Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:26 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek een website ( .nl ) waarop allerlei bands hun nummers kunnen posten waarna mensen kunnen stemmen. Er stond iets van bekend in de naam!
Ik hoop dat je niet 'Global Deejays - The Sound of San Francisco' bedoeld...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:13 schreef Doagere het volgende:
Ik zoek dat ene nummer, ze hebben een remix gemaakt van het nummer 'San fransisco'
Een nummer uit de jaren 60-70, iemand die me dit zo kan vertellen?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Xbox weet ik niet, maar die H&M reclame is Nouvelle Vague - Just can't get enough
[..]
Marcel Woods - Advanced
thx!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Marcel Woods - Advanced
Molluck, you again....![]()
Die bedoel ik inderdaad, thx!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet 'Global Deejays - The Sound of San Francisco' bedoeld...![]()
Staat dit niet ergens in je browser history?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:32 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek een website ( .nl ) waarop allerlei bands hun nummers kunnen posten waarna mensen kunnen stemmen. Er stond iets van bekend in de naam!
Crash Test Dummys - mmmmmmm ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:22 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Zoek een nummer ergens uit de jaren 90', beetje rustige alternatieve muziek. Er werd elke keer een stukje van het refrein geneuried. En in de clip werd er een toneelstukje door een school uitgevoerd (beetje grote-avondstijl, met kartonne autootjes enzo ).
Bedankt, naam lag op het puntje van mn tong..quote:
jazeker...bedankt man ! heppum gevonden !quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:57 schreef Feestkabouter het volgende:
Aan Faviola: het nummer heet Love and Pride (origineel van Paul King)........ hopelijk kom je hiermee verder.
Ten Sharp - Youquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:05 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nummer die redelijk vaak op skyradio te horen is, hij gaat een beetje zo:
'And you, you're always on my mind. You, you the one I living for'
Wie weet hoe dit nummer heeT?
Ten Sharp - Youquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:05 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nummer die redelijk vaak op skyradio te horen is, hij gaat een beetje zo:
'And you, you're always on my mind. You, you the one I living for'
Wie weet hoe dit nummer heeT?
Tasmin Archer - Sleeping satellitequote:Op zaterdag 1 april 2006 18:35 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren '90. Het wordt gezongen door een donkere vrouw en het refrein gaat dacht ik zo, ook al heb ik het idee dat een aantal woorden erin niet kloppen:
I thank you for the moon at night, blue-ish skies, the eagle eye...
Iemand?
Dat was het beste wat ik kon geven qua lyrics.
Touch & Go - Would You...?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:16 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Ik zoek een dance nummer dat een keer voorkwam bij summerbase, ik weet een kort stukje uit de tekst:
"I've noticed you around, i find you very atractive, would you....uuhhhmmmm.....(trompet achtige beat)....would you go to bed with me"
Alvast bedankt!!!!
dat is hem inderdaadquote:
Komt me wel bekend voor, en is ook lekkerquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:26 schreef Syndicate het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet? Komt uit een mix van awakening, maar ik kan met geen mogelijkheid de artiest/titel vinden
het nummer
Jaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Tasmin Archer - Sleeping satellite
"Rock with you tonight" van Basto.quote:Op zondag 2 april 2006 01:08 schreef Sledgie het volgende:
I wanna/gonna rock with you tonight....blalblabla....till the end of the night....
Stevige dance plaat, google mocht bij deze song niet baten. :l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |