abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 april 2006 @ 12:04:43 #101
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36787841
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:40 schreef Beschouw het volgende:
Eén troost is er: volgend seizoen kan het alleen maar beter gaan. Ik begin nu alvast te duimen.
Ik heb nu al meer vertrouwen in komend seizoen dan aan het begin van dit seizoen

Niet dat dat zo moeilijk is
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 9 april 2006 @ 12:07:27 #102
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36787913
Wat is het keer op keer trouwens weer een nutteloze discussie over de eredivisie.

We waren niets,we zijn niets en we zullen ook nooit iets worden ook

Althans,onder vd Hoorn dan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36787941
Met een beetje beleid moet het niveau van RKC te halen zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 9 april 2006 @ 12:14:27 #104
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36788079
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met een beetje beleid moet het niveau van RKC te halen zijn.
Man,dat denkbeeld heb ik 10 jaar geleden al opzij geschoven
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36788878
Ik blijf (wellicht tegen beter weten in) positief. Alleen zie ik het met deze verantwoordelijken ook niet gebeuren...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 9 april 2006 @ 12:49:09 #106
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36788951
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik blijf (wellicht tegen beter weten in) positief. Alleen zie ik het met deze verantwoordelijken ook niet gebeuren...
De jaren '80 tijd zal iig niet terugkeren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36789002
Nope, maar een Eredivisieclub in Den Bosch moet mogelijk zijn. Hoewel het al vijf over twaalf is, het gat met de Eredivisie is enorm groot, nauwelijks nog te overbruggen.
  zondag 9 april 2006 @ 12:54:07 #108
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36789077
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nope, maar een Eredivisieclub in Den Bosch moet mogelijk zijn. Hoewel het al vijf over twaalf is, het gat met de Eredivisie is enorm groot, nauwelijks nog te overbruggen.
We hebben 3 kansen gehad de laatste jaren.
2 keer hebben we het aan onszelf te wijten gehad en 1 seizoen zijn we gruwelijk genaaid door de KNVB.
Kortom,we hebben de kansen gehad en nu pissen we naast de boot en niet zo zuinig ook.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 9 april 2006 @ 13:32:12 #109
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_36790110
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:07 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is het keer op keer trouwens weer een nutteloze discussie over de eredivisie.

We waren niets,we zijn niets en we zullen ook nooit iets worden ook

Althans,onder vd Hoorn dan.
Maar toch zullen wij nooit veur een ander clubke kiezen
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_36790152
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:32 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

He, wij zijn op dezelfde dag jarig.
  zondag 9 april 2006 @ 13:34:30 #111
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36790178
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:32 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

errug war?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 9 april 2006 @ 13:48:00 #112
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_36790517
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

He, wij zijn op dezelfde dag jarig.
Wat gezellig!
pi_36795923
quote:
Op zondag 9 april 2006 01:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen idee, maar vorig jaar wilden ze hem niet kwijt in ieder geval. Schijnen nu meer kapers op de kust te zijn.
Waaronder minstens 4 eredivisieclubs.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36815891
Vind jij Rimkus trouwens echt zo slecht? CMT. Ik vind het wel meevallen eigenlijk... Ok het is natuurlijk geen Ferne Snoyl, maar hij heeft toch redelijk en vrij constant gespeeld dit seizoen vind ik.
pi_36836211
Ik vind Rimkus een van de slechtste spelers van de FC. Verdedigend vind ik 'm zwak, opbouwen is hij onrustig en zwak en aanvallend voegt hij weinig toe. Ik zie liever Haemhouts als linksback.
  dinsdag 11 april 2006 @ 00:35:06 #116
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36843919
Spelen die kranten trouwens geen post-season friendlies?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36848079
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 00:35 schreef DutchGooner het volgende:
Spelen die kranten trouwens geen post-season friendlies?
Nee, ze mogen gaan genieten van hun welverdiende rust
pi_36863945
Die zijn wat maanden vrij trouwens... Tot begin juli?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36864690
1 juli begint het nieuwe seizoen officieel weer.
pi_36864734
Ik denk dat mannen als Buikema en Prince best nog wel zin hebben in wat nuttige potjes tegen FC Lienden, Rossum en CHC.
pi_36883557
quote:
Biyadat hoort bij afvallers

Woensdag 12 april 2006 - Den Bosch - Mounir Biyadat keert komend seizoen niet meer terug bij FC Den Bosch, zo kreeg hij gisteren te horen van manager voetbalzaken Fred van der Hoorn. Ook Luciën Dors, Roel Buikema, Jaap Davids en Prince Rajcomar behoren tot het rijtje afvallers bij Den Bosch.

Biyadat (22) werd door FC Den Bosch lange tijd als een groot talent beschouwd, maar de clubleiding vindt dat de Veghelaar dit seizoen te weinig progressie heeft geboekt. En te weinig rendement had als middenvelder. „Heel jammer dat ik na elf jaar op deze manier afscheid moet nemen van FC Den Bosch“, reageert Biyadat, die in 2002 zijn debuut maakte in het eerste elftal. ,,Ik heb inderdaad een matig seizoen gespeeld. Maar omdat de club weet wat ik kan, hoopte ik op het voordeel van de twijfel. Helaas was dat niet het geval. Ik zal nu op zoek moeten naar een nieuwe club.“ Biyadat is zeker niet de enige speler van wie FC Den Bosch na dit toch teleurstellende seizoen - de play-offs werden niet gehaald - afscheid neemt. Ook de huurlingen Davids en Dors (beiden van Vitesse afkomstig), Buikema (van Excelsior) en Rajcomar (van Utrecht) hoeven niet te rekenen op een nieuw contract. Hetzelfde geldt voor Brayton Biekman, die afgelopen seizoen werd verhuurd aan Excelsior.
En ook Marcel Cas keert niet meer terug. De oud-RBC’er was dit seizoen vooral actief als hersteltrainer vanwege zijn eigen blessure, maar ook in die functie blijft hij niet.

’Frisse neus halen’
Voorts wil FC Den Bosch wel verder gaan met doelman Michel Vorm, die eveneens wordt gehuurd van FC Utrecht. Maar de club uit de Domstad wil Vorm op ieder moment kunnen terughalen als dat nodig is en dat wil Den Bosch op zijn beurt niet. Het contract van keeper Martijn van Strien loopt nog een jaar door, maar hij mag transfervrij vertrekken. „Het is goed als Martijn elders een frisse neus gaat halen“, aldus Van der Hoorn. Mocht Van Strien nergens onderdak vinden, blijft hij bij Den Bosch en kan hij de strijd aangaan met de aangetrokken Gino Coutinho. Of Mihci komend seizoen nog actief is in Den Bosch is nog onzeker. De Belg Stanley Aborah wacht wat er op hem afkomt voordat hij ’ja’ zegt tegen FC Den Bosch. En ook Peter Uneken heeft een aanbieding nog in beraad. Tegenover het grote aantal vertrekkers staat al een heel lijstje nieuwe spelers dat voor komend seizoen is aangetrokken: Coutinho, Pinto, Luijten, Wau, Demouge, Van der Biezen en Ten Heuvel. Van der Hoorn wil graag in elke linie nog een speler halen. Met name een ’kerel op het middenveld met gif in zijn donder’. „Dit seizoen is gebleken dat we zo iemand tekort kwamen.“
pi_36883987
Niemand kan mij wijsmaken dat die Luijten zoveel beter is dan Mounir .
pi_36884009
Luijten speelt nauwelijks bij Omniworld, Biyadat is echt wel beter. Triest dat hij weg moet.

Een frisse neus halen? Net zoals Aerts zeker.
  woensdag 12 april 2006 @ 15:36:14 #124
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36889375
Wat een lul die van der Hoorn
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 12 april 2006 @ 15:51:48 #125
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_36889897
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een lul die van der Hoorn
Zeg dat wel.
  woensdag 12 april 2006 @ 15:53:50 #126
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36889971
Nu is het nog alleen wachten op de reactie van Terror die de beslissing van Fred rechtvaardigd....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36890027
Luijten gaat jullie de eredivisie in schoppen!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 12 april 2006 @ 15:57:26 #128
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36890078
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:56 schreef Suijk het volgende:
Luijten gaat jullie de eredivisie in schoppen!
Flikker op joh,die pipo mag blij zijn als ie 10 wedstrijden speelt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36891021
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Flikker op joh,die pipo mag blij zijn als ie 10 wedstrijden speelt.
Dachten we van Cales ook
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  woensdag 12 april 2006 @ 16:26:25 #130
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36891113
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Dachten we van Cales ook
Maar dat was bij een gebrek aan beter

Iets wat nu niet van toepassing is lijkt mij.
Zou een lekkere bende worden als we iedereen eruit gaan schoppen na een matig seizoen.
Als we zo gaan redeneren zouden we nu zonder spelers zitten na afgelopen seizoen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36891162
Cales blijft zelfs gewoon in de basis staan, hoe slecht hij het ook doet. Ook Dors heeft veel meer krediet gehad dan Biyadat.

Gewoon vriendjespolitiek, Biyadat is daar de dupe van en FC Den Bosch ook. Biyadat gaat nu namelijk elders uitblinken terwijl wij het moeten doen met een prutser als Luijten.
pi_36891933
quote:
Op woensdag 12 april 2006 16:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar dat was bij een gebrek aan beter

Iets wat nu niet van toepassing is lijkt mij.
Zou een lekkere bende worden als we iedereen eruit gaan schoppen na een matig seizoen.
Als we zo gaan redeneren zouden we nu zonder spelers zitten na afgelopen seizoen.
Mwah... Biyadat speelt al 2 seizoenen kut... heeft mi de verwachtingen niet waar kunnen maken, dus zo verrassend vind ik het niet dat ie weg moet.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_36892419
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:53 schreef DutchGooner het volgende:
Nu is het nog alleen wachten op de reactie van Terror die de beslissing van Fred rechtvaardigd....
Ik vind het heel jammer dat hij weg gaat, komt toch uit onze jeugdopleiding en heeft toch 11 jaar bij de FC gespeeld.

Maar ik kan het niet met Fred oneens zijn dat hij de laatste jaren (te) weinig progressie heeft gemaakt. Ik zou het eerlijk zegt ook best vreemd vinden als iemand die nauwelijks (goed) heeft gespeeld de laatste 1.5 jaar zomaar een nieuw contract te geven. Ik denk dat hij net het nadeel van de twijfel heeft gehad. FC Den Bosch heeft altijd veel over voor haar jeugdspelers.

Overigens CMT weet ik het zo net nog niet of hij het elders (wel) gaat maken. Hetzelfde zei jij ook toen Geoffrey Meye vertrok. Maar die heeft het ook nooit echt kunnen waarmaken.. En zijn contract wordt nu ook niet verlengd... Het valt allemaal nog te bezien.

Zelfde geldt overigens voor die Luijten, wil niemand van te voren afbranden, maar denk ook niet dat hij heel veel zal spelen. Prima 2e man denk ik, gold overigens ook voor Biyadat natuurlijk. Maar we zullen zien....
  woensdag 12 april 2006 @ 17:06:19 #134
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36892466
quote:
Op woensdag 12 april 2006 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Overigens CMT weet ik het zo net nog niet of hij het elders (wel) gaat maken. Hetzelfde zei jij ook toen Geoffrey Meye vertrok. Maar die heeft het ook nooit echt kunnen waarmaken.. En zijn contract wordt nu ook niet verlengd... Het valt allemaal nog te bezien.
Correctie,die heeft in verhouding voor mijn gevoel nooit een eerlijke kans gehad.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36892720
FC DEN BOSCH VERLENGT CONTRACT PETER UNEKEN
FC Den Bosch heeft het contract met Peter Uneken verlengd tot 1 juli 2007. De oorspronkelijke overeenkomst met de 34-jarige speler liep aan het einde van dit seizoen af. De centrale verdediger blijft nu nog een jaar aan FC Den Bosch verbonden.

Volgens manager voetbalzaken Fred van der Hoorn is het een goede zaak dat Peter Uneken behouden blijft voor FC Den Bosch. ,,Peter heeft verdedigende kwaliteiten, die hard nodig zijn in de Gouden Gids Divisie. Daarnaast heeft hij ontzettend veel ervaring. De technische staf is dan ook blij met de contractverlenging.’’

Peter Uneken begint komend seizoen aan zijn achtste jaar bij FC Den Bosch. Daarvoor kwam hij zes seizoenen uit voor FC Emmen. Uneken speelde in totaal 339 competitiewedstrijden, waarin hij 23 keer scoorde.

Prima , niet meer om elke week te spelen maar wel als back-up, of zelfs als pinchhitter zoals hij vrijdag ook betrokken was bij dat onterecht afgekeurde doelpunt hehe, maar in ieder geval ook al leermeester voor de jonge jongens.
pi_36893574
Meye heeft nooit een eerlijke kans gehad en speelde destijds wel Ibrahimovic en Kezman uit de wedstrijd. Niet de minste spitsen.
pi_36894594
quote:
Op woensdag 12 april 2006 17:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meye heeft nooit een eerlijke kans gehad en speelde destijds wel Ibrahimovic en Kezman uit de wedstrijd. Niet de minste spitsen.
Ik kan me dat niet meer herinerren.
Maar heb de feiten even opgezocht:
Meye speelde dat jaar 3 wedstrijden (2 x ajax en 1x psv).
Ibrahimovic was zijn eerste jaar in adam, niet echt goed, maar 6 doelpunten.
Ibrahimovic scoorde in die wedstrijd.
2 van de 3 wedstrijd werd hij na rust gewisseld.

Dus zo geweldig als jij het schetst was het vast niet. Bovendien zijn in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst. Dat geldt natuurlijk ook voor Biyadat.
pi_36898268
Meye speelde maar een handvol wedstrijden inderdaad. Wel tegen de topclubs. Onbegrijpelijk. Hij speelde Zlatan uit de wedstrijd en Kezman ook. Ook al deed Zlatan het niet best dat jaar, Meye speelde in die wedstrijden gewoon heel erg goed.

Raar dat hij weinig kans kreeg dat seizoen. We hadden 'm toen best kunnen gebruiken. Hij was echt wel beter dan Rick Plum of Hes van Kapel.
pi_36899150
Rick Plum, wat een theedoek was dat Heb ik toch leuke tijden door beleefd op de tribune
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_36908272
Zoveel Uneken als Biyadat hebben dus een verlaagde aanbieding gekregen, Peter is er wel mee akkoord gegaan, Mounir niet.
  donderdag 13 april 2006 @ 00:21:21 #141
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36908317
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoveel Uneken als Biyadat hebben dus een verlaagde aanbieding gekregen, Peter is er wel mee akkoord gegaan, Mounir niet.
en dan schijnt er dus alweer een ander licht over het hele verhaal

(in hoeverre is die post in het GB betrouwbaar trouwens?)
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36908506
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:21 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en dan schijnt er dus alweer een ander licht over het hele verhaal

(in hoeverre is die post in het GB betrouwbaar trouwens?)
Zeker betrouwbaar, hij kent sowieso mensen bij den bosch, welliswaar op de commerciele afdeling. En ik heb ook even nagevraagd en schijnt inderdaad te kloppen.
pi_36908560
In de winterstop was er sprake dat men ging praten met Biyadat.

Het zou kunnen kloppen dus. Jammer dat hij weggaat. Weliswaar al een hele tijd uit vorm, maar ik heb wel het idee dat we er in de toekomst nog wel iets aan zouden kunnen hebben. Dat heb ik met Luijten niet.
  donderdag 13 april 2006 @ 00:31:10 #144
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36908583
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zeker betrouwbaar, hij kent sowieso mensen bij den bosch, welliswaar op de commerciele afdeling. En ik heb ook even nagevraagd en schijnt inderdaad te kloppen.
Die mensen ken ik ook
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36908676
Hij schijnt van Helmond vaak te spreken. En ja Roel kennen we allemaal
  donderdag 13 april 2006 @ 00:36:07 #146
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36908707
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij schijnt van Helmond vaak te spreken. En ja Roel kennen we allemaal
"schijnt"
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36908734
Ja, ik weet het verder ook niet... Ken die gast alleen van gezegd. En heb van horen zeggen dat hij het goed kan vinden met van Helmond.

En nu niet "van horen zeggen" quoten
  donderdag 13 april 2006 @ 00:38:34 #148
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36908775
Kortom,onbetrouwbaar
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36908818
Mwah.. dat wil ik niet zeggen. Eerdere berichten van deze persoon zijn ook al vaker betrouwbaar gebleken.
  donderdag 13 april 2006 @ 00:41:24 #150
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36908844
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Mwah.. dat wil ik niet zeggen. Eerdere berichten van deze persoon zijn ook al vaker betrouwbaar gebleken.
zo ken ik er nog wel een paar
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')