Het werkt, want ik wil er morgen wel eentje halen, kijken hoe het smaaktquote:Op maandag 13 maart 2006 00:12 schreef X-fi het volgende:
[..]
Geweldige reclameDan spelen we toch als vrouw! "Vindt je me te dik"?
niet erg lekkerquote:Op maandag 13 maart 2006 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het werkt, want ik wil er morgen wel eentje halen, kijken hoe het smaakt
is mijn avatar ook niet, ik heb deze (tot morgen) tijdelijk in bruikleenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee, jou ken ik
Maar jouw avatar niet
-> Google.nl <-quote:Op maandag 13 maart 2006 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Geen zin om Google op te starten: wat betekent Laguna Seca? Mooie lagune ofzo?
niets mis mee, heb hem ook even tijdelijk geadopteerdquote:Op maandag 13 maart 2006 00:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is mijn avatar ook niet, ik heb deze (tot morgen) tijdelijk in bruikleen
Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerendquote:Op maandag 13 maart 2006 00:17 schreef Guard het volgende:
[..]
niets mis mee, heb hem ook even tijdelijk geadopteerd![]()
Ik hoop het niet, die moeten pas komen als iedereen een keer gestopt is.quote:
Dat zou humor zijn inderdaad! Net binnen, begint het te regenen, damnitquote:Op maandag 13 maart 2006 00:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, die moeten pas komen als iedereen een keer gestopt is.
ach iedereen, nog geen 2000 Fok!kers hebben emquote:Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef X-fi het volgende:
[..]
Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerend
nouja, bijna iedereen?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef X-fi het volgende:
[..]
Whehe, valt me op dat bijna iedereen die avatar heeft. Erg frustrerend
Trigger happyquote:Op maandag 13 maart 2006 00:22 schreef FHR het volgende:
Gebruikte Libanon nou 3 powerboosts in één keer bij die herstart? Volgens mij zag ik het tellertje van 7 naar 4 gaan.
Dan hebben ze tijdelijk 580PK ipv 550PK.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:22 schreef X-fi het volgende:
Wat is dat Power Boost eigenlijk? (ik kijk het namelijk voor de eerste keer eigenlik). Nitro?
Wauw, soort NOS dus!quote:Op maandag 13 maart 2006 00:25 schreef FHR het volgende:
[..]
Dan hebben ze tijdelijk 580PK ipv 550PK.
aanpassing aan motormanagement waardoor de motor gedurende korte tijd 500rpm meer kan maken dan normaal. scheelt 30 pkquote:Op maandag 13 maart 2006 00:22 schreef X-fi het volgende:
Wat is dat Power Boost eigenlijk? (ik kijk het namelijk voor de eerste keer eigenlik). Nitro?
winst op een lang rechtstuk is nog niet eens 3tiende ofzo... tis echt minimaal. MAar als je uit een slipstream komt dan kan het net genoeg zijn om iemand in te halenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:26 schreef X-fi het volgende:
Bedankt wedstrijdleiding
[..]
Wauw, soort NOS dus!
Worden dan de motoren daar niet gaar van, als je het zeven maal mag gebruiken.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:27 schreef Dacide het volgende:
[..]
aanpassing aan motormanagement waardoor de motor gedurende korte tijd 500rpm meer kan maken dan normaal. scheelt 30 pk
zijjn maar 500rpm.. en ook nog maar op korte duur... zal wel niks uitmaken.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:28 schreef X-fi het volgende:
[..]
Worden dan de motoren daar niet gaar van, als je het zeven maal mag gebruiken.
Oké, wilde ik even weten uit nieuwsgierigheid!quote:Op maandag 13 maart 2006 00:28 schreef Dacide het volgende:
[..]
zijjn maar 500rpm.. en ook nog maar op korte duur... zal wel niks uitmaken.
Niet alleen Jos heeft er last van, ze glijden voor hem links en rechts van de baanquote:Op maandag 13 maart 2006 00:27 schreef FHR het volgende:
Waar heeft Jos vandaag last van? Wel erg veel aan het glijden enzo.
All bow to the mighty Jozzquote:Op maandag 13 maart 2006 00:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jos rijdt overal op zn gemakkie langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |