Bromvliegerquote:
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of dat 1-april of serieus was
Een kutte griepquote:
whehe...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:31 schreef PeuRac het volgende:
tering, zit nog tot half 9 in Utrecht vast
Tya, ik had niet verwacht dat iemand zoiets op een publiek forum voor zou stellen. Daarnaast nog 2 daagjes en het is weer zoverquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:24 schreef Googolplexian het volgende:
Hoe dat zo?
LULquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
whehe...
Ik heb vanaf 10u 200 liter gratis bier
quote:
Brokkenmakerquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]Hey Dude, you're so uncool, but hey, thats OK [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Je hebt toch gerijlestquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
brokkenmaker, hoezo? [afbeelding]
pics?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ben naar een occasionshow geweest [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
En daar was het heel metal?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ben naar een occasionshow geweest [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |