Offtopic: gekocht ;-)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:34 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Offtopic: hoe kom je aan die bolides dan?
PICS!!!
Met die Jordan heb ik iets speciaals gedaan , kijk maar op www.f1-foto.nl/album/n&f1/pb3101.htmquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:00 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Mooi mooi mooi, vooral die R23.
Maar helaas heb ik 't niet opgenomen, en m'n vrienden ook niet.
Op de site staat ook een Jordan F1, niet meer in bezit? Erg vet allemaal, F1 wagens in een garagebox ergens in Rijswijk.
ik schnap. Ik denk dat ik morgen WEST, ziggy en die gasten effe uit het F1 nieuwtjes 2006 deel 4 topic hierheen haal. Grote kans dat één van hun het heeft opgenomen (hoop ik dan maar)quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:42 schreef Gasolinejunkie het volgende:
nope, heb echt hulp nodig.
Bij voorprogramma is Bahrein digitaal gebruikt, ik heb vorig jaar rechten gekocht voor dit speciaalgemaakte circuit en nu hebben die anderen het gebruikt voor die uitzending, not legal duss. ik zoek dat stukje digitaal om ff te reclameren, schnappi
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:46 schreef Gasolinejunkie het volgende:
zou ik dus echt blij mee zijn.
Als ik nl nog ooit eigen circuit wil laten bouwen en heb die mensen dus nodig. Dan wil ik graag het intellectueel recht bewaken zodat niet iedereen mee aan de wandel gaat , en btw jij weet alles van copright
het is GP4 maar een 10tal mensen hebben voor mij dat circuit gebouwd 2 jaar geleden in 4 dagen. Ik heb voor TV het alleenrecht. De sim die nu in het voorprogramma zit is niet van mij maar die boefjes gebruiken wel mijn speciaal gebouwde circuits.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:48 schreef Hugster het volgende:
Wat voor sim software is het eigenlijk waar hij mee reed?
Vorige seizoenen draaien ze nog een verbouwde Grand Prix 4.
Vond jij het er beter of minder uitzien t.o.v. vorige seizoenen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:48 schreef Hugster het volgende:
Wat voor sim software is het eigenlijk waar hij mee reed?
Vorige seizoenen draaien ze nog een verbouwde Grand Prix 4.
GP4 heeft een lekkerder geluid. Ik vond het er wel ok uitzienquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vond jij het er beter of minder uitzien t.o.v. vorige seizoenen?
En realistischer of minder realistisch?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef Gasolinejunkie het volgende:
beter of minder, realistischer of niet.
Ik vindt dat je of: een echte F1 Toyota gebruikt, of het merk vertegenwoordigt op een eigen wijze.
In mijn belevingswereld is het bestickeren van een indycar met toyota stickers een aanfluiting
Enige wat mij opviel is dat ze een stuk minder hard durfen te gaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
GP4 heeft een lekkerder geluid. Ik vond het er wel ok uitzienEn hoe deze sim speelt weet natuurlijk niet. GP4 is iig zwaaar in orde op dat gebied
Nu filmen ze het scherm en ik had apparatuur om de uitgang van de PC rechtstreeks naar de Regie te sturen, das een groot verschilquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Enige wat mij opviel is dat ze een stuk minder hard durfen te gaanen dat de gfx een beetje arcade-achtig waren
Het moet low budget ten koste van de fan ... kijk maar naar de "nieuwe" studioquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:01 schreef Gasolinejunkie het volgende:
op de manier zoals wij het s jaar gedaan hebben , hebben wie iedereen in eigen waarde gelaten. de auto was de auto en de simulator in stijl van de hoofdsponsor.
Nu vindt ik het een belediging naar de kijker alsof het nog niemand is opgevallen dat het in scene is gezet en de auto niet echt is.
Als er een waardig concurrent was gekomen prima, maar ruimte maken voor prutsers is niet leuk toch
Ho-pin was te veel aan het praten en reed als een pussy jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Enige wat mij opviel is dat ze een stuk minder hard durfen te gaanen dat de gfx een beetje arcade-achtig waren
je hebt drie verschillende soortenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:02 schreef Hugster het volgende:
En die auto's van race-events eh, zijn dat gewoon rollende chassis? Motor, electronica en stuur eruit? Of is er nog iets van blijven zitten?
Die Minardiquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:04 schreef Gasolinejunkie het volgende:
[..]
je hebt drie verschillende soorten
origineel, rolling chassis of mock-up
1 x mockup jordan
1 x rolling chassis jordan EJ13
1 x rolling Chassis Renault 2003
1 x complete Car Minardi (Ja,inlc cosworth Engine;-))
quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:05 schreef Gasolinejunkie het volgende:
oh ja
Redbull rolling Chassis on the way ;-)
Cool, duidelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:10 schreef Gasolinejunkie het volgende:
Je weet er veel van Hugster, mooi
inderdaad team komt voor ingeveer 40 k over
rolling chassis is zonder blok en stoel en stuur, maar deze drie onderdeln wel in dummy uitgevoerd om alles op plek te houden, alleen de Renault heeft alles origineel uitgezonderd Blok en stuur.
in gp4 zijn de circuits (layout, omgeving etc.) veel realistischer vind ik!quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vond jij het er beter of minder uitzien t.o.v. vorige seizoenen?
En realistischer of minder realistisch?
rondbellen dus!quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:26 schreef MoChe het volgende:
oeh shit!
Ik had het opgenomen...
Maar ik heb er Peking express overheen opgenomen
dus aan mij heb je niets
Als het goed is heb ik die dan ook nog liggenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:51 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik ben op zoek naar dehele race van Bahrein, ik moest werken en video kaduuk
Iemand op DVD?
Mijn dank is nu al gigantisch
quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:43 schreef zinloos het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik die dan ook nog liggenZal ik vanavond ook even voor kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |