bent van de straat hequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef Yeahinho het volgende:
Sja, je moet iets om mij voor te zijn / voor niks een nieuwe OP te laten maken he.
Goh, wat hebben we weer een lol.
Daar komt zijn karakter weer bovendrijven...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Davids uit de selectie gezet vanwege het niet verschijnen op training en meerdere opeenvolgende incidenten.
En hoe was het?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanavond is het supportershome, omdat het de laatste competitiewedstrijd is, na afloop van de wedstrijd geopend tot 24.00 uur. Er zullen ook enige mensen van het bestuur en spelers er naar toe komen
Inderdaad! Vooral ditquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Gezellig voor tijdens en na de wedstrijd. Heb wel 3 van de 5 goals gemist.
Mooi verslagje, van sittard gasten die bij ons waren:
http://www.fortunahome.co(...)nboschuit/index2.php
Komen ze hem halen of moeten we hem opsturen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:16 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Inderdaad! Vooral dit
"Anyway, Den Bosch-Fortuna. De wedstrijd begint en we zien dat Serdal Guvenc in de basis begint. Zijn tegenstander heet Prince Rajcomar en waar wij in Zitterd nog met respect praten over Rajcomar wordt hij in Utrecht en in Den Bosch vergeleken met een luie buitenlander. Iemand die niet aan een teamsport zou moeten doen. Nee, de fans van Den Bosch zijn hard in hun oordeel: terug naar Utrecht!! Ook dit overigens geen optie, want Utrecht wilt hem niet meer. Nog iets voor ons??"
![]()
![]()
Leuke speler, die gaat Den Bosch wel beter maken. Die jongen heeft veel drang naar voren.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Wau van RBC voor twee jaar naar den Bosch. Is dat wat die Wau ?
Dat treinkaartje wil ik nog wel betalen ook voor hem. Autorijden mag hij zelf voorlopig niet meerquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:19 schreef fanneke het volgende:
[..]
Komen ze hem halen of moeten we hem opsturen?
Doen we er nog een grote strik om.![]()
Meneer agent heeft zijn rijbewijs afgenomen omdat hij met 130 / 140 km langs weg werkzaamheden reedquote:Op zondag 2 april 2006 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Wau is een goede versterking, leuke buitenspeler!
En hoezo mag ChocoPrince niet meer rijden voorlopig..?
Ik in het verleden ook 1 keer,nadien alleen nog maar op eigen vervoer daar geweest.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:18 schreef tong80 het volgende:
Ben ooit zo gek geweest het wel te doen. We wonnen dat scheelde.
Uneken,tis dit seizoen wel gebleken dat ie moet stoppenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vind je "" ? Of al die spelers ?
![]()
idd,misschien als back up maar zeker niet als basisspeler,zijn tijd is geweest.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach, op eerste divisie niveau is een speler als Uneken prima voor erbij, bij blessures en schorsingen en ook voor al die jonge jongens is het wel goed om hem erbij te hebben denk ik.. Hij kan natuurlijk ook nog niet op het aanbod ingaan.
Zou in principe wel gegaan zijn maar kan geen vrij krijgen op mijn werk.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:02 schreef DutchGooner het volgende:
Schop!
Nog mensen die naar Cambuur gaan?
Lekker 3 uur + in een bus zitten?
quote:Den Bosch maanden zonder Gijs Cales
5/4/2006 21:14
Onderzoek heeft uitgewezen dat Gijs Cales de voorste kruisband in zijn linkerknie heeft gescheurd. De 28-jarige aanvaller van FC Den Bosch verdraaide vrijdag tegen Fortuna Sittard zijn knie en is zes tot negen maanden uitgeschakeld.
'Ik wilde om mijn tegenstander heen, maar mijn voet bleef staan, terwijl ik wilde doorlopen', kijkt Cales terug in BN/De Stem. 'Ik verdraaide mijn knie en hoorde het kraken. Dan weet je dat het goed mis is, maar je blijft hopen dat het meevalt.'
Artsen constateerden een gescheurde kruisband en dat kwam hard aan bij Cales. 'Een drama is het. En ik vrees dat de echte schok nog moet komen
Het gebeurde voor mijn neus en ik hoorde aan het geschreeuw dat het mis was. Yuk.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
, niet dat we hem zullen missen, maar zo'n blessure gun je niemand.
Met Wij bedoel je jezelf en je portemonee?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:55 schreef Yeahinho het volgende:
Wij waren blij dat ie uitviel, en hoopten dat ie zwaar geblesseerd zou raken.
Ik noemde zomaar iets willekeurigs...quote:Op woensdag 5 april 2006 23:10 schreef Yeahinho het volgende:
Neen, ik en het groepje mede-supporters waarmee we al het hele seizoen (en de voorgaande seizoenen) op de tribune zitten. Maar wat heeft mijn portemonnee ermee te maken?
quote:06 April 2006
15.40 uur
"Nodeloos politiegeweld na voetbal"
De Nationale Ombudsman is geschokt door onnodig hard optreden van agenten van het korps Gelderland-Midden in Arnhem in 2002.Die gebruikten destijds na de wedstrijd Vitesse-FC Den Bosch zonder gerede aanleiding geweld tegen supporters van Den Bosch. Een aantal werd met de wapenstok geslagen.
De Bossche supporters wilden aangifte doen van vernieling van hun auto's. De aanwezige agenten grepen ten onrechte naar de wapenstok en zette onnodig politiehonden in.
De korpsleiding krijgt het verwijt laks te hebben opgetreden, waardoor een intern onderzoek verdoezeld kon worden.
Inderdaad. Maar ze hebben er 4 jaar over kunnen doen. Is in 2002 gebeurd.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:09 schreef tong80 het volgende:
Goed dat ze het hebben onderzocht. Gebeurt niet vaak.
Maar worden we zesde hebben we niks...quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt, als we 5e worden zijn we 4e.
Zal Ajax überhaupt wel een transfersom verlangen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
Aborah mag blijven natuurlijk al is de vraag of we de vereiste centjes op tafel kunnen leggen die ajax zal verlangen en of hij zelf wil blijven natuurlijk.
Goede zaak van de ombudsman al betwijfel ik ten zeerste of er wat mee gedaan wordt
Het zijn en blijven joden natuurlijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zal Ajax überhaupt wel een transfersom verlangen?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
We zijn nu verder van huis dan ooit.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Vooral nergens inhoudelijk op ingaan
En:quote:Promoveren is theoretisch nog mogelijk, maar is FC Den Bosch daar al wel klaar voor?
Van der Hoorn: „We gaan het niet uit de weg, maar als we promoveren, hebben we veel hulp van buitenaf nodig om een eredivisiewaardig team op de been te brengen.“
quote:„Minder. We hebben nu al vijf nieuwe jongens voor meerdere jaren vastgelegd die het klappen van de zweep kennen. Die spelers kunnen in principe straks zo mee de eredivisie in.“
Tja... ik moet eerlijk bekennen dat ik al die gasten niet wekelijks zie spelen, wel wat van gezien op TV en als ze tegen ons hebben gespeeld. Dat geldt ook voor de mensen die doen alsof Pinto de nieuwe Snoyl is en v/d Biezen een soort van Pelé.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat ben ik wel met je eens ja: "eerst zien dan geloven". Hoor van velen van ow die is goed, ow dat is een goede aankoop, ow volgend jaar goed team etc, maar dat gevoel had ik dit jaar ook... Totdat bleek van die frotters als rajcomar er niks van konden... ongeloofijk dat die gast nog zo vaak is opgevraagd is voor het olympisch elftal.
Ik heb nu al meer vertrouwen in komend seizoen dan aan het begin van dit seizoenquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:40 schreef Beschouw het volgende:
Eén troost is er: volgend seizoen kan het alleen maar beter gaan. Ik begin nu alvast te duimen.
Man,dat denkbeeld heb ik 10 jaar geleden al opzij geschovenquote:Op zondag 9 april 2006 12:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met een beetje beleid moet het niveau van RKC te halen zijn.
De jaren '80 tijd zal iig niet terugkerenquote:Op zondag 9 april 2006 12:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik blijf (wellicht tegen beter weten in) positief. Alleen zie ik het met deze verantwoordelijken ook niet gebeuren...
We hebben 3 kansen gehad de laatste jaren.quote:Op zondag 9 april 2006 12:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nope, maar een Eredivisieclub in Den Bosch moet mogelijk zijn. Hoewel het al vijf over twaalf is, het gat met de Eredivisie is enorm groot, nauwelijks nog te overbruggen.
Maar toch zullen wij nooit veur een ander clubke kiezenquote:Op zondag 9 april 2006 12:07 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is het keer op keer trouwens weer een nutteloze discussie over de eredivisie.
We waren niets,we zijn niets en we zullen ook nooit iets worden ook
Althans,onder vd Hoorn dan.
He, wij zijn op dezelfde dag jarig.quote:Op zondag 9 april 2006 13:32 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Maar toch zullen wij nooit veur een ander clubke kiezen![]()
errug war?quote:Op zondag 9 april 2006 13:32 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Maar toch zullen wij nooit veur een ander clubke kiezen![]()
Wat gezellig!quote:Op zondag 9 april 2006 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
He, wij zijn op dezelfde dag jarig.
Waaronder minstens 4 eredivisieclubs.quote:Op zondag 9 april 2006 01:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen idee, maar vorig jaar wilden ze hem niet kwijt in ieder geval. Schijnen nu meer kapers op de kust te zijn.
Nee, ze mogen gaan genieten van hun welverdiende rustquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:35 schreef DutchGooner het volgende:
Spelen die kranten trouwens geen post-season friendlies?
quote:Biyadat hoort bij afvallers
Woensdag 12 april 2006 - Den Bosch - Mounir Biyadat keert komend seizoen niet meer terug bij FC Den Bosch, zo kreeg hij gisteren te horen van manager voetbalzaken Fred van der Hoorn. Ook Luciën Dors, Roel Buikema, Jaap Davids en Prince Rajcomar behoren tot het rijtje afvallers bij Den Bosch.
Biyadat (22) werd door FC Den Bosch lange tijd als een groot talent beschouwd, maar de clubleiding vindt dat de Veghelaar dit seizoen te weinig progressie heeft geboekt. En te weinig rendement had als middenvelder. „Heel jammer dat ik na elf jaar op deze manier afscheid moet nemen van FC Den Bosch“, reageert Biyadat, die in 2002 zijn debuut maakte in het eerste elftal. ,,Ik heb inderdaad een matig seizoen gespeeld. Maar omdat de club weet wat ik kan, hoopte ik op het voordeel van de twijfel. Helaas was dat niet het geval. Ik zal nu op zoek moeten naar een nieuwe club.“ Biyadat is zeker niet de enige speler van wie FC Den Bosch na dit toch teleurstellende seizoen - de play-offs werden niet gehaald - afscheid neemt. Ook de huurlingen Davids en Dors (beiden van Vitesse afkomstig), Buikema (van Excelsior) en Rajcomar (van Utrecht) hoeven niet te rekenen op een nieuw contract. Hetzelfde geldt voor Brayton Biekman, die afgelopen seizoen werd verhuurd aan Excelsior.
En ook Marcel Cas keert niet meer terug. De oud-RBC’er was dit seizoen vooral actief als hersteltrainer vanwege zijn eigen blessure, maar ook in die functie blijft hij niet.
’Frisse neus halen’
Voorts wil FC Den Bosch wel verder gaan met doelman Michel Vorm, die eveneens wordt gehuurd van FC Utrecht. Maar de club uit de Domstad wil Vorm op ieder moment kunnen terughalen als dat nodig is en dat wil Den Bosch op zijn beurt niet. Het contract van keeper Martijn van Strien loopt nog een jaar door, maar hij mag transfervrij vertrekken. „Het is goed als Martijn elders een frisse neus gaat halen“, aldus Van der Hoorn. Mocht Van Strien nergens onderdak vinden, blijft hij bij Den Bosch en kan hij de strijd aangaan met de aangetrokken Gino Coutinho. Of Mihci komend seizoen nog actief is in Den Bosch is nog onzeker. De Belg Stanley Aborah wacht wat er op hem afkomt voordat hij ’ja’ zegt tegen FC Den Bosch. En ook Peter Uneken heeft een aanbieding nog in beraad. Tegenover het grote aantal vertrekkers staat al een heel lijstje nieuwe spelers dat voor komend seizoen is aangetrokken: Coutinho, Pinto, Luijten, Wau, Demouge, Van der Biezen en Ten Heuvel. Van der Hoorn wil graag in elke linie nog een speler halen. Met name een ’kerel op het middenveld met gif in zijn donder’. „Dit seizoen is gebleken dat we zo iemand tekort kwamen.“
Flikker op joh,die pipo mag blij zijn als ie 10 wedstrijden speelt.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:56 schreef Suijk het volgende:
Luijten gaat jullie de eredivisie in schoppen!
Dachten we van Cales ookquote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Flikker op joh,die pipo mag blij zijn als ie 10 wedstrijden speelt.
Maar dat was bij een gebrek aan beterquote:Op woensdag 12 april 2006 16:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dachten we van Cales ook![]()
Mwah... Biyadat speelt al 2 seizoenen kut... heeft mi de verwachtingen niet waar kunnen maken, dus zo verrassend vind ik het niet dat ie weg moet.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat was bij een gebrek aan beter
Iets wat nu niet van toepassing is lijkt mij.
Zou een lekkere bende worden als we iedereen eruit gaan schoppen na een matig seizoen.
Als we zo gaan redeneren zouden we nu zonder spelers zitten na afgelopen seizoen.
Ik vind het heel jammer dat hij weg gaat, komt toch uit onze jeugdopleiding en heeft toch 11 jaar bij de FC gespeeld.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:53 schreef DutchGooner het volgende:
Nu is het nog alleen wachten op de reactie van Terror die de beslissing van Fred rechtvaardigd....
Correctie,die heeft in verhouding voor mijn gevoel nooit een eerlijke kans gehad.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Overigens CMT weet ik het zo net nog niet of hij het elders (wel) gaat maken. Hetzelfde zei jij ook toen Geoffrey Meye vertrok. Maar die heeft het ook nooit echt kunnen waarmaken.. En zijn contract wordt nu ook niet verlengd... Het valt allemaal nog te bezien.
Ik kan me dat niet meer herinerren.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meye heeft nooit een eerlijke kans gehad en speelde destijds wel Ibrahimovic en Kezman uit de wedstrijd. Niet de minste spitsen.
en dan schijnt er dus alweer een ander licht over het hele verhaalquote:Op donderdag 13 april 2006 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoveel Uneken als Biyadat hebben dus een verlaagde aanbieding gekregen, Peter is er wel mee akkoord gegaan, Mounir niet.
Zeker betrouwbaar, hij kent sowieso mensen bij den bosch, welliswaar op de commerciele afdeling. En ik heb ook even nagevraagd en schijnt inderdaad te kloppen.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dan schijnt er dus alweer een ander licht over het hele verhaal
(in hoeverre is die post in het GB betrouwbaar trouwens?)
Die mensen ken ik ookquote:Op donderdag 13 april 2006 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeker betrouwbaar, hij kent sowieso mensen bij den bosch, welliswaar op de commerciele afdeling. En ik heb ook even nagevraagd en schijnt inderdaad te kloppen.
"schijnt"quote:Op donderdag 13 april 2006 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij schijnt van Helmond vaak te spreken. En ja Roel kennen we allemaal
zo ken ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 13 april 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Mwah.. dat wil ik niet zeggen. Eerdere berichten van deze persoon zijn ook al vaker betrouwbaar gebleken.
