Ooooo ik heb eroverheen gelezen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:44 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja. Geen dank hoor![]()
In ruil mag je mij wel helpen met:
[..]
Voor de luierik:quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:09 schreef DJqbl5 het volgende:
Weet iemand hoe het muziekje heet die in de reclame wordt gedraait waarin Ronaldinho al die trucjes doet. De Nike reclame... Waarin je hem als kind ziet..hij voetbalt in een zaaltje
liedjequote:Op vrijdag 7 april 2006 20:42 schreef Borreke het volgende:
ik zoe een jumpstyle liedje van dit clipje
Misschien helpt een mailtje naar:quote:
SL2 - On a ragga tipquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:25 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ik zoek het volgende nummer waar de intro van in mn kop zit.. t is een beetje een reagge nummer: ik schrijf wat er gezongen wordt zoals ik het hoor![]()
A rumba deeja badeeja a rumba dai dai..
Please help
Wat staat dat ventje daar te doen eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:42 schreef Borreke het volgende:
ik zoe een jumpstyle liedje van dit clipje: http://video.google.com/videoplay?docid=7689504607500475661&q=baronnen&pl=true
weet toevallig iemand welk nummer dit is dat gedraaid wordt ?![]()
Dacht meteen aan:quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:52 schreef Zolena het volgende:
(..)
Nee, het klinkt meer beatles achtig of iets in die richting. geen rare instrumenten dr tussendoor. gewoon gitaar en drumstelquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:31 schreef PM-girl het volgende:
Is het niet Dreamer van supertramp?
dat dudu doet wel denken aan Tom's Diner van Suzanne Vega, maar dat klopt niet met de tekstquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:52 schreef Zolena het volgende:
Ik zoek een liedje waarin volgens mij alleen maar gezongen wordt door een vrouw. Verder geen instrumenten. Ik geloof dat er zinnen in voorkomen als:
i was walking through the cathedraaal dudu duuudu dudu duduuudu dududuuudu dududuudu
I was watching trough my windooowwwww dudu duuudu dudu duduuudu dududuuudu dududuudu
Ik heb echt de hele tijd dat dudududu in mijn hoofd, nou wil ik wel eens het hele liedje horen, misschein kom ik er dan vanaf.
Ja die is het!! hij was in mn hoofd helemaal veranderd alleen het gedudu bleef over. he is looking through the window, the bells of the cathedral die zinnen had ik in mn hoofd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:40 schreef Mark het volgende:
[..]
dat dudu doet wel denken aan Tom's Diner van Suzanne Vega, maar dat klopt niet met de tekst
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik hoorde gister een liedje op de radio. Het was een redelijk snel nummer en ik denk dat het een jaar of vijf oud is? Maar dat weet ik niet zeker. Ik weet nog een zinnetje, "I, belong with you foreeeever and ever, I'll be... (...) ...lights now I can see"
Weet iemand hoe hij heet?
quote:
Als iedereen nou eens zou stoppen met zichzelf quoten dan zou dit topic een stuk overzichtelijker zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee helaas. Het lied wat ik zoek is meer een 'dance' nummer.![]()
Golden Earrings - Sound of the screaming day (1967)quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:51 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Zoek een nummer, wat me bij staat is een beetje beatles achtige stijl.
De zin die ik me nog kan herinneren is:
lis-ten to the sound of a Dreaaaa-m-e--r.
google levert niets op, ik denk dat ik de woorden niet goed heb
ik dacht aan beatles, maar het kan ook wat anders zijn.
iemand?
kan ook song ipv sound zijn, geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |