dan geef ik hem wel weg:quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:05 schreef kebabkever het volgende:
Ik kom hier eigenlijk nooooitmaar ik ben al een erg lange tijd op zoek naar een nummer, waar ik alleen een stuk tekst van weet
come to me children and follow my way into the world of darkness and magic. With all my power I'll show you the way to all your dreams, hopes and illusions
Het is trance/techno o.i.d
Hoop echt dat iemand iets weet![]()
Alvast bedankt!!
quote:Op maandag 3 april 2006 00:28 schreef BdR het volgende:
Ik zoek de titel van een dance/funk nummer rond 2004 uitgebracht denk ik () Er zit af en toe een stukje in dan hoort je een soort blokfluit die gewoon 2 tonen speelt, eerst hoog dan laag dat steeds opnieuw, ook een beetje vals zeg maar.
iemand? Het is niet "Jennifer Lopez - Get Right"
Hier een mp3'tje, heb het zelf geprobeerd een beetje na te spelen dus klinkt niet echt, maar dan heb je een beetje een idee...:
ikzoeknr.mp3 (130kb)
Het nummer is verder verder ook zonder zang of vocalen, afgezien van een sample misschien.
Nog maar een keertje, maar nu met ondersteuning. Klik voor een samplequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:22 schreef Roa het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs, kom op!(en het heet, drie keer raden: Na Na Na Na Naa).
Net na Grey's Anatomy op Net5 was de promo voor hun nieuwe vrijdag avond, met daarin de series Lost & Medium.... Welk heerlijk nummer hebben ze daar onder gezet, wie helpt mij?!
FC Kahuna - Hayling ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:01 schreef Roa het volgende:
Nog maar een keertje, maar nu met ondersteuning. Klik voor een sample
inderdaadquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:21 schreef cosmick het volgende:
Stream maar ff checken vanavond.. misschien kondigt ze 'm wel aan..
Xzibit - Hey Now (Mean Muggin)quote:Op woensdag 5 april 2006 09:42 schreef Duiveltja het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5142424403000583738&pl=true
Hoe heet dit nummer van Xzbit?
Stond trouwens ook aan het einde van het filmpje.quote:
Ik ben ongeduldigquote:Op woensdag 5 april 2006 09:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stond trouwens ook aan het einde van het filmpje.!
Falco - Jeannyquote:Op woensdag 5 april 2006 12:15 schreef Autoreply het volgende:
Een Duitse hit, jaar of 10 geleden, iedereen kent hem. Het gaat over een ontvoerd meisje en je hoort er nieuwsfragmenten tussendoor. Anyone?
Urban Cookie Collective-The Key the secretquote:Op woensdag 5 april 2006 12:44 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek nog een nummer, begin jaren 90 (tot midden jaren 90) met de tekst die de hele tijd door m´n kop dreunt:
I got the beat, I got the beat (of ´secret´) yeah... (...) heyiyeahyeah....
Roodoodoo - Peace and Tranquility ??quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:28 schreef -XX- het volgende:
Ik zoek een nummer!!
Het is al van best lang geleden, ±5 jaar?
Heeft in de top 40 gestaan.
Ik weet alleen het deuntje nog. En een stukje van de clip.
In de clip zit o.a kleine robotje(s)? en een dunne donkere vrouw ( die zingt )
Meer weet ik niet meer, wel dat het een goed nmr was!![]()
Wie weet?
?
Die filmpjes zijn trouwens prachtig om te zienquote:Op woensdag 5 april 2006 09:42 schreef Duiveltja het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5142424403000583738&pl=true
Hoe heet dit nummer van Xzbit?
* Dank verschuldigd aan Wilfretquote:Op woensdag 5 april 2006 12:46 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Urban Cookie Collective-The Key the secret![]()
Drumatic twins - Feeling kinda strange?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:28 schreef -XX- het volgende:
Ik zoek een nummer!!
Wie weet?
?
Dat is 'All along the watchtower' van U2quote:Op woensdag 5 april 2006 16:11 schreef Borkydude het volgende:
In Forrest Gump, bij dat stukje dat je ze rond ziet lopen in Vietnam, beetje hippy Bob Dylan achtig muziekje:
There must be some kind of way outta here, said the choker to the chief
Ik denk 't ook niet, maar probeerde even Dylan- en/of Hendrix fans op de kast te krijgenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:46 schreef Muziekjunkie het volgende:
Maar volgens mij is het de Hendrix versie, niet die van U2.
Hendrixquote:Op woensdag 5 april 2006 16:50 schreef Borkydude het volgende:
welke is beter? Jimi Hendrix, Dylan, U2, Richie Havens?
Ik ken ´m wel in de versie samen met Fatman Scoop, alleen weet ik het niet meer zeker, kan ´m niet meer op m´n pc vinden.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:16 schreef XQZ-me het volgende:
Ik ben op zoek naar de wat swingendere/dance versie van het nummer 'All night long' van Lionel Richie. (nummer wordt vaak in kroegen gedraaid)
Iemand enig idee van welke artiest die afkomt?
Double Vision - Knockin'quote:Op woensdag 5 april 2006 18:53 schreef TheSorrow het volgende:
Dit nr was net op de radio bij ik meen Slam FM! ....
t gaat als volgt (tis al een oudje)
knock knock knockin'
knock knock knockin'
knockin' on the back of your door
oh baby I'm knock knock knockin' knock etc etc
Thanks![]()
Met een beetje zoeken had je die zelf ook kunnen vinden, maar goed het isquote:Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef stribe het volgende:
kent iemand dit nr, het begint pas echt bij 46 seconden
http://www.superfeesten.tv/_videos/2006-02-25exxelent.wmv
Calexio - bisbee blue (van hun nieuwe cd "Garden Ruin").quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef cosmick het volgende:
Weet er perongeluk iemand welke plaat Claudia de Breij rond kwart voor 1 draaide (voor BEP) ?
Geen melding op de site, geen afkondiging en die muts reageert ook niet op mijn mailtje![]()
wat n herriequote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Gizmore het volgende:
Nummer 2
Uit een set geplukt, maar kan zo snel niet meer vinden hoe dit nummer dan heette. Daniele Mondello @ Qlimax 2003.
Bedankt alvast
Het is in ieder geval Teddy Bears Picnic. maar ik weet niet precies van wie. De tekst is al heel oud volgens mij. Is waarschijnlijk meerdere malen uitgevoerd door verschillende artiesten.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:47 schreef Doodmetaal het volgende:
van die xbox reclame (of was het nou playstation ik weet het even niet meer) dat ze allemaal een watergevecht gaan houden. Welk muziekje is dat?
Henry Hall & His Orchestra - Teddy Bears Picnicquote:Op woensdag 5 april 2006 23:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het is in ieder geval Teddy Bears Picnic. maar ik weet niet precies van wie. De tekst is al heel oud volgens mij. Is waarschijnlijk meerdere malen uitgevoerd door verschillende artiesten.
Upside Downquote:Op woensdag 5 april 2006 23:43 schreef Bjoro het volgende:
ff een makkie:
Hoe heet dat (nieuwe) nummer van Jack Johnson met die video clip met dat getekende aapje erin ?
Thanx
enof ik die bedoel ....bedankt Impryquote:Op donderdag 6 april 2006 00:14 schreef Impry het volgende:
Upside Down
Als je tenminste Curious George bedoeld:
[afbeelding]
En Vogue - Don't let goquote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
"Love taking, hart breaking soule shaking"
Of iets in die trend. Hoe heet dat nummer?
Deed me meteen denken aan:quote:Op donderdag 6 april 2006 09:00 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een heel fout dance/trance nummertje, dat heel veel klinkt als een soaptheme, ik weet alleen niet welke. Ik moet er echt telkens bij aan the Bold and the Beautifull denken, maar dat is het zeker niet...
Als deze beschrijving niet voldoet zal ik ff proberen er een sampletje van te trekken...
Zou kunnen inderdaadquote:Op donderdag 6 april 2006 10:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Deed me meteen denken aan:
Gerry Rafferty - Baker street
en misschien daar dan een slap aftreksel van![]()
Ik dacht aan Jamai - Step Right Upquote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
En Vogue - Don’t Let Goquote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
quote:
Niet opgelet Morpheus?quote:
Ohquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:15 schreef kwanten het volgende:
Dat nummer aan het einde van de champions league uitzendingen van de NOS. beetje brutaal nummer, was gisteren in ieder geval op. laten ze een compilatie zien van de wedstrijden die die dag gespeeld zijn! weet alleen niet welke het is...![]()
Iemand?quote:Vriend van me is op zoek naar liedje aan het eind van de Champions League uitzenden, als ze alle mooie beelden nog ff op een rij zetten.
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh
Ik las de vraag in een andere quote
quote:Op woensdag 5 april 2006 00:09 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een rocknummer dat o.a. wordt gebruikt in Episode 8 & 9 van Prison Break. Het wordt op 't begin gebruikt bij "Last time, on Prison Break".
Anyone?
Sweetest Thingquote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
U2 had toen zo'n mooi nummer. In de clip zat hij achterop een auto en gebeurde er allerlei dingen om zich heen. Weet iemand hoe het nummer heet?
Daft Punk - One more time ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:28 schreef -XX- het volgende:
Ik zoek een nummer!!
Wie weet?
?
[friends]quote:Op donderdag 6 april 2006 16:48 schreef patrick11 het volgende:
HELP.... IK ZOEK DIT LIEDJE....
het is volgens mij een braziliaans liedje.. en het kwam een paar maanden terug vaak op RTV Noord Holland met een zelfgemaakte clipje met beelden van het strand (Zandvoort/Scheveningen)
Het is een vrolijk lente nummer...
weet iemand hoe dit liedje heet en wie het zingt?
alvast dank...
kan het zijn dat het een nummer is van Zuco 103???quote:Op donderdag 6 april 2006 16:48 schreef patrick11 het volgende:
HELP.... IK ZOEK DIT LIEDJE....
het is volgens mij een braziliaans liedje.. en het kwam een paar maanden terug vaak op RTV Noord Holland met een zelfgemaakte clipje met beelden van het strand (Zandvoort/Scheveningen)
Het is een vrolijk lente nummer...
weet iemand hoe dit liedje heet en wie het zingt?
alvast dank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |