Nee, niet Goldfrap. De zangeres was echt een beetje aan de dikke kant (niet moddervet of zo). Volgens mij is het Amerikaans, en vrij nieuw.quote:
Jenn Cuneta - Come Rain Come Shinequote:Op maandag 3 april 2006 14:18 schreef Jenny_park het volgende:
Zoek een dance liedje van nu: de tekst gaat ongeveer zo:
Bring in the rain, bring in the shine....
quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef F-Snake het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de clip met enige regelmaat op MTV langskomt: bandje met een volslanke zangeres. De bandleden dossen zich steeds anders uit; de ene keer bijvoorbeeld in foute jaren '50 stijl, de andere keer staat de zangeres op rolschaatsen (70's disco). In het nummer wordt de naam van de band een keer gespeld.
Ik kan gewoon niet meer op de naam komen! En om nou voor de tv te gaan wachten tot de clip weer langskomt
is ze nou dik of dunquote:Nee, niet Goldfrap. De zangeres was echt een beetje aan de dikke kant (niet moddervet of zo). Volgens mij is het Amerikaans, en vrij nieuw
Jenn Cuneta - Come Rain Come Shinequote:Op maandag 3 april 2006 14:18 schreef Jenny_park het volgende:
Zoek een dance liedje van nu: de tekst gaat ongeveer zo:
Bring in the rain, bring in the shine....
En ondertussen kom ik stomtoevallig iets tegen op een muzieksite: het ging om Morningwood, gevonden dus...quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef F-Snake het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de clip met enige regelmaat op MTV langskomt: bandje met een volslanke zangeres...
zoooooo mogguh zeg...ff over het hoofd gezien, sorryquote:Op maandag 3 april 2006 15:31 schreef quadrifoglio het volgende:
Zie 3 reacties boven jou Tim_...
Daar vroeg al eens eerder iemand naar (twee topics terug geloof ik). Iemand heeft het uitgezocht en het nummer bleek van een nieuwe Australische band te zijn. Het nummer zou (nog) niet op cd te krijgen zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 16:07 schreef Eglise het volgende:
ik zoek het nummer achter de sprit zero reclame, die met dat zwembal alias basketballveld... ik dacht aan de stem te horen dat het damien rice was maar ik weet niet zeker --> wie wel?![]()
Morningwood - Nth Degreequote:Op maandag 3 april 2006 14:26 schreef F-Snake het volgende:
[..]
Nee, niet Goldfrap. De zangeres was echt een beetje aan de dikke kant (niet moddervet of zo). Volgens mij is het Amerikaans, en vrij nieuw.
Carl Cox - That's The Bass (Tim Deluxe remix) (je bent niet de eerste)quote:Op maandag 3 april 2006 17:56 schreef Katana het volgende:
Ik zoek die sound die onder de reclame zit van het feestje van Carl Cox.
Die reclame komt veel op MTV voorbij.
Iemand idee waar ik het over heb?
Oke top, dank je wel!quote:Op maandag 3 april 2006 17:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Carl Cox - That's The Bass (Tim Deluxe remix) (je bent niet de eerste)
Bedoel je de Toy dolls met het nummer Nelly the elephant?quote:Op maandag 3 april 2006 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hey,
Ik zoek de titel van een Skanummer en hoop dat iemand me hier daarbij kan helpen, het gaan ongeveer zo:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh (steeds sneller) en daarna een stuk snelle ska. In dat stuk hoor je ook nog een keer "oh oh oh".
Omschrijving is drama maar ik hoop dat iemand me kan helpen. Bedankt.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1138359619/Female_Dance_Lessons
Wie weet hoe dit nummer heet?
Van wikipedia:quote:Op maandag 3 april 2006 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa thnx!![]()
Alleen die ik hoorde in discotheek was wat harder en klonk wat recenter.
Enig idee of dit nummer ook gecoverd is?
Bij voorbaat dank.
quote:Nellie the elephant is a fictional intelligent elephant from the song of the same name, was written in 1957 by Ralph Butler and Peter Hart. It was thrust back in to the spotlight over Christmas 1984 when The Toy Dolls recorded an upbeat version of the track which reached number four in the festive hit parade.
In 2005, a new cover of the song was released by the band Captain Bogg and Salty on the album Peg-Leg Tango.
Klinkt als Golden brown van The Stranglersquote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
Ik heb hier een fragment van 6 seconden uit een aflevering van de serie Gilmore Girls, het klinkt echt heel bekend, maar ik kan het niet thuisbrengen, weet iemand wat dit is? Ik heb Google goed mishandeld maar ik kan echt niets vinden. Het komt trouwens uit het einde van aflevering 1x06, Paris is burning.
Doet me denken aan iets van David Sylvian of Japan ofzo. 't zijn de Stranglers iig niet.quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
Ik heb hier een fragment van 6 seconden uit een aflevering van de serie Gilmore Girls, het klinkt echt heel bekend, maar ik kan het niet thuisbrengen, weet iemand wat dit is? Ik heb Google goed mishandeld maar ik kan echt niets vinden. Het komt trouwens uit het einde van aflevering 1x06, Paris is burning.
Het ritme heeft er wel iets van weg, maar het is toch nog behoorlijk anders.quote:Op maandag 3 april 2006 21:12 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Klinkt als Golden brown van The Stranglers
quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
BRON:quote:Episode: Paris is Burning ...
No commerical music.
Dat nummer van vroeger is van The Gap Band (Ride the white horse)...quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:12 schreef Jacob het volgende:
Ik zoek de titel van een house nummer waarin wordt gezongen: if you wanna ride, the ride the white horse
Het is een remix van een nummer van vroeger....
Please help, thanks!
Ja, die had ik ook al gezien.quote:Op maandag 3 april 2006 22:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[..]
BRON:
http://www.gilmoregirls.org/music.html
Dan wordt het moeilijk denk ik.![]()
Die met dat meisje in een winkel met levende VHS-banden? zie www.houseofsecrets.nl stuur evt. mailtje en vraag het..quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:40 schreef DrBeavis het volgende:
*schop* wie helpt me met MTV asian screen-promo? hij is zooo mooi met violen, maar heb echt geen idee wat voor muziek eronder zit...hij is toch vaak te zien op mtv...help me help me![]()
Barbatuques - Baião Destemperadoquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:05 schreef Bupatih het volgende:
Weet iemand de titel van het liedje uit de Nike-reclame (met Ronaldinho)?
You´re welcomequote:
Precies. Daar staat ie dus niet tussen. Als die rukkers een keer iets nieuws en leuks draaien, vermelden ze het niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef donroyco het volgende:
artiest titel
CARDIGANS MY FAVOURITE GAME
ANOUK ONE WORD
RED HOT CHILI PEPPERS DANI CALIFORNIA
JAMES BROWN I GOT YOU I FEEL GOOD
OASIS LET THERE BE LOVE
IOS UIT DE SCHADUW
KRAAK & SMAAK KEEP ME HOME
JEWEL FOOLISH GAMES
ROBBIE WILLIAMS TRIPPING
BLACK EYED PEAS LET'S GET IT STARTED
MOLOKO SING IT BACK
mmm... dan weet ik het ook niet meer..
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:42 schreef Parvus het volgende:
ik zoek de mp3 van Trijntje Oosterhuis die Margherita van Marco Borsato zingt, maar dan niet de duet vorm maar alleen Trijntje... PM ME!
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Deze?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:33 schreef MrNiles het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet wat tijdens de nieuwe KPN reclame klinkt
In deze reclame pakt iedereen elkaars hand vast
quote:Adverteerder/merk: KPN Telecom
Product: Telefonie
Titel commercial: Sluit je aan
Reclamebureau: They
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Connected
Uitvoerende(n): Billinger & Marsman
Tekst al in Google ge-paste?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:05 schreef kebabkever het volgende:
Ik kom hier eigenlijk nooooitmaar ik ben al een erg lange tijd op zoek naar een nummer, waar ik alleen een stuk tekst van weet
come to me children and follow my way into the world of darkness and magic. With all my power I'll show you the way to all your dreams, hopes and illusions
Het is trance/techno o.i.d
Hoop echt dat iemand iets weet![]()
Alvast bedankt!!
Niemand?quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
nee sorry zegt me helemaal niksquote:
Hmm, volgens mij heb ik het gevonden en dat binnen 2 minuten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef kebabkever het volgende:
ja dat is altijd het eerste wat ik doe.
Maar geen resultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |