je mentor gevonden?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:31 schreef lipje het volgende:
waar blijft Bojo, ik verveel me namelijk
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:59 schreef lipje het volgende:
nee ik ga bij het andere bedrijf aan de slag
ja redelijk vroeg in het sollicitatiestadium, dus het kan nog afketsenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:25 schreef Fugie het volgende:
onzekerheid, bij een uitgestippelde carriere![]()
Gewoon doen dan!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:30 schreef lipje het volgende:
[..]
ja redelijk vroeg in het sollicitatiestadium, dus het kan nog afketsen
indien je aangenomen wordt heb je een redelijk uitgestippelde carriere
Waarom ga je niet eerst na het tweede gesprek en maak je dán je beslissing?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:35 schreef lipje het volgende:
welke van de twee? ik heb al een paar keer meegemaakt dat ze na het eerste gesprek positief waren, maar dat het uiteindelijk toch niet doorgaat. (ik zat er nu lekker zelfverzekerd omdat ik toch een andere baan achter de hand had) Dalijk wijs ik die andere baan af, en dan zit ik toch weer wat minder zelfverzekerd bij het tweede gesprek en sta je uiteindelijk met lege handen
Neequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef Sjoem het volgende:
Oh, het is geen Hugster?
lastigquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:13 schreef lipje het volgende:
ik moet vandaag beslissen en ik weet t nog niets zeker.
Bedrijf a:
+ salaris
+ dichtbij
+ zekerheid van een baan
+ grote uitdaging
- vrienden en zaken mengen
- werkzaamheden onder nivo
Bedrijf b:
+ werk is aansluitend op studie
+ uitgestippelde carriere
+ al twee jaar aan het zoeken naar deze baan
- locatie onbekend
- onzekerheid wat betreft aangenomen worden
omdat daar tijd over gaat. Bedrijf a wil maandag al beginnen met werken (ben erg ver met onderhandelenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Waarom ga je niet eerst na het tweede gesprek en maak je dán je beslissing?
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:39 schreef Sjoem het volgende:
En nu moet ik gaan raden wie het wel is?
Hmm, lastige keuze danquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:40 schreef lipje het volgende:
[..]
omdat daar tijd over gaat. Bedrijf a wil maandag al beginnen met werken (ben erg ver met onderhandelen) En dat tweede gesprek duurt nog wel ff dan
Nuquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:40 schreef vlad het volgende:
[..]
lastigen voor wanneer moet je beslissen waar je voor gaat?
heb nu hetzelfde ook wel. Ik twijfel of ik het contract wat ze me maandag aangeboden hebben wel zal tekenen. Ben het toch niet eens met het salaris. Voor dit salaris ga ik liever weer terug naar Canada. dus ik binnenkort maar weer even praten![]()
kutquote:
creatief ventje ben jequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
Bloodspatterbrushes in photoshop
[afbeelding]
paas mij die poep ook eensquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
Bloodspatterbrushes in photoshop
[afbeelding]
Je moet wat als je de hele dag tussen pc, bank en bed traferseertquote:
zet je msn eens aan danquote:
Postrondbrenger 1e klassequote:
Maar je baan bij de Makro danquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef lipje het volgende:
autocad tekenaar (met de opdracht de tekenkamer te reorganiseren/stroomlijnen/automatiseren)
* lipje is blij
maandag al beginnen, dus laat fokken![]()
ruzie maken met mijn chef en boos weglopen en ontslag nemenquote:
Foei tochquote:
Je kan je lidmaadschap maandag overmaken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:10 schreef lipje het volgende:
[..]
ruzie maken met mijn chef en boos weglopen en ontslag nemen![]()
![]()
Kan ik daarna bij jou komen toneelspelen?
Kom ik dan ook bij de FBG?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kan je lidmaadschap maandag overmaken?
Voor 100 euro per maand, ja hoor, dan krijg je zelfs een koffiemokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |