abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:06:45 #31
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_36488204
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:00 schreef Hugster het volgende:

[..]

Jammer hoor
Want fucking hell wat een geluid Daar wil ik wel een startveld vol van horen
nou daar mogen ze wel wat meer filmpjes van schieten
pi_36488212
Een ruk-topic
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:07:16 #33
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_36488213
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:56 schreef Hugster het volgende:

[..]

kan ie niet groter?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_36488232
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:06 schreef Fugie het volgende:

[..]

nou daar mogen ze wel wat meer filmpjes van schieten
van de 3 die er zijn is chassis 001 al 2x in de prak gereden
V10
pi_36488240
Sjoem
V10
pi_36488259
Aloha M5
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:10:12 #37
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_36488298
Sjoewe, Sjoem

Ik ben ff naar Utrecht, brb
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:10:24 #38
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_36488306
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:07 schreef Sjoem het volgende:
Een ruk-topic
ook goedemorgen
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_36488313
Hoi Hugster

Doei Hugster
pi_36488330
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:10 schreef lipje het volgende:

[..]

ook goedemorgen
Goedemorgen lipje

Tijd voor suikerbrood Tot zo
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:11:23 #41
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_36488334
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:10 schreef Hugster het volgende:
Sjoewe, Sjoem

Ik ben ff naar Utrecht, brb
koud daar hoor
Ga je je weer opwarmen bij het applecenter
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_36488483
te vette piemel
Calm down, please!
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:24:35 #43
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_36488658
Walter
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:25:38 #44
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_36488687
oh Klonk is ook blij :

Eerste hangplek bejaarden geopend
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_36488810
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef lipje het volgende:
Walter
Gris
Calm down, please!
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:31:07 #46
28280 Fugie
Porsche _O_
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:31:32 #47
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_36488862
waar blijft Bojo, ik verveel me namelijk
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_36489038
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:31 schreef lipje het volgende:
waar blijft Bojo, ik verveel me namelijk
http://secondlife.com/
Calm down, please!
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:48:02 #49
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_36489339
cp partysquad - sta stil dan
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:50:22 #50
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_36489412
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:52:11 #51
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_36489468
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:48 schreef lipje het volgende:
cp partysquad - sta stil dan
daz dillinger
pi_36489598
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:31 schreef lipje het volgende:
waar blijft Bojo, ik verveel me namelijk
je mentor gevonden?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:59:57 #53
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_36489701
nee ik ga bij het andere bedrijf aan de slag
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_36489710
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:59 schreef lipje het volgende:
nee ik ga bij het andere bedrijf aan de slag
zekerste weten?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_36489888
ik denk dat ik een apart topic moet aanmaken voor die F1-meet bij Pitbox
Calm down, please!
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:13:30 #56
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_36490037
ik moet vandaag beslissen en ik weet t nog niets zeker.

Bedrijf a:
+ salaris
+ dichtbij
+ zekerheid van een baan
+ grote uitdaging
- vrienden en zaken mengen
- werkzaamheden onder nivo

Bedrijf b:
+ werk is aansluitend op studie
+ uitgestippelde carriere
+ al twee jaar aan het zoeken naar deze baan
- locatie onbekend
- onzekerheid wat betreft aangenomen worden

[ Bericht 13% gewijzigd door lipje op 30-03-2006 13:30:43 ]
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:25:21 #57
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_36490352
onzekerheid, bij een uitgestippelde carriere
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:30:05 #58
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_36490484
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef Fugie het volgende:
onzekerheid, bij een uitgestippelde carriere
ja redelijk vroeg in het sollicitatiestadium, dus het kan nog afketsen
indien je aangenomen wordt heb je een redelijk uitgestippelde carriere
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_36490525
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef lipje het volgende:

[..]

ja redelijk vroeg in het sollicitatiestadium, dus het kan nog afketsen
indien je aangenomen wordt heb je een redelijk uitgestippelde carriere
Gewoon doen dan!
pi_36490624
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:31 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Gewoon doen dan!
He lekker wijf
R.I.P. Golf II GTi :( R.I.P. Ibiza 1.4 :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')