abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 08:25:07 #126
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36107328
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:46 schreef Dacide het volgende:
zoals tackleberry al zei
[..]
Is dat ook nog te vinden bij een minder partijdige bron dan de Verstappen pagina? (zie er zo snel niks over op de a1gp.com site)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_36111043
Op verschillende nederlandstalige nieuwssites is dit verhaal te vinden, maar de bron blijft inderdaad meestal verstappen.nl. Ik zou zeggen: hang zelf even de journalist uit...
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:30:22 #128
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36111298
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:20 schreef Rory78 het volgende:
Op verschillende nederlandstalige nieuwssites is dit verhaal te vinden, maar de bron blijft inderdaad meestal verstappen.nl. Ik zou zeggen: hang zelf even de journalist uit...
Onwaarschijnlijk dus en ook niet officieel medegedeeld door A1GP.
Kortom: Hoax van teleurgestelde zeikerige Verstappen-fans
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_36111465
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:30 schreef Dromer het volgende:
Onwaarschijnlijk dus en ook niet officieel medegedeeld door A1GP.
Kortom: Hoax van teleurgestelde zeikerige Verstappen-fans
Ik schat het Team Netherlands-kamp toch echt hoger in dan 'teleurgestelde zeikerige Verstappen-fans'. Het nieuws staat overigens ook niet op de officiële A1TeamNed site, dus ik verwacht dat ze het niet officieel 'uitdragen' binnen de A1GP.

De Verstappen website is geen journalistiek van de hoogste plank, maar dit gaan ze echt niet uit hun duim zuigen...
.
pi_36111631
zie hier een van de berichten dat er van onstlag geen sprake is.
Wel Tim schenken afwezig volgende race, maar dat heeft dus te maken met andere werkzaamheden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_36111810
"an A1GP Source", klinkt ook nog aardig vaag. Maar we moeten het gewoon afwachten, er zal binnenkort vast wel zekerheid over komen.
.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:12:21 #133
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36114297
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_36114343
quote:
Goed, da's duidelijk.

Behoorlijk triest weer.
pi_36114405
Van de Verstappen site.

Dit kwam sheikh Maktoum Hasher Maktoum Al Maktoum persoonlijk aan Jos vertellen na de race, mét excuses. "Niet dat ik er qua resultaat wat aan heb maar het is op zijn minst een stukje genoegdoening en een bevestiging dat ik niets fout gedaan heb", aldus Jos Verstappen bij wie de boosheid al weer wat gezakt was.

.....
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:21:54 #136
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36114586
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef ixio het volgende:
Van de Verstappen site.

Dit kwam sheikh Maktoum Hasher Maktoum Al Maktoum persoonlijk aan Jos vertellen na de race, mét excuses. "Niet dat ik er qua resultaat wat aan heb maar het is op zijn minst een stukje genoegdoening en een bevestiging dat ik niets fout gedaan heb", aldus Jos Verstappen bij wie de boosheid al weer wat gezakt was.

.....
da's dus het lulverhaal
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_36114706
Ja, dat snap ik, snap alleen niet wie zulke dingen verzint.

Dan ben je toch wel heel ver heen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:29:18 #138
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36114845
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef ixio het volgende:
Ja, dat snap ik, snap alleen niet wie zulke dingen verzint.

Dan ben je toch wel heel ver heen.
Hopeloze teleurgestelde fans
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_36143802
Zo zie je maar weer wat een verschil het is met Allard of de engelse commentatoren:
http://rapidshare.de/file(...)in_last_lap.wmv.html

Blijft en is een historische race om te zien. Jos sinds jaren weer op het podium van helemaal achter naar voren.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_36144447
Hmm apart, ben toch wel erg benieuwd wie er nou bullshit loopt te verkondigen.
pi_36495045
A1GP-seizoen 2006/2007 trapt af in de duinen
A1 Grand Prix start volgend seizoen op Zandvoort
quote:
30-3 - Circuit Park Zandvoort is op 1 oktober het toneel voor de eerste race van het nieuwe A1GP-seizoen. Morgen wordt de deal tussen de ‘World Cup of Motorracing’ en het circuit in de duinen officieel bekendgemaakt.


Volgens autosport.com zijn de organisatoren van A1GP gecharmeerd van Nederland. De oranje fans waren in de eerste races van het seizoen, die verreden werden op Brands Hatch, Laustizring en Estoril, prominent aanwezig op de tribunes. Komend seizoen hoeven de fans van Team Nederland dus niet zover te reizen om de oranje bolide in actie te zien. Of Jos Verstappen dan ook nog achter het stuur zit is niet bekend: de Limburger heeft nog niet aangegeven zijn contract te willen verlengen.

Naast de seizoensopener op Zandvoort komt er in het tweede seizoen van A1GP ook een race op het Tsjechische circuit van Brno. Die volgt een week na Zandvoort, op 8 oktober.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:59:39 #142
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36495558
Erg gaaf, maar wat is je bron?
Ondergetekende heeft al een tijdje geleden een huisje op Center Parcs geboekt voor dat weekend overigens, het was dus een terechte gok
.
pi_36495602
Ik had net een topicje geopend hierover, aangezien dit topic voor de USA race was.

Bron autosport.com
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:11:52 #146
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36495700
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:07 schreef Tommeh het volgende:
Ik had net een topicje geopend hierover, aangezien dit topic voor de USA race was.

Bron autosport.com
Goedzo, ik wilde er ook al éen voor openen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:31:49 #147
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_36496333
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:05 schreef Tackleberry het volgende:
Erg gaaf, maar wat is je bron?
Ondergetekende heeft al een tijdje geleden een huisje op Center Parcs geboekt voor dat weekend overigens, het was dus een terechte gok
wil idd de bron wel weten
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_36497133
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:31 schreef jozef444 het volgende:

[..]

wil idd de bron wel weten
mijn bron was formule1.nl
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 08:09:59 #149
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36515013
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:05 schreef Tackleberry het volgende:
Erg gaaf, maar wat is je bron?
Ondergetekende heeft al een tijdje geleden een huisje op Center Parcs geboekt voor dat weekend overigens, het was dus een terechte gok
Je hebt geleerd! Je vraagt nu wel naar een (betrouwbare) bron...
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')