Nou ja, laat ik het zo zeggen, als crew van m-side.com hebben wij redelijk in kaart wie onder welke namen post, wie onzin verkoopt en wie vrij betrouwbaar zijn. Maargoed het is ook verder niet zo belangrijk feit is dat Mounir vertrekt. Hoop voor hem dat hij een goede club vind.quote:
Zou goed kunnen, denk niet dat hij hier ooit een (basis)plaats zal afdwingen.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Heijnsbergen naar België?
Richard van Rijn speelt trouwens volgend seizoen voor Geldrop.
Jaarlijkse ruil voor het 'lenen' van het sportpark voor de trainingsweekend (-kamp durf ik het niet te noemenquote:
Zou dat echt de reden zijn???quote:Op woensdag 26 april 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
Maar wel leuk toch
We zijn gewoon een leuke club waar ze zich thuisvoelen en op hun gemak zijn.
Ja we betalen niks. Maar Theo Teelen is een NIVO man, Jan Schouten de Ex-voorzitter. Rick van Aalst de oud-commercieel manager. Gewoon een goede relatiequote:
Tis meer een bedankje voor het mogen gebruiken van hun velden natuurlijkquote:
Tegen de crimineelste club uit Nederland!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:14 schreef DutchGooner het volgende:
Zo,zullen we deze ook maar weer eens onder het stof vandaan toveren.
OEFENPROGRAMMA FC DEN BOSCH 2006-2007
Donderdag 25 mei 16.00 uur SC Oranje – FC Den Bosch Arnhem
Een reden te meer om te gaanquote:Op donderdag 27 april 2006 16:05 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Tegen de crimineelste club uit Nederland!![]()
Als je daar naar toe gaat moet je ook eens kijken wat voor een volk daar langs de lijn staat![]()
Wasda?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Wilmer Kousemaker
Ik was er net achter. Hij dus:quote:Op donderdag 27 april 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Speler van NAC Breda, die daar voornamelijk in het tweede speelde.
Nou nou, Haemhouts is inderdaad geweldig...quote:Op donderdag 27 april 2006 19:52 schreef Yeahinho het volgende:
Als ie het net zo gaat doen als Robbie Haemhouts, dan is ie wat mij betreft welkom.
Dat is waar, maar ik vind het niet veel bijzonders.quote:Op zondag 30 april 2006 20:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Haemhouts straalde tenminste af en toe uit dat hij er wat van wilde maken.
Hij zit bij ons wel aan z'n plafond. Ik vond hem vorig seizoen ook beter dan afgelopen seizoen. Ik heb 'm er graag bij, maar het is niet iemand die de kar kan trekken of er ver bovenuit steekt.quote:Op zondag 30 april 2006 20:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind het niet veel bijzonders.
Hoe kom je drbij dat hij naar ons komt dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
Dat moet je ook niet doen, want hij is ook in gesprek geweest met diverse Zeeuwse hoofdklassers.
Oke, daar hebben we wat aanquote:Op maandag 1 mei 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:
Omdat hij dat zelf verteld heeft aan een goede vriend van hem, die ik ook weer ken.
Nee, NAC 2 zie ik niet veel van. En bij NAC 1 deed hij nooit mee als ik daar ging kijken. Mijn collega, die een NAC-seizoenkaart heeft, was er niet echt van onder de indruk. Maar hij moet niet voor niets vertrekken daar.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oke, daar hebben we wat aanWe shall see
Wat is jouw oordeel mich? Heb je hem wel eens zien spelen?
In de wedstrijden die ik gezien heb redelijk, maar niet bijzonder.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
En hoe was de indruk?
idd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Nuland.. Vught... Dan hoor je gewoon voor the Blue White Army te zijn!
Maar jij was toch fan van Rajcomar?quote:Op zondag 30 april 2006 20:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind het niet veel bijzonders.
Nee. Ik was de enige in het stadion die hem niet afzeek. Dat is wat anders.quote:
Wat ben jij voor nepsupporter?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee. Ik was de enige in het stadion die hem niet afzeek. Dat is wat anders.
Dat blijktquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ben geen supporter. Kom af en toe kijken...
Achja, wat dat betreft zitten er in Nuland toch nog aardig wat FCDB supporters (o.a. vrienden van Koen) en in Vught nog veel meer volgens mij... En tja, achter het succes aanlopen kan ik het niet helemaal noemen, het is gewoon met de paplepel ingegoten en ergens in de jaren '90 nam ik mijn eerste seizoenskaart, toch niet de meest succesvolle periode van PSV...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd.
Er zijn hier in de omgeving teveel mensen die achter het succes van een Top-3 club aanlopen.
Wat hebben ze gedaan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:44 schreef LadyFCDB het volgende:
Nou de wedstrijd tegen BVV was om te janken....
Ik eik wel eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:13 schreef Yeahinho het volgende:
Ik las het ook net. Kan het bijna niet geloven eigenlijk.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wehehe. Met Rajcomar in de spits zou het natuurlijk wel kunnen ja.
Nog niets ontvangenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
En de brief voor het verlengen van de SCC is binnen. Prijzen hetzelfde gebleven.
wsl niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:42 schreef Yeahinho het volgende:
Volgend jaar wel weer een scc voor DG?
Dit i.v.m. het eventueel aanvragen van een andere plaats.
Deed wel mee maar zijn toekomst is nog steeds onzeker....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Aborah blijft dus niet opmakend uit dat stukje. Of hij deed niet mee?
Weer redelijk wat Bosschenaren in Luik vanavond.
Zeg maar de 92e en 93e minuutquote:Op zondag 7 mei 2006 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Aha,
Scoorde toen de 2-2 en de 3-3 beide in de laatste minuten bij respectievelijk sparta en helmond uit.
[DG-modus]quote:Op maandag 8 mei 2006 23:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag Powel terugkomen?
Oh jee...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Petrovic zou stage komen lopen of iets?
Was al twee weken bekendquote:Op zondag 14 mei 2006 02:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Heynsbergen schijnt naar KVSK United te gaan.
quote:Op zondag 14 mei 2006 15:28 schreef Yeahinho het volgende:
Dan moet je toch maar eens wat vaker de ooit beste FC-fansite bezoeken.
Is er al wat duidelijk over zijn nabije toekomst? Blijft ie nog een jaar of wil Utrecht hem terug?quote:
Ik weet niet zeker of ie terug naar Utrecht gaat, maar hij vertrekt sowieso bij ons . Das toch al lang bekend?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Is er al wat duidelijk over zijn nabije toekomst? Blijft ie nog een jaar of wil Utrecht hem terug?
Dat laatste zou wel begrijpelijk zijn. Die Grandel en Terol zijn niet bepaald hoogvliegers.
Mooi, ik schop em met alle plezier het Kanaal over!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:45 schreef marsu het volgende:
Rajcomar wordt al enkele maanden nauwlettend gevolgd door een of andere engelse 2e-divisionist. Kan zo niet op de naam komen.
Uhm nee, hij blijft wellicht. Het enige nadeel is dat Utrecht hem elk moment wil op kunnen eisen. We zullen ook een reserve keeper moeten hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:00 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet niet zeker of ie terug naar Utrecht gaat, maar hij vertrekt sowieso bij ons . Das toch al lang bekend?
Ja dat dacht ik ook.....quote:Op zondag 14 mei 2006 20:12 schreef Yeahinho het volgende:
Ik dacht dat ie om die reden sowieso niet mocht blijven bij FC, en daarom Coutinho als vervanger was aangetrokken..?
Gouden Gids Divisie wordt Jupiler Leaguequote:
Als Van Strien zelf niet naar die club wil, dan houdt het op hè. Contract is contract, dus als ie persé wil kan ie FC daaraan houden lijkt me. Indien ie ergens anders naartoe wíl mag ie het echter wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat klopt, maar er is toch wel een (amateur)club die een keeper als van Strien wil hebben? Verus is niet beter dan van Strien trouwens.
Was wel de bedoeling maar ben lekker wezen uitwaaien aan het strand met gezellig gezelschapquote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef LadyFCDB het volgende:
Verslag van vanmiddag met een filmpje van 7 minuten op wasmeer.nl. Zijn er nog mensen van hier geweest vanmiddag?
Van Strien zal heus wel ergens willen keepen, maar (wellicht) niet bij de amateurs. Dan zal ie namelijk een baan enzo ernaast moeten gaan nemen, en ik weet niet hoe ie daar over denkt.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Het lijkt me dat deze oplossing in samenspraak met van Strien is gekozen omdat hij graag wil spelen. En dus zal hij echt een club niet zomaar afwijzen.
Tsjah, maar het is wel de bedoeling dat er ballen tegengehouden worden, anders kunnen ze net zo goed mij in de goal zetten. Ben nog goedkoper.
Ja heeft schijnbaar de hele wedstrijd gespeeldquote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Zie ik nou Marcel Cas weer spelen in dat filmpje
Kom maar thuis jongenquote:FC Den Bosch in gesprek met Lurling
17 mei 2006, 14:41
Door: Jeroen Kuiper
Anthony Lurling is in gesprek met FC Den Bosch over een mogelijke terugkeer naar Den Bosch. De aanvaller is bij 1.FC Köln overbodig en wil terug naar Nederland. "Ik hoop natuurlijk op een club uit de Eredivisie", aldus Lurling.
Köln nam Lurling afgelopen zomer over van Feyenoord, maar de aanvaller kon in Duitsland niet aan de verwachtingen voldoen. Ook kreeg de Bosschenaar last van heimwee. Mede daarom werd Lurling in de tweede seizoenshelft verhuurd aan RKC Waalwijk.
Lurling zelf hoopt op een club uit de Eredivisie, maar:"Als ik moet kiezen tussen Den Bosch en 1.FC Köln neig ik naar Den Bosch." De club heeft de interesse in Lurling bevestigd, maar vreest hem niet te kunnen vastleggen. "Het zal moeilijk worden hem vast te leggen, want er zullen nog genoeg andere clubs komen voor Anthony", meldt technisch manager Fred van der Hoorn in [i]V[I/i].
Lurling begon zijn loopbaan in 1994 in De Vliert en kwam verder uit voor sc Heerenveen, Feyenoord en NAC Breda. In 339 wedstrijden kwam hij tot 105 doelpunten.
19quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Zal de inbreng van de vriendelijke Foppe zijn geweest, lijkt me. Dat ene seizoen dat ie er 17 maakte was ie echt sterk.
Jij bent de enige in den bosch die hem niet terug wil?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
*zucht...
zondag denk ik nog wel effe kijken trouwens
Ik ben niet zo gecharmeerd van hem op zijn zachst gezegd maar liever hem dan van Nistelkutje natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bent de enige in den bosch die hem niet terug wil?
en dat is de reden waarom ik er niet zo happig om ben.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter dan alles spelers die we afgelopen jaar hadden. Echte bosscenaar zal altijd ervoor gaan enzo. .
in Biezenmortel volgens mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Tegen wie spelen ze dan zondag trouwens?
Moet later die dag toch naar Oosterhout dus het ligt enigzins op de wegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou daar pas ik voor. Hoef die lamzakken niet meer te zien. Heb bovendien zelf BVO toernooi bij fc.
Te weinig voor Den Bosch, wellicht (op den duur) leuk voor NIVO.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:06 schreef tong80 het volgende:
Koen van Kessel van het tweede gaat naar NIVO-Sparta. Is het wat ? Deze rechtsachter ?
18 in 2000 inderdaad, 12 in 2001 en 6 in 2002... Hij ging er steeds 6 terug. Ook 0 in 2003 voor Heerenveen, dus het klopt prima.quote:
Morgen om 12.35 op ZDF, menneke uit mijn teamquote:Der zwölfjährige Jordy Thomassen aus Hertogenbosch (Niederlande) spielt in dem Verein, in dem auch sein Idol Ruud van Nistelrooy seine Karriere begann. "LIMIT" hat Jordy auf den Spuren von Manchesters Superstürmer van Nistelrooy begleitet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |