abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 maart 2006 @ 00:46:08 #51
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_35979918
LOL! Safetycar Oei oei
  maandag 13 maart 2006 @ 00:46:09 #52
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979919
Oe, die RX-8
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35979920
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:44 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Zucht
Sjaggerijn
ben gewoon een beetje pissed off, dat Jos ermee gestopt is. Die penalty is niet leuk, maar gewonn stoppen is erg on-professioneel (om me maar eens netje uit te drukken).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_35979931
Jaja was hij maar blijven rijden
  maandag 13 maart 2006 @ 00:46:44 #55
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979932
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:45 schreef D.Rose het volgende:

[..]

zou wat zijn als ie uit protest er ook mee ophield
.
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:47:57 #56
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_35979951
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:46 schreef Guard het volgende:

[..]

ben gewoon een beetje pissed off, dat Jos ermee gestopt is. Die penalty is niet leuk, maar gewonn stoppen is erg on-professioneel (om me maar eens netje uit te drukken).
Nou dan bedoelen we toch hetzelfde ?
Ik kon me niet voorstellen dat hij zou on-professioneel zou zijn vandaar dat ik bevestiging zocht.

En nu lief zijn tegen me !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_35979974
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:47 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nou dan bedoelen we toch hetzelfde ?
Ik kon me niet voorstellen dat hij zou on-professioneel zou zijn vandaar dat ik bevestiging zocht.

En nu lief zijn tegen me !
nou vooruit dan maar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_35980000
Jos legt het uit...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:50:44 #59
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35980005
Was dat Team India die twee keer spinde op exact hetzelfde positie?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35980018
"thanks for not swearing"
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_35980020
Lol thanks for not swearing... dat mag alleen in NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:52:04 #62
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35980029
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:51 schreef Guard het volgende:
"thanks for not swearing"
Gheghe. Volgens mij heeft Jos gewoon een punt! Ze zaten volledig verkeerd.
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:53:20 #63
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35980054
ik vraag me af wat de consequenties zullen zijn als ze jos in het gelijk stellen
pi_35980073
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:53 schreef Dacide het volgende:
ik vraag me af wat de consequenties zullen zijn als ze jos in het gelijk stellen
inderdaad
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_35980075
Tsja, je kiest zelf voor deze klasse Jos.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:54:10 #66
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35980077
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:53 schreef Dacide het volgende:
ik vraag me af wat de consequenties zullen zijn als ze jos in het gelijk stellen
Race wordt opnieuw verreden?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:55:02 #67
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35980089
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:54 schreef X-fi het volgende:

[..]

Race wordt opnieuw verreden?
en dan gelijjk in spa
pi_35980093
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:54 schreef X-fi het volgende:

[..]

Race wordt opnieuw verreden?
Yeah right!
pi_35980094
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:54 schreef X-fi het volgende:

[..]

Race wordt opnieuw verreden?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:56:07 #70
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35980108
Een beetje lol mag toch wel
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:57:21 #71
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35980128
WOOT WOOT WOOT

aktie
  maandag 13 maart 2006 @ 00:57:39 #72
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35980132
Wheheh, die Chinees spint nu ook weer nadat iemand anders is gespint

Die getalletjes onderaan het scherm in een rondje, is dat de PB?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35980148
hahaha die chinees is humor

schrikt zich zeker zo et lazerus telkens dat ie zelf maar gaat spinne
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  maandag 13 maart 2006 @ 00:59:01 #74
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35980159
WHAHAHAHAHA, domme fransen
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 00:59:07 #75
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35980164
wat een sukkels
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 13 maart 2006 @ 00:59:09 #76
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_35980165
Whahahaha, mooie actie van Frankrijk. Leuke chaos op de baan zo. Echt jammer dat Jos gestopt is, er had misschien nog een puntje in gezeten op deze manier.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_35980169
hahaha da's ook onprofessioneel van Frankrijk
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:59:32 #78
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35980172
die gast met headset krijgt ze zoooo ontzettend op zijn flikker he
  maandag 13 maart 2006 @ 00:59:38 #79
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35980175
Is Team Frankrijk niet gewoon stuk?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 00:59:59 #80
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35980180
auto kaput
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 13 maart 2006 @ 01:00:03 #81
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35980182
ow, wagen stuk... gast met headset heeft geluk
  maandag 13 maart 2006 @ 01:00:11 #82
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35980185
Ja dus, ach, ze zijn toch al kampioen
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35980187
Staat vast in z'n 3
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_35980191
oh hij is stuk... (of proberen ze hun blunder te coveren? )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 01:00:54 #85
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35980199
uitval voor frankrijk
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 13 maart 2006 @ 01:01:01 #86
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35980200
zero point pour le bleu
pi_35980215
Missen ze toch een miljoen dollar. Zonde.
  maandag 13 maart 2006 @ 01:01:42 #88
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35980217
ik wil sneeuw en regen en hagel... iedereen nog ff snel nieuwe banden
  maandag 13 maart 2006 @ 01:02:10 #89
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35980223
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:01 schreef Tommeh het volgende:
Missen ze toch een miljoen dollar. Zonde.
ik dacht 100.000 euro.. kan me vergissen
pi_35980228
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:01 schreef Tommeh het volgende:
Missen ze toch een miljoen dollar. Zonde.
is het niet $ 1milj totaal prijzengeld per race?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 01:02:32 #91
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35980232
usa weg
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 13 maart 2006 @ 01:02:53 #92
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35980238
Die twee wagens staan daar nog steeds
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35980240
Ik dacht een ton per punt
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_35980255
jammer dat Kerr finished... nu is de 3de plaats adios
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 01:04:21 #95
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35980257
mxico, duitsland, gbr
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 13 maart 2006 @ 01:04:30 #96
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35980262
deze race maar snel vergeten.. over twee weken shanghai.. GO JOS
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 01:04:35 #97
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35980264
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:04 schreef -Jean- het volgende:
jammer dat Kerr finished... nu is de 3de plaats adios
Ja, das klote
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_35980266
Ik dacht dat allard zei dat ze deze race 1 miljoen konden winnen.
  maandag 13 maart 2006 @ 01:04:59 #99
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35980267
Wie eindigde nou derde?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35980274
GBR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')