abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 maart 2006 @ 01:06:57 #101
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35980284
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:05 schreef Tommeh het volgende:
GBR
Zag het al inderdaad. Toch bedankt
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 01:08:38 #102
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35980307
En nu ga ik slapen. Trusten, was leuk!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35980365
gele vlag in de 1e ronde was de reden van de drive trough....kan me er niks van herinneren. kan me Jos' reactie ook wel voorstellen al oogt het weinig professioneel natuurlijk. ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt verder....
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 01:18:30 #104
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35980427
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 13 maart 2006 @ 01:30:26 #105
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_35980534
Toch nog een hoop uitvallers waaronder opvalled die Franse. (Jaja naam alweer kwijt). Toch wel jammer dan dat Jos niet ff door heeft gereden want punten zaten er zeker nog wel in. Maarjah op naar de volgende en laatste race.
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 01:39:26 #106
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35980639
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:30 schreef TommyGun het volgende:
Toch nog een hoop uitvallers waaronder opvalled die Franse. (Jaja naam alweer kwijt). Toch wel jammer dan dat Jos niet ff door heeft gereden want punten zaten er zeker nog wel in. Maarjah op naar de volgende en laatste race.
je bedoelt meneer lapierre?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 13 maart 2006 @ 01:41:31 #107
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_35980661
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:39 schreef dennistd het volgende:

[..]

je bedoelt meneer lapierre?
pi_35982449
De race director van de A1GP is ontslagen vanwege een beoordelingsfout rondom die (eerste) drive through penalty van Jos. bron
.
pi_35982563
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:56 schreef Tackleberry het volgende:
De race director van de A1GP is ontslagen vanwege een beoordelingsfout rondom die (eerste) drive through penalty van Jos. bron
nounou persoonlijke excuses van de sjeik, heeft ie helemaal niets aan natuurlijk, maar volgende race durrt natuurlijk geen enkele official Jos een penalty te geven
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 09:56:10 #110
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35983345
quote:
Op maandag 13 maart 2006 09:04 schreef Guard het volgende:

[..]

nounou persoonlijke excuses van de sjeik, heeft ie helemaal niets aan natuurlijk, maar volgende race durrt natuurlijk geen enkele official Jos een penalty te geven
whehe nee dat durven ze dan niet

maar ontslag gaat mijninziens toch iets te ver een schorsing en op cursus sturen bij charlie whiting en een flinke boete die hij naar de rekening van team nederland kan overmaken is meer op z'n plaats.

neemt niet weg dat ik het netjes van de Sjeik vind dat hij persoonlijk zijn excusses kwam aanbieden.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35983527
quote:
Op maandag 13 maart 2006 09:56 schreef WEST het volgende:
maar ontslag gaat mijninziens toch iets te ver een schorsing en op cursus sturen bij charlie whiting en een flinke boete die hij naar de rekening van team nederland kan overmaken is meer op z'n plaats.
We weten natuurlijk niet wat hier nog aan vooraf is gegaan, kan best zijn dat dit een optelsom is geweest.
quote:
neemt niet weg dat ik het netjes van de Sjeik vind dat hij persoonlijk zijn excusses kwam aanbieden.
Dat vooral, maar goed, hij moet natuurlijk ook aan de A1GP race op Zandvoort denken...
.
  maandag 13 maart 2006 @ 10:17:55 #112
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35983746
Erg kinderachtig en onproffessioneel van Jos hoor. Valt me vies van 'm tegen.

Zou wat wezen als iedereen die het met een beslissing niet eens is zou stoppen...
  maandag 13 maart 2006 @ 10:40:02 #113
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35984224
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:17 schreef pfaf het volgende:
Erg kinderachtig en onproffessioneel van Jos hoor. Valt me vies van 'm tegen.

Zou wat wezen als iedereen die het met een beslissing niet eens is zou stoppen...
ik kan me de reactie van Jos ook wel voorstellen, ik denk dat ik zijn situatie het zelfde gedaan zou hebben.

natuurlijk moet de sjeik met het oog op A1GP in Nederland goed voor de dag komen, maar het blijft netjes
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35984294
Geen halve maatregelen van de Sjeik En ik zie wat reacties hier over het stoppen van Jos.. Wat ik begreep van zijn reactie, zowel op tv als in het nieuwsitem vanmorgen, is dat ie stopte voor ze eigen veiligheid en die van anderen.. Dus niet omdat ie zomaar geen zin meer had (wat op zich ook wel mee speelt) maar omdat ie zo erg kookte in die auto dat ie misschien een gevaar op het circuit zou kunnen worden. Kan me voorstellen dat als je zo pissig bent je niet meer je volle concentratie bij de race kan houden. Jos, gelijk had je hoor, met zo'n lullige beslissing, waarmee dus feitelijk gewoon je hele weekend wordt weggegooid, kan ik best begrijpen dat je laaiend wordt
Where facts are few, experts are many.
pi_35984685
gerechtigheid....je koopt er niks voor, maar het is wel genoegdoening. hij is in het gelijk gesteld door Maktoum el Maktoum tot Maktoum himself dus geen slechte zaak.
nou nog ff vol voor de 4e plaats overall en dan hebben we een mooi opgaand seizoen gehad en kijk ik uit naar de volgende!
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 12:31:26 #116
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35986956
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:02 schreef Raphaelo29 het volgende:
Maktoum el Maktoum tot Maktoum
Die man heet gewoon sjeik Maktoum Hasher Maktoum al Maktoum...
Is dat nou zo moeilijk te onhouden
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35987345
Sjeik Jan Klaassen zou makkelijker te onthouden zijn
pi_35987946
Hoe zit nou precies met die kwalificatieprocedure bij A1GP? Vier ronden waarvan de beste twee tellen? Verder wel een beetje jammer voor Jos. Zo wordt je de derde plaats even door de neus geboord...
pi_35988813
quote:
Op maandag 13 maart 2006 13:02 schreef NY_Giant het volgende:
Hoe zit nou precies met die kwalificatieprocedure bij A1GP? Vier ronden waarvan de beste twee tellen? Verder wel een beetje jammer voor Jos. Zo wordt je de derde plaats even door de neus geboord...
Klopt, je krijgt vier kansen (er zijn vier sessies) om een snelle ronde te rijden (pits uit > snelle ronde > pits in). Daarvan worden de twee snelste rondetijden bij elkaar opgeteld.
.
pi_35989225
OK, bedankt!
pi_36004357
Misschien had het team beter eerst naar de raceleiding kunnen rennen ofzo en jos laten doorrijden... dan maar een zwarte vlag, was ie wel aan de finish gekomen en had hij een uitslag.

Ik dacht eigenlijk dat het erom ging dat jos bij de pitsstops naast een ander reed en zijn auto daarvoor zette....

Die chinees is wel echt lachen hoor. Rare reactie heeft die. BRAKES!!!!... spin
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  maandag 13 maart 2006 @ 21:43:37 #122
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_36004921
Is er nog iets bekend omtrent Jos?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 21:46:59 #123
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36005082
zoals tackleberry al zei
quote:
A1 race director ontslagen na beoordelingsfout over Jos

(13/3/2006) Gisterenavond is de race director van de A1GP series ontslagen na een beoordelingsfout over Jos Verstappen tijdens de feature race van de GP van Laguna Seca. Dit kwam sheikh Maktoum Hasher Maktoum Al Maktoum persoonlijk aan Jos vertellen na de race, mét excuses. "Niet dat ik er qua resultaat wat aan heb maar het is op zijn minst een stukje genoegdoening en een bevestiging dat ik niets fout gedaan heb", aldus Jos Verstappen bij wie de boosheid al weer wat gezakt was.

Jos kreeg gisteren tijdens de hoofdrace tweemaal een drive through penalty aan zijn racebroek, éénmaal voor vermeend inhalen tijdens een gele vlag situatie en éénmaal voor te hard rijden in de pitlane. De tweede straf betwist Jos niet, de eerste des te harder. "Tijdens de eerste ronde komt de safety car de baan op en op het moment dat ik even later de pitsstraat voorbij rij, komt Tsjechië naar buiten na het maken van hun pitsstop", stelt Jos. "Geen gele vlag te zien en terwijl we naast elkaar rijden lukt het me om ze vóór de tweede bocht in te halen. Vervolgens krijg ik een drive through omdat de organisatie denkt dat ik onder gele vlaggen heb ingehaald. Het slaat helemaal nergens op. Dan moet je dus onterecht naar binnen. Als je dan later wéér een drive through krijgt dan is het bij mij echt even helemaal over. Natuurlijk betwist ik die tweede straf niet, te hard is te hard. Maar dit was niet gebeurd als de raceleiding gewoon fatsoenlijk zijn werk had gedaan en dat is opletten."

We leven in een vrij land en iedereen mag zijn mening hebben over de reactie van Jos na zijn tweede straf, door simpelweg uit te stappen. Maar als je hard moet knokken voor de punten en ook nog in de race bent voor een derde WK plek en je wordt zó benadeeld wint de emotie het wel eens van de kille zakelijkheid. Jos: "Ik rij me het licht uit de ogen en word dan zó benadeeld. Door die fout kan ik vervolgens nog eens naar binnen waardoor me de kans op een goede klassering door de neus wordt geboord. Ik was zo kwaad dat het voor mezelf en iedereen beter was om uit te stappen."

Begrip voor Jos zijn reactie was er ook van het Nederlandse team dat na het bestuderen van de beelden eveneens tot de conclusie kwam dat de raceleiding er flink naast zat. En dat gold ook voor de sheikh die de gemoedstoestand van Jos perfect aanvoelde. En hem persoonlijk kwam vertellen dat de race director zijn biezen kon pakken. Een schrale troost voor Jos en zijn team. De derde plek wordt nu wel een heel lastig verhaal. Maar een mooie vierde positie zit er nog zeker in. Over drie weken in China is Jos erop gebrand om het seizoen goed af te sluiten. Mét een goed resultaat en zónder de gewraakte race director. En zo heeft elk nadeel weer z'n voordeel...
  maandag 13 maart 2006 @ 21:52:52 #124
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_36005343
Merci. Ben net thuis
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_36016561
In de pits mag je inhalen hoor, gewoon sneller weg zijn dan de ander

Maar nieuw zeeland heeft ook al geklaagd over de sprint race waar mexico dus in zou hebben gehaald tijdens geel
  vrijdag 17 maart 2006 @ 08:25:07 #126
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36107328
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:46 schreef Dacide het volgende:
zoals tackleberry al zei
[..]
Is dat ook nog te vinden bij een minder partijdige bron dan de Verstappen pagina? (zie er zo snel niks over op de a1gp.com site)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_36111043
Op verschillende nederlandstalige nieuwssites is dit verhaal te vinden, maar de bron blijft inderdaad meestal verstappen.nl. Ik zou zeggen: hang zelf even de journalist uit...
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:30:22 #128
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36111298
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:20 schreef Rory78 het volgende:
Op verschillende nederlandstalige nieuwssites is dit verhaal te vinden, maar de bron blijft inderdaad meestal verstappen.nl. Ik zou zeggen: hang zelf even de journalist uit...
Onwaarschijnlijk dus en ook niet officieel medegedeeld door A1GP.
Kortom: Hoax van teleurgestelde zeikerige Verstappen-fans
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_36111465
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:30 schreef Dromer het volgende:
Onwaarschijnlijk dus en ook niet officieel medegedeeld door A1GP.
Kortom: Hoax van teleurgestelde zeikerige Verstappen-fans
Ik schat het Team Netherlands-kamp toch echt hoger in dan 'teleurgestelde zeikerige Verstappen-fans'. Het nieuws staat overigens ook niet op de officiële A1TeamNed site, dus ik verwacht dat ze het niet officieel 'uitdragen' binnen de A1GP.

De Verstappen website is geen journalistiek van de hoogste plank, maar dit gaan ze echt niet uit hun duim zuigen...
.
pi_36111631
zie hier een van de berichten dat er van onstlag geen sprake is.
Wel Tim schenken afwezig volgende race, maar dat heeft dus te maken met andere werkzaamheden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_36111810
"an A1GP Source", klinkt ook nog aardig vaag. Maar we moeten het gewoon afwachten, er zal binnenkort vast wel zekerheid over komen.
.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:12:21 #133
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36114297
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_36114343
quote:
Goed, da's duidelijk.

Behoorlijk triest weer.
pi_36114405
Van de Verstappen site.

Dit kwam sheikh Maktoum Hasher Maktoum Al Maktoum persoonlijk aan Jos vertellen na de race, mét excuses. "Niet dat ik er qua resultaat wat aan heb maar het is op zijn minst een stukje genoegdoening en een bevestiging dat ik niets fout gedaan heb", aldus Jos Verstappen bij wie de boosheid al weer wat gezakt was.

.....
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:21:54 #136
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36114586
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef ixio het volgende:
Van de Verstappen site.

Dit kwam sheikh Maktoum Hasher Maktoum Al Maktoum persoonlijk aan Jos vertellen na de race, mét excuses. "Niet dat ik er qua resultaat wat aan heb maar het is op zijn minst een stukje genoegdoening en een bevestiging dat ik niets fout gedaan heb", aldus Jos Verstappen bij wie de boosheid al weer wat gezakt was.

.....
da's dus het lulverhaal
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_36114706
Ja, dat snap ik, snap alleen niet wie zulke dingen verzint.

Dan ben je toch wel heel ver heen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:29:18 #138
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36114845
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef ixio het volgende:
Ja, dat snap ik, snap alleen niet wie zulke dingen verzint.

Dan ben je toch wel heel ver heen.
Hopeloze teleurgestelde fans
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_36143802
Zo zie je maar weer wat een verschil het is met Allard of de engelse commentatoren:
http://rapidshare.de/file(...)in_last_lap.wmv.html

Blijft en is een historische race om te zien. Jos sinds jaren weer op het podium van helemaal achter naar voren.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_36144447
Hmm apart, ben toch wel erg benieuwd wie er nou bullshit loopt te verkondigen.
pi_36495045
A1GP-seizoen 2006/2007 trapt af in de duinen
A1 Grand Prix start volgend seizoen op Zandvoort
quote:
30-3 - Circuit Park Zandvoort is op 1 oktober het toneel voor de eerste race van het nieuwe A1GP-seizoen. Morgen wordt de deal tussen de ‘World Cup of Motorracing’ en het circuit in de duinen officieel bekendgemaakt.


Volgens autosport.com zijn de organisatoren van A1GP gecharmeerd van Nederland. De oranje fans waren in de eerste races van het seizoen, die verreden werden op Brands Hatch, Laustizring en Estoril, prominent aanwezig op de tribunes. Komend seizoen hoeven de fans van Team Nederland dus niet zover te reizen om de oranje bolide in actie te zien. Of Jos Verstappen dan ook nog achter het stuur zit is niet bekend: de Limburger heeft nog niet aangegeven zijn contract te willen verlengen.

Naast de seizoensopener op Zandvoort komt er in het tweede seizoen van A1GP ook een race op het Tsjechische circuit van Brno. Die volgt een week na Zandvoort, op 8 oktober.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:59:39 #142
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36495558
Erg gaaf, maar wat is je bron?
Ondergetekende heeft al een tijdje geleden een huisje op Center Parcs geboekt voor dat weekend overigens, het was dus een terechte gok
.
pi_36495602
Ik had net een topicje geopend hierover, aangezien dit topic voor de USA race was.

Bron autosport.com
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:11:52 #146
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36495700
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:07 schreef Tommeh het volgende:
Ik had net een topicje geopend hierover, aangezien dit topic voor de USA race was.

Bron autosport.com
Goedzo, ik wilde er ook al éen voor openen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:31:49 #147
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_36496333
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:05 schreef Tackleberry het volgende:
Erg gaaf, maar wat is je bron?
Ondergetekende heeft al een tijdje geleden een huisje op Center Parcs geboekt voor dat weekend overigens, het was dus een terechte gok
wil idd de bron wel weten
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_36497133
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:31 schreef jozef444 het volgende:

[..]

wil idd de bron wel weten
mijn bron was formule1.nl
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 08:09:59 #149
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36515013
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:05 schreef Tackleberry het volgende:
Erg gaaf, maar wat is je bron?
Ondergetekende heeft al een tijdje geleden een huisje op Center Parcs geboekt voor dat weekend overigens, het was dus een terechte gok
Je hebt geleerd! Je vraagt nu wel naar een (betrouwbare) bron...
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')