dan geef ik hem wel weg:quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:05 schreef kebabkever het volgende:
Ik kom hier eigenlijk nooooitmaar ik ben al een erg lange tijd op zoek naar een nummer, waar ik alleen een stuk tekst van weet
come to me children and follow my way into the world of darkness and magic. With all my power I'll show you the way to all your dreams, hopes and illusions
Het is trance/techno o.i.d
Hoop echt dat iemand iets weet![]()
Alvast bedankt!!
quote:Op maandag 3 april 2006 00:28 schreef BdR het volgende:
Ik zoek de titel van een dance/funk nummer rond 2004 uitgebracht denk ik () Er zit af en toe een stukje in dan hoort je een soort blokfluit die gewoon 2 tonen speelt, eerst hoog dan laag dat steeds opnieuw, ook een beetje vals zeg maar.
iemand? Het is niet "Jennifer Lopez - Get Right"
Hier een mp3'tje, heb het zelf geprobeerd een beetje na te spelen dus klinkt niet echt, maar dan heb je een beetje een idee...:
ikzoeknr.mp3 (130kb)
Het nummer is verder verder ook zonder zang of vocalen, afgezien van een sample misschien.
Nog maar een keertje, maar nu met ondersteuning. Klik voor een samplequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:22 schreef Roa het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs, kom op!(en het heet, drie keer raden: Na Na Na Na Naa).
Net na Grey's Anatomy op Net5 was de promo voor hun nieuwe vrijdag avond, met daarin de series Lost & Medium.... Welk heerlijk nummer hebben ze daar onder gezet, wie helpt mij?!
FC Kahuna - Hayling ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:01 schreef Roa het volgende:
Nog maar een keertje, maar nu met ondersteuning. Klik voor een sample
inderdaadquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:21 schreef cosmick het volgende:
Stream maar ff checken vanavond.. misschien kondigt ze 'm wel aan..
Xzibit - Hey Now (Mean Muggin)quote:Op woensdag 5 april 2006 09:42 schreef Duiveltja het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5142424403000583738&pl=true
Hoe heet dit nummer van Xzbit?
Stond trouwens ook aan het einde van het filmpje.quote:
Ik ben ongeduldigquote:Op woensdag 5 april 2006 09:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stond trouwens ook aan het einde van het filmpje.!
Falco - Jeannyquote:Op woensdag 5 april 2006 12:15 schreef Autoreply het volgende:
Een Duitse hit, jaar of 10 geleden, iedereen kent hem. Het gaat over een ontvoerd meisje en je hoort er nieuwsfragmenten tussendoor. Anyone?
Urban Cookie Collective-The Key the secretquote:Op woensdag 5 april 2006 12:44 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek nog een nummer, begin jaren 90 (tot midden jaren 90) met de tekst die de hele tijd door m´n kop dreunt:
I got the beat, I got the beat (of ´secret´) yeah... (...) heyiyeahyeah....
Roodoodoo - Peace and Tranquility ??quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:28 schreef -XX- het volgende:
Ik zoek een nummer!!
Het is al van best lang geleden, ±5 jaar?
Heeft in de top 40 gestaan.
Ik weet alleen het deuntje nog. En een stukje van de clip.
In de clip zit o.a kleine robotje(s)? en een dunne donkere vrouw ( die zingt )
Meer weet ik niet meer, wel dat het een goed nmr was!![]()
Wie weet?
?
Die filmpjes zijn trouwens prachtig om te zienquote:Op woensdag 5 april 2006 09:42 schreef Duiveltja het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5142424403000583738&pl=true
Hoe heet dit nummer van Xzbit?
* Dank verschuldigd aan Wilfretquote:Op woensdag 5 april 2006 12:46 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Urban Cookie Collective-The Key the secret![]()
Drumatic twins - Feeling kinda strange?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:28 schreef -XX- het volgende:
Ik zoek een nummer!!
Het is al van best lang geleden, ±5 jaar?
Heeft in de top 40 gestaan.
Ik weet alleen het deuntje nog. En een stukje van de clip.
In de clip zit o.a kleine robotje(s)? en een dunne donkere vrouw ( die zingt )
Meer weet ik niet meer, wel dat het een goed nmr was!![]()
Wie weet?
?
Dat is 'All along the watchtower' van U2quote:Op woensdag 5 april 2006 16:11 schreef Borkydude het volgende:
In Forrest Gump, bij dat stukje dat je ze rond ziet lopen in Vietnam, beetje hippy Bob Dylan achtig muziekje:
There must be some kind of way outta here, said the choker to the chief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |