nou daar mogen ze wel wat meer filmpjes van schietenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jammer hoor
Want fucking hell wat een geluidDaar wil ik wel een startveld vol van horen
kan ie niet groter?quote:
van de 3 die er zijn is chassis 001 al 2x in de prak geredenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou daar mogen ze wel wat meer filmpjes van schieten
ook goedemorgenquote:
koud daar hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:10 schreef Hugster het volgende:
Sjoewe, Sjoem![]()
Ik ben ff naar Utrecht, brb
http://secondlife.com/quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:31 schreef lipje het volgende:
waar blijft Bojo, ik verveel me namelijk
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:31 schreef Fugie het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-399180581739912143&q=f50&pl=true
in de tunnel
je mentor gevonden?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:31 schreef lipje het volgende:
waar blijft Bojo, ik verveel me namelijk
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:59 schreef lipje het volgende:
nee ik ga bij het andere bedrijf aan de slag
ja redelijk vroeg in het sollicitatiestadium, dus het kan nog afketsenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef Fugie het volgende:
onzekerheid, bij een uitgestippelde carriere![]()
Gewoon doen dan!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef lipje het volgende:
[..]
ja redelijk vroeg in het sollicitatiestadium, dus het kan nog afketsen
indien je aangenomen wordt heb je een redelijk uitgestippelde carriere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |