vinnyb, notedquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:48 schreef vinnyb het volgende:
lijkt me erg leuk om mee te doen! kan dat nog?
zie hier: F1 race van Bahrein opgenomen ? dan kun jij me helpen
Ik weet even niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Kanjer het volgende:
Zoals ik al eerder had geopperd, is het een idee om het aangename en het nuttige samen te laten gaan?
Ben nog steeds bereid om er een bedrag voor te betalen voor Mappa Mondo.
Doen we met zijn allen ook nog iets goeds.
WEST, noted ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef WEST het volgende:
ik wil ook wel komen, mits de datum mij goed uit komt.
Oke, sorry.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik weet even niet waar je het over hebtsry
linque?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:11 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Oke, sorry.
Had in het andere topic gemeld dat ik er wel 50 euro voor over zou hebben om eens die F1 wagens te zien, voor het Mappo Mondohuis, op de site an Pitbox Race Events zie je dat ze die steunen, vandaar.
quote:
Nou , dan word ik gek.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Ik ken de site (heb 'm helpen maken) maar nergens vind ik iets over dat goede doel wat jij zei.
Ik zie de banner alleen niet.
Die zie ik ook hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:29 schreef Kanjer het volgende:
Nou , dan word ik gek.
Als ik die site open zie ik Mappa Mondo in koeienletters midden op het scherm staan.
Ja, dat vond ik ook..quote:Strange.....
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die zie ik ook hoorDe actie is alleen afgelopen en ze wachten op een trekking. Als ik er op klik krijg ik deze site - http://www.henkkrol.nl/
[..]
Ja, dat vond ik ook..
effe lezen, Peuquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef PeuRac het volgende:
Voor welke datum staat dit in de planning?
Walter_Sobchak, checkquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik hou me ook aanbevolen; kan ik West een Ferrari-shirt met Schumacher erop aanbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |