Inderdaad. Maar ze hebben er 4 jaar over kunnen doen. Is in 2002 gebeurd.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:09 schreef tong80 het volgende:
Goed dat ze het hebben onderzocht. Gebeurt niet vaak.
Maar worden we zesde hebben we niks...quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt, als we 5e worden zijn we 4e.
Zal Ajax überhaupt wel een transfersom verlangen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
Aborah mag blijven natuurlijk al is de vraag of we de vereiste centjes op tafel kunnen leggen die ajax zal verlangen en of hij zelf wil blijven natuurlijk.
Goede zaak van de ombudsman al betwijfel ik ten zeerste of er wat mee gedaan wordt
Het zijn en blijven joden natuurlijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zal Ajax überhaupt wel een transfersom verlangen?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
We zijn nu verder van huis dan ooit.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Vooral nergens inhoudelijk op ingaan
En:quote:Promoveren is theoretisch nog mogelijk, maar is FC Den Bosch daar al wel klaar voor?
Van der Hoorn: „We gaan het niet uit de weg, maar als we promoveren, hebben we veel hulp van buitenaf nodig om een eredivisiewaardig team op de been te brengen.“
quote:„Minder. We hebben nu al vijf nieuwe jongens voor meerdere jaren vastgelegd die het klappen van de zweep kennen. Die spelers kunnen in principe straks zo mee de eredivisie in.“
Tja... ik moet eerlijk bekennen dat ik al die gasten niet wekelijks zie spelen, wel wat van gezien op TV en als ze tegen ons hebben gespeeld. Dat geldt ook voor de mensen die doen alsof Pinto de nieuwe Snoyl is en v/d Biezen een soort van Pelé.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat ben ik wel met je eens ja: "eerst zien dan geloven". Hoor van velen van ow die is goed, ow dat is een goede aankoop, ow volgend jaar goed team etc, maar dat gevoel had ik dit jaar ook... Totdat bleek van die frotters als rajcomar er niks van konden... ongeloofijk dat die gast nog zo vaak is opgevraagd is voor het olympisch elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |