Oh jee...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Petrovic zou stage komen lopen of iets?
Was al twee weken bekendquote:Op zondag 14 mei 2006 02:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Heynsbergen schijnt naar KVSK United te gaan.
quote:Op zondag 14 mei 2006 15:28 schreef Yeahinho het volgende:
Dan moet je toch maar eens wat vaker de ooit beste FC-fansite bezoeken.
Is er al wat duidelijk over zijn nabije toekomst? Blijft ie nog een jaar of wil Utrecht hem terug?quote:
Ik weet niet zeker of ie terug naar Utrecht gaat, maar hij vertrekt sowieso bij ons . Das toch al lang bekend?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Is er al wat duidelijk over zijn nabije toekomst? Blijft ie nog een jaar of wil Utrecht hem terug?
Dat laatste zou wel begrijpelijk zijn. Die Grandel en Terol zijn niet bepaald hoogvliegers.
Mooi, ik schop em met alle plezier het Kanaal over!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:45 schreef marsu het volgende:
Rajcomar wordt al enkele maanden nauwlettend gevolgd door een of andere engelse 2e-divisionist. Kan zo niet op de naam komen.
Uhm nee, hij blijft wellicht. Het enige nadeel is dat Utrecht hem elk moment wil op kunnen eisen. We zullen ook een reserve keeper moeten hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:00 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet niet zeker of ie terug naar Utrecht gaat, maar hij vertrekt sowieso bij ons . Das toch al lang bekend?
Ja dat dacht ik ook.....quote:Op zondag 14 mei 2006 20:12 schreef Yeahinho het volgende:
Ik dacht dat ie om die reden sowieso niet mocht blijven bij FC, en daarom Coutinho als vervanger was aangetrokken..?
Gouden Gids Divisie wordt Jupiler Leaguequote:
Als Van Strien zelf niet naar die club wil, dan houdt het op hè. Contract is contract, dus als ie persé wil kan ie FC daaraan houden lijkt me. Indien ie ergens anders naartoe wíl mag ie het echter wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat klopt, maar er is toch wel een (amateur)club die een keeper als van Strien wil hebben? Verus is niet beter dan van Strien trouwens.
Was wel de bedoeling maar ben lekker wezen uitwaaien aan het strand met gezellig gezelschapquote:Op zondag 14 mei 2006 22:10 schreef LadyFCDB het volgende:
Verslag van vanmiddag met een filmpje van 7 minuten op wasmeer.nl. Zijn er nog mensen van hier geweest vanmiddag?
Van Strien zal heus wel ergens willen keepen, maar (wellicht) niet bij de amateurs. Dan zal ie namelijk een baan enzo ernaast moeten gaan nemen, en ik weet niet hoe ie daar over denkt.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Het lijkt me dat deze oplossing in samenspraak met van Strien is gekozen omdat hij graag wil spelen. En dus zal hij echt een club niet zomaar afwijzen.
Tsjah, maar het is wel de bedoeling dat er ballen tegengehouden worden, anders kunnen ze net zo goed mij in de goal zetten. Ben nog goedkoper.
Ja heeft schijnbaar de hele wedstrijd gespeeldquote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Zie ik nou Marcel Cas weer spelen in dat filmpje
Kom maar thuis jongenquote:FC Den Bosch in gesprek met Lurling
17 mei 2006, 14:41
Door: Jeroen Kuiper
Anthony Lurling is in gesprek met FC Den Bosch over een mogelijke terugkeer naar Den Bosch. De aanvaller is bij 1.FC Köln overbodig en wil terug naar Nederland. "Ik hoop natuurlijk op een club uit de Eredivisie", aldus Lurling.
Köln nam Lurling afgelopen zomer over van Feyenoord, maar de aanvaller kon in Duitsland niet aan de verwachtingen voldoen. Ook kreeg de Bosschenaar last van heimwee. Mede daarom werd Lurling in de tweede seizoenshelft verhuurd aan RKC Waalwijk.
Lurling zelf hoopt op een club uit de Eredivisie, maar:"Als ik moet kiezen tussen Den Bosch en 1.FC Köln neig ik naar Den Bosch." De club heeft de interesse in Lurling bevestigd, maar vreest hem niet te kunnen vastleggen. "Het zal moeilijk worden hem vast te leggen, want er zullen nog genoeg andere clubs komen voor Anthony", meldt technisch manager Fred van der Hoorn in [i]V[I/i].
Lurling begon zijn loopbaan in 1994 in De Vliert en kwam verder uit voor sc Heerenveen, Feyenoord en NAC Breda. In 339 wedstrijden kwam hij tot 105 doelpunten.
19quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Zal de inbreng van de vriendelijke Foppe zijn geweest, lijkt me. Dat ene seizoen dat ie er 17 maakte was ie echt sterk.
Jij bent de enige in den bosch die hem niet terug wil?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
*zucht...
zondag denk ik nog wel effe kijken trouwens
Ik ben niet zo gecharmeerd van hem op zijn zachst gezegd maar liever hem dan van Nistelkutje natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bent de enige in den bosch die hem niet terug wil?
en dat is de reden waarom ik er niet zo happig om ben.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter dan alles spelers die we afgelopen jaar hadden. Echte bosscenaar zal altijd ervoor gaan enzo. .
in Biezenmortel volgens mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Tegen wie spelen ze dan zondag trouwens?
Moet later die dag toch naar Oosterhout dus het ligt enigzins op de wegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou daar pas ik voor. Hoef die lamzakken niet meer te zien. Heb bovendien zelf BVO toernooi bij fc.
Te weinig voor Den Bosch, wellicht (op den duur) leuk voor NIVO.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:06 schreef tong80 het volgende:
Koen van Kessel van het tweede gaat naar NIVO-Sparta. Is het wat ? Deze rechtsachter ?
18 in 2000 inderdaad, 12 in 2001 en 6 in 2002... Hij ging er steeds 6 terug. Ook 0 in 2003 voor Heerenveen, dus het klopt prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |