Wasda?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Wilmer Kousemaker
Ik was er net achter. Hij dus:quote:Op donderdag 27 april 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Speler van NAC Breda, die daar voornamelijk in het tweede speelde.
Nou nou, Haemhouts is inderdaad geweldig...quote:Op donderdag 27 april 2006 19:52 schreef Yeahinho het volgende:
Als ie het net zo gaat doen als Robbie Haemhouts, dan is ie wat mij betreft welkom.
Dat is waar, maar ik vind het niet veel bijzonders.quote:Op zondag 30 april 2006 20:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Haemhouts straalde tenminste af en toe uit dat hij er wat van wilde maken.
Hij zit bij ons wel aan z'n plafond. Ik vond hem vorig seizoen ook beter dan afgelopen seizoen. Ik heb 'm er graag bij, maar het is niet iemand die de kar kan trekken of er ver bovenuit steekt.quote:Op zondag 30 april 2006 20:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind het niet veel bijzonders.
Hoe kom je drbij dat hij naar ons komt dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
Dat moet je ook niet doen, want hij is ook in gesprek geweest met diverse Zeeuwse hoofdklassers.
Oke, daar hebben we wat aanquote:Op maandag 1 mei 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:
Omdat hij dat zelf verteld heeft aan een goede vriend van hem, die ik ook weer ken.
Nee, NAC 2 zie ik niet veel van. En bij NAC 1 deed hij nooit mee als ik daar ging kijken. Mijn collega, die een NAC-seizoenkaart heeft, was er niet echt van onder de indruk. Maar hij moet niet voor niets vertrekken daar.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oke, daar hebben we wat aanWe shall see
Wat is jouw oordeel mich? Heb je hem wel eens zien spelen?
In de wedstrijden die ik gezien heb redelijk, maar niet bijzonder.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
En hoe was de indruk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |