creatief ventje ben jequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
Bloodspatterbrushes in photoshop
[afbeelding]
paas mij die poep ook eensquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
Bloodspatterbrushes in photoshop
[afbeelding]
Je moet wat als je de hele dag tussen pc, bank en bed traferseertquote:
zet je msn eens aan danquote:
Postrondbrenger 1e klassequote:
Maar je baan bij de Makro danquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef lipje het volgende:
autocad tekenaar (met de opdracht de tekenkamer te reorganiseren/stroomlijnen/automatiseren)
* lipje is blij
maandag al beginnen, dus laat fokken![]()
ruzie maken met mijn chef en boos weglopen en ontslag nemenquote:
Foei tochquote:
Je kan je lidmaadschap maandag overmaken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:10 schreef lipje het volgende:
[..]
ruzie maken met mijn chef en boos weglopen en ontslag nemen![]()
![]()
Kan ik daarna bij jou komen toneelspelen?
Kom ik dan ook bij de FBG?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kan je lidmaadschap maandag overmaken?
Voor 100 euro per maand, ja hoor, dan krijg je zelfs een koffiemokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |