abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36767387
Het is niets overdreven. Het eerste jaar van Kruys deden we het beter dan nu. Je kunt het ultimatum ook steeds voor je uitschuiven natuurlijk....

Al jaren zijn er voldoende praatjes... Nu de prestaties nog.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36767610
Vooral nergens inhoudelijk op ingaan
pi_36767639
Ik ga er gewoon inhoudelijk op in. Gelukkig is jouw reactie lekker inhoudelijk. Het eerste jaar onder Kruys (na de degradatie onder Vloet) deden we het beter dan nu. Wat is er dan opgebouwd?

Daarnaast sprak Fred zich in het BD weer aardig tegen. Eerst roept hij dat promotie nog te vroeg is omdat er dan geen competatief elftal op de been kan worden gebracht, dan roept hij dat we volgend jaar wel voor promotie gaan omdat er al wat jongens zijn vastgelegd voor meerdere jaren die op dat niveau meekunnen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36767681
Wat heeft het voor zin dan om nu de TD te ontslaan, al die onzin die jij overal leest maar er uiteindelijk niet staat vind ik niet zo interressant eigenlijk.

Verder vergelijk je appels met peren... volgend jaar speelden we eredivisie, dus dat was wel beter dan het eerste jaar met kruys?...?...
pi_36767711
Het stond gewoon in het BD. Promoveren was te vroeg, want zonder hulp van buiten konden we geen goed elftal op de been brengen. Volgend seizoen gaan we wel voor promotie, want er zijn al jongens die meekunnen voor meerdere jaren vastgelegd. Dat spreekt elkaar behoorlijk tegen.

De TD heeft slecht werk geleverd.
pi_36767734
Geen appels en peren. Het eerste jaar onder Kruys waren we net gedegradeerd en kwam Fred aan het roer om van FCDB een Eredivisiewaardige club te maken. Nu, zijn we weer gedegradeerd en hebben we er net 'n waardeloos seizoen in de GGD op zitten.

Prestaties slechter dan in het 1e jaar onder Kruys en ook het voetbal was niet om aan te zien.
pi_36767766
Leer trouwens eens spellen. Misschien dat je dan ooit nog eens 'n krant kunt lezen en ook nog eens kunt begrijpen.
pi_36767778
Wat snap je niet aan het woord "nut"?
pi_36767786
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Vooral nergens inhoudelijk op ingaan
pi_36767840
Waar moet ik inhoudelijk op ingaan dan? Ik vraag jou wat het nut is van het nu ontslaan (en aannemen van een nieuwe) TD, kom jij aan met "hij heeft slecht werk geleverd". Kom je nog met een krantenberichtje wat je zelf niet begrijpt.
pi_36767879
Jij begrijpt het krantenbericht niet. Hij spreekt zichzelf tegen. Je loopt verder alleen te melken dat het geen nut heeft de TD te ontslaan, omdat het kalf al verdronken is. Da's lekker inhoudelijk.

De reden waarom hij moet opkrassen lijkt me nogal duidelijk. Hij presteert niet, praatjes vullen geen gaatjes. Laat 'm maar lekker verdedigers gaan scouten.... alhoewel.. Rimkus...
pi_36767951
quote:
Promoveren is theoretisch nog mogelijk, maar is FC Den Bosch daar al wel klaar voor?
Van der Hoorn: „We gaan het niet uit de weg, maar als we promoveren, hebben we veel hulp van buitenaf nodig om een eredivisiewaardig team op de been te brengen.“
En:
quote:
„Minder. We hebben nu al vijf nieuwe jongens voor meerdere jaren vastgelegd die het klappen van de zweep kennen. Die spelers kunnen in principe straks zo mee de eredivisie in.“
pi_36768020
En nog steeds geen antwoord op mijn vraag....

Begrijpend lezen is moeilijk inderdaad maar ik wil je het stukje wel even uitleggen hoor:
Nu is bijna al het budget gebruikt aan de 7 nieuwe spelers die er komen, maar nog geen eredivisie waardig team. En zou er dus hulp (=geld) van buitenaf nodig zijn. Volgend jaar is er weer nieuw/meer besteedbaar budget (zeker bij promotie) in dat geval kunnen er dus nog een aantal spelers worden aan getrokken die samen met de nu "meerjarig vastgelegde die dat niveau aankunnen" het wel kunnen bewerkstelligen.
pi_36768164
Er zijn ook nog blijvers, die zijn ook voor meerdere jaren vastgelegd en zouden dus samen met de nieuwelingen Eredivisiewaardig zijn.

Nu zijn er al 7 nieuwe spelers gehaald. Da's een behoorlijk groot onderdeel van een team. Een team bestaat uit 11 spelers. Vul die 7 aan met de Eredivisiewaardig geachte spelers die contractverlenging krijgen of nog vastliggen (Beekmans, Rimkus, Aborah, Leitoe)... dan zit je al aan elf.

Het budget is gewoon hetgeen wat er vrijkomt. Nokken er spelers, dan kun je er iemand anders voor in de plaats halen. Bij promotie komt er wellicht wat extra los, al heb je voor het merendeel van de posities in het elftal al spelers voor langere tijd vastgelegd.

Ik vraag me trouwens af of spelers afkomstig uit de onderste regionen van de GGD "zo mee de Eredivisie in kunnen".

Ik moet het allemaal zien. Het zal wel weer niks worden. Zoals altijd. Veel praatjes, weinig beleid.
pi_36768266
Dat ben ik wel met je eens ja: "eerst zien dan geloven". Hoor van velen van ow die is goed, ow dat is een goede aankoop, ow volgend jaar goed team etc, maar dat gevoel had ik dit jaar ook... Totdat bleek van die frotters als rajcomar er niks van konden... ongeloofijk dat die gast nog zo vaak is opgevraagd is voor het olympisch elftal. (en daar wel scoorde)
pi_36768326
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat ben ik wel met je eens ja: "eerst zien dan geloven". Hoor van velen van ow die is goed, ow dat is een goede aankoop, ow volgend jaar goed team etc, maar dat gevoel had ik dit jaar ook... Totdat bleek van die frotters als rajcomar er niks van konden... ongeloofijk dat die gast nog zo vaak is opgevraagd is voor het olympisch elftal.
Tja... ik moet eerlijk bekennen dat ik al die gasten niet wekelijks zie spelen, wel wat van gezien op TV en als ze tegen ons hebben gespeeld. Dat geldt ook voor de mensen die doen alsof Pinto de nieuwe Snoyl is en v/d Biezen een soort van Pelé.

Als ik het zo hoor dan zijn het allemaal weer geweldige, eredivisiewaardige aankopen, maar ik moet het nog zien. Ik houd het er maar op dat die gasten niet voor niets onderin de GGD speelden.

Rajcomar heb ik altijd een overschatte speler gevonden. In zijn begintijd heb ik 'm bij Fortuna een aantal keer zien spelen. Iedereen vond het een groot talent, maar het is gewoon een werkschuwe kwast in het veld. Volgend jaar weer Fortuna voor hem denk ik.
pi_36768433
Luijten heeft ook lekker veel gespeeld voor Omniworld dit seizoen. Dat belooft wat.
pi_36770251
Luijten was wel ok, maar niet eredivisiewaardig. Voor de breedte kunnen jullie hem er wel bijhebben, maar hij zal het verschil niet maken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36771162
Dat soort spelers hebben we dus niets aan. Iemand die "wel ok" was bij Omniworld kunnen we weinig mee...

Hij heeft ook maar 21 keer meegedaan dit seizoen.
pi_36771549
Ja hij is denk ik kwalitatief de minste aanwinst.
pi_36773766
Tenzij Ivar Eltenberg nog tekent.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36782524
Die tekent niet.
pi_36782668
Velasco van AGOVV wilden ze vorig jaar al hebben... Weet niet of die interesse er nog steeds is...
pi_36782679
Guijo Velasco vind ik een goede voetballer. Zou ik graag hier zien eigenlijk. Loopt zijn contract af?
pi_36782714
Geen idee, maar vorig jaar wilden ze hem niet kwijt in ieder geval. Schijnen nu meer kapers op de kust te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')