abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 april 2006 @ 13:02:51 #26
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36670388
Schop!

Nog mensen die naar Cambuur gaan?
Lekker 3 uur + in een bus zitten?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 woensdag 5 april 2006 @ 13:18:45 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_36670907
Ben ooit zo gek geweest het wel te doen. We wonnen dat scheelde.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 5 april 2006 @ 13:20:01 #28
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36670941
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:18 schreef tong80 het volgende:
Ben ooit zo gek geweest het wel te doen. We wonnen dat scheelde.

Ik in het verleden ook 1 keer,nadien alleen nog maar op eigen vervoer daar geweest.
Een stuk of 3 keer denk ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36671432
Ja, ik ga wel naar Cambuur.
  woensdag 5 april 2006 @ 13:50:41 #30
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36672062
Uneken mag van FC Den Bosch nog een jaar door

De clubleiding van FC Den Bosch heeft routinier Peter Uneken (34) voorgesteld zijn aflopende contract met één seizoen te verlengen. "Hij heeft beloofd komend weekeinde uitsluitsel te geven", zegt technisch manager Fred van der Hoorn, die ook Ajax-huurlijk Stanley Aborah (18) heeft laten weten dat hij volgend seizoen welkom is bij FC Den Bosch. "Maar hij staat nog onder contract bij Ajax, dus die partij praat ook mee", aldus Van Der Hoorn. "Stanley zelf heeft me inmiddels laten weten dat hij nog geen beslissing wil nemen over zijn toekomst. Even afwachten dus."

Ook Chris van der Weerden (33), die zijn aflopende contract met het Belgische Germinal Beerschot Antwerpen niet zal verlengen, krijgt van Van der Hoorn de tijd na te denken over de plannen die Den Bosch bij hem kenbaar heeft gemaakt. Van der Hoorn: "Jongens met een staat van dienst als Van der Weerden moet je niet pushen, maar met respect behandelen."

Koen van der Biezen (20), aanvaller van Jong FC Utrecht, krijgt deze week waarschijnlijk een voorstel van de Brabanders.

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36672165
Wat vind je " " ? Of al die spelers ?
  woensdag 5 april 2006 @ 13:54:20 #32
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36672195
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vind je " " ? Of al die spelers ?
Uneken,tis dit seizoen wel gebleken dat ie moet stoppen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36672237
vindt ie Uneken natuurlijk.

edit: gamma.
  woensdag 5 april 2006 @ 13:56:13 #34
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36672278
we bedanken hem voor bewezen diensten en gunnen hem een functie binnen de club en daarmee klaar
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36672382
Ach, op eerste divisie niveau is een speler als Uneken prima voor erbij, bij blessures en schorsingen en ook voor al die jonge jongens is het wel goed om hem erbij te hebben denk ik.. Hij kan natuurlijk ook nog niet op het aanbod ingaan.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:00:44 #36
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36672442
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach, op eerste divisie niveau is een speler als Uneken prima voor erbij, bij blessures en schorsingen en ook voor al die jonge jongens is het wel goed om hem erbij te hebben denk ik.. Hij kan natuurlijk ook nog niet op het aanbod ingaan.
idd,misschien als back up maar zeker niet als basisspeler,zijn tijd is geweest.

Zoals gezegd,we bedanken hem voor bewezen diensten anders en wensen hem succes met wat ie verder gaat doen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36672556
En Pothuizen is vage interesse voor geweest, maar niet concreet dus... Ze zullen wel eerst af willen wachten wat vd Weerden doet.
  woensdag 5 april 2006 @ 16:08:50 #38
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_36677680
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:02 schreef DutchGooner het volgende:
Schop!

Nog mensen die naar Cambuur gaan?
Lekker 3 uur + in een bus zitten?
Zou in principe wel gegaan zijn maar kan geen vrij krijgen op mijn werk.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_36689567
quote:
Den Bosch maanden zonder Gijs Cales

5/4/2006 21:14

Onderzoek heeft uitgewezen dat Gijs Cales de voorste kruisband in zijn linkerknie heeft gescheurd. De 28-jarige aanvaller van FC Den Bosch verdraaide vrijdag tegen Fortuna Sittard zijn knie en is zes tot negen maanden uitgeschakeld.
'Ik wilde om mijn tegenstander heen, maar mijn voet bleef staan, terwijl ik wilde doorlopen', kijkt Cales terug in BN/De Stem. 'Ik verdraaide mijn knie en hoorde het kraken. Dan weet je dat het goed mis is, maar je blijft hopen dat het meevalt.'

Artsen constateerden een gescheurde kruisband en dat kwam hard aan bij Cales. 'Een drama is het. En ik vrees dat de echte schok nog moet komen
, niet dat we hem zullen missen, maar zo'n blessure gun je niemand.
pi_36690077
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

, niet dat we hem zullen missen, maar zo'n blessure gun je niemand.
Het gebeurde voor mijn neus en ik hoorde aan het geschreeuw dat het mis was. Yuk.

Sterkte Gijs.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 5 april 2006 @ 22:04:02 #41
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_36690677
Da's klote voor Gijs. Sterkte.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_36692671
Wij waren blij dat ie uitviel, en hoopten dat ie zwaar geblesseerd zou raken .
pi_36692829
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:55 schreef Yeahinho het volgende:
Wij waren blij dat ie uitviel, en hoopten dat ie zwaar geblesseerd zou raken .
Met Wij bedoel je jezelf en je portemonee?
Wat een vrouw!
spits!
pi_36693210
Neen, ik en het groepje mede-supporters waarmee we al het hele seizoen (en de voorgaande seizoenen) op de tribune zitten. Maar wat heeft mijn portemonnee ermee te maken?
pi_36699907
GIJS CALES VIER TOT ZES WEKEN UITGESCHAKELD

Gijs Cales heeft de voorste kruisband van zijn linkerknie niet gescheurd. De diagnose die de linksbuiten afgelopen dinsdag kreeg naar aanleiding van een MRI-scan blijkt onjuist. Dat is de uitkomst van onderzoek van Dr. L.P.A. Bom, de orthopedisch chirurg die aan FC Den Bosch is verbonden.

Uit dat onderzoek blijkt dat de knie van Cales een optater heeft gehad, maar dat er absoluut niets is gescheurd. Cales zal de komende vier tot zes weken aan zijn herstel moeten werken.

FC Den Bosch betreurt de onrust die de onjuiste diagnose van een arts heeft veroorzaakt. Maar is vooral blij voor de speler zelf en ook voor de club, dat de blessure van Cales niet zo ernstig is als aanvankelijk werd medegedeeld.
pi_36705448
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:10 schreef Yeahinho het volgende:
Neen, ik en het groepje mede-supporters waarmee we al het hele seizoen (en de voorgaande seizoenen) op de tribune zitten. Maar wat heeft mijn portemonnee ermee te maken?
Ik noemde zomaar iets willekeurigs...

Maar goed, het valt dus mee met Cales.
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 6 april 2006 @ 15:44:16 #47
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_36710103
quote:
06 April 2006
15.40 uur

"Nodeloos politiegeweld na voetbal"
De Nationale Ombudsman is geschokt door onnodig hard optreden van agenten van het korps Gelderland-Midden in Arnhem in 2002.Die gebruikten destijds na de wedstrijd Vitesse-FC Den Bosch zonder gerede aanleiding geweld tegen supporters van Den Bosch. Een aantal werd met de wapenstok geslagen.

De Bossche supporters wilden aangifte doen van vernieling van hun auto's. De aanwezige agenten grepen ten onrechte naar de wapenstok en zette onnodig politiehonden in.

De korpsleiding krijgt het verwijt laks te hebben opgetreden, waardoor een intern onderzoek verdoezeld kon worden.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_36712089
Koen vd Biezen vastgelegd, zat er wel in. Goede zaak!
  donderdag 6 april 2006 @ 17:38:17 #49
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_36714024
Scherpe kritiek op optreden politie Gelderland-Midden

Bij het optreden van de politie Gelderland-Midden na afloop van de voetbalwedstrijd Vitesse-FC Den Bosch hebben individuele politieagenten ongecontroleerd en excessief geweld gebruikt. Er ontstond een geweldssituatie die niet passend is voor onze samenleving. Het onderzoek van de politie naar aanleiding van klachten hierover vertoonde ernstige gebreken, waardoor het slechts verhullend heeft gewerkt. Deze kritiek uit de Nationale ombudsman, Alex Brenninkmeijer, in een rapport dat vandaag verschijnt.

Op een parkeerterrein na afloop van de voetbalwedstrijd Vitesse-FC Den Bosch in februari 2002 is onrust uitgebroken. Dit gebeurde omdat auto’s van FC Den Bosch-supporters waren beschadigd en beklad. De supporters wilden daar ter plekke aangifte van doen. De ruim twintig politieagenten van het korps Gelderland-Midden hebben niet kunnen voorkomen dat de situatie uit de hand liep. Er was te weinig sturing en coördinatie, waardoor snel een chaos ontstond. De politie werd zelf onderdeel van de strijd.

Excessief geweld
Het gevolg was dat individuele politiemensen met hun wapenstok FC Den Bosch supporters letsel hebben toegebracht en autoruiten hebben ingeslagen zonder redelijk doel. Er zijn politiehonden ingezet tegen individuele supporters die geen enkele kant meer op konden, waardoor zij hondenbeten opliepen. In één geval heeft een agent de ruit van een auto ingeslagen en een politiehond de auto ingejaagd, zodat de inzittenden in het nauw raakten. In een ander geval lag een man die al gebeten was, geboeid op de grond terwijl een agent de hond aanzette om nog een keer te bijten. Bovendien heeft de agent zijn voet in de nek van de man gezet en zijn hoofd tegen de grond gedrukt. De Nationale ombudsman is geschokt door het excessieve karakter van het geweldgebruik door de politie dat uit zijn onderzoek naar voren is gekomen.

Politieonderzoek verhullend
Enkele supporters hebben bij de politie Gelderland-Midden geklaagd over het politieoptreden. De Nationale ombudsman constateert dat de politie geen gedegen onderzoek heeft ingesteld. Zo zijn uitvoerige verklaringen buiten beschouwing gelaten van agenten van het politiekorps Brabant-Noord, die waren meegereisd met de FC Den Bosch supporters. Deze verklaringen waren belastend voor hun collega’s van het korps Gelderland-Midden. Vervolgens heeft de korpsbeheerder ook nagelaten te toetsen of de behandeling van de klachten door het korps goed is verlopen. De klachtbehandeling door het korps zelf heeft het excessieve karakter van het geweld verhuld, aldus de ombudsman. Hij twijfelt er sterk aan of het korps Gelderland-Midden in deze zaak iets heeft geleerd.

Het volledige rapport:http://www.ombudsman.nl/nieuws/persberichten/2006/documents/rapport2006-125.pdf

06-04-2006 16:48:00
Nationale Ombudsman
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  Trouwste user 2022 donderdag 6 april 2006 @ 18:09:18 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_36714801
Goed dat ze het hebben onderzocht. Gebeurt niet vaak.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')