Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:26 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek een website ( .nl ) waarop allerlei bands hun nummers kunnen posten waarna mensen kunnen stemmen. Er stond iets van bekend in de naam!
Ik hoop dat je niet 'Global Deejays - The Sound of San Francisco' bedoeld...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:13 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek dat ene nummer, ze hebben een remix gemaakt van het nummer 'San fransisco'
Een nummer uit de jaren 60-70, iemand die me dit zo kan vertellen?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Xbox weet ik niet, maar die H&M reclame is Nouvelle Vague - Just can't get enough
[..]
Marcel Woods - Advanced
thx!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Marcel Woods - Advanced
Molluck, you again....![]()
Die bedoel ik inderdaad, thx!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet 'Global Deejays - The Sound of San Francisco' bedoeld...![]()
Staat dit niet ergens in je browser history?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:32 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek een website ( .nl ) waarop allerlei bands hun nummers kunnen posten waarna mensen kunnen stemmen. Er stond iets van bekend in de naam!
Crash Test Dummys - mmmmmmm ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:22 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Zoek een nummer ergens uit de jaren 90', beetje rustige alternatieve muziek. Er werd elke keer een stukje van het refrein geneuried. En in de clip werd er een toneelstukje door een school uitgevoerd (beetje grote-avondstijl, met kartonne autootjes enzo ).
Bedankt, naam lag op het puntje van mn tong..quote:
jazeker...bedankt man ! heppum gevonden !quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:57 schreef Feestkabouter het volgende:
Aan Faviola: het nummer heet Love and Pride (origineel van Paul King)........ hopelijk kom je hiermee verder.
Ten Sharp - Youquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:05 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nummer die redelijk vaak op skyradio te horen is, hij gaat een beetje zo:
'And you, you're always on my mind. You, you the one I living for'
Wie weet hoe dit nummer heeT?
Ten Sharp - Youquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:05 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nummer die redelijk vaak op skyradio te horen is, hij gaat een beetje zo:
'And you, you're always on my mind. You, you the one I living for'
Wie weet hoe dit nummer heeT?
Tasmin Archer - Sleeping satellitequote:Op zaterdag 1 april 2006 18:35 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren '90. Het wordt gezongen door een donkere vrouw en het refrein gaat dacht ik zo, ook al heb ik het idee dat een aantal woorden erin niet kloppen:
I thank you for the moon at night, blue-ish skies, the eagle eye...
Iemand?
Dat was het beste wat ik kon geven qua lyrics.
Touch & Go - Would You...?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:16 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Ik zoek een dance nummer dat een keer voorkwam bij summerbase, ik weet een kort stukje uit de tekst:
"I've noticed you around, i find you very atractive, would you....uuhhhmmmm.....(trompet achtige beat)....would you go to bed with me"
Alvast bedankt!!!!
dat is hem inderdaadquote:
Komt me wel bekend voor, en is ook lekkerquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:26 schreef Syndicate het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet? Komt uit een mix van awakening, maar ik kan met geen mogelijkheid de artiest/titel vinden
het nummer
Jaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Tasmin Archer - Sleeping satellite
"Rock with you tonight" van Basto.quote:Op zondag 2 april 2006 01:08 schreef Sledgie het volgende:
I wanna/gonna rock with you tonight....blalblabla....till the end of the night....
Stevige dance plaat, google mocht bij deze song niet baten. :l
Volgens mij bedoel je Rhianna - sos. (lijkt volgens mij wel op de Sugababes)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:57 schreef Arcee het volgende:
Een nummer van de Sugababes. Aan 't einde zit iets van oeh la la la oeh la la la la. Volgens mij is het niet Red Dress en ook niet Ugly, hoewel die laatste wel op de playlist (Van Q Music) stond toen ik keek. Misschien een andere versie?
Tag Team - Whoomp! There It Isquote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef donroyco het volgende:Een hiphop/RnB nummer mte de tekst ´Whoop that ass´, komt vaak voor.. ![]()
Dankquote:
Enigma - Return to innocencequote:Op zondag 2 april 2006 18:14 schreef Impry het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2498234148335857479&q=crosswind&pl=true
Welk nummer hoor je hier op de achtergrond?
Hardcell & Grindvik - Squarequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:26 schreef Syndicate het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet? Komt uit een mix van awakening, maar ik kan met geen mogelijkheid de artiest/titel vinden
het nummer
weet jij niet welk nummer ik bedoel?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek het dance nummer met de sample er in van sean paul - ever_blazin.
Daar is een club mix van. Echter wil ik graag weten van wie die is. Het is alleen de sample die ze gebruiken en dan met een lekkere beat er onder.
Iemand een idee?
Anyonequote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef donroyco het volgende:
Heb nog een aantal requestjes:De dance/trance versie van ´Take on me´ van A-ha De Red Hot Chili Peppers hadden het nummer By the Way, nu hoorde ik daar een dance/trance versie
van. Wie is de uitvoerende?En van het aloude deuntje La Cucharacha was er ook een dance/trance nummertje gemaakt, wie is daarvan de uitvoerende? En m´n laatste request: een hardstyle nummer met de tekst ´You´re soon all be death [...] 1000 miles in a plane´
Bij voorbaat dank![]()
het zijn er een hoop ja ik weet het..
![]()
Ik hoorde hem gisteravond ook, het is Sean Paul - Ever Blazin'(Lucien's ReCut Raggamatic Mix)quote:Op zondag 2 april 2006 18:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet jij niet welk nummer ik bedoel?
[..]
Geen house, maar wel de samples:quote:Op zondag 2 april 2006 23:16 schreef Shirley het volgende:
Ik zoek een house achtig nummer met een westerndeuntje erin en een soort breakbeat. Datzelfde westerndeuntje zit ook in Missy Elliot's nieuwe single We Run This. Wie weet hoe dit nummer heet???
Juist! Die sample is het! Als iemand nou ook nog de titel heeft van het nummer dat ik zoek, ben ik heel blij.quote:Op maandag 3 april 2006 00:39 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Geen house, maar wel de samples:
The Shadows - Apache
Sugarhill Gang - Apache
Kylie Minogue - I Believe In You (Mylo Vocal) heeeeeeel misschien?quote:Op maandag 3 april 2006 00:28 schreef BdR het volgende:
Deze had ik al eerder gevraagd (wist m'n oude vraag zelfs terug te vinden) maar helaas niemand die em wist.. misschien nu wel.
Ik zoek de titel van een dance/funk nummer rond 2004 uitgebracht denk ik () Er zit af en toe een stukje in dan hoort je een soort blokfluit die gewoon 2 tonen speelt, eerst hoog dan laag dat steeds opnieuw, ook een beetje vals zeg maar.
iemand? Het is niet "Jennifer Lopez - Get Right"
Hier een mp3'tje, heb het zelf geprobeerd een beetje na te spelen dus klinkt niet echt, maar dan heb je een beetje een idee...:
ikzoeknr.mp3 (130kb)
Ik heb hem gevonden!quote:Op maandag 3 april 2006 00:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Juist! Die sample is het! Als iemand nou ook nog de titel heeft van het nummer dat ik zoek, ben ik heel blij.
thnx!quote:
Andain - Summer Callingquote:Op maandag 3 april 2006 01:26 schreef Roolio het volgende:
[url=
De]http://www.ryoni.com/models/adriana_lima.html]De muziek onder dit filmpje, van wie?[/url]
Alvast bedankt!
Dario G - Carnaval de Parisquote:Op zondag 2 april 2006 23:22 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik zoek een WK of EK tune ( ik weet niet meer welke het was) van een paar jaar geleden.
Kan iemand mij de titel kunnen geven???
Tweede nummer als je die ook wil weten:quote:Op maandag 3 april 2006 01:26 schreef Roolio het volgende:
[url=
De]http://www.ryoni.com/models/adriana_lima.html]De muziek onder dit filmpje, van wie?[/url]
Alvast bedankt!
Die bliepjes komen volgens mij uit Royksopp - Eple. (sample)quote:Op maandag 3 april 2006 01:27 schreef Lotte. het volgende:
Ik zoek een nummer van een paar jaar geleden. De clip: Een jongedame met felrood haar en een blauw pak aan (soort broekpak) zong op een podium het nummer en danste daarbij met de microfoonstandaard.
Ze zingt een soort van schel en in het nummer zitten elke keer vier hijgjes. Ook hoor je het hele liedje door een oplopende en afgaande ehm.. tuut? Een geluidje, in elk geval. Op 'as heard on radio soulwax pt. 2' komt het nummer voor in de buurt van nena en destiny's child, maar ik kan het niet vinden tussen de genoemde liedjes.
Nee ik ken Eple. Ik bedoel lagere bliepjesquote:Op maandag 3 april 2006 02:04 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Die bliepjes komen volgens mij uit Royksopp - Eple. (sample)
De titel zou hier gewoon tussen moeten staan toch?quote:Op maandag 3 april 2006 02:13 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Nee ik ken Eple. Ik bedoel lagere bliepjesBeetje als in Work it out van Beyonce. Het nummer staat toevallig op die cd (as heard on radio soulwax pt. 2), maar heeft zelf ook bliepjes. Je hoort op de cd alleen instrumentaal, maar in het echte nummer zingt ze wel.
Ik ben ze van hayano tot destiny's child afgegaan (als eikpunten, want die ken ik allebei goed), maar hij staat er echt niet tussen!quote:Op maandag 3 april 2006 02:16 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De titel zou hier gewoon tussen moeten staan toch?
http://www.juno.co.uk/ppps/products/91872-01.htm&highlight=heard%20on%20radio%20soulwax
Nee nee ik ken garbage en androgyny ook.quote:Op maandag 3 april 2006 02:21 schreef Trancelocator het volgende:
Garbage - Androgyny
De zangeres van Garbage heeft rood haar.
nee, dat is em niet.. Het nummer is verder verder ook zonder zang of vocalen, afgezien van een sample misschien.quote:Op maandag 3 april 2006 01:00 schreef Trancelocator het volgende:
Kylie Minogue - I Believe In You (Mylo Vocal) heeeeeeel misschien?
Koop gewoon de CD, kun je vast wel een mp3 van maken.....quote:Op maandag 3 april 2006 08:49 schreef Willow1 het volgende:
Ik zoek de mp3 van het volgend liedje: No matter van Boyzone. Kan iemand mij hierbij misschien helpen? Alvast bedankt.
Hieronder de songtekst zodat jullie weten welk ik bedoel (thx to bukgeit in het vorige topic)
iets van Moloko misschien? Die zangeres heeft ook rood haar..?quote:Op maandag 3 april 2006 02:23 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Nee nee ik ken garbage en androgyny ook.
Hij zit door Alphawezen - Into the stars heen. Begint bij seconde 5..
quote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef donroyco het volgende:
Heb nog een aantal requestjes:De dance/trance versie van ´Take on me´ van A-ha Maximus vs Banks - Take on me De Red Hot Chili Peppers hadden het nummer By the Way, nu hoorde ik daar een dance/trance versie
van. Wie is de uitvoerende? Marco V heeft er een remix van gemaakt en Coast 2 coastEn van het aloude deuntje La Cucharacha was er ook een dance/trance nummertje gemaakt, wie is daarvan de uitvoerende? En m´n laatste request: een hardstyle nummer met de tekst ´You´re soon all be death [...] 1000 miles in a plane´
Bij voorbaat dank![]()
het zijn er een hoop ja ik weet het..
![]()
Nope, ken ik ook. Niet dat soort rood, FELrood. Lang golvend haar en een grote zonnebril op, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 3 april 2006 09:58 schreef quadrifoglio het volgende:
[..]
iets van Moloko misschien? Die zangeres heeft ook rood haar..?
Die blanke meid met ontzettende soul-stem?quote:Op maandag 3 april 2006 10:37 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Nope, ken ik ook. Niet dat soort rood, FELrood. Lang golvend haar en een grote zonnebril op, als ik het me goed herinner.
Nou ja soul, iig gaaf. Soort hijgstemquote:Op maandag 3 april 2006 10:55 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Die blanke meid met ontzettende soul-stem?
quote:Op maandag 3 april 2006 01:27 schreef Lotte. het volgende:
Ik zoek een nummer van een paar jaar geleden. De clip: Een jongedame met felrood haar en een blauw pak aan (soort broekpak) zong op een podium het nummer en danste daarbij met de microfoonstandaard.
Ze zingt een soort van schel en in het nummer zitten elke keer vier hijgjes. Ook hoor je het hele liedje door een oplopende en afgaande ehm.. tuut? Een geluidje, in elk geval. Op 'as heard on radio soulwax pt. 2' komt het nummer voor in de buurt van nena en destiny's child, maar ik kan het niet vinden tussen de genoemde liedjes.
Nikki Costa - Like a Featherquote:Op maandag 3 april 2006 10:55 schreef mg794613 het volgende:
Die blanke meid met ontzettende soul-stem?
Goldfrap?quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef F-Snake het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de clip met enige regelmaat op MTV langskomt: bandje met een volslanke zangeres. De bandleden dossen zich steeds anders uit; de ene keer bijvoorbeeld in foute jaren '50 stijl, de andere keer staat de zangeres op rolschaatsen (70's disco). In het nummer wordt de naam van de band een keer gespeld.
Ik kan gewoon niet meer op de naam komen! En om nou voor de tv te gaan wachten tot de clip weer langskomt
Nee, niet Goldfrap. De zangeres was echt een beetje aan de dikke kant (niet moddervet of zo). Volgens mij is het Amerikaans, en vrij nieuw.quote:
Jenn Cuneta - Come Rain Come Shinequote:Op maandag 3 april 2006 14:18 schreef Jenny_park het volgende:
Zoek een dance liedje van nu: de tekst gaat ongeveer zo:
Bring in the rain, bring in the shine....
quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef F-Snake het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de clip met enige regelmaat op MTV langskomt: bandje met een volslanke zangeres. De bandleden dossen zich steeds anders uit; de ene keer bijvoorbeeld in foute jaren '50 stijl, de andere keer staat de zangeres op rolschaatsen (70's disco). In het nummer wordt de naam van de band een keer gespeld.
Ik kan gewoon niet meer op de naam komen! En om nou voor de tv te gaan wachten tot de clip weer langskomt
is ze nou dik of dunquote:Nee, niet Goldfrap. De zangeres was echt een beetje aan de dikke kant (niet moddervet of zo). Volgens mij is het Amerikaans, en vrij nieuw
Jenn Cuneta - Come Rain Come Shinequote:Op maandag 3 april 2006 14:18 schreef Jenny_park het volgende:
Zoek een dance liedje van nu: de tekst gaat ongeveer zo:
Bring in the rain, bring in the shine....
En ondertussen kom ik stomtoevallig iets tegen op een muzieksite: het ging om Morningwood, gevonden dus...quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef F-Snake het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de clip met enige regelmaat op MTV langskomt: bandje met een volslanke zangeres...
zoooooo mogguh zeg...ff over het hoofd gezien, sorryquote:Op maandag 3 april 2006 15:31 schreef quadrifoglio het volgende:
Zie 3 reacties boven jou Tim_...
Daar vroeg al eens eerder iemand naar (twee topics terug geloof ik). Iemand heeft het uitgezocht en het nummer bleek van een nieuwe Australische band te zijn. Het nummer zou (nog) niet op cd te krijgen zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 16:07 schreef Eglise het volgende:
ik zoek het nummer achter de sprit zero reclame, die met dat zwembal alias basketballveld... ik dacht aan de stem te horen dat het damien rice was maar ik weet niet zeker --> wie wel?![]()
Morningwood - Nth Degreequote:Op maandag 3 april 2006 14:26 schreef F-Snake het volgende:
[..]
Nee, niet Goldfrap. De zangeres was echt een beetje aan de dikke kant (niet moddervet of zo). Volgens mij is het Amerikaans, en vrij nieuw.
Carl Cox - That's The Bass (Tim Deluxe remix) (je bent niet de eerste)quote:Op maandag 3 april 2006 17:56 schreef Katana het volgende:
Ik zoek die sound die onder de reclame zit van het feestje van Carl Cox.
Die reclame komt veel op MTV voorbij.
Iemand idee waar ik het over heb?
Oke top, dank je wel!quote:Op maandag 3 april 2006 17:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Carl Cox - That's The Bass (Tim Deluxe remix) (je bent niet de eerste)
Bedoel je de Toy dolls met het nummer Nelly the elephant?quote:Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hey,
Ik zoek de titel van een Skanummer en hoop dat iemand me hier daarbij kan helpen, het gaan ongeveer zo:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh (steeds sneller) en daarna een stuk snelle ska. In dat stuk hoor je ook nog een keer "oh oh oh".
Omschrijving is drama maar ik hoop dat iemand me kan helpen. Bedankt.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1138359619/Female_Dance_Lessons
Wie weet hoe dit nummer heet?
Van wikipedia:quote:Op maandag 3 april 2006 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa thnx!![]()
Alleen die ik hoorde in discotheek was wat harder en klonk wat recenter.
Enig idee of dit nummer ook gecoverd is?
Bij voorbaat dank.
quote:Nellie the elephant is a fictional intelligent elephant from the song of the same name, was written in 1957 by Ralph Butler and Peter Hart. It was thrust back in to the spotlight over Christmas 1984 when The Toy Dolls recorded an upbeat version of the track which reached number four in the festive hit parade.
In 2005, a new cover of the song was released by the band Captain Bogg and Salty on the album Peg-Leg Tango.
Klinkt als Golden brown van The Stranglersquote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
Ik heb hier een fragment van 6 seconden uit een aflevering van de serie Gilmore Girls, het klinkt echt heel bekend, maar ik kan het niet thuisbrengen, weet iemand wat dit is? Ik heb Google goed mishandeld maar ik kan echt niets vinden. Het komt trouwens uit het einde van aflevering 1x06, Paris is burning.
Doet me denken aan iets van David Sylvian of Japan ofzo. 't zijn de Stranglers iig niet.quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
Ik heb hier een fragment van 6 seconden uit een aflevering van de serie Gilmore Girls, het klinkt echt heel bekend, maar ik kan het niet thuisbrengen, weet iemand wat dit is? Ik heb Google goed mishandeld maar ik kan echt niets vinden. Het komt trouwens uit het einde van aflevering 1x06, Paris is burning.
Het ritme heeft er wel iets van weg, maar het is toch nog behoorlijk anders.quote:Op maandag 3 april 2006 21:12 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Klinkt als Golden brown van The Stranglers
quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
BRON:quote:Episode: Paris is Burning ...
No commerical music.
Dat nummer van vroeger is van The Gap Band (Ride the white horse)...quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:12 schreef Jacob het volgende:
Ik zoek de titel van een house nummer waarin wordt gezongen: if you wanna ride, the ride the white horse
Het is een remix van een nummer van vroeger....
Please help, thanks!
Ja, die had ik ook al gezien.quote:Op maandag 3 april 2006 22:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[..]
BRON:
http://www.gilmoregirls.org/music.html
Dan wordt het moeilijk denk ik.![]()
Die met dat meisje in een winkel met levende VHS-banden? zie www.houseofsecrets.nl stuur evt. mailtje en vraag het..quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:40 schreef DrBeavis het volgende:
*schop* wie helpt me met MTV asian screen-promo? hij is zooo mooi met violen, maar heb echt geen idee wat voor muziek eronder zit...hij is toch vaak te zien op mtv...help me help me![]()
Barbatuques - Baião Destemperadoquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:05 schreef Bupatih het volgende:
Weet iemand de titel van het liedje uit de Nike-reclame (met Ronaldinho)?
You´re welcomequote:
Precies. Daar staat ie dus niet tussen. Als die rukkers een keer iets nieuws en leuks draaien, vermelden ze het niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef donroyco het volgende:
artiest titel
CARDIGANS MY FAVOURITE GAME
ANOUK ONE WORD
RED HOT CHILI PEPPERS DANI CALIFORNIA
JAMES BROWN I GOT YOU I FEEL GOOD
OASIS LET THERE BE LOVE
IOS UIT DE SCHADUW
KRAAK & SMAAK KEEP ME HOME
JEWEL FOOLISH GAMES
ROBBIE WILLIAMS TRIPPING
BLACK EYED PEAS LET'S GET IT STARTED
MOLOKO SING IT BACK
mmm... dan weet ik het ook niet meer..
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:42 schreef Parvus het volgende:
ik zoek de mp3 van Trijntje Oosterhuis die Margherita van Marco Borsato zingt, maar dan niet de duet vorm maar alleen Trijntje... PM ME!
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Deze?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:33 schreef MrNiles het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet wat tijdens de nieuwe KPN reclame klinkt
In deze reclame pakt iedereen elkaars hand vast
quote:Adverteerder/merk: KPN Telecom
Product: Telefonie
Titel commercial: Sluit je aan
Reclamebureau: They
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Connected
Uitvoerende(n): Billinger & Marsman
Tekst al in Google ge-paste?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:05 schreef kebabkever het volgende:
Ik kom hier eigenlijk nooooitmaar ik ben al een erg lange tijd op zoek naar een nummer, waar ik alleen een stuk tekst van weet
come to me children and follow my way into the world of darkness and magic. With all my power I'll show you the way to all your dreams, hopes and illusions
Het is trance/techno o.i.d
Hoop echt dat iemand iets weet![]()
Alvast bedankt!!
Niemand?quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
nee sorry zegt me helemaal niksquote:
Hmm, volgens mij heb ik het gevonden en dat binnen 2 minuten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef kebabkever het volgende:
ja dat is altijd het eerste wat ik doe.
Maar geen resultaat
dan geef ik hem wel weg:quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:05 schreef kebabkever het volgende:
Ik kom hier eigenlijk nooooitmaar ik ben al een erg lange tijd op zoek naar een nummer, waar ik alleen een stuk tekst van weet
come to me children and follow my way into the world of darkness and magic. With all my power I'll show you the way to all your dreams, hopes and illusions
Het is trance/techno o.i.d
Hoop echt dat iemand iets weet![]()
Alvast bedankt!!
quote:Op maandag 3 april 2006 00:28 schreef BdR het volgende:
Ik zoek de titel van een dance/funk nummer rond 2004 uitgebracht denk ik () Er zit af en toe een stukje in dan hoort je een soort blokfluit die gewoon 2 tonen speelt, eerst hoog dan laag dat steeds opnieuw, ook een beetje vals zeg maar.
iemand? Het is niet "Jennifer Lopez - Get Right"
Hier een mp3'tje, heb het zelf geprobeerd een beetje na te spelen dus klinkt niet echt, maar dan heb je een beetje een idee...:
ikzoeknr.mp3 (130kb)
Het nummer is verder verder ook zonder zang of vocalen, afgezien van een sample misschien.
Nog maar een keertje, maar nu met ondersteuning. Klik voor een samplequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:22 schreef Roa het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs, kom op!(en het heet, drie keer raden: Na Na Na Na Naa).
Net na Grey's Anatomy op Net5 was de promo voor hun nieuwe vrijdag avond, met daarin de series Lost & Medium.... Welk heerlijk nummer hebben ze daar onder gezet, wie helpt mij?!
FC Kahuna - Hayling ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:01 schreef Roa het volgende:
Nog maar een keertje, maar nu met ondersteuning. Klik voor een sample
inderdaadquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:21 schreef cosmick het volgende:
Stream maar ff checken vanavond.. misschien kondigt ze 'm wel aan..
Xzibit - Hey Now (Mean Muggin)quote:Op woensdag 5 april 2006 09:42 schreef Duiveltja het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5142424403000583738&pl=true
Hoe heet dit nummer van Xzbit?
Stond trouwens ook aan het einde van het filmpje.quote:
Ik ben ongeduldigquote:Op woensdag 5 april 2006 09:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stond trouwens ook aan het einde van het filmpje.!
Falco - Jeannyquote:Op woensdag 5 april 2006 12:15 schreef Autoreply het volgende:
Een Duitse hit, jaar of 10 geleden, iedereen kent hem. Het gaat over een ontvoerd meisje en je hoort er nieuwsfragmenten tussendoor. Anyone?
Urban Cookie Collective-The Key the secretquote:Op woensdag 5 april 2006 12:44 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek nog een nummer, begin jaren 90 (tot midden jaren 90) met de tekst die de hele tijd door m´n kop dreunt:
I got the beat, I got the beat (of ´secret´) yeah... (...) heyiyeahyeah....
Roodoodoo - Peace and Tranquility ??quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:28 schreef -XX- het volgende:
Ik zoek een nummer!!
Het is al van best lang geleden, ±5 jaar?
Heeft in de top 40 gestaan.
Ik weet alleen het deuntje nog. En een stukje van de clip.
In de clip zit o.a kleine robotje(s)? en een dunne donkere vrouw ( die zingt )
Meer weet ik niet meer, wel dat het een goed nmr was!![]()
Wie weet?
?
Die filmpjes zijn trouwens prachtig om te zienquote:Op woensdag 5 april 2006 09:42 schreef Duiveltja het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5142424403000583738&pl=true
Hoe heet dit nummer van Xzbit?
* Dank verschuldigd aan Wilfretquote:Op woensdag 5 april 2006 12:46 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Urban Cookie Collective-The Key the secret![]()
Drumatic twins - Feeling kinda strange?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:28 schreef -XX- het volgende:
Ik zoek een nummer!!
Wie weet?
?
Dat is 'All along the watchtower' van U2quote:Op woensdag 5 april 2006 16:11 schreef Borkydude het volgende:
In Forrest Gump, bij dat stukje dat je ze rond ziet lopen in Vietnam, beetje hippy Bob Dylan achtig muziekje:
There must be some kind of way outta here, said the choker to the chief
Ik denk 't ook niet, maar probeerde even Dylan- en/of Hendrix fans op de kast te krijgenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:46 schreef Muziekjunkie het volgende:
Maar volgens mij is het de Hendrix versie, niet die van U2.
Hendrixquote:Op woensdag 5 april 2006 16:50 schreef Borkydude het volgende:
welke is beter? Jimi Hendrix, Dylan, U2, Richie Havens?
Ik ken ´m wel in de versie samen met Fatman Scoop, alleen weet ik het niet meer zeker, kan ´m niet meer op m´n pc vinden.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:16 schreef XQZ-me het volgende:
Ik ben op zoek naar de wat swingendere/dance versie van het nummer 'All night long' van Lionel Richie. (nummer wordt vaak in kroegen gedraaid)
Iemand enig idee van welke artiest die afkomt?
Double Vision - Knockin'quote:Op woensdag 5 april 2006 18:53 schreef TheSorrow het volgende:
Dit nr was net op de radio bij ik meen Slam FM! ....
t gaat als volgt (tis al een oudje)
knock knock knockin'
knock knock knockin'
knockin' on the back of your door
oh baby I'm knock knock knockin' knock etc etc
Thanks![]()
Met een beetje zoeken had je die zelf ook kunnen vinden, maar goed het isquote:Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef stribe het volgende:
kent iemand dit nr, het begint pas echt bij 46 seconden
http://www.superfeesten.tv/_videos/2006-02-25exxelent.wmv
Calexio - bisbee blue (van hun nieuwe cd "Garden Ruin").quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef cosmick het volgende:
Weet er perongeluk iemand welke plaat Claudia de Breij rond kwart voor 1 draaide (voor BEP) ?
Geen melding op de site, geen afkondiging en die muts reageert ook niet op mijn mailtje![]()
wat n herriequote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Gizmore het volgende:
Nummer 2
Uit een set geplukt, maar kan zo snel niet meer vinden hoe dit nummer dan heette. Daniele Mondello @ Qlimax 2003.
Bedankt alvast
Het is in ieder geval Teddy Bears Picnic. maar ik weet niet precies van wie. De tekst is al heel oud volgens mij. Is waarschijnlijk meerdere malen uitgevoerd door verschillende artiesten.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:47 schreef Doodmetaal het volgende:
van die xbox reclame (of was het nou playstation ik weet het even niet meer) dat ze allemaal een watergevecht gaan houden. Welk muziekje is dat?
Henry Hall & His Orchestra - Teddy Bears Picnicquote:Op woensdag 5 april 2006 23:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het is in ieder geval Teddy Bears Picnic. maar ik weet niet precies van wie. De tekst is al heel oud volgens mij. Is waarschijnlijk meerdere malen uitgevoerd door verschillende artiesten.
Upside Downquote:Op woensdag 5 april 2006 23:43 schreef Bjoro het volgende:
ff een makkie:
Hoe heet dat (nieuwe) nummer van Jack Johnson met die video clip met dat getekende aapje erin ?
Thanx
enof ik die bedoel ....bedankt Impryquote:Op donderdag 6 april 2006 00:14 schreef Impry het volgende:
Upside Down
Als je tenminste Curious George bedoeld:
[afbeelding]
En Vogue - Don't let goquote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
"Love taking, hart breaking soule shaking"
Of iets in die trend. Hoe heet dat nummer?
Deed me meteen denken aan:quote:Op donderdag 6 april 2006 09:00 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een heel fout dance/trance nummertje, dat heel veel klinkt als een soaptheme, ik weet alleen niet welke. Ik moet er echt telkens bij aan the Bold and the Beautifull denken, maar dat is het zeker niet...
Als deze beschrijving niet voldoet zal ik ff proberen er een sampletje van te trekken...
Zou kunnen inderdaadquote:Op donderdag 6 april 2006 10:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Deed me meteen denken aan:
Gerry Rafferty - Baker street
en misschien daar dan een slap aftreksel van![]()
Ik dacht aan Jamai - Step Right Upquote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
En Vogue - Don’t Let Goquote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
quote:
Niet opgelet Morpheus?quote:
Ohquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:15 schreef kwanten het volgende:
Dat nummer aan het einde van de champions league uitzendingen van de NOS. beetje brutaal nummer, was gisteren in ieder geval op. laten ze een compilatie zien van de wedstrijden die die dag gespeeld zijn! weet alleen niet welke het is...![]()
Iemand?quote:Vriend van me is op zoek naar liedje aan het eind van de Champions League uitzenden, als ze alle mooie beelden nog ff op een rij zetten.
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh
Ik las de vraag in een andere quote
quote:Op woensdag 5 april 2006 00:09 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een rocknummer dat o.a. wordt gebruikt in Episode 8 & 9 van Prison Break. Het wordt op 't begin gebruikt bij "Last time, on Prison Break".
Anyone?
Sweetest Thingquote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
U2 had toen zo'n mooi nummer. In de clip zat hij achterop een auto en gebeurde er allerlei dingen om zich heen. Weet iemand hoe het nummer heet?
Daft Punk - One more time ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:28 schreef -XX- het volgende:
Ik zoek een nummer!!
Wie weet?
?
[friends]quote:Op donderdag 6 april 2006 16:48 schreef patrick11 het volgende:
HELP.... IK ZOEK DIT LIEDJE....
het is volgens mij een braziliaans liedje.. en het kwam een paar maanden terug vaak op RTV Noord Holland met een zelfgemaakte clipje met beelden van het strand (Zandvoort/Scheveningen)
Het is een vrolijk lente nummer...
weet iemand hoe dit liedje heet en wie het zingt?
alvast dank...
kan het zijn dat het een nummer is van Zuco 103???quote:Op donderdag 6 april 2006 16:48 schreef patrick11 het volgende:
HELP.... IK ZOEK DIT LIEDJE....
het is volgens mij een braziliaans liedje.. en het kwam een paar maanden terug vaak op RTV Noord Holland met een zelfgemaakte clipje met beelden van het strand (Zandvoort/Scheveningen)
Het is een vrolijk lente nummer...
weet iemand hoe dit liedje heet en wie het zingt?
alvast dank...
Got it.quote:Ik zoek een rocknummer dat o.a. wordt gebruikt in Episode 8 & 9 van Prison Break. Het wordt op 't begin gebruikt bij "Last time, on Prison Break".
Anyone?
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:42 schreef Borkydude het volgende:
Vriend van me is op zoek naar liedje aan het eind van de Champions League uitzenden, als ze alle mooie beelden nog ff op een rij zetten.
Stop daar eens even mee, als iemand het weet dan geeft ie wel antwoord, je hoeft niet tot 3 keer toe je eigen post te herhalen...quote:
Houd je bek is.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
Stop daar eens even mee, als iemand het weet dan geeft ie wel antwoord, je hoeft niet tot 3 keer toe je eigen post te herhalen...
Upquote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Gizmore het volgende:
Nummer 1
Weer eens brakke kwaliteit, maar beter dan de vorige paarAnyway, tis soort van techno en dat melodietje gaat steeds maar door.
Bedankt alvast
In de source van de website staat:quote:Op donderdag 6 april 2006 20:25 schreef -DizzeL- het volgende:
iemand enige idee wie dit zingt ?
http://spaces.msn.com/marleenp/?partqs=cat%3DMuziek&_c11_blogpart_blogpart=blogview&_c=blogpart
Dus dat zal het wel zijn denk ikquote:http://members.home.nl/marlana/muziek/14 - Oliver Shanti and Friends - Water for circles of life.mp3
waw thanks...dat ik dat zelf nog niet gezien hadquote:Op donderdag 6 april 2006 20:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In de source van de website staat:
[..]
Dus dat zal het wel zijn denk ik
Haha, ondanks de kwaliteit van de samplequote:
Heldquote:Op donderdag 6 april 2006 20:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Haha, ondanks de kwaliteit van de sampleis het Mandy vs. Booka Shade - Body Language
Die zoek ik dus ook. Gebruiken ze elke keer bij de afsluiting van een Champions League avond.quote:
Oh nee, ik doelde eigenlijk op Borkydude.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:22 schreef Tha_T het volgende:
Ik zei toch dat ie vaag was. Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb
Hij is inderdaad erg vaag. Ik kan er iig niets mee, weet je Space zeker?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:22 schreef Tha_T het volgende:
Een beetje commerciële plaat?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:22 schreef Tha_T het volgende:
100 procent. Ik kan verder nog wel zeggen dat dat klassieke stukje gister nog op TV was maar daar heb je niets aanquote:Op donderdag 6 april 2006 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg vaag. Ik kan er iig niets mee, weet je Space zeker?
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:27 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Een beetje commerciële plaat?
Wellicht staat die hier ergens tussen:quote:Op donderdag 6 april 2006 23:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
100 procent. Ik kan verder nog wel zeggen dat dat klassieke stukje gister nog op TV was maar daar heb je niets aan. Het is wel een bekend klassiek stukje, dat wel
[..]Jup
Daar kan ik hem ook niet vindenquote:Op donderdag 6 april 2006 23:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wellicht staat die hier ergens tussen:
http://www.juno.co.uk/search.php?page=1&q=space&column=all&genre_id=1404
en anders kan je in de search nog binnen andere genres zoeken:
http://www.juno.co.uk/search/
Vaagheid valt wel mee hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 23:06 schreef Tha_T het volgende:
Deze is vaag, be warned:
Een dance-deuntje van zeker 2 of 3 jaar terug alweer met in de titel of uitvoerende (ik weet niet meer welke van de twee) iets van Space inzat, volgens mij, als ik het goed herriner, is het Spacecake of Spacewalk.
Over het nummer zelf; het is een eurodance-style nummer met een melodie-lijn die komt uit een klassiek stuk (naam van dat stuk weet ik jammer genoeg niet), heel aanstekelijk wat je zeker in je hoofd blijft hangen. Ik weet nog wel dat hij echt redelijk vaak te horen was op XFM maar nu is hij alweer oud natuurlijk.
En dat is wat ik er nog van weet. Ik weet dat hij nogal vaag is maar voor hetzelfde geld weet iemand van jullie hem net wel![]()
maar die is nog geen 2 of 3 jaar oud....quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:20 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Vaagheid valt wel mee hoor
Volgens mij is het Funny Little Frog van Belle & Sebastian. Leuk nummer is dat
Oeps, verkeerde user gequote...quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:05 schreef cafca het volgende:
maar die is nog geen 2 of 3 jaar oud....
Dit is Funny Little Frog van Belle & Sebastianquote:die clip ging een beetje alsvolgt:
een jongen(man) en een meisje(vrouw) dansen de hele clip in de woonkamer zo'n beetje, heet lijk volgens mij wel een beetje op zo'n toneeldekor woonkamer. aan het eind blijkt zij alleen van een fotolijstje te zijn aan de muur. (volgens mij)
het nummer wordt gezongen door een man.
het is het genre pop.
ah. die wel jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Oeps, verkeerde user gequote...![]()
[..]
Dit is Funny Little Frog van Belle & Sebastian![]()
Weet precies welke je bedoeld. ff Nadenken of de naam me te binnen schiet...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:00 schreef Inspirit het volgende:
Hey hey!!!!!
Ik zoek al een hele tijd het liedje wat ik in me koofd heb, maar ik kan het maar niet vinden. De titel en artieste weet ik niet, maar het liedje gaat zo ongeveer:
"Batjie batjie tjambooo....(iets) chi chiquita!"
CAN SOMEONE HELP ME OUT!?!
het was een top40 hit volgens mij in de jaren 90....
Gegroet,
Gomi
Misschien (Mucho Mambo) Sway van Shaftquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:00 schreef Inspirit het volgende:
Hey hey!!!!!
Ik zoek al een hele tijd het liedje wat ik in me koofd heb, maar ik kan het maar niet vinden. De titel en artieste weet ik niet, maar het liedje gaat zo ongeveer:
Gegroet,
Gomi
12. Passing Me Byquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:49 schreef donroyco het volgende:
Weet iemand waar het intro van The Pharcyde - Passing me by vandaan komt? Het klinkt me zeer bekend in de oren en doet een beetje denken aan een lekkere loungeplaat, of heeft iemand het gejat van The Pharcyde![]()
Iemand?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik hoorde gister een liedje op de radio. Het was een redelijk snel nummer en ik denk dat het een jaar of vijf oud is? Maar dat weet ik niet zeker. Ik weet nog een zinnetje, "I, belong with you foreeeever and ever, I'll be... (...) ...lights now I can see"
Weet iemand hoe hij heet?
Per abuis:quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:09 schreef cornutocontente het volgende:
[..]
Suzanna Vega - Marlene on the Wall
Bedankt El_Rolandoquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:59 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
12. Passing Me By
Produced by J-Swift
Contains samples from:
"Summer In The City" by Quincy Jones
"Are You Experienced?" by Jimi Hendrix
bron
niemand?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:16 schreef XQZ-me het volgende:
Ik ben op zoek naar de wat swingendere/dance versie van het nummer 'All night long' van Lionel Richie. (nummer wordt vaak in kroegen gedraaid)
Iemand enig idee van welke artiest die afkomt?
Nee helaas. Het lied wat ik zoek is meer een 'dance' nummer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:09 schreef cornutocontente het volgende:
[..]
Suzanna Vega - Marlene on the Wall
Het is niet Muchos Mambo van Shaft....het is nog een stuk ouder.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:00 schreef Inspirit het volgende:
Hey hey!!!!!
Gegroet,
Gomi
antwoord was al gegeven, normaals: chilli ft carrapicho - tic tic tacquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:41 schreef Inspirit het volgende:
[..]
Het is niet Muchos Mambo van Shaft....het is nog een stuk ouder.
CAN SOMEONE HELP ME OUT?
refrein: "Batjie Batjie Tjamboo....(iets).. Chiqi chiquita!"
Ja. Geen dank hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:43 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
antwoord was al gegeven, normaals: chilli ft carrapicho - tic tic tac![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:37 schreef Rio het volgende:
Iemand die weet hoe dat orgeldeuntje heet dat ze in Rembo & Rembo regelmatig op de achtergrond hadden? Is volgens mij oorspronkelijk een klassiek stuk (piano?).
Qua sound klinkt het als Klaus Wunderlich.
Te laat, schpuit elevenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:41 schreef Inspirit het volgende:
[..]
Het is niet Muchos Mambo van Shaft....het is nog een stuk ouder.
CAN SOMEONE HELP ME OUT?
refrein: "Batjie Batjie Tjamboo....(iets).. Chiqi chiquita!"
ik zou het niet weten sorry.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:44 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja. Geen dank hoor![]()
In ruil mag je mij wel helpen met:
[..]
paar pages terug.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:09 schreef DJqbl5 het volgende:
Weet iemand hoe het muziekje heet die in de reclame wordt gedraait waarin Ronaldinho al die trucjes doet. De Nike reclame... Waarin je hem als kind ziet..hij voetbalt in een zaaltje
Geloof het nou maar, tic tic tac was echt al het goede antwoord!quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:44 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Mr. President - Coco jambo misschien
Of T-spoon - Sex on the beach(daar hoor je zo'n neger ok zoiets zingen)
En anders Wes - Alane
Ooooo ik heb eroverheen gelezen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:44 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja. Geen dank hoor![]()
In ruil mag je mij wel helpen met:
[..]
Voor de luierik:quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:09 schreef DJqbl5 het volgende:
Weet iemand hoe het muziekje heet die in de reclame wordt gedraait waarin Ronaldinho al die trucjes doet. De Nike reclame... Waarin je hem als kind ziet..hij voetbalt in een zaaltje
liedjequote:Op vrijdag 7 april 2006 20:42 schreef Borreke het volgende:
ik zoe een jumpstyle liedje van dit clipje
Misschien helpt een mailtje naar:quote:
SL2 - On a ragga tipquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:25 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ik zoek het volgende nummer waar de intro van in mn kop zit.. t is een beetje een reagge nummer: ik schrijf wat er gezongen wordt zoals ik het hoor![]()
A rumba deeja badeeja a rumba dai dai..
Please help
Wat staat dat ventje daar te doen eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:42 schreef Borreke het volgende:
ik zoe een jumpstyle liedje van dit clipje: http://video.google.com/videoplay?docid=7689504607500475661&q=baronnen&pl=true
weet toevallig iemand welk nummer dit is dat gedraaid wordt ?![]()
Dacht meteen aan:quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:52 schreef Zolena het volgende:
(..)
Nee, het klinkt meer beatles achtig of iets in die richting. geen rare instrumenten dr tussendoor. gewoon gitaar en drumstelquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:31 schreef PM-girl het volgende:
Is het niet Dreamer van supertramp?
dat dudu doet wel denken aan Tom's Diner van Suzanne Vega, maar dat klopt niet met de tekstquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:52 schreef Zolena het volgende:
Ik zoek een liedje waarin volgens mij alleen maar gezongen wordt door een vrouw. Verder geen instrumenten. Ik geloof dat er zinnen in voorkomen als:
i was walking through the cathedraaal dudu duuudu dudu duduuudu dududuuudu dududuudu
I was watching trough my windooowwwww dudu duuudu dudu duduuudu dududuuudu dududuudu
Ik heb echt de hele tijd dat dudududu in mijn hoofd, nou wil ik wel eens het hele liedje horen, misschein kom ik er dan vanaf.
Ja die is het!! hij was in mn hoofd helemaal veranderd alleen het gedudu bleef over. he is looking through the window, the bells of the cathedral die zinnen had ik in mn hoofd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:40 schreef Mark het volgende:
[..]
dat dudu doet wel denken aan Tom's Diner van Suzanne Vega, maar dat klopt niet met de tekst
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik hoorde gister een liedje op de radio. Het was een redelijk snel nummer en ik denk dat het een jaar of vijf oud is? Maar dat weet ik niet zeker. Ik weet nog een zinnetje, "I, belong with you foreeeever and ever, I'll be... (...) ...lights now I can see"
Weet iemand hoe hij heet?
quote:
Als iedereen nou eens zou stoppen met zichzelf quoten dan zou dit topic een stuk overzichtelijker zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee helaas. Het lied wat ik zoek is meer een 'dance' nummer.![]()
Golden Earrings - Sound of the screaming day (1967)quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:51 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Zoek een nummer, wat me bij staat is een beetje beatles achtige stijl.
De zin die ik me nog kan herinneren is:
lis-ten to the sound of a Dreaaaa-m-e--r.
google levert niets op, ik denk dat ik de woorden niet goed heb
ik dacht aan beatles, maar het kan ook wat anders zijn.
iemand?
kan ook song ipv sound zijn, geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |