wat kijk je serieus man op die picquote:
Stijlvolquote:
Sjoem en ik welquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef M5 het volgende:
[..]
wat kijk je serieus man op die picmaar ik had daar niet om gevraagd?
en ik had bijna een SC OP gemaakt
Nee lipje had er om gevraagd, had ik jou gequote?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef M5 het volgende:
[..]
wat kijk je serieus man op die picmaar ik had daar niet om gevraagd?
en ik had bijna een SC OP gemaakt
mja, t was een quote met dezelfde inhoud als wat ik daar voor postequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:45 schreef lipje het volgende:
volgens mij moet er meerin M5 gegoten worden
moet je mij ook niet na-apenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:47 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, t was een quote met dezelfde inhoud als wat ik daar voor poste
Heb ik nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:48 schreef Fugie het volgende:
hugo, dit topic schreeuwt om een geluidsfragment![]()
Geen idee of deze link nog werkt, maar kan dat hier niet checken:quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:48 schreef Fugie het volgende:
hugo, dit topic schreeuwt om een geluidsfragment![]()
Om het af te maken een Bo-gun onder je okselquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
tnx
met deze patta's eronder in bruin.
[afbeelding]
idd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:53 schreef Hugster het volgende:
Dit ding is nooit echt in actie gekomen eh?
quote:For reasons which Ferrari never mentioned, the F50 race program was halted after five tubs and one complete car had been made. Racing a million dollar car for the GT series seemed reason enough to quit, but we have read diverting resources away from Formula One racing and Bernie Ecclestone were to blame. While stiff competition from Porsche, Mercedes Benz and Toyota were have also been mentioned, I believe competition wasn't a factor detouring Ferrari from racing, more limited resources and money to develop the F50 GT alongside the F1 and 333SP cars.
Despite the fact that the GT never saw action on the track, we are thankful that Ferrari completed two more examples and sold all three cars to very specific clientele who were told not to race the cars in modern race series. Being such a limited version of an already limited series, the F50 GT is one of the most exclusive modern day supercars, and one of the great 'could-have-beens' in Ferrari history.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:53 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Geen idee of deze link nog werkt, maar kan dat hier niet checken:
http://www.nsxfiles.com/images/f50_fontana_start_final_rev2.wmv
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:54 schreef lipje het volgende:
[..]
Om het af te maken een Bo-gun onder je oksel
nou daar mogen ze wel wat meer filmpjes van schietenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jammer hoor
Want fucking hell wat een geluidDaar wil ik wel een startveld vol van horen
kan ie niet groter?quote:
van de 3 die er zijn is chassis 001 al 2x in de prak geredenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou daar mogen ze wel wat meer filmpjes van schieten
ook goedemorgenquote:
koud daar hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:10 schreef Hugster het volgende:
Sjoewe, Sjoem![]()
Ik ben ff naar Utrecht, brb
http://secondlife.com/quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:31 schreef lipje het volgende:
waar blijft Bojo, ik verveel me namelijk
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:31 schreef Fugie het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-399180581739912143&q=f50&pl=true
in de tunnel
je mentor gevonden?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:31 schreef lipje het volgende:
waar blijft Bojo, ik verveel me namelijk
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:59 schreef lipje het volgende:
nee ik ga bij het andere bedrijf aan de slag
ja redelijk vroeg in het sollicitatiestadium, dus het kan nog afketsenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef Fugie het volgende:
onzekerheid, bij een uitgestippelde carriere![]()
Gewoon doen dan!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef lipje het volgende:
[..]
ja redelijk vroeg in het sollicitatiestadium, dus het kan nog afketsen
indien je aangenomen wordt heb je een redelijk uitgestippelde carriere
Waarom ga je niet eerst na het tweede gesprek en maak je dán je beslissing?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:35 schreef lipje het volgende:
welke van de twee? ik heb al een paar keer meegemaakt dat ze na het eerste gesprek positief waren, maar dat het uiteindelijk toch niet doorgaat. (ik zat er nu lekker zelfverzekerd omdat ik toch een andere baan achter de hand had) Dalijk wijs ik die andere baan af, en dan zit ik toch weer wat minder zelfverzekerd bij het tweede gesprek en sta je uiteindelijk met lege handen
Neequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef Sjoem het volgende:
Oh, het is geen Hugster?
lastigquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:13 schreef lipje het volgende:
ik moet vandaag beslissen en ik weet t nog niets zeker.
Bedrijf a:
+ salaris
+ dichtbij
+ zekerheid van een baan
+ grote uitdaging
- vrienden en zaken mengen
- werkzaamheden onder nivo
Bedrijf b:
+ werk is aansluitend op studie
+ uitgestippelde carriere
+ al twee jaar aan het zoeken naar deze baan
- locatie onbekend
- onzekerheid wat betreft aangenomen worden
omdat daar tijd over gaat. Bedrijf a wil maandag al beginnen met werken (ben erg ver met onderhandelenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Waarom ga je niet eerst na het tweede gesprek en maak je dán je beslissing?
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:39 schreef Sjoem het volgende:
En nu moet ik gaan raden wie het wel is?
Hmm, lastige keuze danquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:40 schreef lipje het volgende:
[..]
omdat daar tijd over gaat. Bedrijf a wil maandag al beginnen met werken (ben erg ver met onderhandelen) En dat tweede gesprek duurt nog wel ff dan
Nuquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:40 schreef vlad het volgende:
[..]
lastigen voor wanneer moet je beslissen waar je voor gaat?
heb nu hetzelfde ook wel. Ik twijfel of ik het contract wat ze me maandag aangeboden hebben wel zal tekenen. Ben het toch niet eens met het salaris. Voor dit salaris ga ik liever weer terug naar Canada. dus ik binnenkort maar weer even praten![]()
kutquote:
creatief ventje ben jequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
Bloodspatterbrushes in photoshop
[afbeelding]
paas mij die poep ook eensquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
Bloodspatterbrushes in photoshop
[afbeelding]
Je moet wat als je de hele dag tussen pc, bank en bed traferseertquote:
zet je msn eens aan danquote:
Postrondbrenger 1e klassequote:
Maar je baan bij de Makro danquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef lipje het volgende:
autocad tekenaar (met de opdracht de tekenkamer te reorganiseren/stroomlijnen/automatiseren)
* lipje is blij
maandag al beginnen, dus laat fokken![]()
ruzie maken met mijn chef en boos weglopen en ontslag nemenquote:
Foei tochquote:
Je kan je lidmaadschap maandag overmaken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:10 schreef lipje het volgende:
[..]
ruzie maken met mijn chef en boos weglopen en ontslag nemen![]()
![]()
Kan ik daarna bij jou komen toneelspelen?
Kom ik dan ook bij de FBG?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kan je lidmaadschap maandag overmaken?
Voor 100 euro per maand, ja hoor, dan krijg je zelfs een koffiemokquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor 100 euro per maand, ja hoor, dan krijg je zelfs een koffiemok
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:20 schreef jozef444 het volgende:
mogge mensen
ohja sjoem dat aanbod is niet lang geldig he![]()
geloof der niks vanquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee: http://wiki.fok.nl/index.php/Gebruiker:Sjoem
heb je dat bakje nou al gepakt anders heb je straks weer natte voetenquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:26 schreef jozef444 het volgende:
[..]
heb je dat bakje nou al gepakt anders heb je straks weer natte voeten
Wie zegt dat en waarom niet?quote:
Alweer te lang mee bezig, heb er maar hulp bij genomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:30 schreef PeuRac het volgende:
zit je nu weer uit je neus te vreten Jozef?
It wasn't mequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, hierboven!
* Sjoem tikt je op de vingers!
wasn't mequote:
O, gaan we zo beginnen?quote:
Ziek thuis hangen verveeld me nu al lang genoegquote:
Forza al uitgespeeld dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ziek thuis hangen verveeld me nu al lang genoeg
Nee, ik heb helemaal niet gegamed. Beetje hangen, eten, slapen en af en toe wat fokken.quote:
Conjo, je leeft!quote:
Als ik het zo lees ben ik meer levend dan jijquote:
jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als ik het zo lees ben ik meer levend dan jij
Ik ook al weer een aantal weken nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, ik heb helemaal niet gegamed. Beetje hangen, eten, slapen en af en toe wat fokken.
Morgen moet ik echter wel hard aan het leren
Ik wil vakantiequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ook al weer een aantal weken niet![]()
Maar gaar man, echt ziekjes
Griep of iets kutters?quote:
Ik vroeg me al af of dat 1-april of serieus wasquote:
Bromvliegerquote:
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of dat 1-april of serieus was
Een kutte griepquote:
whehe...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:31 schreef PeuRac het volgende:
tering, zit nog tot half 9 in Utrecht vast
Tya, ik had niet verwacht dat iemand zoiets op een publiek forum voor zou stellen. Daarnaast nog 2 daagjes en het is weer zoverquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:24 schreef Googolplexian het volgende:
Hoe dat zo?
LULquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
whehe...
Ik heb vanaf 10u 200 liter gratis bier
quote:
Brokkenmakerquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]Hey Dude, you're so uncool, but hey, thats OK [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Je hebt toch gerijlestquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
brokkenmaker, hoezo? [afbeelding]
pics?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ben naar een occasionshow geweest [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
En daar was het heel metal?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ben naar een occasionshow geweest [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
omg, ik ben ge/dev/nullethquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TF mag wel blijven
gefeliciteerd lipje
ja, straks op buzzybee. ik ga ze niet op fok posten van de uberzeikstralen van het gespot topic hangen me zodanig mn neus uit dat ik ze lekker paupertelfoonfoto's van kuttige S4's daar laat posten, dan koemn de mensen die wel moie foto's van BIJZONDERE auto's willen zien maar naar BuzzyBeequote:
En?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, straks op buzzybee. ik ga ze niet op fok posten van de uberzeikstralen van het gespot topic hangen me zodanig mn neus uit dat ik ze lekker paupertelfoonfoto's van kuttige S4's daar laat posten, dan koemn de mensen die wel moie foto's van BIJZONDERE auto's willen zien maar naar BuzzyBee
Ik wou tegen Boink zggen: als je het hier zo stom vind, start dan een eigen site met autospots met de gedrchten die jij tof vindquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En?
Laat die zeikerts lekker in hun sop gaarkoken. Ik stel de foto's die je er doorgaans post wel op prijs en ongetwijfeld vele andere met mij. Als ze er weer over miepen edit je ze maar richting het feedback topic/forum.
ik kan niet wachten tot ik genoeg geld heb om mn idealen te verkwanselenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:34 schreef Sjoewe het volgende:
Hippies zijn notoire druggebruikers zonder geld die hun idealen verkwanseld hebben op het moment dat ze wel geld gingen verdienen
Ik heb 'm idealen reeds lang losgelaten, net zoals mijn geliefde Wouter Bos dat deedquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ik genoeg geld heb om mn idealen te verkwanselen![]()
Shellquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb 'm idealen reeds lang losgelaten, net zoals mijn geliefde Wouter Bos dat deed
Geen respect, jij overheidsuitzuigende poephippiequote:Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Shell![]()
Rijswijk
PvdA
Wouter Bos zijn kont
IK HEB GEEN UITKERINGdingdinding!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geen respect, jij overheidsuitzuigende poephippie![]()
En geen werk?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IK HEB GEEN UITKERINGdingdinding!
Oh wacht, das juist best wel kut
Nee, maar ik ga straks een sollicitatiebrief schrijven naar het bedrijf waar ik nderstaande foto heb gemaaktquote:
Dat ging ik al typen inderdaadquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
En ja, de functie waar ik op solliciteer is inderdaad chauffeur van dat ding![]()
Viel me toen al op dat er een opa op reed
Ik zie 't niet?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:25 schreef Sjoem het volgende:
Tss, iemand heeft Onzin op mijn wiki pagina gezet
Het was vast Jump
Whehehe, dat ding heb ik al wel eens vaker IRL gezienquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb foto's voor hermanus gemaakt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Stoomboot Maarten
Eigenaar: Henny van Duuren / Stichting Stoomboot Maarten
Land van herkomst: Nederland
Datum: 30-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Eén van de eertse boten ivm museumhaven leeuwarden. De hele stad licht tegenwooridg vol met oude schepenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, dat ding heb ik al wel eens vaker IRL gezien
Oja, goedemiddag
Die spelfoutenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eén van de eertse boten ivm museumhaven leeuwarden. De hele stad licht tegenwooridg vol met oude schepen
Leukquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eén van de eertse boten ivm museumhaven leeuwarden. De hele stad licht tegenwooridg vol met oude schepen
Laat nog es wat meer zien?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:29 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit nog steeds lekker met mn splatter brushes te spelen
pakjesboot 13 ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb foto's voor hermanus gemaakt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Stoomboot Maarten
Eigenaar: Henny van Duuren / Stichting Stoomboot Maarten
Land van herkomst: Nederland
Datum: 30-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Flexibele arbeidsindeling in Villa VinkenDorstquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:18 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb m'n huisgenoot gedetacheerd tot kok
Asiansquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Het was weer heerlijk, Coby Long Sing
Boostcontrollerquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
Net bij volvo geweest, en voorlopig blijf ik maar de T5 rijden
Er heeft een of andere eppo te veel aan de auto veranderd waardoor hij niet meer standaard was enzoEen of andere Boostcontrolding midden op het dashbord gepleurt
Oh en hoi![]()
Mja standaard zijn bumpers van volvo beetje grijzig... deze waren een keer zwart gemaakt en dat begon nu te slijtenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Boostcontroller
Wat is er mis mee? Geen zin in een vooraf getunede wagen? Je vertrouwd de boel dan niet?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Staat er in de krant groots aangekondigd, zaterdag Hummerrace in Burgum....
Lees je even verder: bljkt dat er gewoon twee Hummers een rondje over het industrieterrein gaan rijden
Die mensen boffen maar hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Spuit 11
en die 15 porsches was 10 kilomter van Burgum vandaan ja
Ja da's inderdaad risky, jammerquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja standaard zijn bumpers van volvo beetje grijzig... deze waren een keer zwart gemaakt en dat begon nu te slijtenzag er dus niet uit...
Banden waren aan de randen vrij ver afgesleten dus mee geragt, je zag er gewoon aan af dat hij 260 had gelopen, en als hij standaard is maakt me dat geen zak uit maar hij was gechipped naar de 300pk
Jij en je crackdealende vrienden ook altijdquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef Hugster het volgende:
ik heb vandaag nog in een Hummer H2 meegereden
toeval alert
22 incherzzz eronderZwart + getinte ramen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op foto's zien ze er altijd mooi uit
Handje zand in die turboquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Had je Alfisti eindelijk goed zoek kunnen rijden![]()
rechtuit kan dat nog steeds johquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Had je Alfisti eindelijk goed zoek kunnen rijden![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij en je crackdealende vrienden ook altijd
ik vroeg me al af waarom die niet op de Occasio nshow stondquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef Hugster het volgende:
ik heb vandaag nog in een Hummer H2 meegereden
toeval alert
22 incherzzz eronderZwart + getinte ramen
Neequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waarom die niet op de Occasio nshow stondLambo-deurtjes?
Je pa kwam met een hummer aanzetten? Hij is rapper?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee me pa kwam er mee aanzetten
Maar dat wil toch nog wel aardig hoor voor zo'n zwaar hokAls dat blok ff goed moet werken klinkt het toch wel bruut
Had je SOTMC op moeten zettenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:04 schreef Hugster het volgende:
en het is wel een nekkendraaier dat ding
Ik voelde me echt even 50 cent
Nee maar een vriend van hem denkt van welquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je pa kwam met een hummer aanzetten? Hij is rapper?
Regel dat ding een keer danquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee maar een vriend van hem denkt van wel
Mja dan rol je ook wel op condoomsquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:10 schreef Hugster het volgende:
en dit is dus 22" eh, ziet er nog niet eens absurd groot uit onder zo'n ding
[afbeelding]
Rappers hebben 26"
Hij is niet vaak hier in de buurt maar ik zal het vragenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Regel dat ding een keer danDan gaan we rondje Utrecht doen, zorg ik voor een CD van SOTMC (en alle leden om de Hummer te vullen)
Lijkt me een leuk telefoontje:quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij is niet vaak hier in de buurt maar ik zal het vragen![]()
quote:> Joo gangta kom hier!
< Waarom swa?
> We gaan boeke in da Humma!
< Chill![]()
> Yeah![]()
Met de hummer over de opelsquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Met die Hummer een rondej over het terrein van de Opelmeeting rijden en dan met de raampjes open zo:naar buiten kijken
Er zit een raar ding met een raam achterop zijn kofferbakquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op foto's zien ze er altijd mooi uit
Ga eens doodquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zit een raar ding met een raam achterop zijn kofferbak
Stations
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Staat er in de krant groots aangekondigd, zaterdag Hummerrace in Burgum....
Lees je even verder: bljkt dat er gewoon twee Hummers een rondje over het industrieterrein gaan rijden
We hoeven niet ver te rijden, stapvoets over het neude is al goedquote:
BBij e kerk in Stiens gaan ze iets aparts doen met een sloopauto, daar ga ik even kijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel even kijken als ik me verveel.
Gewoon uit het raam, hand voor de mond en dan: Hihihi..quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Oh, was dat een Kadett? Ik dacht dat het een verkeersdrempel was. Hihi."
Hihihi volgens mij zijn we over die Opelsjon heen geredenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Oh, was dat een Kadett? Ik dacht dat het een verkeersdrempel was. Hihi."
Gewoon dwars oversteken en de contouren van de terrassen volgenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We hoeven niet ver te rijden, stapvoets over het neude is al goed
hey man, die vriend van me die dat Opel-event mee organiseert heet ook John hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hihihi volgens mij zijn we over die Opelsjon heen gereden![]()
Ze moeten gewoon eens een fatsoenlijke versie van die auto maken, afgezien van de te hoge kofferbak is ie mooiquote:
Dat er een horde gillende mensen voor je hummer uit rentquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gewoon dwars oversteken en de contouren van de terrassen volgen
Ja dat is kut, als je leven een stereo type isquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey man, die vriend van me die dat Opel-event mee organiseert heet ook John hoor
die is er ook manquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens een fatsoenlijke versie van die auto maken, afgezien van de te hoge kofferbak is ie mooi
Okee-Sjon?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
hey man, die vriend van me die dat Opel-event mee organiseert heet ook John hoor
Sterf nu onmiddelijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens een fatsoenlijke versie van die auto maken, afgezien van de te hoge kofferbak is ie mooi
Is puur een kwestie van jouw smaak.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar die zijn weer lelijk, rare rondingen aan de zijkant enzoquote:
dan heb je pas echt aandachtquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat er een horde gillende mensen voor je hummer uit rent
En dat zegt een dude die Rover rijdt met trotsquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar die zijn weer lelijk, rare rondingen aan de zijkant enzo![]()
Klopt, gelukkig verschillen smakenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is puur een kwestie van jouw smaak.
Ik vind de 850 en V70 classic mooie modellen hoor, zeker met een klepspoilertje. En met mij heel veel anderen.
Ik sluit me aan bij de restquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik krijg altijd flashbacks van oostblokfilmpjes met Lada's (nofi Alex) als mensen zich vastbijten in een type auto. Ik vind de meeste hatches en stations zonde van de lijnen van een auto
Enigstequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan heb je pas echt aandacht
Dat is per slot van rekening zo'n beetje de enigste reden dat je zo'n gevaarte hebt
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat zegt een dude die Rover rijdt met trots![]()
![]()
a) Ga smaak ontwikkelen
b) Ga een trein koppen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:21 schreef hermandeperman het volgende:
http://home.wanadoo.nl/vinkendorst/video-0010.mp4
http://home.wanadoo.nl/vinkendorst/video-0011.mp4
Vriend van me na 't uitgaan![]()
![]()
Dat is een oud model, maar die ziet er erg gheil uit jaquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zit een raar ding met een raam achterop zijn kofferbak
Stations
vergeet de clio sedan nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij de rest
En veel plezier bij het masturberen bij de aanblik van een Ford Orion of Opel A-COrsa Sedan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |