Er zijn ook nog blijvers, die zijn ook voor meerdere jaren vastgelegd en zouden dus samen met de nieuwelingen Eredivisiewaardig zijn.
Nu zijn er al 7 nieuwe spelers gehaald. Da's een behoorlijk groot onderdeel van een team. Een team bestaat uit 11 spelers. Vul die 7 aan met de Eredivisiewaardig geachte spelers die contractverlenging krijgen of nog vastliggen (Beekmans, Rimkus, Aborah, Leitoe)... dan zit je al aan elf.
Het budget is gewoon hetgeen wat er vrijkomt. Nokken er spelers, dan kun je er iemand anders voor in de plaats halen. Bij promotie komt er wellicht wat extra los, al heb je voor het merendeel van de posities in het elftal al spelers voor langere tijd vastgelegd.
Ik vraag me trouwens af of spelers afkomstig uit de onderste regionen van de GGD "zo mee de Eredivisie in kunnen".
Ik moet het allemaal zien. Het zal wel weer niks worden. Zoals altijd. Veel praatjes, weinig beleid.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.