Ik in het verleden ook 1 keer,nadien alleen nog maar op eigen vervoer daar geweest.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:18 schreef tong80 het volgende:
Ben ooit zo gek geweest het wel te doen. We wonnen dat scheelde.
Uneken,tis dit seizoen wel gebleken dat ie moet stoppenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vind je "" ? Of al die spelers ?
![]()
idd,misschien als back up maar zeker niet als basisspeler,zijn tijd is geweest.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach, op eerste divisie niveau is een speler als Uneken prima voor erbij, bij blessures en schorsingen en ook voor al die jonge jongens is het wel goed om hem erbij te hebben denk ik.. Hij kan natuurlijk ook nog niet op het aanbod ingaan.
Zou in principe wel gegaan zijn maar kan geen vrij krijgen op mijn werk.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:02 schreef DutchGooner het volgende:
Schop!
Nog mensen die naar Cambuur gaan?
Lekker 3 uur + in een bus zitten?
quote:Den Bosch maanden zonder Gijs Cales
5/4/2006 21:14
Onderzoek heeft uitgewezen dat Gijs Cales de voorste kruisband in zijn linkerknie heeft gescheurd. De 28-jarige aanvaller van FC Den Bosch verdraaide vrijdag tegen Fortuna Sittard zijn knie en is zes tot negen maanden uitgeschakeld.
'Ik wilde om mijn tegenstander heen, maar mijn voet bleef staan, terwijl ik wilde doorlopen', kijkt Cales terug in BN/De Stem. 'Ik verdraaide mijn knie en hoorde het kraken. Dan weet je dat het goed mis is, maar je blijft hopen dat het meevalt.'
Artsen constateerden een gescheurde kruisband en dat kwam hard aan bij Cales. 'Een drama is het. En ik vrees dat de echte schok nog moet komen
Het gebeurde voor mijn neus en ik hoorde aan het geschreeuw dat het mis was. Yuk.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
, niet dat we hem zullen missen, maar zo'n blessure gun je niemand.
Met Wij bedoel je jezelf en je portemonee?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:55 schreef Yeahinho het volgende:
Wij waren blij dat ie uitviel, en hoopten dat ie zwaar geblesseerd zou raken.
Ik noemde zomaar iets willekeurigs...quote:Op woensdag 5 april 2006 23:10 schreef Yeahinho het volgende:
Neen, ik en het groepje mede-supporters waarmee we al het hele seizoen (en de voorgaande seizoenen) op de tribune zitten. Maar wat heeft mijn portemonnee ermee te maken?
quote:06 April 2006
15.40 uur
"Nodeloos politiegeweld na voetbal"
De Nationale Ombudsman is geschokt door onnodig hard optreden van agenten van het korps Gelderland-Midden in Arnhem in 2002.Die gebruikten destijds na de wedstrijd Vitesse-FC Den Bosch zonder gerede aanleiding geweld tegen supporters van Den Bosch. Een aantal werd met de wapenstok geslagen.
De Bossche supporters wilden aangifte doen van vernieling van hun auto's. De aanwezige agenten grepen ten onrechte naar de wapenstok en zette onnodig politiehonden in.
De korpsleiding krijgt het verwijt laks te hebben opgetreden, waardoor een intern onderzoek verdoezeld kon worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |