Ik zie 't niet?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:25 schreef Sjoem het volgende:
Tss, iemand heeft Onzin op mijn wiki pagina gezet
Het was vast Jump
Whehehe, dat ding heb ik al wel eens vaker IRL gezienquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb foto's voor hermanus gemaakt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Stoomboot Maarten
Eigenaar: Henny van Duuren / Stichting Stoomboot Maarten
Land van herkomst: Nederland
Datum: 30-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Eén van de eertse boten ivm museumhaven leeuwarden. De hele stad licht tegenwooridg vol met oude schepenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, dat ding heb ik al wel eens vaker IRL gezien
Oja, goedemiddag
Die spelfoutenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eén van de eertse boten ivm museumhaven leeuwarden. De hele stad licht tegenwooridg vol met oude schepen
Leukquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eén van de eertse boten ivm museumhaven leeuwarden. De hele stad licht tegenwooridg vol met oude schepen
Laat nog es wat meer zien?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:29 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit nog steeds lekker met mn splatter brushes te spelen
pakjesboot 13 ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb foto's voor hermanus gemaakt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Stoomboot Maarten
Eigenaar: Henny van Duuren / Stichting Stoomboot Maarten
Land van herkomst: Nederland
Datum: 30-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Flexibele arbeidsindeling in Villa VinkenDorstquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:18 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb m'n huisgenoot gedetacheerd tot kok
Asiansquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Het was weer heerlijk, Coby Long Sing
Boostcontrollerquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
Net bij volvo geweest, en voorlopig blijf ik maar de T5 rijden
Er heeft een of andere eppo te veel aan de auto veranderd waardoor hij niet meer standaard was enzoEen of andere Boostcontrolding midden op het dashbord gepleurt
Oh en hoi![]()
Mja standaard zijn bumpers van volvo beetje grijzig... deze waren een keer zwart gemaakt en dat begon nu te slijtenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Boostcontroller
Wat is er mis mee? Geen zin in een vooraf getunede wagen? Je vertrouwd de boel dan niet?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Staat er in de krant groots aangekondigd, zaterdag Hummerrace in Burgum....
Lees je even verder: bljkt dat er gewoon twee Hummers een rondje over het industrieterrein gaan rijden
Die mensen boffen maar hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Spuit 11
en die 15 porsches was 10 kilomter van Burgum vandaan ja
Ja da's inderdaad risky, jammerquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja standaard zijn bumpers van volvo beetje grijzig... deze waren een keer zwart gemaakt en dat begon nu te slijtenzag er dus niet uit...
Banden waren aan de randen vrij ver afgesleten dus mee geragt, je zag er gewoon aan af dat hij 260 had gelopen, en als hij standaard is maakt me dat geen zak uit maar hij was gechipped naar de 300pk
Jij en je crackdealende vrienden ook altijdquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef Hugster het volgende:
ik heb vandaag nog in een Hummer H2 meegereden
toeval alert
22 incherzzz eronderZwart + getinte ramen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op foto's zien ze er altijd mooi uit
Handje zand in die turboquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Had je Alfisti eindelijk goed zoek kunnen rijden![]()
rechtuit kan dat nog steeds johquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Had je Alfisti eindelijk goed zoek kunnen rijden![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij en je crackdealende vrienden ook altijd
ik vroeg me al af waarom die niet op de Occasio nshow stondquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef Hugster het volgende:
ik heb vandaag nog in een Hummer H2 meegereden
toeval alert
22 incherzzz eronderZwart + getinte ramen
Neequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waarom die niet op de Occasio nshow stondLambo-deurtjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |