Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:26 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek een website ( .nl ) waarop allerlei bands hun nummers kunnen posten waarna mensen kunnen stemmen. Er stond iets van bekend in de naam!
Ik hoop dat je niet 'Global Deejays - The Sound of San Francisco' bedoeld...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:13 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek dat ene nummer, ze hebben een remix gemaakt van het nummer 'San fransisco'
Een nummer uit de jaren 60-70, iemand die me dit zo kan vertellen?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Xbox weet ik niet, maar die H&M reclame is Nouvelle Vague - Just can't get enough
[..]
Marcel Woods - Advanced
thx!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Marcel Woods - Advanced
Molluck, you again....![]()
Die bedoel ik inderdaad, thx!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet 'Global Deejays - The Sound of San Francisco' bedoeld...![]()
Staat dit niet ergens in je browser history?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:32 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek een website ( .nl ) waarop allerlei bands hun nummers kunnen posten waarna mensen kunnen stemmen. Er stond iets van bekend in de naam!
Crash Test Dummys - mmmmmmm ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:22 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Zoek een nummer ergens uit de jaren 90', beetje rustige alternatieve muziek. Er werd elke keer een stukje van het refrein geneuried. En in de clip werd er een toneelstukje door een school uitgevoerd (beetje grote-avondstijl, met kartonne autootjes enzo ).
Bedankt, naam lag op het puntje van mn tong..quote:
jazeker...bedankt man ! heppum gevonden !quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:57 schreef Feestkabouter het volgende:
Aan Faviola: het nummer heet Love and Pride (origineel van Paul King)........ hopelijk kom je hiermee verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |