Waarom?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:33 schreef X-fi het volgende:
Jos Verstappen stopt er dus mee.
Lijkt mij ookquote:Op maandag 13 maart 2006 00:35 schreef Dacide het volgende:
volgens mij 2 onterechte beslissingen
Ja want jij hebt z'n snelheid ook gemeten in de pits?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:35 schreef Dacide het volgende:
volgens mij 2 onterechte beslissingen
de tweede lijkt me wel correct... speeding is speeding.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:35 schreef Dacide het volgende:
volgens mij 2 onterechte beslissingen
Wrom !!quote:Op maandag 13 maart 2006 00:33 schreef Bonobo11 het volgende:
Jos stopt ermee
Zeg dan niets, ik schakel pas op dit topic in omdat ik aan het bellen wasquote:Op maandag 13 maart 2006 00:38 schreef Dacide het volgende:
telefoneren zonder handsfree set...
zeg !quote:
Ja en dus stopt ie ermee en staat nu te stampen als een jongetje die geen ijsje magquote:Op maandag 13 maart 2006 00:40 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Eerst voor het inhalen tijdens SC en daarna speeding in pit lane tijdens de DT
Dan is t goedquote:Op maandag 13 maart 2006 00:41 schreef Dacide het volgende:
hey joh.. just kidding hoor...
we zijn hier gewoon in sarcastische bui vanwege het stoppen van jos
1e drive through was waarschijnlij k onterecht... dus tja ....quote:Op maandag 13 maart 2006 00:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja en dus stopt ie ermee en staat nu te stampen als een jongetje die geen ijsje mag
Zal wel om het missen van dat bochtje gaan imhoquote:Op maandag 13 maart 2006 00:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan is t goed
Maar hoe kan je in godsnaam speeden in de pitlaneje hebt toch een pitlimiter of heeft ie die dan te laat aangezet ?
jij wil het weten, doe dan ook eens wat moeite...quote:
Dan ga je toch achteraf staat stampen.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:42 schreef Dacide het volgende:
[..]
1e drive through was waarschijnlij k onterecht... dus tja ....
Zuchtquote:Op maandag 13 maart 2006 00:42 schreef Guard het volgende:
[..]
jij wil het weten, doe dan ook eens wat moeite...
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zou wat zijn als ie uit protest er ook mee ophield
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |