idd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Nuland.. Vught... Dan hoor je gewoon voor the Blue White Army te zijn!
Maar jij was toch fan van Rajcomar?quote:Op zondag 30 april 2006 20:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind het niet veel bijzonders.
Nee. Ik was de enige in het stadion die hem niet afzeek. Dat is wat anders.quote:
Wat ben jij voor nepsupporter?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee. Ik was de enige in het stadion die hem niet afzeek. Dat is wat anders.
Dat blijktquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ben geen supporter. Kom af en toe kijken...
Achja, wat dat betreft zitten er in Nuland toch nog aardig wat FCDB supporters (o.a. vrienden van Koen) en in Vught nog veel meer volgens mij... En tja, achter het succes aanlopen kan ik het niet helemaal noemen, het is gewoon met de paplepel ingegoten en ergens in de jaren '90 nam ik mijn eerste seizoenskaart, toch niet de meest succesvolle periode van PSV...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd.
Er zijn hier in de omgeving teveel mensen die achter het succes van een Top-3 club aanlopen.
Wat hebben ze gedaan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:44 schreef LadyFCDB het volgende:
Nou de wedstrijd tegen BVV was om te janken....
Ik eik wel eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:13 schreef Yeahinho het volgende:
Ik las het ook net. Kan het bijna niet geloven eigenlijk.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wehehe. Met Rajcomar in de spits zou het natuurlijk wel kunnen ja.
Nog niets ontvangenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
En de brief voor het verlengen van de SCC is binnen. Prijzen hetzelfde gebleven.
wsl niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:42 schreef Yeahinho het volgende:
Volgend jaar wel weer een scc voor DG?
Dit i.v.m. het eventueel aanvragen van een andere plaats.
Deed wel mee maar zijn toekomst is nog steeds onzeker....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 03:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Aborah blijft dus niet opmakend uit dat stukje. Of hij deed niet mee?
Weer redelijk wat Bosschenaren in Luik vanavond.
Zeg maar de 92e en 93e minuutquote:Op zondag 7 mei 2006 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Aha,
Scoorde toen de 2-2 en de 3-3 beide in de laatste minuten bij respectievelijk sparta en helmond uit.
[DG-modus]quote:Op maandag 8 mei 2006 23:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag Powel terugkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |