abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35979192
hihi lekker op de curbs komen en meteen je stuur omgooien, boem in de banden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:13:07 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35979206
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:12 schreef X-fi het volgende:

[..]

Geweldige reclame Dan spelen we toch als vrouw! "Vindt je me te dik"?
Het werkt, want ik wil er morgen wel eentje halen, kijken hoe het smaakt
Confidence through competence
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 00:13:17 #253
18653 crew  D.
pi_35979212
8e weer
pi_35979222
Wel matig dat het altijd zo lang duurt om die auto's weg te halen..
  maandag 13 maart 2006 @ 00:14:04 #255
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35979231
7e

8e
Confidence through competence
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 00:14:13 #256
18653 crew  D.
pi_35979234
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het werkt, want ik wil er morgen wel eentje halen, kijken hoe het smaakt
niet erg lekker
  maandag 13 maart 2006 @ 00:14:37 #257
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35979245
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef D.Rose het volgende:

[..]

niet erg lekker
Hee, jou ken ik

Maar jouw avatar niet
Confidence through competence
pi_35979263
duurt lang die safety car situation
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:15:39 #259
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979278
En Jos rijdt gewoon weer zevende!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:15:45 #260
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35979284
Geen zin om Google op te starten: wat betekent Laguna Seca? Mooie lagune ofzo?
Confidence through competence
  maandag 13 maart 2006 @ 00:16:52 #261
19840 Libris
Live from Singapore
pi_35979313
droog meer/lagune
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 00:16:57 #262
18653 crew  D.
pi_35979316
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hee, jou ken ik

Maar jouw avatar niet
is mijn avatar ook niet, ik heb deze (tot morgen) tijdelijk in bruikleen
  maandag 13 maart 2006 @ 00:17:23 #263
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979328
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Geen zin om Google op te starten: wat betekent Laguna Seca? Mooie lagune ofzo?
-> Google.nl <-
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35979333
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:16 schreef D.Rose het volgende:

[..]

is mijn avatar ook niet, ik heb deze (tot morgen) tijdelijk in bruikleen
niets mis mee, heb hem ook even tijdelijk geadopteerd
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:18:26 #265
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979359
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:17 schreef Guard het volgende:

[..]

niets mis mee, heb hem ook even tijdelijk geadopteerd
Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerend
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:19:11 #266
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979377
Zag ik nou regendruppels?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 00:20:09 #267
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35979394
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:19 schreef X-fi het volgende:
Zag ik nou regendruppels?
Ik hoop het niet, die moeten pas komen als iedereen een keer gestopt is.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 13 maart 2006 @ 00:21:02 #268
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979420
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:20 schreef dennistd het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, die moeten pas komen als iedereen een keer gestopt is.
Dat zou humor zijn inderdaad! Net binnen, begint het te regenen, damnit
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35979428
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef X-fi het volgende:

[..]

Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerend
ach iedereen, nog geen 2000 Fok!kers hebben em
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 00:21:36 #270
18653 crew  D.
pi_35979433
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef X-fi het volgende:

[..]

Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerend
nouja, bijna iedereen?
Bijna 2000 van de meer dan 125.000 Fokkers
  maandag 13 maart 2006 @ 00:22:15 #271
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979446
Wat is dat Power Boost eigenlijk? (ik kijk het namelijk voor de eerste keer eigenlik). Nitro?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:22:30 #272
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_35979452
Gebruikte Libanon nou 3 powerboosts in één keer bij die herstart? Volgens mij zag ik het tellertje van 7 naar 4 gaan.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_35979461
Jos drive thru...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 00:22:59 #274
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35979462
neeeee, drive through
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 13 maart 2006 @ 00:23:12 #275
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979468
Jos Verstappen .
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 00:23:21 #276
18653 crew  D.
pi_35979477
drive through
  maandag 13 maart 2006 @ 00:24:04 #277
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979491
Ik heb Jos toch echt niets verkeerds zien doen hoor
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:24:07 #278
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35979494
pi_35979495
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:22 schreef FHR het volgende:
Gebruikte Libanon nou 3 powerboosts in één keer bij die herstart? Volgens mij zag ik het tellertje van 7 naar 4 gaan.
Trigger happy
En nog die 1e plek verliezen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:24:59 #280
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979516
Go Jos Gewoon negeren!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:25:17 #281
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35979522
jeps

gewoon doen
  maandag 13 maart 2006 @ 00:25:38 #282
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_35979532
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:22 schreef X-fi het volgende:
Wat is dat Power Boost eigenlijk? (ik kijk het namelijk voor de eerste keer eigenlik). Nitro?
Dan hebben ze tijdelijk 580PK ipv 550PK.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
  maandag 13 maart 2006 @ 00:25:52 #283
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35979538
toch binnen helaas
pi_35979542
dat lijkt me dan zo lang te duren.... zo'n drive thru
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:26:27 #285
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979546
Bedankt wedstrijdleiding
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:25 schreef FHR het volgende:

[..]

Dan hebben ze tijdelijk 580PK ipv 550PK.
Wauw, soort NOS dus!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:27:05 #286
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_35979562
Jammer Jos
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 13 maart 2006 @ 00:27:13 #287
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35979566
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:22 schreef X-fi het volgende:
Wat is dat Power Boost eigenlijk? (ik kijk het namelijk voor de eerste keer eigenlik). Nitro?
aanpassing aan motormanagement waardoor de motor gedurende korte tijd 500rpm meer kan maken dan normaal. scheelt 30 pk
  maandag 13 maart 2006 @ 00:27:44 #288
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_35979576
Waar heeft Jos vandaag last van? Wel erg veel aan het glijden enzo.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
  maandag 13 maart 2006 @ 00:28:02 #289
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_35979584
Ik heb niks gezien van n inhaal actie....
  maandag 13 maart 2006 @ 00:28:05 #290
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35979586
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:26 schreef X-fi het volgende:
Bedankt wedstrijdleiding
[..]

Wauw, soort NOS dus!
winst op een lang rechtstuk is nog niet eens 3tiende ofzo... tis echt minimaal. MAar als je uit een slipstream komt dan kan het net genoeg zijn om iemand in te halen
  maandag 13 maart 2006 @ 00:28:06 #291
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979587
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:27 schreef Dacide het volgende:

[..]

aanpassing aan motormanagement waardoor de motor gedurende korte tijd 500rpm meer kan maken dan normaal. scheelt 30 pk
Worden dan de motoren daar niet gaar van, als je het zeven maal mag gebruiken.
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_35979596
mooie spin
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:28:39 #293
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35979600
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:28 schreef X-fi het volgende:

[..]

Worden dan de motoren daar niet gaar van, als je het zeven maal mag gebruiken.
zijjn maar 500rpm.. en ook nog maar op korte duur... zal wel niks uitmaken.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:29:27 #294
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979607
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:28 schreef Dacide het volgende:

[..]

zijjn maar 500rpm.. en ook nog maar op korte duur... zal wel niks uitmaken.
Oké, wilde ik even weten uit nieuwsgierigheid!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  Redactie Sport maandag 13 maart 2006 @ 00:31:14 #295
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_35979628
goedzo jos
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 13 maart 2006 @ 00:31:25 #296
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_35979633
Jos rijdt overal op zn gemakkie langs
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 13 maart 2006 @ 00:31:29 #297
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_35979634
Jos ging er even tussen de twee spinners door
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  maandag 13 maart 2006 @ 00:31:31 #298
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_35979635
Gaan we nog steeds goed ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_35979641
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:27 schreef FHR het volgende:
Waar heeft Jos vandaag last van? Wel erg veel aan het glijden enzo.
Niet alleen Jos heeft er last van, ze glijden voor hem links en rechts van de baan
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:32:02 #300
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35979648
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jos rijdt overal op zn gemakkie langs
All bow to the mighty Jozz
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')