quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zou wat zijn als ie uit protest er ook mee ophield
Nou dan bedoelen we toch hetzelfde ?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:46 schreef Guard het volgende:
[..]
ben gewoon een beetje pissed off, dat Jos ermee gestopt is. Die penalty is niet leuk, maar gewonn stoppen is erg on-professioneel (om me maar eens netje uit te drukken).
nou vooruit dan maarquote:Op maandag 13 maart 2006 00:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou dan bedoelen we toch hetzelfde ?
Ik kon me niet voorstellen dat hij zou on-professioneel zou zijn vandaar dat ik bevestiging zocht.
En nu lief zijn tegen me !
Gheghe. Volgens mij heeft Jos gewoon een punt! Ze zaten volledig verkeerd.quote:
inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2006 00:53 schreef Dacide het volgende:
ik vraag me af wat de consequenties zullen zijn als ze jos in het gelijk stellen
Race wordt opnieuw verreden?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:53 schreef Dacide het volgende:
ik vraag me af wat de consequenties zullen zijn als ze jos in het gelijk stellen
ik dacht 100.000 euro.. kan me vergissenquote:Op maandag 13 maart 2006 01:01 schreef Tommeh het volgende:
Missen ze toch een miljoen dollar. Zonde.
is het niet $ 1milj totaal prijzengeld per race?quote:Op maandag 13 maart 2006 01:01 schreef Tommeh het volgende:
Missen ze toch een miljoen dollar. Zonde.
Ja, das klotequote:Op maandag 13 maart 2006 01:04 schreef -Jean- het volgende:
jammer dat Kerr finished... nu is de 3de plaats adios
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |